Gişelerde Kazaya Ramak Kala r25
Reklamlar
-
Ya kasıt var, ya da inanılmaz bir beyinsizlik. Hayatta kalmanıza gerçekten sevindim.
Sol şeritte arabanın hala fren yaptığını görüp bir miktar fren yapmak lazımdı yine de.
Asıl sonrasında ne olduğunu merak ettim. Ben kenara çektirip fırçalardım net.
Reklamlar
-
Boş gişeden geçmek tehlikelidir her zaman, yayanın biri karşınıza çıkar veya böyle önünüzü keserler. Sakin sakin dolu bir gişeden makul hızla geçilir. Ayrıca otoyol gişelerine 30km hız tabelasını boşuna koymuyorlar. Gişede önüne yaya atlarsa mahalle arası yolda 90km hızla ezdiğiniz yaya sizi nasıl bir hukuki duruma sokarsa aynısı gerçekleşir. Gişelerin olduğu kısım otoyol değil. Bazı gişelerde yayalara dikkat edilmesi konusunda tabelalar var.
-
Herhalde aynı olay benim başıma gelse o anlık can havliyle adamı parçalardım çok iyi kurtarmışsınız umarım bu son olur.
-
Valla hadi tamam otomobil sürücüsü hatalıda motorsiklet sürücüsü de ondan hatalı sen 80 km hızla gişelerden geçmeye çalışırsan her türlü riski göze alıyosun demektir.
-
Geçmiş olsun
Benzeri durum basima çok geldi. O bakımdan 50 kmye yavaşlayıp geçiyorum. En sağ tercih sebebidir. Genelde çok kullanılmıyor.
-
Mersin İl Temsilcisi
iyi kurtarmışsın ama bence şanslıymışsın.. yarım saniye ile beton bariyerlere yapışman işten bile değil.
ama burada dşkkat edilmesi gereken bir şey var bence..
şu 250cc motosikletler, özellikle cbr 250, yzf r25 son zamanlarda çok fazla kaza ve sıkıntı yaşamaya ve yaşatmaya başlamadı mı sizce de?
sebepleri nelerdir sizce?
elbette benim de fikirlerim var ama ya sizce?
-
Geçmiş oslun.
Bu durumun 1. sorumlusu Karayollarıdır.
Sol 3 Şerit OGS Sağ şeritler HGS Yine arada birkaç OGS daha.
Sürekli buralardan geçen biri olarak edindiğim tek tecrübe var o da geçeceğim gişeyi önceden belirleyip 1500 kere etrafımı kontrol edip yavaşlamak.
Hani yol boşdu da gazladım olmuyo.
OGS HGS sisteminin seni tanıması için de belirli bir hızın üstüne çıkmamalısın.
Yazıyor orda hız limiti.
Tamam bu limiti aştın ok. 50 ile git. 90 la gidiyorsun ve gişelerden nasıl geçileceğini biliyorsun.
Bu durumun 2. sorumlusu motosiklet sürücüsü.
Bu durumun 3. sorumlusu da otomobile ehliyet veren sürücü kursuna damacanayla su taşıyan kamyonun tekerleğini yapan fabrikanın ........
-
30 la gidilicek yerde 100 ile gidip başkasının hatasına laf ediyorsun. 30 la gitsen öyle bir şey yaşamazsın. %100 kusurlusun.
-
ucuz kurtarmışsın, 30-40km de olman yerler buralar...
Straights are for Fast Bikes, CORNERS are for FAST RIDERS !
-
o pozisyonda 10 kişiden 4'ü ya arabaya ya gişeye patlardı.
sana puanım 8 kanka.
-
hocam trafik kusur ve kuralları bir yana sizin motosiklet sürücüsü olarak öncelikle öncelikle öncelikle ....
