Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Heryer Kan, Parçalar..., Ağlamalar....,

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Nisan 2017
    Merhabalar 28 yaşındayım ve ilk motorumu aldım 1 hafta önce Yamaha R25
    Silivride oturuyorum Gümüşyakaya uğradım ve oradan tamamen spontane bir şekilde gaz aça aça tekirdağ sahile indim ve giderken dönüş yolundaki 8 li 10 lu süper sportları görüyorum ve bitiyorum çok iyiler filan diye neyse peynir helvamı yiyip geri dönüş yoluna çıktım
    Yine gazlıyorum !... 170 - 180 gidiyorum daha 7 gündür bu motoru sürüyorum geçmişim de yok motor ile alakalı cesarete bak !...
    180 e yapıştım bir arabayı geçtim sağımda kaldı hemen hemen kafa kafaya gidiyoruz ve aynadan onu kontrol ederken 3-4 sn geçirdim
    önüme baktım birde ne görüyüm yolun ortasına çöp tenekesini koymuşlar birde adam ellerini sallıyor dur diye allahtan soğuk kanlılıkla 180 den 0 a düştüm 4-5 sn sürmedi yolun köşesine geçtim
    yolda kan, heryerde et parçaları, bir ayakkabı, bir terlik, bir kask !.. onlarca insan hepsi bir yandan bir soru soruyor
    - arkadaşların mıydı,
    - yavaş gelsene bak kaza oldu,
    - tanıyor muydun,
    - nerden geliyordun filan
    Sanki kazayı ben yapmışım gibi kötü oldum dondum kaldım cevap veremiyorum
    kaskımı çıkarttım ve yeter be tanımıyorum bırakın filan dedim sinirden
    150 mt ileride bir et üzeri gazete ile örtülmüş
    300 mt ileride motorcu
    700 metre ileride motosiklet
    DUCATI 1299 yada 899 idi sanırım Ekipman yok muydu ? vardı.
    Adamda tecrübe yok muydu ? vardı.
    Yol çok ama çok iyiydi ben bile altımda bi 600 cc olsada gaz açsam diyordum 180 yetmiyordu ama ansızın bir şey ( burada kadın ) çıkıyor önünüze ve GAME OVER !..
    Ortada bi yerde arkadaşları çökmüşler.
    Teyzenin eşi elinde keser ile üstlerine gidiyor insanlar onu yatıştırmaya çalışıyor vs...
    Ben 250 cc motor ile 180 zorlarken bu arkadaş en az 240 ile ilerliyordu hatta 280-300 belki aman diyim ansızın bir şey gelir önümüze hayatımız kararır Tecrübeye de bakmıyor OTOBAN da yapalım hızı
    mehmetenis ve Pisman bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 900 2018
    otobanda yapın hızı önünüze kamyonun birinden kopan bir lastik parçası gelirse hiç değilse sadece kendiniz ölürsünüz.
    Adam bir haftadır motor sürüyor, daha yeni ölümlü kaza görmüş hala hız yapalım derdinde helal valla
    weirdo1, espresso, osiosborn ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Kazanın haberi bu sanırım.
    http://www.haberler.com/tekirdag-mot...509009-haberi/

    Geçmiş olsun sana da. Bu arada "hız yapmayın demekle olmuyor", "sadece OTOBANDA yapın" demekle hiç olmuyor.

    Allah rahmet eylesin.
    cenkito bunu beğendi.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Geride kalanlara Allah sabır versin demek düşüyor ben sürat yapma konusunda geçen sene güzel bir ders aldım ve ödevimi hiç unutmam artık....

    zengin olsam param olsada ben sürat motoru almayacağım nerde acele orada bela....
    cenkito bunu beğendi.

  5. #5
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    R25 im varken sadece 3-4 kez kısa süreli hız denemesi yaptım otobanda ve 184km/h hızı gördüm. (R25 ilk motorum değildi bu arada)

    Fakat şunu fark ettim o zamanlar, hız öyle birşey ki, çok çabuk alışıyorsunuz, yüksek hızlar çok çabuk normal gelmeye başlıyor. Motoru alırken yüksek hızla işim olmaz derken hız denemesi yapıp 180 lerle giderken nedense hiçbir korku duymadığımı fark ettim.

