Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Gişelerde Kazaya Ramak Kala r25

    REKLAM ALANI
  1. #41
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    Kardeşim geçmiş olsun valla iyi kurtarmışsın.hızlımısın hızlısın ama bu senin tercihin boş ver geç.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    coldboy35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2012
    Şehir
    İZMİR
    valla her izlediğimde kaza olacak gibi hissediyorum. Ucuz kurtarmışsınız. Tecrübe olur umarım.

  3. #43
    Akhunturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Geçmiş olsun . İyi kurtarmışsın gerçekten .
    Öncelikle 30 la girmen lazımdı diyenlere şunu söyleyeyim OGS olan sol üç gişede 30 la oraya yaklaşmak 90 la yaklaşmaktan daha tehlikeli. O otuz tebelası orada hiç bir boka yaramıyor. O tabelayı daha öncelere koyup yavaşlatıcı ciddi önlemler alınmalı.
    Nissan sürücüsü benim tahminim %90 kadın . Erkeklerin yaptığı öküzlükler ve hatalar daha farklı bence. Orada o sürücünün ne düşündüğünü neyin tereddütünde kalıp sağa geçtiğini kestirmek çok zor. Ve biz bunlarla yaşamaya çalışmak zorundayız.
    berkay3212 bunu beğendi.

  4. #44
    Mehmet_SIRLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1290SDGT
    Dostum geçmiş olsun Fakat adamın bir kaç saniye önceden sağa doğru kaydığı bariz belli oluyor sende hiç hızını kesmeden devam etmişsin salise ile kurtarmışsın herkes bukadar sanslı olmayabiliyor.

  5. #45
    Crixa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha 1100 dragstar
    Geçmiş olsun kazaya ramak kala atlatmışsın senin tek sıkıntın o hızla gişeden girmeyi düşünmek hızını yavaşlatıp geçmen gerekiyor

  6. #46
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 ABS/Royal Enfield Hunter 350 ABS
    geçmiş olsun
    gişeden geçmek için hızınız gerçekten fazla
    nissan için zaten söylenecek birşey yok, ancak yine de aracın yer değiştirebileceği ihtimalini düşünmeniz gerekirdi (saçma fakat gerçek)
    kaçış manevrası ise hayat kurtarmış, çok başarılı, tıpkı eğitimlerde gösterildiği gibi

  7. #47

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    adamda qashqai var

  8. #48
    Karşıyaka'Lı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    1- Kardeş büyük geçmiş olsun
    2- Maşallah iyi kurtarmışssın
    3- Ah be canım kardeşim gişelerden o kadar hızlı geçmeye gerek var mı? Canından kıymetli mi 1 dakika geç gitmek varacağın yere?

    Tekerin düz bassın, Allah kazadan korusun. Tekrar geçmiş olsun.

  9. #49
    Kanji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 CBR 600RR
    Alıntı Sinan Er adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş oslun.

    Bu durumun 1. sorumlusu Karayollarıdır.

    Sol 3 Şerit OGS Sağ şeritler HGS Yine arada birkaç OGS daha.

    Sürekli buralardan geçen biri olarak edindiğim tek tecrübe var o da geçeceğim gişeyi önceden belirleyip 1500 kere etrafımı kontrol edip yavaşlamak.

    Hani yol boşdu da gazladım olmuyo.

    OGS HGS sisteminin seni tanıması için de belirli bir hızın üstüne çıkmamalısın.

    Yazıyor orda hız limiti.

    Tamam bu limiti aştın ok. 50 ile git. 90 la gidiyorsun ve gişelerden nasıl geçileceğini biliyorsun.

    Bu durumun 2. sorumlusu motosiklet sürücüsü.

