Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

bmw korumadi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    neden oldugunu bilmiyorum, uzulmedim. %90 makas falan atiyordu.

    http://www.haberturk.com/gundem/habe...67-temde-facia


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    [Turan] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Ne bmw ne 06.

    Allah rahmet eylesin ne diyelim.

  3. #3
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    bmw nin koruyacak tarafı kalmamış zaten. Tırın altına girmiş.
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  4. #4
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    kac tonluk dorseyı yamultmus yetmez mı
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  5. #5
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Geçenlerde 193km ile giden bir aracın duvara çarptığı bir konu açmıştım.
    Kimileri böyle bir duvarı nereden bulacağımızı tartışmışlardı.
    İşte size duvar.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  6. #6
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Zaten sac gibi birsey araba sona kadar basılmıs gibi.. buda ne kadar hızlı vurup.. altına girdigini acıklıyor.. eger tek ön taraf olsaydı belki kurtulurlardı.. ama tavana kadar girmiş arac
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  7. #7
    eruyanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli, Derince/Yenikent
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Kazanın ne zaman kimin başına geleceğini bilemezsiniz. Kişi yüzde yüz hatalıda olabilir, herşey olabilir. Geçen ay daily telegraph'ın motorsiklet yorumcusu Kevin Ash BMW'nin 1200 GS modeli için Güney Afrikada organize ettiği basına tanıtım sürüşünde geçirdiği kaza sonucu öldü. Nice ralliciler (ülkemizde dahil) pist dışındaki kazalarda hayatlarını kaybettiler. Kaza tek bir faktöre bağlı değildir hiçbir zaman, kötü bir sürücünün kaza yapacağı garanti değil, iyi bir sürücünün kaza ile ölmeyeceğide garanti değil..

    Velev ki alkollü ve de sürat yapmış olsun, neticede bir insan ölmüştür, geride yakınları vardır vs. bu fikrinizi bir foruma yazmak yerine gidip ailesinin yüzüne söyleyemeyeceğinizi gayet iyi biliyorsunuz. bu öfke nedendir? neden öfke duymaya meraklıyız? Ben bir köpeğin-kedinin ezildiğini gördüğümde üzülüyorum şahsen.
    TATLIHIZ, scooboy, ozgur112 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #8
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı eruyanik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Velev ki alkollü ve de sürat yapmış olsun, neticede bir insan ölmüştür, geride yakınları vardır vs. bu fikrinizi bir foruma yazmak yerine gidip ailesinin yüzüne söyleyemeyeceğinizi gayet iyi biliyorsunuz. bu öfke nedendir? neden öfke duymaya meraklıyız? Ben bir köpeğin-kedinin ezildiğini gördüğümde üzülüyorum şahsen.
    Bunun nedeni bu kazada çarpılan araç tır değil de içinde çoluk çocuk 4 kişinin olduğu bir aile arabası olsaydı olacak olanlardır. Her gün hepimiz trafikte hızlı ve dengesiz kullanmayı marifet sanan insanların nasıl kazaya davetiye çıkarttığını biliyoruz.

    Bu kazanın sadece 2 kişinin canıyla sonuçlanması tamamen şans eseri başka hiçbirşey değil.
    Yazık keşke olmasaydı. Ama ondan önce keşke yavaş olsaydı.
    Heil Spellcheck

  9. #9
    eruyanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli, Derince/Yenikent
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Alıntı umurcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun nedeni bu kazada çarpılan araç tır değil de içinde çoluk çocuk 4 kişinin olduğu bir aile arabası olsaydı olacak olanlardır. Her gün hepimiz trafikte hızlı ve dengesiz kullanmayı marifet sanan insanların nasıl kazaya davetiye çıkarttığını biliyoruz.

    Bu kazanın sadece 2 kişinin canıyla sonuçlanması tamamen şans eseri başka hiçbirşey değil.
    Yazık keşke olmasaydı. Ama ondan önce keşke yavaş olsaydı.
    Neyi kastettiğinizi anlıyorum ancak yine de ben her kaza haberinde üzülüyorum. Kendi başımıza gelenleri hatamıza yorup, başkalarının başına gelenlereyse üzülerek bakmamız yine de daha doğru olacaktır. İnsanlık hali ne olacağı belli olmaz. Bir insan bir ömür boyunca hiç hata yapmadan araç kullanabilir. Yapacağı ilk hatadaysa bir felaketede sebep olabilir.. Bizi aşan şeylerde var.

    Elbette tedbirli olmak lazım, elbette sorumluluk sahibi olmak lazım, elbette can yakmamak lazım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

    Bu arada maksat ukalalık yada inatlaşmak değil, maksat bu şekilde olabileceğine de vurgu yapmak.
    piyanist_irf, Benli ve GP500-1st bunu beğendiler.

  10. #10
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    feci çok fciiii .

    alllahtan rahmet yakınlarına başssağlığı dilemekten gayri söylenecek söz kalmamış, tabi son sözüm aşırı sürat, felaket getirir !
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  11. #11
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    bmw değilde apaçi tofaş şahini falan olsaydı ve ölmeselerdi o şekide kullanırlardı heralde.Üstü açık ohh miss...

