Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

BIGBANG Motovlog arkadaşımız Yeni Aldığı MT-07 ile Kaza geçirdi . :/

    REKLAM ALANI
  1. #61
    e_trkuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    aydın-ısparta-istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125DEN 600E geçilir hocam.
    lakin, motor sınıfları var.
    örneğin yzf r125 süren bir insan r6da zorluk çekmez. çünkü gidon döndürmeden dönen bir motosiklet. mecbur yatıyorsun böylece alışıyorsun.
    ancak cbf den mt biraz garip olmuş. tamam mt de, gidon çevirirerek dönen bir motor olabilir, lakin 140 km ile giderken yatırmadan dönmez o motor. cbf 150 - 120 yi geçmediği için o motorda virajı öğrenemezsin. alacaktın bir yzf. zar zor öğrenecektin. en güzeli en kolayı olacaktı.
    motor sürmek kolaydır, önemli olan reflekstir. herkes bir 1000rr sürebilir, ancak herkes kazadan kaçamaz. motor sürmekte ne var ki gaza bas git.
    gidonmu döndürmek

    r6 da zorluk mu çekmez

    bu nasıl bi bilirkişiltir
    EMRE ÇITIR bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    125-150-250 cc motorla en az 10bini devirmeden motor kapatırsan olacağı bu, geçmiş olsun.
    Mengu16 bunu beğendi.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  3. #63
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Alıntı e_trkuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gidonmu döndürmek

    r6 da zorluk mu çekmez

    bu nasıl bi bilirkişiltir
    Düşüncenize saygı duyuyorum hocam. lakin biz yzf r125 den geçtik sıkıntı yok. hiç bir şekilde zorluk çekmedik makinede. ve 2 aydırda sıkıntı yok çok şükür. virajlara neredeyse aynı giriyorum, hatta şöyle söyleyim 125lik dediğimiz yzf makinesinde cbr 250den daha iyi viraj alıyorsunuz. tecrübelerime dayanarak söylüyorum. dediğim gibi düşüncenize saygım var tabiki.
    bu arada gidon çevirmekten kastım, düşük hızlarda. mesele cbf de ben motoru yatırsamda dönmüyordu. lakin hafif gidon çevirince dönüyordu

  4. #64

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    Alıntı e_trkuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gidonmu döndürmek

    r6 da zorluk mu çekmez

    bu nasıl bi bilirkişiltir
    e-trkuz +1


    motosiklete sadece gidonla yön verilir aksi yoktur mutlaka ön tekerin doğrultusu değişmeden sadece düz gider.Gidon sabitse istersen yer kadar sark değişmez fizik kuralları




    kalite kötü ama tr altyazılı linki

    bilginozi bunu beğendi.

  5. #65

    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul Isparta
    Motosikleti
    Mondial Drift
    Abi gecmis olsun dalgınlıgına felan gelmistir uzme kendini yaptırırsın motoru onemli degil bize lazimsin kendine iyi bak

  6. #66
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    video yu niye koydunuz niye kaldirdiniz?

    neyse cok gecmis olsun. biraz tecrubesizlik ve dalginliktan olmus anlatilanlara gore.

  7. #67

    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Uzun süredir takip ettiğim birisiydi bu sabah bildirim gelip baktığım da baya üzülmedim değil açıkcası. Ve kendisi de söylemişti zaten hızla aldım virajı ve sonrası diye. Ki viraja girer iken hızı 148 idi. Sonra birden kendini düşürerek 70-60 oldu. Geçmiş olsun. Ama iyileşir iyileşmez kaldığım yerden devam edeceğini de belirtti.

  8. #68
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Arkadaşlar yanlış anlamayın amacım kimseye muhalefet etmek değil lakin kontra tekniği motosiklet kullanmanın temelini oluşturur bu sebeple o noktada ve o hızda yzf125 de olsa kontrayı kullanmadığınız durumda sonuç aynı olurdu. Motosikletin hacmi ile hiçbir alakası yok.
    EMRE ÇITIR bunu beğendi.

  9. #69

    Üyelik
    08 Kasım 2014
    Büyük geçmiş olsun bende Mt07 geçicektim Mt07 den vazgeçtim her geçen kaza yapıo cenabet motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------

    ya bilginozi sen konuşma allah aşkına kontra tekniğiymiş daha düz yolda giderken kavşakta panik yapıp düşüo bide kontraymış sen 30 la giderken uygulayıp düşmeseydin ozaman
    Mengu16 ve krd bunu beğendiler.