    İşte aslında en korkutucusu da bu. Hız algımız ve iç korkumuz yüksek hızlara çabuk alışıyor, hatta eroin gibi sürekli daha fazlasını ister hale gelirken refleks ve tecrübelerimiz aynı hızda gelişmiyor maalesef.

    Düz yolda gazı çevirmek yerine bol virajlı yolda düşük hızda viraj yapmanın keyfine varsa bu SS ci arkdaşlar aslında böyle manzaralarla çok daha az karşılaşacağız ama maalesef düz yolda gaz açmak daha kolay geliyor.

  6. #6
    R3dBull - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2016
    Motosikleti
    YZF - R6
    Aslında SS makinelerin en büyük keyfi viraj yapmaktır bana göre asıl ustalık öyle belli olur.
    Bilalancer, doghouse, wing41 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    geride kalanların başı sağ olsun. instaqram hesabında ki (gönderileri herkese açık) ducati dievel ile yaptı herhalde ?

  8. #8

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    O yolda özellikle D100 kumburgaz - marmara ereğlisi arası yazın her hafta yerde yatan bir ceset görürüm o yüzden basmam... Kulağınıza küpe olsun. motor veya araba kullanmak düzde 200 basmak değildir.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Dün Tekirdağ uçmakdereden 3-4 gibi çıkıp silivriye döndüm. Havalar güzel, epey motorcu gurup vardı. Uçmakdere kumbağ yolunda gazlamalar patırtı gidiyordu. Sağımdan solumdan bana güzel makaslar attılar Bir süre sonra motorun biri viraj dışına çıkmış gibiydi, çekici ile aldıklarını gördüm. Hepsi güzel ama o gaz kolunu çevirmekle olmuyor bu işler. Bedelleri ağır.
    ...garip... bunu beğendi.

  10. #10
    korkmazunal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Allah rahmet eylesin ancak benim merak ettiğim bişey var. Aklım almıyor benim. 600 cclik bir racing ya da 1000 cclik bir racing motora neden ihtiyaç duyulur şaka yapmıyorum gayet ciddiyim bu sorumda. 250 cc bile 180 km hızla gidebilirken 300 görebilen bir makineye neden ihtiyaç duyulur. Tamam virajı çok iyi olabilir eyvallah ona lafım yok ama heryerde de viraj yok ki. Düşünün ankara eskişehir arasını. Yol çok iyi değil tamam ama o yolda 200 ile gitmenin mantığı nedir. Hastan mı var? Karın mı doğum yapıyor? Öyle bir durum varsa da alternatifin var. Uçak tren vs.ki daha ucuza gelecektir diye tahmin ediyorum. Özellikle şehiriçinde 600lük 1000lik motor ihtiyacını anlayamıyorum ben kafam almıyor. Sesi güzel görüntüsü güzel falan.
    Tengri bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı korkmazunal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah rahmet eylesin ancak benim merak ettiğim bişey var. Aklım almıyor benim. 600 cclik bir racing ya da 1000 cclik bir racing motora neden ihtiyaç duyulur şaka yapmıyorum gayet ciddiyim bu sorumda. 250 cc bile 180 km hızla gidebilirken 300 görebilen bir makineye neden ihtiyaç duyulur. Tamam virajı çok iyi olabilir eyvallah ona lafım yok ama heryerde de viraj yok ki. Düşünün ankara eskişehir arasını. Yol çok iyi değil tamam ama o yolda 200 ile gitmenin mantığı nedir. Hastan mı var? Karın mı doğum yapıyor? Öyle bir durum varsa da alternatifin var. Uçak tren vs.ki daha ucuza gelecektir diye tahmin ediyorum. Özellikle şehiriçinde 600lük 1000lik motor ihtiyacını anlayamıyorum ben kafam almıyor. Sesi güzel görüntüsü güzel falan.
    Ben de aynı düşüncedeyim piste girip içindeki zehiri atacak ekonomin yoksa ss motorlara binenleri lüks caddelerde jipe binen züppelerden farklı görmüyorum. Özellikle R6 falan görünce yazık diyorum. Düşünsene R6 gibi bi makinan var fakat caddede hız yaparken hem param parça olup hemde param parça edip motorun asıl zevkini de yaşayamadan ölüp gideceksin ne olduğunu bilmeden...

