Yamaha R25 kaza | Kurtara bilgiğin kadar kurtar | venomrr
Reklamlar
-
01.10.2017 tarihinde kaza yaptım aslında küçük bir kaza fakat bana büyük bir tecrübe daha bu 2.ci büyük kazam sayılabilir diğer küçük kazalarıma göre yerler yağışlı lastikler bir kaç saattir ıslanmış durumda fakat gram kayma hissiyatı yoktu fakat arkamda artçı vardı artçıyı bıraktıktan sonra durum vaziyet değişti ve arabaların arasından geçtikten sonra geçtiğim arabaya bakarak dikkatim dağılıyor ve daha sonra başımı çevirdiğimde ise ilerlediğini düşündüğüm opel geçmekten vazgeçip durmuş beklemekteydi ön fren %10 arka %50 yaparken yerde küçük çakılların olduğunu fark edip arkayı bas çek yaptım fakat bunun çok faydası olmadı zaten yerler ıslakkan fren mesafesi uzarken birde çakıllar tutunmayı çok etkiledi kaymaya devam ettiğimi fark ettiğimde en az hasarla nasıl kurtulabilirim sorusuna şahine doğru gitmek ile cevap buldum :D biraz daha boşluk vardı durma imkanı varsa bile denemek gerekiyordu çok yaklaştığımı fark ettiğimde ön freni debriyajı yakaladım ve motoru çekip çevirmek istedim o sırada ise ayağımı yere basmış bulunmaktayım bu sırada motor yattığında koltuk arkadan ayağıma öne doğru çarptığından ayağım takılıyor ve beni ileri atıyor motor bir anda kendimi şahinin üstünde bagajda buluyorum.Bana analizde yardımcı olabilirsiniz fikirleriniz düşünceleriniz benim için önemli buraya kadar okuduysanız bi yorum bırakırsınız umarım teşekkür ederim Allaha emanet tekeriniz düz bassın..
NOT : Linkteki video akşam 19:00 saatinde aktif olacaktır.
Youtube LİNK : https://www.youtube.com/watch?v=_fCJKO-amPo
Reklamlar
-
O kadar yazmayıp direk linki verseydin shshshsjsjsj
-
01.10.2017 tarihinde kaza yaptım. aslında küçük bir kaza, fakat bana büyük bir tecrübe daha bu 2.ci büyük kazam sayılabilir. diğer küçük kazalarıma göre yerler yağışlı. lastikler bir kaç saattir ıslanmış durumda fakat gram kayma hissiyatı yoktu. fakat arkamda artçı vardı. artçıyı bıraktıktan sonra durum vaziyet değişti ve arabaların arasından geçtikten sonra. geçtiğim arabaya bakarak dikkatim dağılıyor ve daha sonra başımı çevirdiğimde ise ilerlediğini düşündüğüm opel geçmekten vazgeçip durmuş beklemekteydi. ön fren %10 arka %50 yaparken, yerde küçük çakılların olduğunu fark edip, arkayı bas çek yaptım fakat bunun çok faydası olmadı. zaten yerler ıslakkan fren mesafesi uzarken, birde çakıllar tutunmayı çok etkiledi. kaymaya devam ettiğimi fark ettiğimde en az hasarla nasıl kurtulabilirim sorusuna, şahine doğru gitmek ile cevap buldum :D biraz daha boşluk vardı durma imkanı varsa bile denemek gerekiyordu. çok yaklaştığımı fark ettiğimde, ön freni debriyajı yakaladım ve motoru çekip çevirmek istedim. o sırada ise ayağımı yere basmış bulunmaktayım. bu sırada motor yattığında, koltuk arkadan, ayağıma öne doğru çarptığından, ayağım takılıyor ve beni ileri atıyor motor. bir anda kendimi şahinin üstünde bagajda buluyorum.Bana analizde yardımcı olabilirsiniz. fikirleriniz düşünceleriniz benim için önemli buraya kadar okuduysanız bir yorum bırakırsınız umarım. teşekkür ederim Allaha emanet tekeriniz düz bassın..