  10. #70
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yanlış anlamayın amacım kimseye muhalefet etmek değil lakin kontra tekniği motosiklet kullanmanın temelini oluşturur bu sebeple o noktada ve o hızda yzf125 de olsa kontrayı kullanmadığınız durumda sonuç aynı olurdu. Motosikletin hacmi ile hiçbir alakası yok.
    +1 motorun hacmi şekli ilealakalı bişey değil, kontra her motorda kontradır ve dönüş almaya yarayan bir tekniktir
    EMRE ÇITIR bunu beğendi.

  11. #71
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Alıntı gökay77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük geçmiş olsun bende Mt07 geçicektim Mt07 den vazgeçtim her geçen kaza yapıo cenabet motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------

    ya bilginozi sen konuşma allah aşkına kontra tekniğiymiş daha düz yolda giderken kavşakta panik yapıp düşüo bide kontraymış sen 30 la giderken uygulayıp düşmeseydin ozaman
    Dostum lütfen seviyeli konuş. Kontra tekniği ile düz yolda gitmenin bir alakası yok. Dikkat edersen ben burda sürücü arkadaşa hiçbir eleştiride bulunmuyorum. O arkadaşı anlamak için onun yerinde olmak lazım. Belki anlık olarak dikkati de dağılmış olabilir biz bunu bilemeyiz. Ama insanlarla konuşurken saygı çerçevesinden dışarı çıkmamanı öneririm. Ayrıca attığım hiçbir yorumda senin adın geçmiyor. Üzerine alınmanı gerektiren bir durum yok. Kaza geçiren kişi arkadaşın ise attığım hiçbir yorumda bu arkadaşla ilgili hiçbir eleştiride bulunmadım. Eğer okuduklarını anlayabilirsan bunu görebilirsin.

  12. #72
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Düşenin dostu olmaz, asfaltın perişan ettiği motorcuya bir de diğer motorcular vuruyor

  13. #73

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    250 X-Treme Enduro
    Motor işaret direğine ortadan giriyor sanki.
    Ben arkadasın durumunu merak ettim, yüzünü nereye çarptı.

  14. #74

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    AEA ER6 ve MT07 kıyaslamasında MT07 nin virajlarda biraz gezdiğindenb bahsetmişti ki bence bu önemli bir ayrıntı.. Er6 nın çoğu kez hataları tolere ettiği söylenir kullanıcıları tarafından ve Er6 nın kaza risk rasyosunun çok daha düşük olduğu kaanatindeyim.

    Bazı motosikeltler var kazaya meyilli ve yatkın. Fz6 bu motosikletlerden biriydi ve çok sabıkası vardı.. Er5 ide bu kategoriye sokabiliriz. Xj6 lar daha güvenilir bana göre..

    Eğer MT07 lerde ön amörtisör kalitesi ve sönümlemesinde üretimden kaynaklı ( AEA nın dedigiği söylüyorum ) negatif bir durum var ise çok iyi eğitimli sürücüler bile ciddi sorunlar yaşayabilecek demektir bu.

    Kullanıcılara gelirsek maalesef ülkemizin yol koşulları ( fiziksel yol durumu ve asfalt kalitesi ) trafik durumu yada gerektiği kadar tecrübe vs gibi olmazsa olmaz birçok unsur bir araya gelmeden cc büyütme ve daha güçlü motosiklet kullanma ile ilgili bir takıntı var..

    Bu kazalardan daha çok göreceğiz merak etmeyin. Çünkü hala 125, 250 hatta sonrasında mutlaka yüksek cc motosikelt kullanmalı diye bir takıntı oluşmuş birçoğumuzda..

    Motosikleti tanımak diye birşey varki buda o kadar kolay değil. Ne kadar iyi sürücü olursanız olun bir motosikletin reflsklerini ve tepkilerini belirli olaylar oluşmadan tanımanız anlamanız gerçekten mümkün olamaz..

    Kişisel özgüvenimizi bir tarafa bırakıp daha küçük cc ler ve daha mütevazi sürüşlerle tatmin olmayı bilmeyi öğrenmemiz gerek..

