iki gün sonra 2000 cc peguot partner HDI turbo imalatı diye başlık açarsan şaşmam
geçmiş olsun irfanım,anladığım bir konu değil sadece okumakla yetiniyorum
iki gün sonra 2000 cc peguot partner HDI turbo imalatı diye başlık açarsan şaşmam
geçmiş olsun irfanım,anladığım bir konu değil sadece okumakla yetiniyorum
...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
Drift Religion
abi geçtimi yoksa geçecekmi bende sizler kadar merakla ve korkuyla beklemekteyim hele araba bir gelsin kapının önüne , tulumları hazır ettim beklemekteyim bu arada da araştırmadayım tabiki , turbonun söküp takıldığı anlarda özel bir ayar, vs gerektirirmi ? eğer sök tak işiyse o kolay
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Arkadaşlar tüm bilgileriniz için teşekkür ederim güzel gelişmeler oldu toplamda 3 tane peguot servisi gezmemiz sonucu sıkıntının devir daimde olduğu saptandı ve yenisi ile değişti
yupiiieeeeee 1250 lira turbosuydu işi 200 gaymeye hallettik
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
irfan abi garret marka turbonun aynısı çekik gözlüler üretmiş 350 tl den satılıyor...motor ustası bir arkadaşım 86 sahin'ine uyguladı ....bir seneden fazladır gti'ları terletiyor
MAŞAALLAH:::::
Turbonun arızası genellikle tribünlerin döndüğü yatağı yemesinden kaynaklanır. Turbo da motor yağı ile yağlama ve kısmı soğutmadan faydalandığı için herhangi bir yatak bozulmasında motor içindeki yağı çekme ihtimali vardır bu da yağsız kalan motora ziyandır :( Tubolu araçların uzun ömürlü olması için; motor istop edilmeden önce 25-30 sn kadar bekleyip kontağı kapatmak en iyisidir.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
vayyy beeee ne turboymuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
evet turbo korkusu sarınca bunlarıda sayenizde öğrenmiş oldum lakin allahtan turboda sıkıntı yokmuş teşekkür ederim ellerin dert görmesin
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Turboşarj pompanda sorun yokmuş sevindim, ama sık kullanılanlara kaydet belki birine lazım olur.
http://www.yuuhatsu.com.tr/?lang=tr
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
Vakti zamanında rover 6.20 arabam vardı. Turbonun egsos kısmı çatlamış. Garrent marka sıfır turbosuna 2500 tl fiyat biçmişlerdi. İzmit'te ikinci el çıkmacıdan 650 tl'ye almıştım. Kendimiz takmıştık gayet güzel de çalışıyordu. Turboyu taktıktan sonra 2000 kilometre kullanabildim sorun çıkarmamıştı.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)