  12. #12
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Allah rahmet eylesin,iki kişi vefat etmiş. Motor kullanan arkadaş ve 65 yaşındaki yaya. Mekanları cennet olsun.

    Maalesef olayda 2 can kaybı var ve bu 2 taraf için üzülen ağlayanlar var. Motor sanirim aşırı süratli ve kural hatası var ,diger taraftan yaya kural hatası yaptı mı geçmemesi gereken yerde geçti mi vs vs ,bilgim yok. E5 gibi bir yolda 80 km ile giderken yine yaya ust gecit veya ışıklar yerine başka bir yol denemişse yine kaza olabilirdi.Olayı yorumlarken her taraftan bakmak doğru olur.

    Sonuç çok üzücü. Hepimiz hız yapıyoruz, illa 180-200-280 olmasina gerek yok. 130-140 km. Bunlarda çok yüksek süratler. En azından meskun mahalde daha dikkatli olalım, örneğin şehiricindrn geçen anayollar vs gibi. Egri oturalim dogru konusalum trafikte hız yapmayı birakmicaz bari görece daha uygun yerlerde yapalim ,otoban gibi. Şimdi sadece pistte yapılsın fln filan dicem ama boş laf maalesef. 140 km leride yuksek hiz olarak değerlendiriyorum. Hicbirimiz 60 - 90 km arası hızlardmı gecmeyerek motorunu kullanmayacak. Ben de tabi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

    Alıntı korkmazunal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah rahmet eylesin ancak benim merak ettiğim bişey var. Aklım almıyor benim. 600 cclik bir racing ya da 1000 cclik bir racing motora neden ihtiyaç duyulur şaka yapmıyorum gayet ciddiyim bu sorumda. 250 cc bile 180 km hızla gidebilirken 300 görebilen bir makineye neden ihtiyaç duyulur. Tamam virajı çok iyi olabilir eyvallah ona lafım yok ama heryerde de viraj yok ki. Düşünün ankara eskişehir arasını. Yol çok iyi değil tamam ama o yolda 200 ile gitmenin mantığı nedir. Hastan mı var? Karın mı doğum yapıyor? Öyle bir durum varsa da alternatifin var. Uçak tren vs.ki daha ucuza gelecektir diye tahmin ediyorum. Özellikle şehiriçinde 600lük 1000lik motor ihtiyacını anlayamıyorum ben kafam almıyor. Sesi güzel görüntüsü güzel falan.
    Bende hastalık var,alıp duvara bile asabilirim R6 yı. Takıntı biraz,çocukluk hayalim. Hız çok geride geliyor benim icin. Kendi cevabım. Beni bağlar.
    enderbilgi bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Ben 250 cc motor ile 180 zorlarken bu arkadaş en az 240 ile ilerliyordu hatta 280-300 belki aman diyim ansızın bir şey gelir önümüze hayatımız kararır Tecrübeye de bakmıyor OTOBAN da yapalım hızı
    Son cümle özetliyor konuyu. Otobanda hız yaparsan otobanda kaza yaparsın fark eder mi? 180 az geliyor demiş bir de, 180 ile kaza yapsan bundan farkın kalır mı? ders alınmamış belli ki.

  14. #14
    korkmazunal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Hız elbette güzel bişey adrenalin falan filan uçuyosun gibi geliyo rüzgarla dans etmeler falan. Ama ne gerek var abi. İlla ki hız yapacaz. Ben yapmadım mı yaptım(motorla değil tabi) 1.3 dizel linea'yla 180 1.5 dizel sümbülle 200e kadar çıktım. Ne gerek vardı. Hiç. Tamamen merak. Tatmin olmak.