    Geçenlerde bir arkadaşı Pulsar ile köprü yolunda zig zag çizerek zorladığını gördüm. Şimdi kaza yapsa ki oda bir otomobil sürücüsünün bir anlık dalğınlığına bakar denecekki burada araba motora çarptı falan filan..

    Motosiklet dediğimiz şeyin bir taşıt olduğunu unutmayıp mümkün olan en yüksek dikkat ve limitlerde kullanmayı öğrenmemiz gerekiyor..

    Türkiyede acilen 500 cc üzeri motosiklet satışında yeni yasal düzenlemelerin getirilmesi gerek.

    Türkiyede kaskolu her otonun yaklaşık %50 si kaza yapıyor ise motosikleti ben kullanırım yeteneğimde var deneyimimde diyen arkadaşın bu 1.000.000 adet aracın arasında tost olabileceğinide belirtmek isterim.

    Burası Türkiye maalesef.. Madrid olsaydı durumlar değişik olabilirdi..

    Geçmş olsun çok arkadaşa..Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur..
    Ezio41 ve Selcuk89 bunu beğendiler.

  15. #75

    Üyelik
    08 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xciting25Ori - SYM WOLF - Xmax400 - NC750D integra
    Geçen D100'den Kağıthane sapağından aşağı inerken başıma geldi, hızım oldukça düşük olmasına rağmen (30-40km) ve bakışımı kaybetmememe rağmen, bir anda motor yolun ortasına doğru düz gitmeye başladı, o anda insan ne yapacağını şaşırıyor, malum zemin ayna gibi parlıyor ve tozlu, tutunması mümkün değil, yatırsan direkt low side olacaksın, Allah'tan araba gelmiyordu karşıdan ya da arkadan da bir sıkıntı yaşamadan devam ettim.

  16. #76
    e_trkuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    aydın-ısparta-istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı MrJ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    e-trkuz +1


    motosiklete sadece gidonla yön verilir aksi yoktur mutlaka ön tekerin doğrultusu değişmeden sadece düz gider.Gidon sabitse istersen yer kadar sark değişmez fizik kuralları
    bende motorun kontra ile dönebileceğini söylemeye çalıştım da, yanlış anlaşılmışım galiba

    yatma, sarkma vs. veya gidon çevirme gibi şeyler değil motoru döndüren. farkında olmasak bile hepimiz kontrayla döndürüyoruz aslında.


    kazayı yapan arkadaşa da çok yüklenmeyi düşünmüştüm ilk başta fakat aklıma şu hatıram geldi birden. Dalgınlıktan dolayı koskoca 3 şeritli bomboş otobanda en sağda sakin sakin giden bi motora arkadan çarpıyordum az kalsın, son anda farkedebilmiştim elemanı . Yorgunluk ve dalgınlık bir araya gelince oluyor böyle kazalar malesef...

    Yoksa ne viraj var ne başka bişiy, adam dalmış gitmiş resmen .. Geçmiş olsun.

  17. #77

    Üyelik
    24 Mart 2015
    videoyu niye kaldırdınız onu anlamadım.

  18. #78
    Vecihi.H - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İzmir / Bornova
    Paylaştığına pişman ettiler adamı

  19. #79
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Video kaldırılmış. Sanırım fazla eleştiri aldı.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  20. #80
    felix_bjk1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2016 Sym Fiddle 3
    Alıntı e_trkuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende motorun kontra ile dönebileceğini söylemeye çalıştım da, yanlış anlaşılmışım galiba

    yatma, sarkma vs. veya gidon çevirme gibi şeyler değil motoru döndüren. farkında olmasak bile hepimiz kontrayla döndürüyoruz aslında.


    kazayı yapan arkadaşa da çok yüklenmeyi düşünmüştüm ilk başta fakat aklıma şu hatıram geldi birden. Dalgınlıktan dolayı koskoca 3 şeritli bomboş otobanda en sağda sakin sakin giden bi motora arkadan çarpıyordum az kalsın, son anda farkedebilmiştim elemanı . Yorgunluk ve dalgınlık bir araya gelince oluyor böyle kazalar malesef...

    Yoksa ne viraj var ne başka bişiy, adam dalmış gitmiş resmen .. Geçmiş olsun.

    bak sen yorumlar da yaparmışşşş


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)