2000-2003 Toyota celica kullanan yada kullanmis olan var mi?
-
26 Aralık 2012, 00:14
#21
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Bu celica nın türkiyede satılmaması yakıt ve vergilerden değil bizim insanımızla alakalı. Pek araba kültürümüz yok. Para olunca kro gibi herkes mercedes BMW'ye yöneliyor. Böyle oluncada bu tarz araçlar çok fantezi kalıyor yurdumızda.
tamam araçlar avrupadan oldukça pahalı ama 110 bin Toyota celicaya vermeyiz 140 bine mercedes clk200 alırız. Mercedes dahamı ucuz
Şimdi Toyota bu bahsettiğimiz 2001 modelle benzer yeni bir model üretti GT-86. Bu sefer distiribütör getirdi bu spor arabayı. 6 ayı geçkindir satılıyor ben şuana kadar yolda 1 tane anca gördüm İsatnbulda
Demekki Satıcılar getirip getirmeme kararsızlığında haklılar
http://b1212.hizliresim.com/14/t/h8zz3.jpg
bu araç celica kadar özgün değil kasasını toyota ve içini toyota tasarlamamış olucakki bir başka japon üreticisi olan subaruda gt86 yi BRZ olarak aşa yukarı aynı paraya satışa sundu http://www.subaru.com.tr/16-BRZ_Genel.aspx teknik özelliklerine baktığımda motor bloklarının da aynı oldugunu fark ettim ortak bi çalısmamı bilmiyorum
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
-
26 Aralık 2012, 01:29
#22
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
bu araç celica kadar özgün değil kasasını toyota ve içini toyota tasarlamamış olucakki bir başka japon üreticisi olan subaruda gt86 yi BRZ olarak aşa yukarı aynı paraya satışa sundu
http://www.subaru.com.tr/16-BRZ_Genel.aspx teknik özelliklerine baktığımda motor bloklarının da aynı oldugunu fark ettim ortak bi çalısmamı bilmiyorum
Araç toyota-subaru ortak üretimi zaten..
Toyota şaseyi geliştiriyor üzerine subaru boxer motor yerleştiriliyor. motorun enjeksiyon ve bazı ayarlarıda toyotaya ait. Böylece iki ürerici geliştirme maliyetlerini minimum düzeyde tutuyor ve kendi markalrı altında satış yapıyor. Fark nerde dersen donanım farklılıklarından arada küçük bir fark oluşturuluyor. buda subarumu toyotamı alıyım sorusuna cevap oluyor
Özgün değil konusunda ortak çalışma olmasından dolayı bir sorun yok. Ama Celicamı GT-86 mı daha iyi bir spor araç dersen GT-86 derim. Çünkü gerçek bir spor otomobilin olması gerektiği gibi arkadan itişli. Zaten küçük bir japon spor araç çıktığında belli başlı modifiye firmaları öyle bir abanırki üstüne satandart 200 hp olan araç 350 hp lerde gezer en az. Kasasıda çook hafif olan bu araçlar Ferrari avına hazır hale gelir
Toyotanın resmi modifikasyon şirkeri olan TRD'nin ürettiği body kitle araç baya etkileyici bir hal almış bile
-
26 Aralık 2012, 03:08
#23
McWarnaly adlı üyeden alıntı
Evet arkadasim bu.Ama bu modifiyeli modeli.Ben daha duz bisey istiyorum.Bu ilandaki 2000 model.2000 modeller yag yakiyor diyorlar ama dogrumu acaba?
Orda yağ pahalı mı?...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
26 Aralık 2012, 03:14
#24
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Orda yağ pahalı mı?...
Yagin pahali olup olmamasi ile alakali degil.Bir arac kullaniyorsam kusursuz olmasini isterim.
RIDE or DIE
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)