2000-2003 Toyota celica kullanan yada kullanmis olan var mi?
Reklamlar
-
Celicalar cok hosuma gitti.Bu yaz bitane alayim diyorum ama kullanan varmi?200 modelleri yag yakiyor falan diyorlar.
RIDE or DIE
Reklamlar
-
O arabalar türkiyeye hiç gelmedi.
-
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
astorojna adlı üyeden alıntı
Evet arkadasim bu.Ama bu modifiyeli modeli.Ben daha duz bisey istiyorum.Bu ilandaki 2000 model.2000 modeller yag yakiyor diyorlar ama dogrumu acaba?
RIDE or DIE
-
yağ yakan toyota? ilk kez senden duyuyorum. kullanıma bağlı gerçi...
tr de böyle bir araç hayal olsa da, oralarda eminim çok ucuzdur.
toyota sorunsuzluğu ile bilinir, sıkıştırılmamış bişey alırsan ne yağ yakar ne masraf açar.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
yağ yakan toyota? ilk kez senden duyuyorum. kullanıma bağlı gerçi...
tr de böyle bir araç hayal olsa da, oralarda eminim çok ucuzdur.
toyota sorunsuzluğu ile bilinir, sıkıştırılmamış bişey alırsan ne yağ yakar ne masraf açar.
Valla internette baya arastirdim bu vvti motoru yamaha yapiyormus diye yaziyordu.2000 modellerde yag yakiyor ama daha ust modellerde bu durumu halletmisler diye yazmis biri.Ama adam corolla kullanicisi.Yani oda kulaktan duyma biseylerle yazmis heralde.
RIDE or DIE
-
kıbrasta çok kullanıldığını duymuştum
-
Bu kasa celica'ların iki versiyonu var. 1.8 litre 145 hp ve 1.8 litre 190 hp.
İki motorda aynı blok fakat 190 hp olan değişken subab kaldırmalı. Bizim TR de çok tutulan vtec Hondalar gibi. 5500 devire kadar ekonomi sonrası tam bir yarış motoru gibi çalışıyor. 8000 devir çeviriyor.
Bu celica nın aslında en özgün kasası. Dizaynı üretime geçtiği yılda hiçbir otomobile benzemeyen bir tasarımı var. Zaten tasarım toyotanın Amerika kanadına yaptırılmış.
Daha önceki celicalar Toyotayı dünya ralli şampiyonasında temsil ettiğinden 4x4 ve turbolu üretiliyordu. Ama biraz ağır ve iriydi. Kullanımıda kolay değildi. Toyota celicayı WRC den çekince bu kasa çıktı. Önceki kasalardan çok daha zevkli bir kullanımı var yüksek devirli ve önden çekiş olduğundan dolayı.
Düzgün birtane bulursanız kaçırmayın derim.
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Bu kasa celica'ların iki versiyonu var. 1.8 litre 145 hp ve 1.8 litre 190 hp.
İki motorda aynı blok fakat 190 hp olan değişken subab kaldırmalı. Bizim TR de çok tutulan vtec Hondalar gibi. 5500 devire kadar ekonomi sonrası tam bir yarış motoru gibi çalışıyor. 8000 devir çeviriyor.
Bu celica nın aslında en özgün kasası. Dizaynı üretime geçtiği yılda hiçbir otomobile benzemeyen bir tasarımı var. Zaten tasarım toyotanın Amerika kanadına yaptırılmış.
Daha önceki celicalar Toyotayı dünya ralli şampiyonasında temsil ettiğinden 4x4 ve turbolu üretiliyordu. Ama biraz ağır ve iriydi. Kullanımıda kolay değildi. Toyota celicayı WRC den çekince bu kasa çıktı. Önceki kasalardan çok daha zevkli bir kullanımı var yüksek devirli ve önden çekiş olduğundan dolayı.
Düzgün birtane bulursanız kaçırmayın derim.
Benim almak istedigim 1.8 143 beygir olan modeli.Temiz ve uygun fiyata cok var ama cogu 200.000 km civarinda.Dusuk km li de bulunuyor tabi.Bu araclarin motor omru ortalama ne kadardir?Kullanima bagli tabi ama.mazda rx-8 almak istiyordum ama 300.000 km de motor oluyor demisler vede yakit tuketimi cok oldugu icin beni asar diye vazgectim.
RIDE or DIE
-
25 Aralık 2012, 14:12
#10
McWarnaly adlı üyeden alıntı
Benim almak istedigim 1.8 143 beygir olan modeli.Temiz ve uygun fiyata cok var ama cogu 200.000 km civarinda.Dusuk km li de bulunuyor tabi.Bu araclarin motor omru ortalama ne kadardir?Kullanima bagli tabi ama.mazda rx-8 almak istiyordum ama 300.000 km de motor oluyor demisler vede yakit tuketimi cok oldugu icin beni asar diye vazgectim.
