Selamünaleyküm geçen ayın sonu XVR250'nim bayilere gelmesi ile gidip satın aldım, 15 gün sonra ilk stabilize yola girişimde çok büyük olmayan bir çukura az bir süratle (tahmini 20 30 km hız) girmem sonucu sağ ön amortisörün lastik bağlantı noktasından kırılmasıyla bir kaza geçirdim,allaha şükür motordaki amortisör, sağ elcik rüzgarliğı, ön firen manet,arka firen pedalı, sağ ayak basma yeri,Egzoz pilastigi üzeri çizik, arka çanta bağlama yeri kuyruk ucunda küçük bir kırık ve kendimde sağ ayak bilegimde doku edilmesi dışında çok şükür ciddi bir şey olmadı. Kaza sonrası satın aldığım yeri (Çekmeköy/İstanbul uçar motor rks bayisi)ni aradım telefona bir kadın çıktı durumu anlattım servisi aramamı söyledi, o esnada çekici çağırıp servisi aradım telefon açılmadı aynı kadını tekrar aradım telefon açılmadı, motoru satan arkadaşın kartı vardı onu aradım oda açmadı, resmen telefonlar yüzüme kapandı. Çekicinin gelmesi ile motoru yükledim bayiye gittim cekicinin üzerindeki motoru görünce yüzleri ekşidi ve servis yetkilisi hemen bqska işlere koşturmaya basladi benimle ilgilenmediler, ısrarla yanına gidip neyapacagiz diye sorunca motoru oraya indiremeyeceğimi serviste yer olmadığını söyledi, beni Ataşehirde özel bir motor servisine yönlendirdi "bu arkadaş bizim tanıdığımız sana yardımcı olur oraya götür" dedi açık açık dısarda ustaya yaptırıp garantiden düşmesine sebeb verecekler. Madem öle dedim kendi tanıdığım bir motor ustasının dükkanına bıraktım motoru. 5 gün oldu telefonlarımı açılmıyor fabrikadan parçaları sipariş edicez cevap yok ilgilenen yok. Motoru gören herkes dava etmemi söylüyor resmen kırılan yerin çelik olması gerekirken dökümden yapmışlar belkide civatayı sıkarken çatlattılar ilm çukurda kırıldı, utanmasalar kumdan yapacaklarmış, resmen bu insan canına kasıt, ben oto yolda suratli giderken kırılabilir di yada ağaçların arasında kırılıp boynumu bir ağaca vurup kırabilirim. Arazi için motor tasarliyorlar ama ilk çukurda kırılıyor. Fotoğrafları paylaşacağım,fikirlerinize ve önerilerinize açığım. Kazasız sürüşler.