ıstanbuldakı bu trafık nolcak?
Reklamlar
-
Bursa'da bu göç olayından nasibini almaya başladı.Metrolar çok sıkışık oldu ve bütün bunlar yetmezmiş gibi toplu taşıma çok pahalı.
İş çıkış saatlerinde İzmir yolunda trafik sıkışıklığı olmaya başladı.
Tabi bütün bunlar İstanbul'un yanında birer hiç.
Reklamlar
-
Allahdan iş yerim ve evim yüreyerek 8 dakika ama benim en büyük abim gazeteci kendisi hergün bahçeşehir ümraniye yapıyor günde ortalama arabayla 100-120 km yapıyor trafiğe yakalanmamak sabah 5 de evden çıkıyor akşam 2 saatde evine varıyor ....evi iş yeri uzak olanlara allah yardımcısı olsun çekilecek dert değil valla...yakında e-5 2 katlı olursa çok rahat olur ...Ayrıca ayda 500-750 tl arası taksitle araba veriyorlar bunada karşıyım
-
Boşbakan olun,
koruma orduları kurun,
yolları açsınlar
hatta trafiği kapatsınlar siz gidin
trafikle falan uğraşmayın,
haaa diğer insanlarmı
si ettt yav onları boşver
-
gugukk adlı üyeden alıntı
eyüp erenköy arası 25 km servis ile 2,30 saat srüyüro motorla birle zorlanarak 40 dk filan sürüyor benzin zamlanıyor ama insların umurunda değil araba olayına çözüm getirmeleri lazım bir kaç sene sonra 1 km yi 1 saatte gidiyor olacağız. bence duble yollar lazım amerikadaki gibi yollar hem alttan hem üsttüne geçecek köprülerin yanına en az 2 köprü daha yapılmalı 1 ailede 1 tane araba olmalı nebiliyim sonumuz kötü
hala yol isteniyo bakasana...kimse de demiyo ki toplu taşıma lazım, ray lazım, vagon lazım diye...gerçi artık iş işten geçti...
-
harbiturk adlı üyeden alıntı
16 istaysyon var sanırım bu yuzden.
Aslında kartal-söğütlü çeşme hattıda 15 durak yeni banliyö trenleri ile 30 - 35 dakika sürüyor. metronun aynı mesafeyi en azından bir 10 dakika önce katetmesi gerekmiyor mu? Üstelik metro hattını e-5 hattında açıyorlar üstüne banliyö treni de kalkıyor bu kadar insan ne olacak bilen yok. Ben hergün maltepeden şişliye bir buçuk saate gidiyorum tren metrobüs ve yürüme, motorla 25 dakika, üstelik köprü olmasa ulaşım daha ucuza gelecek vallahi
-
dun gece sınır oldm... Kgs gecerken yanıma bır motor yanastı benm hakkımı kasbederek gectı lanet olsun boyle ınsanlara...
-
Serkang adlı üyeden alıntı
Aslında kartal-söğütlü çeşme hattıda 15 durak yeni banliyö trenleri ile 30 - 35 dakika sürüyor. metronun aynı mesafeyi en azından bir 10 dakika önce katetmesi gerekmiyor mu? Üstelik metro hattını e-5 hattında açıyorlar üstüne banliyö treni de kalkıyor bu kadar insan ne olacak bilen yok. Ben hergün maltepeden şişliye bir buçuk saate gidiyorum tren metrobüs ve yürüme, motorla 25 dakika, üstelik köprü olmasa ulaşım daha ucuza gelecek vallahi
Metro tam E-5 in altında istasyonlarda ana yol üzerinde asıl amaç toplu taşımayı yoldan yeraltına indirmek. Sistem tam çalışmaya başladıgında 3 dakikada bir tren istasyondalardan kalkacak. Ayrıca Otobüsler ve de özelllikle minübüsler kaldırılacak. Trafikte belli bi rahatlama olacak. Ama bu nekadar surer kestirmek zor.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
-
trafik cinnete bağlamış son 5 yıldır böyle...