-
Amacım izlenme kasmak değil birşeyler katmak buyüzden açıklama yapmak istedim hemde yanlış anlaşılmamak için kaza hakkındada düşüncelerinizi
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------
Aynı fikirleri paylaşıyoruz sanırım 🙄🙏🏻
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------
Video yayında konu güncel fikirlerinizi benim ile paylaşırsanız mutlu olurum
-
Çok kötü motosiklet kullanıyorsun.
Hakaret veya eleştirmek için demiyorum.
Kendini geliştirmek gerek. Umarım vücudunda bir zarar yoktur. Sevgiler.
-
Islak zeminde asla gaza yüklenmem ne olacağı belli olmaz allahtan çok zarar olmamış geçmiş olsun
-
Tarihe bakılırsa 1 ay sonra kaza yapacak :D
-
Verilmiş sadakan varmış. Açıkcası videoyu izlerken büyük bir kaza yapcaksın ve kaza sonunda ya ölcen ya da birisini öldürceksin diye düşündüm ... İstikamet nereydi? 10 senedir üni sınavına hazırlanıp sınavı mı kaçırcaktın da bu acele??
Bu kadar tehlikeli ve bilinçsiz kullanmaya "bu kaza sana bahşişdir, ödüldür, hediyedir yani bu kazayı öp de başına koy..."
Motoru kesinlikle bırak, kendini düşünmüyorsan bari aileni perişan etme. Trafikte akıcı sürmek aralardan derelerden gitmek bir sanattır ama senin yaptığın sanat değil bilinçsizce yaldır yaldır gazlamak.
Yerler ıslakken yüksek vites-düşük devir gidilir senin devir saati MaşaAllah fayır fayır. Yol kontrolü yok, sinyal yok, ileriye bakış, filtreleme, güvenlik balonu vs vs motor motorluktan çıkmış savaş arabası gibi gidiyorsun..
-
Sevgili arkadaşım geçmiş olsun, Allah tekrarını yaşatmasın, bu kazaya da ders çıkarmışsan eğer bir kazanç olarak bak.
-
Ek olarak sağ el tek parmak veya 2 parmak sürekli ön fren uzanık kullanırsanız 1 saniye veya 2 saniye artık refleksinize göre size frene dokunma zamanı kazandırır bu 1-2 saniye zaten hayati önem taşır bilginiz olsun. Saat ile motosiklete binmeyin saat parçalı kırık sebebi olabilir. Eldivensiz ekipmansız binmeyin yere düştüğümüzde yer ile ilk temas eden yerler genelde avuç içlerimizdir asvalt eritir gider...
-
sacma sapan surus ve beklenen sonuc
-
Geçmiş olsun. Şehir içi devamlı yüksek devir yüksek sürat(100Km civarları). yerler ıslak - yerler ıslak olduğu halde herhangi bir yerde yerler ıslak temkinli kullanayım gibi bir çaban olmamış. bakışın zayıf ( daha o araya girmeden arabanın durduğunu görebilirdin ki duruyordu gri araba ) abs yok bişi yok. daha beterinden korunman için eğer devam edeceksen motosiklet kullanmaya ya eğitim al yada bu video nu 50 kere izle. tam bir eğitim videosu olmuş nasıl motosiklet kullanmamalıyız diye. kızmaca yok. Teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
RedCBR125 adlı üyeden alıntı
Ek olarak sağ el tek parmak veya 2 parmak sürekli ön fren uzanık kullanırsanız 1 saniye veya 2 saniye artık refleksinize göre size frene dokunma zamanı kazandırır bu 1-2 saniye zaten hayati önem taşır bilginiz olsun. Saat ile motosiklete binmeyin saat parçalı kırık sebebi olabilir. Eldivensiz ekipmansız binmeyin yere düştüğümüzde yer ile ilk temas eden yerler genelde avuç içlerimizdir asvalt eritir gider...
