Eleştirmekte sonuna kadar haklısınız.Genciz kan kaynıyor ama motosikletin telafisi olmaz kusurluyuz.Teker denerken elimin gidondan kayması ile asfaltla buluşmamı gösteren video aşşağıdadır. =)
https://www.youtube.com/watch?v=oiHBGUVmhCA
Eleştirmekte sonuna kadar haklısınız.Genciz kan kaynıyor ama motosikletin telafisi olmaz kusurluyuz.Teker denerken elimin gidondan kayması ile asfaltla buluşmamı gösteren video aşşağıdadır. =)
https://www.youtube.com/watch?v=oiHBGUVmhCA
motosiklet ulaşım aracıdır. artistik hareketler deneyen herkes umarım huzura kavuşurlar.
Hocam geçmiş olsun, düştükten sonra yerde bir daha düşmüşsün sanki
Benim motor istemsizce geliyo 3. Viteste bile 😁 arka frene basıp olayı tatlıya bağlıyorum . Sizede tavsiye ederim ..
Güzel video, ama bu tarz hareketleri boş arazilerde deneyip öğrenmen hem kendin hem başkaları için can ve mal açısından daha sağlıklı olur. Güzel teker videolarını da izleriz bigün
Haklısın abi yol boş ama insan yok ama arabalar var allahtan başka araca vurmadık.
Teker işi bana göre değil sadece öğrenmek istedim.=)
Motosikletin ön arka grenajda çizikler var ilerde değiştirmelik acelesi yok. Üstümdeki dainese ceket bikaç yeri çizildi ama kullanılabilinir. Görüntüsü bozuldu sadece. Tek sıkıntı düşerken sağ dizimdeki dizliğimle depoya vurmuşum çocuk yumruğu kadar bir göçük mevcut acaba onu araba göçük çektiren yerler çekebilir mi boyatmadan merak ettim doğrusu.
Geçmiş olsun, teker meker güzel şeyler ancak adabı ile yapılmaz ise başa bela olur. Motoru kas gücü ile kendine çekmeye çalışmışsın. Bu durum istemsizce kontra verip motorun denge çizgisini kaybetmesine sebep olmuş ve düşmüşsün. ( Videodan anladıklarım bu )
Yine deneyeceksin bu kez doğru yapabilmen için güvenilir tekniklerden birini yazıyorum.
0-serin kanlı ol. Sırtlık dahil tüm korumalarını tak.
1- Sağ ayağını arka frenin üzerinde tut. Kolların gevşek olsun. Motosikleti kas gücü ile kendine doğru çekmeye çalışma**.
2- motoru çalıştır sağ ayak arka frende 10/20kmh sürate çık. Ara gazı vererek motosikleti torkun yüksek olduğu devir aralığında tut.
3- Arka freni kontrollü ve hızlı bir biçimde kullanarak motorun önünü sektir eş zamanlı olarak kontrollü bir şekilde gaz aç.
4- ters giden birşeyler olduğunu düşündüğünde arka freni kullan.
5- Ek kontra vermediğin takdirde motosiklet tekerden indiğinde yolunu bulur. Ek kontra verirsen düşersin.
*Güvenilir olduğunu düşünmemin sebebi tekerdeyken arka freni kullanacaksın birşeyler ters gittiğinde ayağın zaten arka frenin üzerinde.
** 250cc+ bi araç için gereksiz.
Kazasız belasız.
al bir tane dirt bike git araziye ön mü kaldırıyon,arka mı kaldırıyon,slide mı yapıyon ne yapıyorsan yap.trafik bunun yeri değil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)