Takip mesafesini korumanız ve aracın belirsiz şerit değiştireceğini izlemeniz gerekiyor anladığım kadarı ile dalgın gidiyor ve ogs olmadığı için hgs ye geçiyor korna çalmasa motor kaza gerçekleşirdi.
ne olursa olsun haklı sizde olsanız o çarpınca arkadaşlarına motorcu geldi çarptı bunlar hep böyle diyip çayını içmeye devam edecek , ama motorcu bedeni bir hasar ile ödeyecek bu durumu. önce Motor emniyet kuralında sürmenizi tavsiye ederim tırnağınız kırıldıktan sonra yerim haklı haksız olmayı diyorum. saygılarımla
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
yürekçe adlı üyeden alıntı
iyi kurtarmışsın ama bence şanslıymışsın.. yarım saniye ile beton bariyerlere yapışman işten bile değil.
ama burada dşkkat edilmesi gereken bir şey var bence..
şu 250cc motosikletler, özellikle cbr 250, yzf r25 son zamanlarda çok fazla kaza ve sıkıntı yaşamaya ve yaşatmaya başlamadı mı sizce de?
sebepleri nelerdir sizce?
elbette benim de fikirlerim var ama ya sizce?
çift silindir dayı oğlu bak nasıl gaz açıyor, diye alıyor sürücüler motoru 13 bin verdikleri motorda abs yok motoru alan kişilerin çoğu kontra ve güvenli fren motorsiklet te bilmiyorlar arkayı fazla sıkan uçuyor önü fazla sıkan uçuyor viteslerle oynarken yolu takip edemiyorlar. vs vs
sonuç scooter daha güvenli
-
geçmiş olsun kardeşim, herkes yazmış zaten o kadar hızlı girmeseydin diye. haklılar tabi olası bir kaza durumunda karşı taraf %90 hatalı diye düşünüyorum. yerinde olsam heralde o aracın önünü keserdim kavga etmek için.
-
Herkese yorumlari icin tesekkur ederim.Ben zaten kendi hatamida kabul ediyorum buyuk bir tecrube oldu tabiki.Aracin surucusu bayandi bu arada o da cok korkmustu suratindan belliydi o yuzden ustelemedim. Bu arada hizim baya yuksekti orasi icin evet ama trafigin aktigi hizda ortada o seritteyken 30la gecme sansimda pek gozukmuyordu. Yinede motosiklet kullanicisi olarak daha ongorulu davranabilirdim tabiki.
-
-
BBTAN adlı üyeden alıntı
Herkese yorumlari icin tesekkur ederim.Ben zaten kendi hatamida kabul ediyorum buyuk bir tecrube oldu tabiki.Aracin surucusu bayandi bu arada o da cok korkmustu suratindan belliydi o yuzden ustelemedim. Bu arada hizim baya yuksekti orasi icin evet ama trafigin aktigi hizda ortada o seritteyken 30la gecme sansimda pek gozukmuyordu. Yinede motosiklet kullanicisi olarak daha ongorulu davranabilirdim tabiki.
Söylenecek herşey söylenmiş, ama bende şimdi gördüm konuyu ve değinmek istiyorum;
1-Tecrübesiz olduğunuz kanısındayım
Bizim gişelerimizin geçiş alanı normal asfalt ile aynı seviyede ve prüzsüz değil,çukur,çıkıntı,bozukluk hat safhada. ve 100 km sürat ile gişeden geçmek,ciddi anlamda tank slap riski içerir..
2-OGS'niz olmadığı kanısındayım.
Bu kısım tamamen hissiyat, ogs kullanıyor da olabilirsiniz.
3-Trafiğin gişelere geldiğinde 100 ile akmadığı kanısındayım.
Ben mi yanlış gördüm acaba? Sizinle yanyana giden araç göremedim, hatta sizden 2-3 saniye önce gişeyi geçen dobloyu bile siz geçiyorsunuz, bu nasıl aynı hızda seyir?
4-Gişelerden kaçak geçmenin daha basic yolları olduğu kanısındayım.
Eğer bu süratte gişeden geçmenin gereği, OGS/HGS'den kaçmak ise, daha basit yöntemleri uygulamak sizi hayata bağlayabilir.
Naçizane.
Soğuk kanlı olmak,düşünmek yerine refleks göstermek bu durumdan sıyırmış sizi, veya anne baba bol sadaka dağıtmış.. Ama şans kesesinden yediğin net..