    Pistte yapılsın amenna ama türkiye'de kaç tane pist var ve bu pistler ne kadar uygun fiyatlı. Düşünün Ankara'da pist yok. İstanbul izmir daha şanslı bu konuda. Adana ne yapsın ya da Antep, Trabzon. Mecbur caddede gazlayacak sonrası böyle haberler.

    Kendimize sınır koyalım derim.

    Misal konuyla alakası yok ama geçen hafta İzmir'e gittim. 600 km yol. Kendi kendime dedim ki hızlı gitmek yok. Acelemiz de yok nasılsa. Sabitle 90'a git rahat rahat. Sonuç ne mi oldu. Yarım depo ile İzmir'e girdim. 3.7 litre yaktı araç. Sağlasalim gittim gideceğim yere. Dönüşte biraz acelem vardı 120 ile geldim he ne değişti. Sadece daha fazla yakıt yaktım. Başka bi espirisi olmadı. Belki bi yarım saat 45 dakika erken geldim. O erken geldiğim sürede de atomu parçalamadım elbette. Evde oturdum anca.

    Bu motorda olunca ne değişiyor. Ankara'dan İstanbul'a 2 saatte gidince İstanbul'da madalya vermiyorlar. Aksine elinize (rast gelirse) ceza makbuzlarını veriyorlar:D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------

    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bende hastalık var,alıp duvara bile asabilirim R6 yı. Takıntı biraz,çocukluk hayalim. Hız çok geride geliyor benim icin. Kendi cevabım. Beni bağlar.
    Kendini frenleyebiliyosan ne güzel. En sevdiğim insan türü. Kendine hakim olabilen nerde ne yapması gerektiğini bilen insandır.
    Emreerol bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah rahmet eylesin,iki kişi vefat etmiş. Motor kullanan arkadaş ve 65 yaşındaki yaya. Mekanları cennet olsun.

    Maalesef olayda 2 can kaybı var ve bu 2 taraf için üzülen ağlayanlar var. Motor sanirim aşırı süratli ve kural hatası var ,diger taraftan yaya kural hatası yaptı mı geçmemesi gereken yerde geçti mi vs vs ,bilgim yok. E5 gibi bir yolda 80 km ile giderken yine yaya ust gecit veya ışıklar yerine başka bir yol denemişse yine kaza olabilirdi.Olayı yorumlarken her taraftan bakmak doğru olur.

    Sonuç çok üzücü. Hepimiz hız yapıyoruz, illa 180-200-280 olmasina gerek yok. 130-140 km. Bunlarda çok yüksek süratler. En azından meskun mahalde daha dikkatli olalım, örneğin şehiricindrn geçen anayollar vs gibi. Egri oturalim dogru konusalum trafikte hız yapmayı birakmicaz bari görece daha uygun yerlerde yapalim ,otoban gibi. Şimdi sadece pistte yapılsın fln filan dicem ama boş laf maalesef. 140 km leride yuksek hiz olarak değerlendiriyorum. Hicbirimiz 60 - 90 km arası hızlardmı gecmeyerek motorunu kullanmayacak. Ben de tabi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------



    Bende hastalık var,alıp duvara bile asabilirim R6 yı. Takıntı biraz,çocukluk hayalim. Hız çok geride geliyor benim icin. Kendi cevabım. Beni bağlar.
    İşte ben o hayali sıfır aldığım bir R6 yı 2 yaşına gelmeden dalgalarda taş kaydırır da arkasından öylece bakarsın ya o şekilde parçaladım. Şükür ekipman ve pist sayesinde bişey olmadı. Ama yine söylüyorum duvara asın, salona koyun, yatağınıza alın beni ilgilendirmez. Şehir içinde hava atmak için kullanmayın kafi...!

