çok geçmiş olsun kardeşim rabbim herkezi kazadan beladan korusun insallah, ambulanstaki seni bulanlara sordun mu yanımda baska birisi varmıydı diye ,birde kask kafandan onlar mı çıkarmış yoksa kaza anında kendisi mi çıkmış
çok geçmiş olsun kardeşim rabbim herkezi kazadan beladan korusun insallah, ambulanstaki seni bulanlara sordun mu yanımda baska birisi varmıydı diye ,birde kask kafandan onlar mı çıkarmış yoksa kaza anında kendisi mi çıkmış
Geçmis olsun.
Her kaza motosiklet sürücüleri için alinmasi gereken dersler içerir.
Fakat nedense basimiza gelmeden ders almayi bilmiyoruz.
Siz mesela ekipman konusunda gayet akillica davranmissiniz.
Belli ki bu konuda yazilip çizilen ya da söylenen sözleri dikkate almis ve geregini yapmissiniz.
Fakat ayni dikkati gece motosiklete binme ve hiz yapma konusunda göstermemissiniz.
Yazdiklarinizi okuyan ve ders çikaran bir çok kisi de isin ekipman kismina dikkat edecek ama motosikletini gece kullanmaya ve ortamin müsait oldugunu zannettigi anlarda hiz yapmaya devam edecek.
Bu hep böyle oluyor çünkü ve hemen her sene saglam bir kaza topigi okuyup geçmis olsun dileklerinde bulunuyoruz.
Bir de akibetini bilmediklerimiz var.
Tekrar geçmis olsun.
Ailene de kolayliklar dilerim.
Üzüntü bir yandan, yatan bir hastanin bakim problemleri bir yandan kimbilir ne kadar yiprandilar.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Çok büyük bir badire atlatmışsınız. Çok geçmiş olsun. 2008 yılında kafatasımın çatlayıp omzumun çıktığı, tendonlarımdaki esnemeden dolayı bacaklarımın 6 ay kadar tutmadığı berbat bir kaza da ben yaşamıştım. Kaskın bende görüntüsü yok ama sol taraftan sürtüne sürtüne erimişti. Şu resimdekinden daha fazlaydı. Köpükleri filan da fırlayıp iç astarı dışarıdan gözükür durumdaydı. Kaskı görünce şok geçirmiştim resmen. Hislerinizi anlayabiliyorum.
Merak ettiğim bir şey var. Acaba kaskın iç kısmının fotoğrafını çekme şansınız var mıdır zahmet olmazsa ? İçeriden nereye kadar esnediğini gerçekten merak ettim. Kafanıza hasar almamanız ile ilgili bir teorim var da. Kaskın kayışı takılıyken bu darbe ile kask çıkmayıp kafanızı aşağı bastırmış ve bu arada çenenizin altındaki kayış ağzınızı sıkıştırarak dişlerinizi kırmış olabilir. O darbeden bu şekilde kafatasınıza hasar almadan kurtulmuş olabileceğinizi düşünüyorum.
Her koruma bu kadar fayda etmeyebilir, gerçekten çok şanslısınız. Ama bu darbeleri kasksız veya montsuz aldığınızı hayal bile edemiyorum. Kimsenin de yaşamasını istemem. Tekrar çok geçmiş olsun.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Çok geçmiş olsun gerçekten Allah korumuş ...
çok büyük geçmiş olsun...
Banada yaşadğınız olay ya kavşaktan geçerken birisi dokundu ya da anlık bir baygınlık geçirdiniz gibi geldi.
Ama en önemlisi şu an iyileşecek olmanız hatta daha da güzeli 35 günde bu hale gelmişsiniz yani bir kaç ay sonra normal yaşamınıza geri dönüceksiniz.
Bende geçtiğimiz günlerde bir kaza atlattım çok şükür bişey olmadı ama motor kazasının motordan düşmenin hatta motoru son derece dikkatli sürmek şakası olmadığını gördüm birde tabi kesinlikle korumasız çıkılmaması lazım bende de bellik vardı ve son hatırladığım yere belimin üstüne düşerek ayağa kalkmam. belkide 60 liralık bellik olmasaydı şimdi bende de kırıklar vardı.
Bu yüzden korumaları 2 dakikacık bir yol olsa bile giymek gerekli başkası da bize gelip çarpabilir, bizim hatamız olsada olmasada motosiklet çok korunaksız. Haklı ve ölü olmak var haksız ve ölü olmakta var hadi ölüm demiyelimde aylar sürücek olan sakatlanma riski var. Bütün bunlar için koruma ve koruma.
Tekrar geçmiş olsun, dişleride bir kaç ay sonra yaptırırsın o zaman bir sorunun kalmaz neyseki T4 ve T5 halen iyiler
Çok geçmiş olsun ls2 kask ama bu çok sağlam diyenelre göstermelik bir foto
LS2 kask şaşılacak derece iyi çıktı bravo.
Vücudun bir kaç yerinde kırık oluşmasına neden olan bir kazada beynin hiç hasar almamış olması bu kaskın koruma görevini başarıyla yerine getirdiğinin bir göstergesidir.
Üstelik kaskın halinden şiddetli bir çarpışmaya maruz kaldığı anlaşılıyor.