Geçmiş olsun..
-
Levent Gocmen adlı üyeden alıntı
Söylenecek herşey söylenmiş, ama bende şimdi gördüm konuyu ve değinmek istiyorum;
1-Tecrübesiz olduğunuz kanısındayım
Bizim gişelerimizin geçiş alanı normal asfalt ile aynı seviyede ve prüzsüz değil,çukur,çıkıntı,bozukluk hat safhada. ve 100 km sürat ile gişeden geçmek,ciddi anlamda tank slap riski içerir..
2-OGS'niz olmadığı kanısındayım.
Bu kısım tamamen hissiyat, ogs kullanıyor da olabilirsiniz.
3-Trafiğin gişelere geldiğinde 100 ile akmadığı kanısındayım.
Ben mi yanlış gördüm acaba? Sizinle yanyana giden araç göremedim, hatta sizden 2-3 saniye önce gişeyi geçen dobloyu bile siz geçiyorsunuz, bu nasıl aynı hızda seyir?
4-Gişelerden kaçak geçmenin daha basic yolları olduğu kanısındayım.
Eğer bu süratte gişeden geçmenin gereği, OGS/HGS'den kaçmak ise, daha basit yöntemleri uygulamak sizi hayata bağlayabilir.
Naçizane.
Soğuk kanlı olmak,düşünmek yerine refleks göstermek bu durumdan sıyırmış sizi, veya anne baba bol sadaka dağıtmış.. Ama şans kesesinden yediğin net..
Geçmiş olsun..
benden önce davrandın tüh be ben yazcaktım.
çok şaşırdım 96 ile gişelere giriyor :D gişelerde hız sınırı 30 km/s. Araba motoru görmüştür ama o kadar hızlı olduğunu tahmin etmemiştir.
ben motosikletçinin yerinde olsam ki böyle durumları yaşıyorum zaten, kesinlikle araba sürücüsüne kızmam ve kesinlikle kırıcı konuşmam.
edit: kızma ama abilerime yakınlarıma falan böyle enteresan videoları izletirim ve senin videoyuda izleticem ve ona diyecemki abi hangisi suçlu. o hemen araba diyecek, ama ben ikiside aynı illet diyeceğim
-
Arabaya büyük küfür. Sende Gişeden 100 ile geçemezsin.
-
100 ile gidiyorsan bir terslik olduğunda ki gişelerde herzaman olan şeydir o beton bariyerede 100 ile sinek gibi yapışmayı göze alıyorsun demektir.
O ne özgüven o?
-
şu durumu kabul etmek gerekiyor. motosikletin altın kuralı, her zaman görünmez olduğunu kabul et ve ona göre sür. insanların ayna kontrollü olduğunu düşünme, ben sürüş yaparken sürekli olarak araçların hiçbirisinde ayna olmadığını söylüyorum. motosikletler bile. ister istemez bir şekilde şerit değiştiriyoruz aktif olarak, ve insanların bunu ayna kontrolü ile daha güvenli hale getireceğini düşünmek saflık olur. Kimsede ayna yok diye düşün, az yavaş gidersin güvenli gidersin.
-
Geçmiş olsun.
Sanırım son anda hgs'den geçmesi gerektiğini hatırladı ve sağa refleks ile yöneldi.
Çok gereksiz bir hareket
Ayrıca hgs kart ile ogs den geçerseniz ceza almıyorsunuz, sistem otomatik görüyor ve hesabınızdan
aynı miktar düşüyor,
Ama motosiklet ile hgs yerine ogs den geçerseniz, köprüden 6.sınıf indiriminiz o geçişte iptal oluyor
ve araçlarla aynı tutarı 4.75 tl ödüyorsunuz.
Neyse konu bu değildi,
Çok geçmiş olsun tekrar.
Bu konudan çıkarılacak ders;köprü geçişlerinde ve sağa dönüş olan yollarda, araçların son anda
karar değiştirme ihtimalleri düşünülerek,
bir miktar hız kesilmeli
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)