öncelikle 200 hp olan vvt-i ise, ve sizi 200 bg. den kaçındıran yaktıt ya da masraflar ise etraflıca araştırın derim... çünkü toyota vvt-i motorları ile bilinir. aslında yanlış yerdesiniz, çünkü celica tr'de 1 tane olan araç.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
25 Aralık 2012, 14:23
#11
ozgurakman adlı üyeden alıntı
öncelikle 200 hp olan vvt-i ise, ve sizi 200 bg. den kaçındıran yaktıt ya da masraflar ise etraflıca araştırın derim... çünkü toyota vvt-i motorları ile bilinir. aslında yanlış yerdesiniz, çünkü celica tr'de 1 tane olan araç.
aslina bakacak olursaniz cok guclu bi motor istemiyorum zaten buralarda her yerde kamera radar falan var.Zaten fazla hiz duskunu de degilim.Mazda rx-8 den yakit yuzunden vazgectim ama toyotalar cok daha ekonomik.Evet bu aractan Turkiye de cok az oldugunu farkettim.Ama sebebini anlayamadim.Yani ulasilamaz bi arac degil.Burada 3000-5000 euro arasi.
RIDE or DIE
-
25 Aralık 2012, 14:31
#12
Kıbrıs ta zibil gibi ve çok yakışıklı 1 araç corolla t sport ile aynı motoru kullanıyor sadece son vites dişlileri farklı.Trafikte oldukça dikkat çeken 1 araç farklı olmak istiyorsanız tavsiye ederim
-
25 Aralık 2012, 20:15
#13
200.000 km benzinli bir toyota için problem değil. Ama problem aracın spor tipte coupe olması. yüksek devirli kullanılacağı için 200.000 deki corollalar kadar güvenilmez. Bir 500 euro fazla verip max 140-150 binde bulursanız daha iyi olur.
Geçen bir arkadaşımın doch 150 hp 94 Astra GSİ sine bindim kilometre 204 bindeydi. çekişinde bir sıkıntı yoktu gerçi. Üstelik LPG bile takılmıştı
2.0 150 hp twin spark Alfa GTV bence bu otomobile alternatif olabilir. Hem dizayn hemde sportiflik olarak. Alfa da bu konuda iyidir
-
25 Aralık 2012, 20:48
#14
GP500-1st adlı üyeden alıntı
200.000 km benzinli bir toyota için problem değil. Ama problem aracın spor tipte coupe olması. yüksek devirli kullanılacağı için 200.000 deki corollalar kadar güvenilmez. Bir 500 euro fazla verip max 140-150 binde bulursanız daha iyi olur.
Geçen bir arkadaşımın doch 150 hp 94 Astra GSİ sine bindim kilometre 204 bindeydi. çekişinde bir sıkıntı yoktu gerçi. Üstelik LPG bile takılmıştı
2.0 150 hp twin spark Alfa GTV bence bu otomobile alternatif olabilir. Hem dizayn hemde sportiflik olarak. Alfa da bu konuda iyidir
http://b1212.hizliresim.com/14/t/h8sfm.jpg
2000 model Alfa GT lerde hosuma gidiyor ama Toyota daha cok icime yatti.300-500 euro pahali olsun sorun degil tabi.Az km li bulabilirsem uygun fiyata kacirmam.Ama genel olarak 2000-2001 celicalar 200.000 km civarinda.Daha az olanlarida mevcut tabiki.
RIDE or DIE
-
25 Aralık 2012, 21:36
#15
Motosiklet Eğitmeni
Burda baya var satilik
istersen bir kaç link atayim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
25 Aralık 2012, 21:42
#16
coq adlı üyeden alıntı
Burda baya var satilik
istersen bir kaç link atayim.
Burada da var.Simdi taa oralara mi gidelim bi araba icin?Hem Hollanda da daha temiz ve ucuz bulunuyor.
RIDE or DIE
-
25 Aralık 2012, 21:55
#17
Motosiklet Eğitmeni
McWarnaly adlı üyeden alıntı
Burada da var.Simdi taa oralara mi gidelim bi araba icin?Hem Hollanda da daha temiz ve ucuz bulunuyor.
Ulem ta oralar dedigin 200km yol.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
25 Aralık 2012, 22:03
#18
McWarnaly adlı üyeden alıntı
aslina bakacak olursaniz cok guclu bi motor istemiyorum zaten buralarda her yerde kamera radar falan var.Zaten fazla hiz duskunu de degilim.Mazda rx-8 den yakit yuzunden vazgectim ama toyotalar cok daha ekonomik.Evet bu aractan Turkiye de cok az oldugunu farkettim.Ama sebebini anlayamadim.Yani ulasilamaz bi arac degil.Burada 3000-5000 euro arasi.
sebebi çok açık türkiyede yakıt pahalı vergilerde çok yüksek
-
25 Aralık 2012, 22:04
#19
coq adlı üyeden alıntı
Ulem ta oralar dedigin 200km yol.
Hollanda 30 km.
RIDE or DIE
-
25 Aralık 2012, 23:10
#20
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)