    Allah rahmet eylesin,Allah ailesine sevdiklerine sabır versin hemşerilerimin

  12. #12
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Doğru söylüyorsunuz. Dediğim gibi keşke böyle olmasaymış :-/
    Heil Spellcheck

  13. #13
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçenlerde 193km ile giden bir aracın duvara çarptığı bir konu açmıştım.
    Kimileri böyle bir duvarı nereden bulacağımızı tartışmışlardı.
    İşte size duvar.
    Duvar değil. Duvara girse motor korumaları şasi vs birazdaha sürücüye zarar gelmesini engeller.
    Ncap testlerine bir bakın. Küçücük smart bile düz duvara giriyor sürücü bölümü kalıyor.
    Burada dorse altına girmiş. en korumasız olan direklerden tavandan kafaları gider adamların zaten. hava yastığı vs can kurtarır ama başa alacağı dorse darbesi zaten işi bitirir.

    Ona kalırsa her kazada ncapden geçen araba yok mesela ;

    BURADA

    Aracın sol far tarafından çarpıştırılıyor ve sonuçlara bakın. ki bizim TÜrkiye'dede ençok bu şekilde olmazmı? sollayacam sağlayacam girecem derken çaaat köşeden yer darbeyi.
    koskoca mercedes toyota vs ne şekle giriyor.

    BMW iyi arabadır güvenliğide vardır fakat türlü türlü kaza şekli var. Bu kazada bence en sıkıntılı ve en kötü sonuçlu kazalardan.
    Coupe bir araçla takla atmak gibi birşey...

    BU HABERDE

    Bu haberde sanayici bir arkadaşımın dayısı vefat etmişti.
    Koskoca Grand Cheroke tank gibi araba kaç metreden kaç takla atıyor araçta 3 kişiler. bunlar önde oturuyor emniyet kemeri takılı değil araç takla atarken camdan fırlayıp takla atan aracın altında kalıp ezilip can veriyorlar. arkada oturan emniyet kemerli ve burnu kanamıyor adamın.

    Yani kazadan kazaya fark var. Önce emniyet alınıp "Besmele" çekip yola çıkılmalı ve hız kurallarına uyup adam gibi seyredilmeli.
    piyanist_irf bunu beğendi.
    "men dakka dukka"

  14. #14

    Üyelik
    24 Aralık 2012
    Şehir
    istanbul
    Bu olaylarda marka değil standartlar belli eğitim seviyesi oturmuş bir insan fizik kurallarını ve bindiği taşıtın özelliklerini bilerek yaşar.Gördügümüz kadarıylada henüz fizik kurallarını ve basıncı aşamadık ister 10 bin ister 100 bin liralık arabaya binin o tırın altına giren herkes ölür.Kaderse ömürleri dolmuş eger cahillikse yazık genede allah rahmet eylesin sevenlerine yazık oldu.

  15. #15
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    "Motosiklet teelikeli yavv"deyip yollarda makas atanlara ibret olur inşallah.Allah rahmet eylesin,yakınlarına sabır versin
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)

  16. #16
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Sizi bilmem de ben çok üzüldüm. Ne kadar tembihleseniz de zaman zaman çok deli araba kullanan babanız veya abiniz falan yokmu onların başına gelse (gelmez umarım ama) böyle bişey üzülmezmisiniz hiç ?

  17. #17

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    millet de salak o kadar para verip güvenliği bile olmayan araba alıyorlar dimi
    [B]King is back baby!King is back![/B]

  18. #18
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı amaninmb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ona kalırsa her kazada ncapden geçen araba yok mesela ;
    Ncap testleri 64km/s hızla yapılıyor.
    "By carrying out frontal impact tests at 64km/h (about 40 mph) we are simulating a car impacting a similar sized car where both cars are travelling the same speed of 55 km/h."

    64km/s değil otoban sokak arasında yapıyor insanlar.
    Bu yüzden o testlere bakıp da araç sağlam basayım düşüncesine girmek en büyük hatadır.
    İsterseniz dünyanın en pahalı en güvenli arabasına binin , 150km üstünde işiniz sadece şansa kalıyor.
    Bir de bunu motorda düşünün.
    GaCCaLL, Shrieker, piyanist_irf ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  19. #19
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ncap testleri 64km/s hızla yapılıyor.
    "By carrying out frontal impact tests at 64km/h (about 40 mph) we are simulating a car impacting a similar sized car where both cars are travelling the same speed of 55 km/h."

    64km/s değil otoban sokak arasında yapıyor insanlar.
    Bu yüzden o testlere bakıp da araç sağlam basayım düşüncesine girmek en büyük hatadır.
    İsterseniz dünyanın en pahalı en güvenli arabasına binin , 150km üstünde işiniz sadece şansa kalıyor.
    Bir de bunu motorda düşünün.
    Öyle. Benim aracıma baktırdığım usta var. uzun yola çıkacağımda bakımlarını yaptırmaya giderim "Mehmet normal şartlarda bu seni getirir-götürür kaza bela olmazsa ama 90 dan sonra garanti veremem. freni tutmaz aks kırılır ses gelir viraja hızlı girersiz çıkamazsın" der...
    "men dakka dukka"

  20. #20
    Mikuni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2007
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    Honda pcx125
    euro ncap sadece avrupalıların yaptığı kazalar hakkında. gelin türkiyedeki akıllara zarar kazaları görün de ona göre güvenlik önlemi alın. türkiye trafik şartları çok farklı, türkiyede yaşanan kazalara bilim adamlarının bile aklı ermiyordur sanıyorum.
    Shrieker bunu beğendi.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)