Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bir Garanti Muamması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Gold çok sabıkalı bi firma.Ben de gold'dan LG LCD televizyon almıştım.Bi arızası sebebiyle servise başvurduğumda biz gold'dan satılan ürünlere servis vermiyoruz demişlerdi.Ben de şok olmuştum.Ancak anlaşmalı olduğu bi servis vardır mutlaka demişlerdi.İş o noktaya gelmeden sorunumu çözmüştüm.Bu olay gözümü korkuttu.Bi daha gold'dan alışveriş yapmam.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    magaza size rapor veremez. Raporu servisten alicaksiniz ve vermek zorundalar. Servise hic gondermemis bile olabilirler.
    Boyle durumlarda satici firma zamana oynuyorki sorumluluk kendisinden tedarikci firmaya yada servise gecsin diye.
    O cihaz gercekten servise gittiyse setvis formu vardir ve orada ariza aciklamasi olur buda sizin isinizi gorur.
    10 yil bu isle ugrastim, saglam markalarin yetkili servisleri bu konularda guvenilirdir. Kimse cihazinizi bozup sucu size atmaz. Servis parasini sizden degil ureticiden almayi sever. Musteriden para almak zordur ama uretici firma tikir tikir oder o paralari. Bu nedenle buyuk ihtimal cihazda gercekten bir hassr vardir fakat bu kronik uretim hatasida olabilir onuda arastirin.
    Tedarikçinin raporu gelmiş,makine darbe almış (!),o sebepten bozulmuş..
    Tüketici hakem heyeti yolları beni bekler..

    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    canım ülkemde hakkını aramak yeldeğirmenlerine karşı mızrakla sadıran donkişotun durumuna düşmek gibi bir şey
    aç telefon ben hakkımı ararım de
    gazetelere yazarım de
    bütün internet sitelerinde forumlarda
    hakkımı ararım anlatırım de
    yine malınıza sahip çıkmazsanız
    duvarlara spreyle şikayetimi yazarım de
    Evet dediğiniz üzere zor hak aramak,ama sonuna dek gitmeyi düşünüyorum. Çünkü kırmadım,düşürmedim nasıl bir arızaymış bilemedim

    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gold çok sabıkalı bi firma.Ben de gold'dan LG LCD televizyon almıştım.Bi arızası sebebiyle servise başvurduğumda biz gold'dan satılan ürünlere servis vermiyoruz demişlerdi.Ben de şok olmuştum.Ancak anlaşmalı olduğu bi servis vardır mutlaka demişlerdi.İş o noktaya gelmeden sorunumu çözmüştüm.Bu olay gözümü korkuttu.Bi daha gold'dan alışveriş yapmam.
    Evet firmanın şikayet sitelerinde benzer sorunlar yaşattığını okudum.. Orada çalışan bir arkadaşımla, birebir konuştum bu konuyu,oradan almadan önce sorsaydın bana dedi..
    Bakalım yasal süreç nasıl sonuçlanacak...

  3. #23
    teknoali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Tudey Gsr pcx
    geçen yıl nokia ya telefon iade etmek için çok uğraşmıştım . bu tüketici hakem heyetine git gel mekik dokudum. vazgeçmeyince ve haklı olduğum ortaya çıkınca iade kararı çıktı ve paramı geriye aldım. umarım tüketici haklarından sonuç çıkartırsınız.
    08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)

  4. #24
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı teknoali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen yıl nokia ya telefon iade etmek için çok uğraşmıştım . bu tüketici hakem heyetine git gel mekik dokudum. vazgeçmeyince ve haklı olduğum ortaya çıkınca iade kararı çıktı ve paramı geriye aldım. umarım tüketici haklarından sonuç çıkartırsınız.
    Zor bir süreç gerçekten, sizi de tebrik ederim,malı satarken,her türlü pazarlama taktiğini uygulayanlar, ne hikmetse sorun anında farklı bir tutum sergiliyorlar..
    Umarım süreç sonunda iyi bir sonuç alırım.. Teşekkürler..

  5. #25
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Cihazda darbeye bagli hasar varsa mahkemede lehinize sonuc cikmayacaktir. Ya bilir kisi yada baska bir servis cihazi inceleyip ayni sonuca varirsa isiniz zor.
    lKaldiki lehinize bir sonuc ciksada servis konusunda hakliysa itiraz edip cihazin incelenmesini isteyecektir. Zaten surec basladiginda resimlerini dosyaya koyuyorlar.
    Tecrubelerime dayanarak soyluyorum, bir cihaza darbeli yada sivi temasli denilmisse mutlaka oyledir. Aksini ben pek gormedim ( calistigim firmalar piyasa lideri marka ve distribitorlerdi)
    Umarim isiniz en makul sekilde hallolur.

