Şahsen Instagramdan takip ettiğim motosiklet kullanıcısıydı, güzel viraj videoları vardı, kaza sonucu vefat etmiş.
Allah Rahmet eylesin...
Motosiklet Tutkunu Genç Hayatını Kaybetti...
Şahsen Instagramdan takip ettiğim motosiklet kullanıcısıydı, güzel viraj videoları vardı, kaza sonucu vefat etmiş.
Allah Rahmet eylesin...
Motosiklet Tutkunu Genç Hayatını Kaybetti...
"Belki siz bizden çok yaşarsınız ama biz sizden çok başka yaşarız wink ifade simgesi R6 "
facebook undan alıntıdır.
https://www.facebook.com/EgemenEdirneli54
Allah geride bıraktıklarına sabır versin.
Allah rahmet eylesin...
Sevdiklerine Allah sabır versin, gencecik bir can, çok zor.
Hep söylüyorum, caddeler bu ise uygun degil, yollar uygun degil, pist gunlerinde piste cikmak lazim, yolda viraj yapmakta nedir?, sanki munholland yolundayiz, burasi turkiye yol yok, kanun yok, egitim bilinc yok, testere gibi bariyerler var, essolessek arac suruculeri var, bizler neyimize guvenip viraj yapiyoruz, caddeler yaris pisti degildir.
Efsane Mick Doohan,nin kisa bir videosu var bu isi cok iyi ozetleyen
https://youtu.be/VruWHHEnZGw
Allah rahmet eylesin geçen ay o yoldaydim 3şeritli 1.kalite Asfaltı olan bir yol pist kadar güvenli olmasada viraj için uygun nadir yollardan
arkasındaki çantayı düzeltmeye çalışırken...
Bu olay dün olduysa şayet önümden geçen 2 kişiye çok benziyor motosikleti keşan civarındayken gördüm sanırım 10 15 dk sonra kaza yapmış . Çok üzücü .
işte SS işte hız tutkusu...
Edirne’nin Keşan ilçesi ile Çanakkale’nin Gelibolu ilçesi arasında bulunan Korudağ’da, motosiklet tutkunu bir genç, geçirdiği feci kaza sonucu hayatını kaybetti.
Kaza, Keşan’dan Gelibolu istikametine seyreden Egemen Edirneli (21) yönetimindeki 54 E 5773 plakalı motosikletin, Korudağ Dinlenme Tesisleri yakınlarında sürücüsünün virajı alamayarak direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yol ortasında bulunan bariyerlere çarpması sonucu meydana geldi.
MOTOSİKLET PARÇALARA BÖLÜNDÜ
Kazada, bariyerlere çarpan motosiklet paramparça olurken, sürücü ise motosikletten fırlayarak asfalt zemine düştü. Bu sırada yoldan geçen sürücüler, durumu Jandarma, polis ve 112 sağlık ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri Egemen Edirneli’de yaşam belirtisine rastlayamadı. Öte yandan kazada parçalanan motosikletin motoru ise alev aldı. Alev alan benzin deposu ve motor olay yerinde bulunan vatandaşlar tarafından yangın tüpü ile kısa sürede söndürüldü. Kaza nedeniyle yaklaşık 5 kilometrelik kuyruk oluşurken yol, motosikletin olay yerinden kaldırılmasının ardından trafiğe açıldı.
BAYRAM TATİLİNE GİDİYORDU
Kazanın görgü tanıkları ise motosiklet sürücüsünün yolda süratli bir şekilde giderken arkasında bulunan çantayı düzeltmek istediği sırada virajı alamayarak direksiyon hakimiyetini kaybettiğini ve bariyerlere çarptığını iddia etti. Kazada hayatını kaybeden Egemen Edirneli’nin, Sakarya’da ikamet ettiği ve üniversite öğrencisi olduğu, bayram tatilini Ege’de geçirmek için İzmir istikametine gittiği öğrenildi. Kazadan sonra geriye, Egemen Edirneli’nin kaza yaptığı motosiklette çekildiği fotoğrafları kaldı.
Egemen Edirneli’nin cenazesi, Gelibolu Devlet Hastanesi’nde yapılan otopsinin ardından İstanbul’da bulunan Adli Tıp Kurumu’na gönderildi. Kazayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
gece oradan gectım herhangı bır sey gormedım
ama malkara kesan arası bırı olmustu
o yollarda 140-150 rahat vıraj alınabılıyor
dun 80'le ındım hep
Allah rahmet eylesin.