Amacım konu içinde konu açmak değil ama... Sağ el Tek Parmak olayını... Kimse aklından bile geçirmesin, iki parmak olayının tartışması olur ama tek parmak ancak başkasına hareket çekerken kullanılır frende değil
-
-
Boşuna videoyu açmayın.Arkadaş salak bizi de salak sanıyor.2-3 bebeye video çekiyor.Ölümü yakın zaten.Başkalarını da beraberinde götürmesin de.
-
Hahaha geçmiş olsun valla izlerken sende bir şey olmasığını düşünerek güldüm .
Kuru bir zeminde arkayı kilitleyerek ön fren çalışması yap bol bol.
Düşeceğini düşündüğün için korkup ön frene hiç basmamışsın. Arka lastiğin tutuşu kaybettiği anlarda arka freni bırakıp, toparlayıp tekrar fren yapmak veya kaçış manevrası yapmak akıllıca olabilir. Panikle frene çöküp beklememek lazım, zamanla olacaktır.
Tekrardan geçmiş olsun
-
Acayip apaçisin, yollarda Allahına gidiyorsun. Çok yaşamazsin sen benden soylemesi, tecruben 0 , motosiklet kullanmayi bile bilmiyorsun ama hizli gidiyorsun. Allah ıslah etsin.
-
3 dakika apaçilik. 30 saniye kaza.
Açıp, izleyip, 1 paragraf yazıyı okuyup zaman kaybetmeyin.
Özet: Arkadaş şehir içinde yarı çıplak gezip, apaçilik yaparken önüne bakmıyor. Tofaş'a giriyor.
-
Kaza anına kadar aslında sürüşün gayet iyi sağ şeritteki araçların sağına girmekten kaçınıyorsun, aslında şehir içinde trafikde giderken hep odaklanmamız gereken şey bu, kazaların %90 ı sağ şeritte oluyor, sağ şeritte gaz açarken 2 kere 3 kere düşünmek ve bunu davranış değişikliği haline getirmek lazım.
-
Gereksiz hızlısın geçmiş olsun
-
sey_47 adlı üyeden alıntı
01.10.2017 tarihinde kaza yaptım. aslında küçük bir kaza, fakat bana büyük bir tecrübe daha bu 2.ci büyük kazam sayılabilir. diğer küçük kazalarıma göre yerler yağışlı. lastikler bir kaç saattir ıslanmış durumda fakat gram kayma hissiyatı yoktu. fakat arkamda artçı vardı. artçıyı bıraktıktan sonra durum vaziyet değişti ve arabaların arasından geçtikten sonra. geçtiğim arabaya bakarak dikkatim dağılıyor ve daha sonra başımı çevirdiğimde ise ilerlediğini düşündüğüm opel geçmekten vazgeçip durmuş beklemekteydi. ön fren %10 arka %50 yaparken, yerde küçük çakılların olduğunu fark edip, arkayı bas çek yaptım fakat bunun çok faydası olmadı. zaten yerler ıslakkan fren mesafesi uzarken, birde çakıllar tutunmayı çok etkiledi. kaymaya devam ettiğimi fark ettiğimde en az hasarla nasıl kurtulabilirim sorusuna, şahine doğru gitmek ile cevap buldum :D biraz daha boşluk vardı durma imkanı varsa bile denemek gerekiyordu. çok yaklaştığımı fark ettiğimde, ön freni debriyajı yakaladım ve motoru çekip çevirmek istedim. o sırada ise ayağımı yere basmış bulunmaktayım. bu sırada motor yattığında, koltuk arkadan, ayağıma öne doğru çarptığından, ayağım takılıyor ve beni ileri atıyor motor. bir anda kendimi şahinin üstünde bagajda buluyorum.Bana analizde yardımcı olabilirsiniz. fikirleriniz düşünceleriniz benim için önemli buraya kadar okuduysanız bir yorum bırakırsınız umarım. teşekkür ederim Allaha emanet tekeriniz düz bassın..
Hacı kaza yaptın sandım yav, telefona sarılıyordum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)