  6. #26
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cihazda darbeye bagli hasar varsa mahkemede lehinize sonuc cikmayacaktir. Ya bilir kisi yada baska bir servis cihazi inceleyip ayni sonuca varirsa isiniz zor.
    lKaldiki lehinize bir sonuc ciksada servis konusunda hakliysa itiraz edip cihazin incelenmesini isteyecektir. Zaten surec basladiginda resimlerini dosyaya koyuyorlar.
    Tecrubelerime dayanarak soyluyorum, bir cihaza darbeli yada sivi temasli denilmisse mutlaka oyledir. Aksini ben pek gormedim ( calistigim firmalar piyasa lideri marka ve distribitorlerdi)
    Umarim isiniz en makul sekilde hallolur.
    Teşekkür ederim,yani diyorsunuz ki cihazda kullanıcı hatası tesbit edilmişse,tüketici hakem heyetine gitmesi pek anlam ifade etmiyor..
    Peki sizce ne yapmalıyım?
    Hakikaten bu konuda bilgisizim,dediğiniz üzere sonucun yine aynı olma ihtimali yüksekse,macera aramamak makul gibi gözüküyor

  7. #27
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Bir mastafiniz olmayacagindan hakem heyetine gidin. Fakat fiyati yuksek cihazlari direk tuk. mahkemesine yonlendiriyorlar.Fiyattan kurtariyorsa heyete gidin. Direk ezbere lehinize karar verebilirler ve firmada ugrasmak istemeyip cihazinizi onarabilir yada iade alabilir. Sansinizi deneyin.
    Yok heyet bilirkisi incelemesi isterse mihtemelen karsi taraf hakli gorulur.
    Denemeye deger bence.

  8. #28
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir mastafiniz olmayacagindan hakem heyetine gidin. Fakat fiyati yuksek cihazlari direk tuk. mahkemesine yonlendiriyorlar.Fiyattan kurtariyorsa heyete gidin. Direk ezbere lehinize karar verebilirler ve firmada ugrasmak istemeyip cihazinizi onarabilir yada iade alabilir. Sansinizi deneyin.
    Yok heyet bilirkisi incelemesi isterse mihtemelen karsi taraf hakli gorulur.
    Denemeye deger bence.
    Pekala,çok teşekkür ediyorum.
    En kısa sürede tüketici hakem heyetine gerekli başvuruyu yapacağım. İ
    lginiz ve alakanız için size ve değerli fikirlerini esirgemeyen herkese teşekkürlerimi sunuyorum..

  9. #29
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Kırmadım düşürmedim demişsiniz.
    Eğer ürünün kendisinde görünür bir hasar yoksa (sertçe düşürüp içerisindeki bir parçaya zarar verecek kadar) şansınız daha fazla olabilir.
    Hakkınızı arayın derim.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  10. #30

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    düşen darbe gören bir üründe kozmik hatalarda mevcut olacaktır...
    kasasını söküp düşürmediniz ya...
    ikinci bir varsayım ise taşıma anında darbeye maruz kaldığıdır....
    temennim güzel bir sonuç almanız, ama serviste darbeli diye bir cihaza ödeme çıkıyorsa biraz işiniz zor gibi gözüküyor...

  11. #31
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Bazen cihaz bir baskiya maruz kalir ve dis kasa esneyerek iceride biryere hadar verir. Ve bu cihaz icinde darbeli tabiri kullanilir.
    Cep telefonlarinda cok olur cebinizde sikisir ve iceride bazen onarimi mumkun olmayan hasarlar meydana gelebilir. Ve sizde ben bu cihazi dusurmedim diye dovunur durursunuz fakat servis bildigini okur cunki haklidir .
    Hafiza kartini ters takma yada uyumsuz bi karti takmaya calisma girisimide hasar a sebep olabilir. Belki sizde olmsmistir magazada olmus olabilir yada birisi satinalmis cihaza bir zarar vermis bunu farkedip hemen iade etmis , firma farketmeden almis ve bunuda size satmis olabilir. Ki magazalar daha 1 gunluk cihazi bile iade alirken once servise gitmeli deme amaclari budur.
    Oyle seyler oluyorki insnamiazsiniz.
    Adam hali yikama makinesi aliyor evdeki butun yikama islerini halledi getiri iade ediyor.
    Yada baska nir cihaz alip kendi cihazina lazim olan bir parcadini alip iade ediyor vs vs vs. Tuketici acisindan hersey size sorun cikarmak icinmis gibi gorunsede aslinda bircek seyin bir nedeni oluyor.
    Not ( Ebubekir bir krndinmi uyumuyorsun saniyordun )

