Bisiklet ile ilgilenenlere bir kaç soru
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Olur o da olur, zaten bizim mah. tüm çocuklar çift amörtisörlü kullanıyo.
-
pompei adlı üyeden alıntı
Olur o da olur, zaten bizim mah. tüm çocuklar çift amörtisörlü kullanıyo.
Konuyla ne alakası var anlamadım ?
undefined
-
Sen sormuşun işte çift amörtisör olurmu diye bende mah. herkes ondan kullanıyo olur demek istedim.Nesini anlamadın ki?
-
çift amartisör hammalık çok ağır olur
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
olmaz çift amortisör uzun yolda yorar, eğer ki amortisörler kitleniyosa tamam ama arka amortisörü kilitlenen görmedim. arka amortisör down-hill denen tarzda kullanılır düz yolda ve yokuş yukarı çok yorar, mahallenin çocukları bunu bilmiyolar ki güzel görünüyo sanıp alıyolar.
---------- Post added at 21:10 ---------- Previous post was at 21:08 ----------
Not: En iyisi ön amortisörü kilitlenen bi mtb + uzun yol lastikleri de alırsan dağa çıkarken amortisörü açar dağ lastiği takarsın yola gitceğinde ince lastik takarsın amortisörü kapatırsın.
-
Bisiklette pedala motordaki gibi sürekli güç veremiyorsun, pedalın her turunda bir sinüs dalgası şeklinde güç artıp azalıyor, sol pedalı ayrı sağ pedalı ayrı düşünürsen tam bir sinüs dalgası. Neyse konuya gelelim, güçteki bu dalgalanma arkada amortisörü olan bisikletlerde pedalın her dönüşünde bisikletin yaylanmasına yol açıyor. Çift amortisörlü bisikletlere "Downhill bike" da denir duymuşsunuzdur, bu tür bisikletlerin dağ inişine uygun olmasının sebebi yokuş aşağı inerken pedal çevirmeye çok gerek duyulmamasındandır. Böyle ortamlarda arka amortisör yararlıdır, ama yokuş çıkacaksan, uzun yol yapacaksan arka amortisör çok yorar.
-
trek yada scot neden düşünmüyorsun bende 1200 €'luk scot vardı çaldırdım
Nefesime gücü bahşet mevlâ , bir kuç daha atsam olur evvel Allah.
-
NG650.. 650cc mi o ?
Ohoo aynalarda çıkık..
x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
-arcadiril.blogspot.com-
-
Teşekkürler herkese. O zaman ön amörtisörlü bi bisiklet alacağım. Artık downhill' i başka zaman yaparız. :D
undefined
-
Merhaba,
Kendi tecrübelerimden yola çıkarak öneride bulunacağım. Şu anda Sedona 601 yol modelini kullanıyorum. Daha önce çift amortisörlü market bisikletim oldu ama asla
tavsiye etmiyorum. 20 kg civarıydı ağırlığı ve hamallıktan başka bir şey değil. İlla çift amortisörlü ve hafif olmasını istiyorsan 7000 liranın üzerine çıkman la
zım ki bence gereği yok. Tek amortisörlü ve maşası kilitlenen MTB alsan ve slick lastik taksan çok sorun olmaz. Ama bir süre sonra performans eksikliği hissedersin.
Çünkü sen tüm gücünü kullanırken yanından süzülerek geçen bir yol'cu moral bozucu olabiliyor. Kuzenim MTB kullanıcısı ve beraber gezdiğimizde maşayı sürekli
kilitliyor, çünkü kilitlemezse gücünün yaklaşık %30'unu süspansiyona vermiş oluyor. Dolayısıyla kullanım alanın genelde şehirse yol bisikleti en ideali olacaktır.
Ben araziye de girdim yol ile ama çok iyi bir tecrübe değildi Ama kondüsyonun arttığında takometrede ort sürati 30-35 görmek insanı mutlu ediyor.
Ben yol almandan yanayım. Hayırlısı olsun.
-
Ben de bugün kawasaki'nin attack modelini aldım, yarın inşallah elime ulaşacak. Çok iyi bi şey değil ama idare eder, sadece ön amortisör var ve dağ lastikli. Öncelikle ince lastik takacağım, bu şekilde bi süre binecem eğer bu hevesi abartırsam yol bisikletine geçerim, şimdilik sağda solda atlayıp zıplarım diye de düşünerek aldım.
Var mı attack kullanmış olan? Bisiklette kawasaki nasıldır hiç bilmiyorum da, biraz şansa aldım yani
-
En kral bisiklet bile insanı "Loser" gibi hissettiyor, bisiklet dediğin insandan enerji çeker fiziksel ve zihinsel olarak zayıflatır. Heleki şehiriçi kullanıyorsanız dur kalklar insanı sömürüyor. Oksijen fakiri bol dumanlı bir ortamda vücut nasıl diriliğini koruyabilir. En uyduruk motosiklete binsen bile motor çalıştığı teker döndüğü sürece kral sensindir. Gençliğimde 3-5 bin km arası bisiklet deneyimim oldu ona göre konuşuyorum.