  16. #16
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Kişilikle alakalı bu durum,arabamda da hiçbir zaman hızı sevmedim. Benim için hız değil hizlanabilmek önemli. Mesela otobanda 90 - 100 le giderken düzlük bir rotada 2 dkk sürecek hızlanma veya 100 km den 150 ye 2 saniyede çıkıp 1-2 dkk o hızla devam edio tekrar yavaşlamak. En az keyif aldığım sürüş ise 250 tapa gaz makasla tüm yolu bitirmek araçların arasından geçmek vs. Ama elinizin altında o gücün olduğunu bilmek müthiş guzel bir his veriyor bana.

    kendi sürüsümle ilgili içim çok rahat. Doğru olduğuna inandığım şekilde kullanıyorum motoru. Yaklaşık 18 bin km sonunda hala aynı disiplin ve ciddiyetle ama keyif alarak. Bir kaza yapsaydim sürüşümden pişman olacağım bir durum olmazdi,inşallah bundan sonrada öyle olur.
    becytr ve OğuzÖztürk bunu beğendiler.

  17. #17
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geride kalanlara Allah sabır versin demek düşüyor ben sürat yapma konusunda geçen sene güzel bir ders aldım ve ödevimi hiç unutmam artık....

    zengin olsam param olsada ben sürat motoru almayacağım nerde acele orada bela....
    geçen demedin mi ss olarak cbr 125 alcam diye

  18. #18

    Üyelik
    17 Nisan 2017
    Alıntı hknzrdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazanın haberi bu sanırım.
    http://www.haberler.com/tekirdag-mot...509009-haberi/

    Geçmiş olsun sana da. Bu arada "hız yapmayın demekle olmuyor", "sadece OTOBANDA yapın" demekle hiç olmuyor.

    Allah rahmet eylesin.
    Aynen bende şimdi linki paylaşacaktım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son cümle özetliyor konuyu. Otobanda hız yaparsan otobanda kaza yaparsın fark eder mi? 180 az geliyor demiş bir de, 180 ile kaza yapsan bundan farkın kalır mı? ders alınmamış belli ki.
    Ders alınmasa burada bunu yazmazdım o yerde yatanları gördüm hala kafamda olaylar motoru satsam mı diye düşünüyorum hocam
    ne biliyim garip yani şuanki duygular

  19. #19

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Yazık. Boşu boşuna öldüler.

    İnsanlar iki şekilde tehlikeli bir durumda hayatta kalır. 1- Aklıyla, 2-Tecrübesiyle. Tecrübeli insan, tecrübe etmediği bir başka olayda ölür. Akıllı insan, aklıyla olayları öngörür, o topa hiç girmez.

    2 sene arka arkaya 2 araba tatile gittik. İzmir-Aydın otobanı. Bas basabildiğin kadar. Ben 100-120 gidiyorum otobanda. Arkadaş hızlı gitmesiyle meşhur. Ben daha yola çıkmadan, abi sen git, mola verince ben sana yetişirim, seni yavaşlatmiim dedim. O da birkaç kilometre benle geldi sonra korna falan basmaya başladı. Her ikimizin de 2 yaşında çocuklar, eşler, cümbür cemaat gidiyoruz. Aradan 30-40 dakka geçti, nerdesin ben tünelden çıktım dedi. 75. yıl Selatin tünelini geçmiş. Tamam dedim Aydın'dan çık devam et geliyorum bende dedim. Abartmıyorum 10 dakka sonra tünele girdim.

    Aydın'dan çıktım, Milas falan oralarda biyerde durmuş. Ben moladayım, şuraya gel dedi. Abartmıyorum 20 dakika sonra mola yerine vardım. Tatil bitti döndük falan, arkasından 199 lira ceza geldi ona. Olm ben 199 liraya İstanbul'dan Bodruma gittim neredeyse. Benden yarım saat önde olabilmek için tehlikeli, fazla tüketimli ve 200 lira cezalı bir sürüş yaptı. Ben ondan daha akıllıyım arkadaş. Siz de akıllı olun. Sürat bir işe yaramıyor. Adrenalin de bir işe yaramıyor.
    gibigibi1985, doghouse ve espresso bunu beğendiler.

  20. #20
    Onurhan D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Motor nasıl 700 metre sürüklenmiş böyle birşeyin mümkünatı yok


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)