  12. #32
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kırmadım düşürmedim demişsiniz.
    Eğer ürünün kendisinde görünür bir hasar yoksa (sertçe düşürüp içerisindeki bir parçaya zarar verecek kadar) şansınız daha fazla olabilir.
    Hakkınızı arayın derim.
    Evet,hatta bende başka makineyi kullanan yakınlarımda da sordum,asla herhangi bir darbe olacak şekilde düşme vs. olmadığını söylediler..

    Alıntı -unnamed- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşen darbe gören bir üründe kozmik hatalarda mevcut olacaktır...
    kasasını söküp düşürmediniz ya...
    ikinci bir varsayım ise taşıma anında darbeye maruz kaldığıdır....
    temennim güzel bir sonuç almanız, ama serviste darbeli diye bir cihaza ödeme çıkıyorsa biraz işiniz zor gibi gözüküyor...
    Düşme ve buna bağlı darbe yok diye hatırlıyorum.
    Ama neden böyle bir karar çıkmış anlamakta da zorlanıyorum.
    Dediğiniz gibi zor bir durum lehime sonuç almak..
    Fakat yine de hukuki süreci en kısa sürede başlatacağım..
    Temenniniz için teşekkür ederim..

    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazen cihaz bir baskiya maruz kalir ve dis kasa esneyerek iceride biryere hadar verir. Ve bu cihaz icinde darbeli tabiri kullanilir.
    Cep telefonlarinda cok olur cebinizde sikisir ve iceride bazen onarimi mumkun olmayan hasarlar meydana gelebilir. Ve sizde ben bu cihazi dusurmedim diye dovunur durursunuz fakat servis bildigini okur cunki haklidir .
    Hafiza kartini ters takma yada uyumsuz bi karti takmaya calisma girisimide hasar a sebep olabilir. Belki sizde olmsmistir magazada olmus olabilir yada birisi satinalmis cihaza bir zarar vermis bunu farkedip hemen iade etmis , firma farketmeden almis ve bunuda size satmis olabilir. Ki magazalar daha 1 gunluk cihazi bile iade alirken once servise gitmeli deme amaclari budur.
    Oyle seyler oluyorki insnamiazsiniz.
    Adam hali yikama makinesi aliyor evdeki butun yikama islerini halledi getiri iade ediyor.
    Yada baska nir cihaz alip kendi cihazina lazim olan bir parcadini alip iade ediyor vs vs vs. Tuketici acisindan hersey size sorun cikarmak icinmis gibi gorunsede aslinda bircek seyin bir nedeni oluyor.
    Not ( Ebubekir bir krndinmi uyumuyorsun saniyordun )
    Gerçekten çok ilginç..
    Bahsi geçen mağazada kullanılmış ürünlerin satıldığına dair şikayetler okumuştum.
    Düşme,darbeye maruz kalma ihtimalleri dışında değerlendiriyorum ben fakat bilirkişiye de inceletmekte fayda var.
    Şayet bilirkişi de olumsuz bir sonuç verirse,artık yapacak birşey de yok,ümidi keserim makineden

  13. #33
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Konuyu hortlatalım

    Gold bilgisayarı tüketici haklarına şikayet ettim.
    Süreçte ben haksız bulundum,ama hala makinemi düşürüp,zarar vermediğime eminim.
    Neyse,olan oldu deyip,baska fotograf makinesi arastırırken internette bir site gordum.
    Fotograf makinesi tamiri yapıyorlarmıs.
    Zaten yeni makine elimde patlamış,kaybedecek birşey yok deyip oraya makinemi gönderdim.

    Sonuç ise;


    Gold bilgisayarın garantideki ürüne verdiği onarım ücretinin 1/3'üne fotograf makinamı tamir edip,gonderdiler.

    İlgi alaka ise kendini bi halt zanneden(diğer çalışanları tenzih ediyorum) Gold bilgisayar servisindeki muhatap olmak zorunda bırakıldığım görevlilere nazaran tek kelime ile mukkemmeldi.



    Tekrar konu ile ilgili bilgisini eksik etmeyen herkese teşekkürler..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)