Herkese Selamlar Sevgili Mt Üyeleri
Geçen sene Gold bilgisayardan aldığım Canon Powershot Sx130 modelindeki,fotoğraf makinem,bellek kartı kilitlendi hatası vermeye başladı. Kullanım cihazında kullanılması tavsiye edilen bellek kartı tipleri dışında bellek kartı kullanmadım. Sorunu kendim çözemeyince,bunun garantisi var,ne diye ızdırap çekiyorum dedim ve mağazaya götürdüm. Aldılar,incelediler,yaklaşık 15 iş günü sonra cevap geldi.
Makinenizdeki hasar kullanıcı kaynaklı olduğu tespit edilmiş 175 TL + KDV karşılığında tamiri mümkündür diye.
O kadar düşündüm,taşındım ama makineyi nasıl bozmuş olabileceğimi bulamadım
Durumdan rahatsızlık duyarak,konuyu tüketici hakem heyetine götürmeye karar verdim.
Fakat tüketici hakem heyeti hasar tespit tutanağı isteyince,bende mağazaya bu talebimi ilettim. Mağaza ise bu talebimi kabul etmedi. Şu an makinem mağazada.Ben hala istenilen ücreti ödemek istemiyorum. Çünkü neredeyse sıfır makinenin yarısı kadar tamir parası ödeyeceğim.
Şimdi sizlere şunu sormak istiyorum;
Mağaza hasar tespit raporunu talep ettiğim halde vermeme gibi bir insiyatife sahip mi ?
Böyle bir durumda tüketici hakem heyetine başvurup,sonuç alanlar var mı ?
Vakit ayırıp,okuduğunuz için teşekkür ederim..
Saygılarımla..