acayip olmuş ... viraj desen yok tehlike desen yok
ama yolu tanıyamıyor sanırım. O süratle arabalara çok yakın geçiyor. vs.vs.
büyük konuşmamak lazım ama bu arkdaş motora binmese iyi olur
acayip olmuş ... viraj desen yok tehlike desen yok
ama yolu tanıyamıyor sanırım. O süratle arabalara çok yakın geçiyor. vs.vs.
büyük konuşmamak lazım ama bu arkdaş motora binmese iyi olur
Rabbim beterinden korusun. Bununla geçmiş olsun diyelim.
cbf ile mt07 aynı motorlar değil ki ya.
arkadaşa çok geçmiş olsun. ben viraj ustası değilim. ancak şunu gerçekten iyi biliyorum artık. virajdan korkarsan ve viraj alırken frenlersen o viras malesef bu videodaki gibi oluyor.
lakin, korkusuzca yatırırsan motoru çok rahat oluyor viraj..
Sonra da diyorlar 150 ccden 250ye geçme çabuk sıkılırsın. Sıkıl kardeşim birşey olmaz, en azından ölmezsin. Büyük geçmiş olsun
Ben sert konuşurum genelde ama bu kazada cok sert konuşmayacağım, zira adam viraj başlarken kafasını sol tarafa cevirip bir yan yola bakıyor, tabi o sırada düz gittiğini düşünüyor, akabinde şerit çizgisini atlıyor ve önüne baktığında 1 sny kadar algılayamıyor akabinde ne yapacağının kararını veremeden ufak kazığa patlıyor. Anlık dalgınlık, beterinden korusun.
125DEN 600E geçilir hocam.
lakin, motor sınıfları var.
örneğin yzf r125 süren bir insan r6da zorluk çekmez. çünkü gidon döndürmeden dönen bir motosiklet. mecbur yatıyorsun böylece alışıyorsun.
ancak cbf den mt biraz garip olmuş. tamam mt de, gidon çevirirerek dönen bir motor olabilir, lakin 140 km ile giderken yatırmadan dönmez o motor. cbf 150 - 120 yi geçmediği için o motorda virajı öğrenemezsin. alacaktın bir yzf. zar zor öğrenecektin. en güzeli en kolayı olacaktı.
motor sürmek kolaydır, önemli olan reflekstir. herkes bir 1000rr sürebilir, ancak herkes kazadan kaçamaz. motor sürmekte ne var ki gaza bas git.
Arkadaşa geçmiş olsun...
İnşallah tez zamanda sağlığına kavuşur.
Arkadaşa geçmiş olsun.
Fakat bahaneye gerek yok.Ortada viraj falan yok azıcık sağa eğim viraj değildir. Asfalta bakıyorum görülen de tertemiz asfalt.
Motor arkadaşa büyük gelmiş. Motorun gidişine adapte olamadığı için korkup bariyere kitlenmiş.
Cbf150 den sonra 30-40 beygirlik birşey kullanmak lazım.
Hatayı kabul etmezseniz tekrar yaparsınız.
Tekrardan çok geçmiş olsun.
kazanın sebebi gayet açık bu ülkede herkes bukadar kolay ehliyet alıp . bukadar güçlü motosiklet sürerse bu normal. arkadaşımıza geçmiş olsun eleştirmek istemiyorum ama siz siz olun heves edip büyük motosiklete geçmeyin .viraj çok basit bir viraj sebebi mıcır yada çakıl değil videoda anlaşıldığı gibi bakışını kaçırmış ve sonrasında panik yapmış yola değil motosiklete ve onu durdurmaya çalışmış . neyseki ekipmanı falan varmış üzerinde çok ucuz atlatmış arkasında araba olabilirdi yada aynı şekilde bir arabaya vurabilirdi sonuç daha kötü olabilirdi lütfen herkes dikkatli olsun arkadaşlar .
Baktığı yere bariyerlere gitmiş.
Ucuz kurtulmuş hakkatten. Jilet gibi bariyerler gel bana gel bana demiş resmen.
Bir müsibet bin nasihatten iyidir. kendide anlamıştır artık yanlışın nerde olduğunu.
Gecmis olsun.
Takip ettiğim bir kanadı üzüldüm.
Her ne kadar maceralı olsa bende yapsamda bir eski kafa sözü var çok severim tamda yeri.
Gündüzün şerri gecenin hayrından evladır.
Big Bang kaza yapan arkadaş , Cbf 150 ile motovlog'a başlayayıp cbf'i 3-4 bin km kadar kullanıp öyle geçmişti mt-07'ye . Allah acil şifalar versin tekrar .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
geçmiş olsun, üzücü bir durum. Allah beterinden korusun.
Gece yolculugunu bu yuzden sevmiyorum.özellikle kaskın vizörü koyu renkli ise hepten tehlikeli.allah beterinden korusun çok geçmiş olsun..
öncelikle geçmiş olsun şansı varmış yeni'mi başlamış uyumuş'mu bu kadar basit olmamalı viraj desen yok sıkıştıran yok anlamadım Allah şifa versin
Geçmiş olsun fakat diyeceğim şudur ki o motor o virajı o hızla rahat rahat dönebilirdi. Hatta videoyu ilk açtığımda kazanın o virajda olabileceğini bile tahmin etmemiştim. Acemilikten kaynaklı bir kaza başka sebebi olamaz.
Arkadaşlar ben yıllarca hacimli motora binip kontra tekniğinin ne olduğu bilmeyen kişiler tanıyorum. Kimsenin günahını almak yada eleştirmekten hoşlanmam ama bu arkadaş sanki kontra yapamamış. Bu virajda son anda bile kendinize gelseniz kontra ile çıkabilirsiniz gibi görünüyor ama bunu en iyi sürücü arkadaş bilebilir tabiki. Hayatta olması çok güzel. Geçmiş olsun.
Viraji gorememis karanlikta , bence tek sorun yolu okumadan gitmesi. Sadece 50 metre onunu gorebiliyor, ilerisi hakkinda pek bir fikri yok, o zaman o kadar hizli gitmemek lazim. Gecmis olsun. Tatku 2. madde :
Bakışınızı her zaman yüksek tutun (görebileceğiniz kadar ilerisini görmeye calışın)
kaynak: http://www.artmotoakademi.com/akadem...leler.php?id=2
Çok geçmiş olsun. Ucuz atlatmış kardeşimiz. Allah beterinden korusun.
Bu arada, mıcırla, çamurla alakası yok olayın. Tamamen limitlerinin üzerinde sürdüğünden olmuş. O viraj o hızları çok rahat kaldırır normalde. Hatasını farkettiği an fren yerine sağ gidonu hafif itseydi çok rahat kurtarırdı ki bu hata hala bu motorun onun için büyük olduğunu gösteriyor. Bakış zaten direk viraj içinde, bariyerlerde. çamur ve mıcır zaten bariyerlerin hemen yanında. O kadar dısarda olmamalı. Oraya geldikten sonra kurtarması zor zaten.
Neyse tekrar ediyim; Allahım beterinden korusun.
Arkadaş ameliyat olduktan bir süre sonra umarım buraya gelir de bizi de bilgilendirir ne olduğuyla ilgili.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)