neden oldugunu bilmiyorum, uzulmedim. %90 makas falan atiyordu.
http://www.haberturk.com/gundem/habe...67-temde-facia
neden oldugunu bilmiyorum, uzulmedim. %90 makas falan atiyordu.
http://www.haberturk.com/gundem/habe...67-temde-facia
bmw nin koruyacak tarafı kalmamış zaten. Tırın altına girmiş.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
kac tonluk dorseyı yamultmus yetmez mı
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Geçenlerde 193km ile giden bir aracın duvara çarptığı bir konu açmıştım.
Kimileri böyle bir duvarı nereden bulacağımızı tartışmışlardı.
İşte size duvar.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Zaten sac gibi birsey araba sona kadar basılmıs gibi.. buda ne kadar hızlı vurup.. altına girdigini acıklıyor.. eger tek ön taraf olsaydı belki kurtulurlardı.. ama tavana kadar girmiş arac
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Kazanın ne zaman kimin başına geleceğini bilemezsiniz. Kişi yüzde yüz hatalıda olabilir, herşey olabilir. Geçen ay daily telegraph'ın motorsiklet yorumcusu Kevin Ash BMW'nin 1200 GS modeli için Güney Afrikada organize ettiği basına tanıtım sürüşünde geçirdiği kaza sonucu öldü. Nice ralliciler (ülkemizde dahil) pist dışındaki kazalarda hayatlarını kaybettiler. Kaza tek bir faktöre bağlı değildir hiçbir zaman, kötü bir sürücünün kaza yapacağı garanti değil, iyi bir sürücünün kaza ile ölmeyeceğide garanti değil..
Velev ki alkollü ve de sürat yapmış olsun, neticede bir insan ölmüştür, geride yakınları vardır vs. bu fikrinizi bir foruma yazmak yerine gidip ailesinin yüzüne söyleyemeyeceğinizi gayet iyi biliyorsunuz. bu öfke nedendir? neden öfke duymaya meraklıyız? Ben bir köpeğin-kedinin ezildiğini gördüğümde üzülüyorum şahsen.
Bunun nedeni bu kazada çarpılan araç tır değil de içinde çoluk çocuk 4 kişinin olduğu bir aile arabası olsaydı olacak olanlardır. Her gün hepimiz trafikte hızlı ve dengesiz kullanmayı marifet sanan insanların nasıl kazaya davetiye çıkarttığını biliyoruz.
Bu kazanın sadece 2 kişinin canıyla sonuçlanması tamamen şans eseri başka hiçbirşey değil.
Yazık keşke olmasaydı. Ama ondan önce keşke yavaş olsaydı.
Heil Spellcheck
Neyi kastettiğinizi anlıyorum ancak yine de ben her kaza haberinde üzülüyorum. Kendi başımıza gelenleri hatamıza yorup, başkalarının başına gelenlereyse üzülerek bakmamız yine de daha doğru olacaktır. İnsanlık hali ne olacağı belli olmaz. Bir insan bir ömür boyunca hiç hata yapmadan araç kullanabilir. Yapacağı ilk hatadaysa bir felaketede sebep olabilir.. Bizi aşan şeylerde var.
Elbette tedbirli olmak lazım, elbette sorumluluk sahibi olmak lazım, elbette can yakmamak lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------
Bu arada maksat ukalalık yada inatlaşmak değil, maksat bu şekilde olabileceğine de vurgu yapmak.
feci çok fciiii .
alllahtan rahmet yakınlarına başssağlığı dilemekten gayri söylenecek söz kalmamış, tabi son sözüm aşırı sürat, felaket getirir !
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
bmw değilde apaçi tofaş şahini falan olsaydı ve ölmeselerdi o şekide kullanırlardı heralde.Üstü açık ohh miss...
Allah rahmet eylesin,Allah ailesine sevdiklerine sabır versin hemşerilerimin
Doğru söylüyorsunuz. Dediğim gibi keşke böyle olmasaymış :-/
Heil Spellcheck
Duvar değil. Duvara girse motor korumaları şasi vs birazdaha sürücüye zarar gelmesini engeller.
Ncap testlerine bir bakın. Küçücük smart bile düz duvara giriyor sürücü bölümü kalıyor.
Burada dorse altına girmiş. en korumasız olan direklerden tavandan kafaları gider adamların zaten. hava yastığı vs can kurtarır ama başa alacağı dorse darbesi zaten işi bitirir.
Ona kalırsa her kazada ncapden geçen araba yok mesela ;
BURADA
Aracın sol far tarafından çarpıştırılıyor ve sonuçlara bakın. ki bizim TÜrkiye'dede ençok bu şekilde olmazmı? sollayacam sağlayacam girecem derken çaaat köşeden yer darbeyi.
koskoca mercedes toyota vs ne şekle giriyor.
BMW iyi arabadır güvenliğide vardır fakat türlü türlü kaza şekli var. Bu kazada bence en sıkıntılı ve en kötü sonuçlu kazalardan.
Coupe bir araçla takla atmak gibi birşey...
BU HABERDE
Bu haberde sanayici bir arkadaşımın dayısı vefat etmişti.
Koskoca Grand Cheroke tank gibi araba kaç metreden kaç takla atıyor araçta 3 kişiler. bunlar önde oturuyor emniyet kemeri takılı değil araç takla atarken camdan fırlayıp takla atan aracın altında kalıp ezilip can veriyorlar. arkada oturan emniyet kemerli ve burnu kanamıyor adamın.
Yani kazadan kazaya fark var. Önce emniyet alınıp "Besmele" çekip yola çıkılmalı ve hız kurallarına uyup adam gibi seyredilmeli.
"men dakka dukka"
Bu olaylarda marka değil standartlar belli eğitim seviyesi oturmuş bir insan fizik kurallarını ve bindiği taşıtın özelliklerini bilerek yaşar.Gördügümüz kadarıylada henüz fizik kurallarını ve basıncı aşamadık ister 10 bin ister 100 bin liralık arabaya binin o tırın altına giren herkes ölür.Kaderse ömürleri dolmuş eger cahillikse yazık genede allah rahmet eylesin sevenlerine yazık oldu.
"Motosiklet teelikeli yavv"deyip yollarda makas atanlara ibret olur inşallah.Allah rahmet eylesin,yakınlarına sabır versin
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
Sizi bilmem de ben çok üzüldüm. Ne kadar tembihleseniz de zaman zaman çok deli araba kullanan babanız veya abiniz falan yokmu onların başına gelse (gelmez umarım ama) böyle bişey üzülmezmisiniz hiç ?
millet de salak o kadar para verip güvenliği bile olmayan araba alıyorlar dimi
[B]King is back baby!King is back![/B]
Ncap testleri 64km/s hızla yapılıyor.
"By carrying out frontal impact tests at 64km/h (about 40 mph) we are simulating a car impacting a similar sized car where both cars are travelling the same speed of 55 km/h."
64km/s değil otoban sokak arasında yapıyor insanlar.
Bu yüzden o testlere bakıp da araç sağlam basayım düşüncesine girmek en büyük hatadır.
İsterseniz dünyanın en pahalı en güvenli arabasına binin , 150km üstünde işiniz sadece şansa kalıyor.
Bir de bunu motorda düşünün.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
"men dakka dukka"
euro ncap sadece avrupalıların yaptığı kazalar hakkında. gelin türkiyedeki akıllara zarar kazaları görün de ona göre güvenlik önlemi alın. türkiye trafik şartları çok farklı, türkiyede yaşanan kazalara bilim adamlarının bile aklı ermiyordur sanıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)