-
Nasıl bisiklet?
-
iki tip bisikletide kullandım. sadece ön amörtisörlüyü tercih etmelisin. arka amörtisör hem gücünü gereksiz yere çalacaktır hemde bisiklet ağır olacaktır.
ayrıca trek 3900ü öneririm, ben kullanıyorum, memnunum.
-
normal bisiklete birde motor takılıyor...ben çok beğendim...bir düşün derim...ön-arka amortisör derdinde olmaz...ama araştır bence...
http://www.motorlubisiklet.com/
-
öncelikle mengu16 arkadasıma katılmıyorum ama bireysel fikridir saygı duyarım. Bisiklet en az motosiklet kadar muhteşem bir şeydir artı olarak da müthis bir kondisyon saglayıcısıdır. Fit tutar düzenli yaparsan. Bisiklet üstünde yaptıgım kilometreyi motosiklette yapmadım ki chopper, naked motosiklet kullanmıslıgım var.
Giant xtc serisinden mtb kullanıyorum. Freeride downhill dedigin bisikletleri gündelik hayatta kullanamazsın acayip yorar. Zaten onların motosiklet dünyasının agusta'sı ducati'si gibi oldugu icin de oyle her yere koyamazsın. Onlar kadar ciddi olmayan bir cift amortisorlu bisiklet alabilirsin ama specialized sworks giant scott gibi markalardan almanı öneririm ama onlar da pek uygun olmaz. Ben de dag tas meraklısı biri olarak sana önerim sadece ön amörtisorlu ( maşa ) bir bisiklet almandır. Ama bunu tercih edeceksen de kadronun iyi olması gerekiyor. Benim aynakol, gobek, zincir her sey tek tek hasat oldu gitti ama kadro bana mısın demiyor. Masanın da kitlenmesi onemli boylece duz yolda da rahat edebilirsin.
Ha ama nasıl genelde 1000rr, gs olanların bir de cbf150si ybrsi oluyor. Bizim de yanda bir yol bisikletimiz olmalı hatta su eski peugeotlara bakıyorum ben de .))
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------
bugay bisikletin hayırlı olsun. Kawasakiler hakkında hic bir fikrim yok. Geri donus yaparsan senden ogreniriz.
-
Dweios, teşekkürler. Fuarda biraz inceledim kawasakileri fakat modellerine dikkat etmemiştim + beğenmiştim. Attack modeli hakkında neredeyse hiç bilgi sahibi olmadan izmirden bi arkadaşıma git bak nasıl bisikletmiş dedim ve beğendiğini söyleyince bugün parayı gönderdim. En kısa zamanda geri dönüş yaparım.
-
dweios adlı üyeden alıntı
öncelikle mengu16 arkadasıma katılmıyorum ama bireysel fikridir saygı duyarım. Bisiklet en az motosiklet kadar muhteşem bir şeydir artı olarak da müthis bir kondisyon saglayıcısıdır. Fit tutar düzenli yaparsan. Bisiklet üstünde yaptıgım kilometreyi motosiklette yapmadım ki chopper, naked motosiklet kullanmıslıgım var.
Giant xtc serisinden mtb kullanıyorum. Freeride downhill dedigin bisikletleri gündelik hayatta kullanamazsın acayip yorar. Zaten onların motosiklet dünyasının agusta'sı ducati'si gibi oldugu icin de oyle her yere koyamazsın. Onlar kadar ciddi olmayan bir cift amortisorlu bisiklet alabilirsin ama specialized sworks giant scott gibi markalardan almanı öneririm ama onlar da pek uygun olmaz. Ben de dag tas meraklısı biri olarak sana önerim sadece ön amörtisorlu ( maşa ) bir bisiklet almandır. Ama bunu tercih edeceksen de kadronun iyi olması gerekiyor. Benim aynakol, gobek, zincir her sey tek tek hasat oldu gitti ama kadro bana mısın demiyor. Masanın da kitlenmesi onemli boylece duz yolda da rahat edebilirsin.
Ha ama nasıl genelde 1000rr, gs olanların bir de cbf150si ybrsi oluyor. Bizim de yanda bir yol bisikletimiz olmalı hatta su eski peugeotlara bakıyorum ben de .))
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------
bugay bisikletin hayırlı olsun. Kawasakiler hakkında hic bir fikrim yok. Geri donus yaparsan senden ogreniriz.
Bu yorumda takıldığım yer 2. bisiklet kısmı. 1000rr malum safkan yarış motoru. Dolayısıyla yol bisikletimizin yanında bir tane MTB fena olmaz Sevgiler
-
tamam hadi öyle olsun. Yolcular toz yutturuyor bize nasıl olsa .D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)