gün gelicek motorla bile aralara derelere giremeyeceğimiz trafiğin bizim için bile gerçek anlamda pert olduğu bir dönem yaşayacağız...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
Bütün bunlar kimin işine geliyor oturun bir düşünün bakalım. (Herşey vergi, sömürülme üzerine kurulu olan bir sistemde trafiğin açılacağını düşünenin aklından şüphe ederim. )
Toplu taşıma rezalet, insan kokuları, kabalıkları, bezginlikleri. İnsnalara reva görülen toplu taşıma yerine mantıklı olarak ne yapıyorlar. Araba alıyorlar.
Arabayı aldın ötv yi kdv yi kazandırdın mı. Benzini de dolduruyorsun ohh mis. Adam diyor rezillik çekeceğime trafikte geçireyim günümü, ya da kadın. Metrobüste tacize uğrayacağıma insanların saygısızlıklarına maruz kalacağıma açarım klimamı müziğimi 2 saatte giderim daha iyi. E şimdi onlar da haklı. Üstelik arabasını bırakan da az değil.
Ben Beylikdüzü-Gayrettepe arasında gidip geliyorum hergün. Metrobüs bir yere kadar, çileyi çekiyorsun ama Avcılardan sonra otobüs bekle, tıkış tıkış gelen otobüse bin, trafikte yavaş yavaş gitsin otobüs.
Sonuç, toplu taşıma ile günümün 4-5 saati yollarda geçiyor. Cbf150 motosikletim ile en fazla 2 saati.
-
Pazar öğlen saatlerinde motosikletle bile trafiğe takılmak durumunda kalıyorum. Araçlar o kadar balık istifi ve şerit tanımadan gidiyorlar ki aralardan da geçemiyorum. Benim gibi bir kaç motorlu daha vardı. Tek sıra olduk aralardan geçmeye çalıştık.
-
yolları genişletmek çözüm değil. genıslettıgınız yollar bes yıl sonra aynı trafık ezıyetıne donecektır. gidin bakın avruoa nasıl çözmüş ben gecen hafta avusturyadaydım. şehrin tamamı metro ağı ile örülmüş ayrıca adamların her sokakta bısıklet yolu var. coguınluk bısıklet kullanıyor. ısvıcrede yokus yukarı bısıklet asansorlerı var sırf bısıkletı kullandırmayı arttırmak ıcın sızın ulkenızde sadece araba yolları var oda yarım yamalak
-
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
Benim gibi yapın kaçın kurtulun İstanbul'dan. Gönüllü işkence o trafiğe, kalabalığa, gürültüye razı olmak. O kadar dar bir alanda 25 milyon insan yaşamaya çalışırsa olacağı bu, Türkiye aslında geniş ferah bir yer; dağılın biraz ya karınca kolonisi gibi olmaya gerek yok. Diğer şehirlerde bir söz vardır "İstanbul'a gezmeye gidilir, orda yaşanmaz" diye. Artık gezmeye de gidilmez, arada bir dönüyorum her seferinde daha berbat bir hal almış oluyor.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
Bende iş için hergün Üsküdar-İstoç arası gidip geliyorum. Toplam yolum evimden çıktıktan sonra 30km. 30 da geliş günde 60km. Aheste aheste gidersem, sabah 25dkda gidip, akşam 35dk da dönüyorum. Yani günlük yolum motorla 1 saat. Toplu taşıma ile ise 4... Sabah üsküdar iskeleden kabataş motoru da kalkmıyor. 4 vesait değiştirerek işe gidiyorum. Şimdi ben motora binmeyim de ne yapayim? Toplu taşıma desen rezalet. Zaman desen hesaplayınca 10 senede 2 sene amorti ediyor... Böyle olunca insanın gözü yol masrafını görmüyor inanın. Benziniydi KGS'siydi ayda 350 lira yol parası tutuyor. Bakımları vs. hiç saymıyorum bile...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)