kaza yok fakat bizi hiçe saymalarına örnek
Reklamlar
-
dün fuara gitmek için arkadaşımla yola çıktık. köprüyü geçtik zincirlikuyunun orda levent ayrımına geldik.
ben sağ şeridin sağındayım. arkadaşım ise sağ şeridin solunda konvoy düzeni yaklaşık 70 ile gidiyoruz.
sağ tarafımda levent ayrımı belli. solumdan bir araç yanaşıyo sinyali yanmıyo. diyorum bu bi sakatlık çıkaracak belli derken önüme kırıyo. neyse kolay kurtulurum derken aynadan diğer arabayıda fark ediyorum onda sinyal var ama nafile bodozlama dalıyo
çokta zor durumda kalmıyorum ama sonuçta yaptıkları adilik. hiçe sayıp ne güzel kırıyolar. sağ tarafımda kocaman şerit var az hızlarını kesip ordna girseler ölmezler ya. adam bide sonra camı açıp küfür ediyo haklıymış gibi.
Reklamlar
-
motorsiklette hayatta kalma kurlları arasında önemli bir nokta var kavşak giriş ve çıkışlarda sinyal verip orta şeride geçmelisin , bu videoyu emniyete gönderirsen sürücü hatalı araç kullanmaktan ceza alır,
ktm li bir arkadaş carrefour orda kavşak ayrımıan girip vefat etmişti tabiki emniyetten gidiyordu araçta sağ kırınca kaza gerçekleşti adamın savunması motorda hızlıydı görmedim tabiki görmezsin çünkü sen aynaya bakmadın....
https://www.egm.gov.tr/sayfalar/ihbar.aspx
burdan yapabilirsin,
-
kesinlikle dönüş varsa ve dönmeyeceksem oradan uzaklaşırım fakat hızım 70. çıksam çıksam o yokuşta o motor 80e çıkar. ve orta şeritte millet 100le gidiyor. o zamanda arkadan onlar sıkıştırıyo. biz gayet düzgün konvoy halinde gidiyoruz. burada kendimize cidden suç bulmuyorum. fakat imkanım olsa tabiki orada orta şeritten giderdim.
ayrıca bakınca benim sağımda zaten kocaman yer var hatta o araçlar beni geçince arkadaş bana bakıyo ve o sırada sağımda bi araba daha var. yani bu elemanlar bilerek hepimizi sollamaya çalıştı
-
anlaştığımız yerden başlayalım. ikisinin yaptığı da şerefsizlik. 1000 metre geriden ayrım belli sen gelmiş 10 metre kalaya kadar geçmemişsin.
Bunlardan dolayı en sağ şeridi çok kullanmamaya çalışıyorum. Sürekli girip çıkanlar sıkıştırıyor.
Diğer şeritlerde de olmayacağının garantisi yok tabi ama en sağda daha çok yaşanıyor
-
kesinlikle öyle. mümkün oldukça giriş çıkışlarda o bölgeden uzak durmak lazım.
ayrıca video başladığında zaten ben sağa doğru 1 metreye yakın kaymıştım. videonun 5 saniye daha öncesini alabilirsem öteki aracın dengesizliği daha belirgin ortaya çıkar.
son olarak arkadaş bana kafasını çevirdiği an sağımda bi arabanın kaputu belli oluyo. yani bu 2 araç bizi kasıtlı olarak solayıp önümüze kırıyor.
sinyalide sembolik olarak kırıyor galiba kaza olursa ben sinyal veriyodum demek için bence
-
ben arabaya yapışmıştım sağ arka kapı bitiminden, o günde dikkatli idim ve sapaklar da hep kıllı idim lakin yinede arabanın keskin manevra ile orta şeritten çıkışa yönelmesi ile , 120 kilo ile havalanıp taklalar attığımı hiç unutamam. acı tecrübe sonrası sapaklara gelirken o sapağı kullanmayacak isem orta şeride geçmeye çalışırım sakince
-
seninki daha bi acı tecrübe olmuş. arada bi kaza videoları izlerim bu tip kazalar çok oluyo. ben zaten büyük tehlike atlatmadım çünkü bu tip birşeyi bekliyordum. tepkim yaptığı davranışa. yoksa hızımı keserek ve hafif manevra ile kurtuldum. daha pskopatlarına nadirende olsa denk gelmişliğim var
-
Süper Moderatör
Mümkün oldukca en soldan gitmek, trafigin akis hizindan bi citir daha hizli gitmek gerekli.
Motor ufak ve güçsüz ise olabildiğince dikkatli ve temkinli sag şeritten gidilmeli. Önünüze baktığınız kadar arkanizi da kollamalisiniz.
Niye gormediler demek gereksiz, hic bir zaman görmeyecekler.
-
250cc den aşağısı İstanbul'da yeterli değil bence.Her zaman araçlardan biraz hızlı olup onları sürekli geçerek seyir yapmak daha güvenli geliyor bana. Yada 100le giderken arkaya yapisan adama yol vereyim diyosun sağdan denyonun biri kaptırmış geliyor öylece kaliyosun,250cc altı otoyollarda risk..
-
-
150cc scooter'la trafiği hızlı akan yollara girmek doğru değil. 150cc vitesli kullansan Bajaj Boxer gibi kaplumba modeli değilse 110km hıza çok rahat çıkar o zaman da bu tip yol ayrımlarında güvenli bir şeride kaçma imkanın olur.
-
Sizde suç yok. Suç yollardaki ayırıcı çizgilerin üzerinden geçmemeleri gerektiğini bir türlü öğrenemeyen yurdum insanında... Adamın sizin arkanıza geçip şeride o şekilde girmesi gerekiyordu.
-
Sen motorsun kardeşim gececek bir yer bulursun.
Allahtan altimda yüksek cc motor yok, yoksa günde 2-3 ayna alırım ben.
-
-
samet10 adlı üyeden alıntı
benim bu olayda hızım 70 civarıydı. ilk araç bana yanaşınca 60-50 inmeye başladım. hatta daha aşağıda 80le gidiyordum ama yokuş sonuna doğru hızı az daha düşürdüm. şimdi hız sınırının 80 olduğu yerde 150 cc motorla büyük yola çıkmayın demekte tuhaf
karşıya geçerken köprüyüde mi kullanmayalım yani
zaten bu motoru alalı 6 ay oldu 2. defa karşıya geçtim
ve her zaman küçük ccden korkarım. genelde şile yolunda gidiyorum 80 cidden yetmiyo. aslında motor 110u görüyoda dağılmasın diye zorlamıyorum
100'lük cub'lar 150'lik çinli scooterlarla yaklaşık aynı performansa sahip. Bikaç kere 100'lük cub'la köprüden geçtim. E-5'te Mecidiyeköy'den Bahçelievler'e falan gittim de. Gerçekten yavaş kalıyor motor. Eyüp rampasında sağa dönen araçlardan kaçmaya çalışmak fazlasıyla zordu. Hız limiti 80km ama, 100km hızda 5-10 dakikalığına bile olsa stabil gidebilen bir motor lazım böyle yollarda.
-
Geçmiş olsun samet10 kendine dikkat et geldiğimde seni tek parça görmek istiyorum 1100xx gördükçe seni hatırlıyorum
-
sağ ol dostum
bende her yola çıktığımda sağımda solumda seni arıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)