Doğrusu bu markaya karşı bir takım ön yargılarım vardı.
Ama bu kaza sonucuna bakarak bundan sonraki değerlendirmelerimde güvenlik konusunu düşünmeden konfor konusundaki kriterlerime bakabilirim.
Demek ki her ucuz mal kötü olacak diye bir kural yok.
Ben kask konusunu anlatırken kaskınız sertifikalı bir kasksa güvenebilirsiniz ilk bakacağınız yer bu olsun diye yazmıştım.
Doğru bir tespit olduğunu bir kez daha görmüş olduk.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-cok büyük gecmiş olsun kardeşim
rabbim hem sana hem de ailene sabır ve şifa versin.
motorun Pulsar 200 NS olması ve kazayı hatırlayamıyor olman ben de şüphe uyandırdı acıkcası.
Benim varsayımım şöyle biliyorsun Pulsar 200 NS lerde kronık sayılacak bir durum söz konusu seyir halinde stop durumunda motor kitliyor diye biliyorum.hat da ismini hatırlayamadığım formda ki bir kişinin başına gelmişti ama maalesef sen onun kadar şanslı deyildin o ufak tefek sıyrıklarla atlatmıştı olayı ve Ekrem ata bey ona bu yüzden sıfır Pulsar 200 NS verdi.
Çok geçmiş olsun, inanılmaz olmalı.
Lütfen arkadaşlar, o gazi açmayın.90 km hız üstüne çıkmayın.Motorunuz ne olursa olsun ne kadar süre gidersek gidelim riskten kaçınmak için yapacağımız ilk şey yavaş gitmek.Yavaş gitmek bize panik anında çok fazla zaman kazandırırken olasılıklarida kat ve kat azaltıyor.80 ve 100 km arasında dağlar kadar tepki ve fren mesafesi oynuyor.Ekipman tam olsun, hızımız az olsun, gözümüz radar gibi etraf taraması yaparken bizde motorun keyfine varalım.
Lütfen gideceğimiz yere motosikletin verdiği huzurla gidelim, geç kaldın desinler ama geçmiş olsun demesinler..
Selametle..
Geçmiş olsun Allah beterinden korusun
Geçmiş olsun. Daha acılarınla uğraşırken bu paylaşımı yapman çok değerli. Okuyan herkes bir anlığına olsa da kendisini gözden geçirmiştir. Okuyan birçok kişiyi etkileyecektir senin yaşadıkların. Gözünü acılar içinde hastahane de açmak, ne olduğunu bilmemek korkutucu. En kısa zamanda sıkıntıları atlatıp normal yaşantına dönmeni temenni ederim.
Cok gecmis olsun abi
En yakin zamanda sadaka vermeyi unutma derim.
Hocam çok geçmiş olsun. Allah yardımcın olsun Allah korumuş. Ailene, sevdiğine Allah sabır versin. Ben 21 yaşındayım son 5 senede 2 arkadaşım vefat etti, 3 arkadaşım sakat kaldı. Verilmiş sadakan varmış Kask'ın hali çok kötüydü.
Geçen sene bende çok sevdiğim bir abimin Kawasaki kle 500 motoruyla 160 km hızla giderken otobana yan yoldan bir tır daldı ama bütün yolu kapatarak daldı yola. Ben sol şeritten giderken o da soldan soktu kafayı o hızla hem fren yaparak Hemde sağa geçerek kurtarmaya çalıştığımı hatırlıyorum. 45 gün yattım. Hiçbirşey hatırlamıyorum o Zaman'lara dair. Allahım bir daha yaşatmasın tırı gördüğümü hatırlıyorum sadece.
çok geçmiş olsun geçenlerde yine bi pulsar kazası olmuştu giderken istop etmiş sizde hiç bişey hatırlamıyorsunuz ve benım bıldıgım kadarıyla bu stop etme olayı bı kac kısının basına gelmıs bu yuzden pulsar 200 ns almaktan vazgecen ınsanlar var sızınkıde belkı stop etmıstır allahtan korumalarınız varmıs bole kazayı bu sekılde atlatmıssınız tekerınız duz bassın
geçmiş olsun. kaskın durumunu görünce kazanın ne kadar ciddi olduğunu tekrar anladım.
gece vakti çiçekleri sulamak istemiş olabilirler veya bi araçtan yağ akmış olabilir. tekrar geçmiş olsun
Çok geçmiş olsun, Allah korumuş, en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz inşallah.
Çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun.
Geçmiş olsun Allah korumuş. Özdilek lambaları ndan Bademli kavşağına kadar 70 in üzerine çıkmakla hata yapmışsıniz çünkü yol orada 2 şerit ve sağda bir sürü dukkan market çiçekçi peyzaj ci falan filan var. Bu dunkanlara gelen araçlar umarsizca birden en sol serite gecebiliyorlar. Oranın asvalt kalitesi de çok dusuk. Sen Lambalardan kalktin 120 ulaştın ve sağdan biri aniden sol seride atlamasiyla kaza gerçekleşmiş diye düşünüyorum. Bununla büyük geçmiş olsun
geçmiş olsun hocam, inşallah kısa zamanda iyileşir ve sıhhatinize kavuşursunuz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)