adanada CG sevgisi bitmezmiş
Reklamlar
-
08 Ağustos 2012, 09:31
#21
satoyama adlı üyeden alıntı
mobiletler hadi neyse de
4 zamanlı motorla oynamak zor iş nasıl yaptıklarını araştıracağım bakalım
zorluğu nerde ki 200 cc ye kadar silindir yatağı uyuyor
contayı da incelltin mi alsana 250-300 cc
neyse konu bu olamamalı bu gibi guruplar milleti motordan soğutuyorlar
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Reklamlar
-
08 Ağustos 2012, 19:40
#22
c90 adlı üyeden alıntı
zorluğu nerde ki 200 cc ye kadar silindir yatağı uyuyor
contayı da incelltin mi alsana 250-300 cc
neyse konu bu olamamalı bu gibi guruplar milleti motordan soğutuyorlar
şimdi silindir büyütmek elbette bahsettiğiniz gibi deliği ve üst kapağın ona göre büyümesi
peki ya besleme ve üfüme? onlarında aynı orantıda büyümesi lazım
grank ve kolu şanzuman ? siboblar aralıkları
4 zamanlı adı üstünde zamanına göre ve hacmine göre çalışır ve bunlar birbiri ile doğru orantılıdır.
aslında oluyorsada tel maşa oluyordur..
-
08 Ağustos 2012, 19:45
#23
satoyama adlı üyeden alıntı
şimdi silindir büyütmek elbette bahsettiğiniz gibi deliği ve üst kapağın ona göre büyümesi
peki ya besleme ve üfüme? onlarında aynı orantıda büyümesi lazım
grank ve kolu şanzuman ? siboblar aralıkları
4 zamanlı adı üstünde zamanına göre ve hacmine göre çalışır ve bunlar birbiri ile doğru orantılıdır.
aslında oluyorsada tel maşa oluyordur..
Komple üst kapak, karbüratör, komple krank, silindir kiti ve baskı balata seti ile 200 cc makinamız hazırdır
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
08 Ağustos 2012, 19:53
#24
-
08 Ağustos 2012, 20:08
#25
tcs adlı üyeden alıntı
ibret alınıyor %97
Program çalışmayı durdurdu.
Error Error
:D
-
08 Ağustos 2012, 21:27
#26
bu cgler okadar güvensiz motorki çok süratli ince lastikli frenleri tutmuyo süratliyken ama hani dewamlı kullanacagın motorun warsa arada zewkine binilebilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)