ALLAH (c.c.) rahmet eylesin mekanı cennet olsun . Hız yapmayalım arkadaşlar 5 dakika sonra olsun hiç olmamasından iyidir. Bir motosikletle yapacağım max hız 150 o bile zor benim için .
Virajcilara lafim var. O virajlari siz almiyorsunuz motosiklet aliyor. O virajlari ayni sekilde bisikletle donemiyorsaniz kendinizle ovunmeyin.
Genç ölüm çok üzücü anladığım kadarıyla yurtdışında bir süre yaşamış biri tecrübe eksikliği eğitimsizlik sonucu kötü son. Kontrolü kaybetmiş olabilir highside yemiş olabilir. Koru dağı mevkiinde kaza sırasında yağmur olması lazım saatini bilmiyorum ama hava radarını takip ediyordum o gün.O bölgeyi iyi bilirim özellikle evreşe ovasına doğru olan iniş rampasında yağmur o kadar yoğun olur ki kaskın içinde boğulacak gibi olursunuz.Motoru ZX 6 ya benzettim.R6 ile de fotosu var.Allah yakınlarına sabır vversin. Bir çoğumuz anladı ama ben yine sorayım cevaplayayım. Başlangıç motoru olarak 1000 olmaz diyolar barkın abi 600 lük olur mu? Cevap olur olunca böyle oluyo.100.000 km yi devirmeden 600 lüğe binmeyin.Motora binmekten 3 günden fazla uzak kalmayın.Her türlü hava ve yolda motorunuzu sürün. Yarışları izleyin özellikle yağmurda nasıl kullandıklarını iyi gözlemleyin. Yarışçıların yağmurda yaptığını bizler kuruda yapabilsek uzun yıllar hayatta kalırız. Söz yarışçılara gelmişken Rossi sadece motogp yarış pistlerinde 120.000 km yapmış bi adamdır. Bu adamın o yaşa kadar bütün km tecrübesinin 1.000.000 km den fazla olduğunu bu verilerle sanırım hepimiz hesaplayabiliriz.Yarışlardan önce yarış için piste çıkana kadar 50 tur civarı antrenman niye yapıyo bu adamlar sizce......Kendimizi sürekli geliştirelim.
Allah rahmet eylesin...
Allah rahmet eylesin.
Malesef özellikle bu yaşlardaki arkadaşlar bu tarz motorlarda kazasız birkaç ay geçirdiklerinde, üzerine biraz da eğitim alıp tam koruma giyinince aynada kendilerine bakıp oldum sanıyorlar ve aşırı kendine güven geliyor. Bunu Facebook profilinde açıkça görüyorsunuz. Bunlar ufak motorlarla yeterince kilometre yapmamış olmanın bedelini ödüyorlar ve her seferinde bir arkadaş hayatını kaybediyor. Geçen gün bir yerde otururken yine böyle bir kaza yaşamaya aday gençler gördüm. Yaklaşık 20 yaşında bir çocuk, 20 senelik çöp bir Suzuki SS motorun başında (muhtemelen SRAD 750) tepeden tırnağa özgüvenli bakışlarla sigarasını içiyordu. Kasıntısı gözlerinden okunuyordu. Motorun her tarafı kırık dökük, defalarca sağa sola yatmış bir motor. Çocukta sadece kask. Yaşından dolayı muhtemelen tecrübe de yok ama ucuz diye o motoru almış biniyor.
Allah rahmet eylesin ama bişi yazmıyorum artık. Suzuki gsx-r 600 le ölüp 260 ibre çekip koyan arkadaş da ölmüştü , R6sı olan bu arkadaş da öldü maalesef. Hız öldürüyor , şunu insanlar bir anlasa keşke.
Bence hız öldürmüyor tedbirsizlik,aşırı güven,bilgisizlik,acemilik öldürüyor adamlar moto gpde kaç km hız ile kaza yapıyo hiç birşey olmuyo boyle hız meraklısı arkadaşlarda istanbul parkta pist günlerine katılsınlar 2-3 ayda bir katılsalar sokakta hız yapma gereksinimi duyulmaz simdi pist varda biz mi gitmiyoruz diyenler olucak ama bunun için farkındalık kampanyaları dilekçeler imzalar toplanabilir aktiviteler yapılabilir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)