Bir anlık dikkat eksikliği, ölümle burun buruna..
Reklamlar
-
Arkadaşlar bugün az kalsın ölüyordum.. Keşke aksiyon kameram olsaydı da gösterebilseydim, anlatmaya çalışayım.. Havalar bu aralar iyi gidince biraz km yapayım dedim, Çatalca tarafına gittim. Kuzeydeki 3. köprü bağlantı yolunda keyifli keyifli gazladıktan sonra eve dönmek için Çatalca'dan TEM'e bağlandım. Sağ şeritte dizi dizi tırlar, sol şeritte ise hızlı segment arabalar olduğu için orta şeritte trafik akış hızında, sol teker izinde 90-100 km arası hızla seyrediyordum. Önümdeki araçla arama normal araba takip mesafesi kadar mesafe koymuştum (İstanbul trafiğinde mesafeyi biraz açınca diğer şeritten biri girip önünüze kırıyor..)İşten güçten vakit bulup biraz motor keyfi yapabildiğim için suratımda o hepinizin bildiği aptal gülümseme varken Çattt, bir anda önümdeki minibüsün altından yaklaşık 1 metre boyunda bir kalas asfaltın üzerinde belirdi.. Kaçış manevrası yapacak vaktim olmadı - daha doğrusu trafikte seyir halinde olduğum için ve sağ yanımdaki şeritte bir tır ve sol yanımdaki şeritte sanırım bir transporter olduğu için ani manevra yapamadım.. Bakışımı bir anlığına kalastan uzaklaştırmaya çalıştım - yanından geçeyim diye, ama yapamadım işte.. Acemilik mi dersiniz, mallık mı dersiniz - bir anda nutkum tutuldu.. Refleksle motorsikleti sanki kasisten geçiyormuş gibi olabildiğince dik pozisyona getirdim, hafifçe peglerin üstünde yükseldim ve kalasın üstünden geçtim.. Motorun bir anlığına tekerleri yerden kesildi, sanırım yarım metre kadar yana kaydım - ama toparladı. Düşmedim, ama kalbim küt küt çarptı. TEM'de olunca hemen kenara da çekemedim, baktım motor düzgün gidiyor - Ispartakule girişindeki tır parkına kadar durmadan devam ettim..
Sanırım çoğunuz benzer durumla karşılaşmışsınızdır (hayvan, kalas, kopmuş lastik parçası vs..) ama benim başıma ilk defa geldi - hayatım film şeridi gibi geçti gözümden.. Düşseydim muhtemelen yandaki tırın tekerleri altında veya sol şeritteki hızlı bir arabanın altındaydım.
Geriye dönüp düşündüğümde, o sırada aklımın yolda değil, işler-güçlerde olduğunu fark ettim.. Bir yandan da gerçekten mutluydum - çekmece gölünü seyrediyordum.. Siz siz olun sürüş sırasında konsantrasyonunuzu kaybetmeyin..
Tekeriniz düz bassın.
Reklamlar
-
Geçmiş olsun , takip mesafesinin önemi.
-
çok geçmiş olsun. insan bazen dalıp gidiyor bazende aptallık yapabiliyor. bende geçenlerde sabırsızlığımdan dolayı viraj içinde başka bir araç varken sollama yaptım, virajda biraz keskindi, karşıdan ne geldiği gözükmüyordu, karşıdan gelen fatih kamyonun altında ölüp gidiyordum. motor dikleşir dikleşmez gazı kökleyip saniyeler içinde iki arabanın arasından sıyrıldım. o gün r1 ile çıkmıştım. birde ybr kullanıyorum. r1 yerine ybr ile çıkmış olsam kesinlikle ölmüştüm. hayat işte.
-
Geçmiş olsun. Ne zaman ne olacağı hiç belli değil. Başıma motorla gelmedi ama kamyonda gelmişti.
Kayseri'den Aksaray istikametine çıkmıştım gece. Önümde bi kamyon var ve palet yüklü. Ama dökme şeklinde yüklenmiş. Yan kapağıda sökük. Ben yanımdaki arkadaşla lafa dalmışken bi baktım palet düştü kamyondan.
Benim kamyon yüklü. Sağa sola kaçamam. Ani fren yapsam zaten durmaz bide tonajlı araba. Mecburen üstünden geçtim. Biraz gürültü filan. İlerde sağa çektim baktım radyatörde filan hasar yok şükür. Kamyon ağırlığıyla kırdı geçti. Ama taksi yada motosiklet olsaydı büyük kaza olurdu.
Sonrada polisi arayıp kamyonun gittiği istikameti marka modelini rengini filan hep tarif ettim. Yakalamışlardır inşallah. Aynı meslekteniz ama ben çadır çekmeden sağlamca bağlamadan yola çıkmam. Bizim yapacağımız ufak bi ihmal başkasının canına mal olabilir.
-
Jantları ve lastikleri iyi kontrol edin, herhangi bir yamulma, açılma, hasara karşın.
Benim arkadaş Triumph 800 ile aynı sizin gibi araç altından aniden çıkan büyük bir taşın üstünden geçti, iki lastik de. Adamın arkasındaydım, motorun zıpladığını gördüm. :D hemen 50mt sonra kenara çekti motoru ön lastikte bir sorun olduğunu anlayıp; ön jant eğilmiş, lastiğin havası boşalmış, janta tekrar baktığımızda eğildiği yerin dibinden de çatlamış olduğunu gördük. Sonuç: Servisi arayıp çekici çağırmak oldu.
-
Nasıl ölüyordun ya "TANRI" ölür mü hiç? Koskoca "Tengrisin" sen titre ve kendine gel... Neyse geçmiş olsun, tekrarı olmasın inşallah.
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
çok geçmiş olsun. insan bazen dalıp gidiyor bazende aptallık yapabiliyor. bende geçenlerde sabırsızlığımdan dolayı viraj içinde başka bir araç varken sollama yaptım, virajda biraz keskindi, karşıdan ne geldiği gözükmüyordu, karşıdan gelen fatih kamyonun altında ölüp gidiyordum. motor dikleşir dikleşmez gazı kökleyip saniyeler içinde iki arabanın arasından sıyrıldım. o gün r1 ile çıkmıştım. birde ybr kullanıyorum. r1 yerine ybr ile çıkmış olsam kesinlikle ölmüştüm. hayat işte.
1800 maaşla nasıl ar bir alak
-
Tesekkurler arkadaşlar, inşallah kazasız belasız kullanırız hepimiz
-
herzaman yük taşıyan kamyon kamyonet tırların arkasına fazla yanaşmam yada sollarım çünkü çok korktugum bir şey araçtan madde düşmesi kesin kaza sebebii
-
Önümde kamyon varsa ya acilen geçerim ya da sağda durup mola veririm.. Bazı motor kullanıcıları geniş araçların arkasına yanaşıp rüzgardan korunma eğilimine girerler, hangi cesaretle yapıyorlar bunu anlayamıyorum.. Geçmiş olsun size..
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
1800 maaşla nasıl ar bir alak
Aman, sakın, lütfen siz almayın. Hem ABS hemde R yanarız valla.
-
Ben 3.köprü yolunda Anadolu yakası yönünde uçan metal bir koltuğun yolun ortasına uçarak düştüğüne şahit oldum. Abartısız otomobil boyunda metal sanıyprum şezlong veya koltuk gibi bir şeydi.
Geçmiş olsun.
-
Anlattığınız kadarıyla net bir ölümlü kaza atlatmışsınız. İnsanı ölümden eceli korurmuş. Geçmiş olsun.
-
Büyük geçmiş olsun. baya büyük bir kaza atlatmışsınız.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)