    Bu durumun 3. sorumlusu da otomobile ehliyet veren sürücü kursuna damacanayla su taşıyan kamyonun tekerleğini yapan fabrikanın ........
    +1907

    Hangi yüzyılda yaşıyoruz, gişeleri neden kaldırmayıp insanlara sürekli zulüm eder bu karayolları??
    Sevgili dostum senin o hızda gişelerde ne işin var?? Max sürat gişeye yaklaşırken 60 olmalı gişe geçşlerinde 50 civarı, hem zeminler çok bozuk hem hgs daha rahat okur hem çok daha güvenli
    "Strive for perfection in everything we do. Take the best that exists and make it better. When it does not exist, design it. Accept nothing nearly right or good enough."
    Henry Royce

  10. #50
    Dublebas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2016
    Şehir
    Alaska
    Motosikleti
    Pulsar NS150
    Bugün gişelerden 50 ile geçerken ben senin gibi bir motorcu yanımdan 90-100 le girdi.

    Görmedim bile onu, biraz sol yapsam ikimizde gittik. Gişeye 90la girilir mi arkadaş.
    Geçmiş olsun hızlı gittiğiniz bir durumdan yırtmışsınız. 50 ile gitseniz o nissan sizi etkilemezdi bu arada...

  11. #51
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    [zenci mod:on]

    thats fukin bloody shity evasive maneuver broo...congs


    vallahi iyi kaçmışsın kardeşim helal

  12. #52

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Çelişki gibi duracak ama; o anda o hızda olmasaydı, o şekilde de kaçamayacaktı.

    Saatte 90 km/h demek, saniyede 25 metre demek (hesapladım, üşenmedim).

    O hızda olmasaydı, asıl o zaman kaşkayın ortasına yapıştıydı...

    Çelişki gibi duracak ama, iyi ki o hızdaymışsın...

    Alternatif olarak, bir sağdaki gişeye de yay çizip kaçmak düşünülebilir... tabii daha zor, ortada bariye varken o hızda o virajı almak...

    Güzel sıyırmışsınız...

    Gişelerden o hızla geçilir mi? Arkadan gelenlerin hızından düşükseniz, asıl o zaman tehlike olur... OGS, HGS zaten hızı düşürmeden geçmek için var; kartlı sistem yerine... Motosikletli olarak, ortalamanın üstünde hızda aradan sıyrılmak aslında en doğrusu...

    60 km/h ile olsanız saniyede 16 metre yol alıyorsunuz; 90 km/h ile giderken 25 m; aradaki 9 m, bu örnekte hayat kurtarmaya yetecek zamanı tanıyor size ...

    Bu videodaki durum, tamamen araba sürücüsünün hatası. Yolda giderken bile birinizin yandan üstünüze sürmesi gibi ...

    Büyük geçmiş olsun...

    İyi ki o hızdaymışsınız!

    Tabii, daha doğrusu, Nissan'ın arkasından, takip mesafesinde, onun geçeceği (sonradan vazgeçtiği) gişeden geçmek üzere yavaşlayarak yanaşmak olurdu; riski en aza indirmek adına... Ama sağdaki boşluk tabii ki insanı çekiyor... Cazip geliyor...

    Beton mikseri falan değilseniz, böyle akan trafiğin şişe boğazı gibi daralıp tekrar genişlediği geçişlerde, boşluklara dalmayın arkadaşlar...

    Yine de, güzel kurtarmışsınız. Ders niteliğinde bir video!

    Motosiklette önemli olan kaza yapmamaksa, bunun tek yolu frenleme değil; bazen fren yerine, panik olmadan, doğru ve kararlı bi şekilde kaçış manevrası yapmak...

    Tekrar geçmiş olsun! İyi ki o hızdaymışsınız!

  13. #53
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çelişki gibi duracak ama; o anda o hızda olmasaydı, o şekilde de kaçamayacaktı.

    Saatte 90 km/h demek, saniyede 25 metre demek (hesapladım, üşenmedim).

    O hızda olmasaydı, asıl o zaman kaşkayın ortasına yapıştıydı...

    Çelişki gibi duracak ama, iyi ki o hızdaymışsın...

    Alternatif olarak, bir sağdaki gişeye de yay çizip kaçmak düşünülebilir... tabii daha zor, ortada bariye varken o hızda o virajı almak...

    Güzel sıyırmışsınız...

    Gişelerden o hızla geçilir mi? Arkadan gelenlerin hızından düşükseniz, asıl o zaman tehlike olur... OGS, HGS zaten hızı düşürmeden geçmek için var; kartlı sistem yerine... Motosikletli olarak, ortalamanın üstünde hızda aradan sıyrılmak aslında en doğrusu...

    60 km/h ile olsanız saniyede 16 metre yol alıyorsunuz; 90 km/h ile giderken 25 m; aradaki 9 m, bu örnekte hayat kurtarmaya yetecek zamanı tanıyor size ...

    Bu videodaki durum, tamamen araba sürücüsünün hatası. Yolda giderken bile birinizin yandan üstünüze sürmesi gibi ...

    Büyük geçmiş olsun...

    İyi ki o hızdaymışsınız!

    Tabii, daha doğrusu, Nissan'ın arkasından, takip mesafesinde, onun geçeceği (sonradan vazgeçtiği) gişeden geçmek üzere yavaşlayarak yanaşmak olurdu; riski en aza indirmek adına... Ama sağdaki boşluk tabii ki insanı çekiyor... Cazip geliyor...

    Beton mikseri falan değilseniz, böyle akan trafiğin şişe boğazı gibi daralıp tekrar genişlediği geçişlerde, boşluklara dalmayın arkadaşlar...

    Yine de, güzel kurtarmışsınız. Ders niteliğinde bir video!

    Motosiklette önemli olan kaza yapmamaksa, bunun tek yolu frenleme değil; bazen fren yerine, panik olmadan, doğru ve kararlı bi şekilde kaçış manevrası yapmak...

    Tekrar geçmiş olsun! İyi ki o hızdaymışsınız!

    Şunuda hesaplayabilirmisin.


    Bütün hız kurallarını dibine kadar ihlal etse mesela 90 la değilde 190 la ordan geçiyor olsa

    O nissan aracı direksiyonu çevirdiğinde motosiklet çoktaaaaaan gişelerden geçmiş olurmuydu.

    Yani senin hesaba göre 190 la gitmek sıfır riske eşdeğer gibi duruyor.


    Sana zahmet bi hesaplayıver kardeş.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  14. #54

    Üyelik
    02 Eylül 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    henüz yok
    Çok tehlikeli bir durum ,geçmiş olsun. Kaza olduktan ve zarar gördükten sonra kimşn hatalı olduğunun bir önemi yok ne yazıkki.
    Motor kullanmaya çok yeni başladım ama 20 senwdir araba ile 1 milyon km yapmışımdır kabaca.
    1. Motor araba tır nenolursa ol genel trafik kurallarına ve raconuna uymak lazım.
    2. Motorda kaçma ve kaçabilme hızı, konsantrasyon , beceri hayat kurtarır.
    Racon dediğim bizim istanbul trafiğine uyum sağlamak. Örnek Gişeye kimse 30 la girmez

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:13 ----------

    Gişeye yaklaşırken kafasın karışan hgs ogs vs ??? Yapıp sağ sol yapan çoktur.dikkat etmek lazım.

  15. #55

    Üyelik
    15 Temmuz 2016
    Motosikleti
    Tmax 530
    @Gezegeze

    Dostum guzel hesap da ; freni hic dusunmuyoruz sanirim.
    Kamu spotlarinda oldugu gibi hizin arttikca yolda gordugun objeler azaliyor.
    Arkadas 50 km hiz ile gitse araci daha oncesinden farkedebilir; kaldi ki rahat bir sekilde fren yapip yavaslayabilir..
    Senin formulde sanki hic frene basmadan devam edecekmis hissi veriyor.

    Frenlerimizi unutmayalim

    Ama surucunun refleks ve sogukkanliligina da hayran kalmadim degil, atlamayalim o kismi


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)