Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

cbr250r kaza

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    geçmiş olsun....
    exchicco bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    19 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250 r
    Haklısınız, eğer her panik anında bayilan biriysem 2 teker benim göre göre sonum olur. Hem motoru teknik olarak hemde kendimi elveriş olarak analiz edicem. Bunun için gerekli doktorlara danışacagim

  3. #43
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    çok geçmiş olsun, ama zor olanı başarmışsın, demekki motorda herşey mümkün dikkatli olmak, eğitim almak şart heralde :(

  4. #44

    Üyelik
    19 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250 r
    Merak ediyorum eğitim alsam aynı kazayı yapar mıydım!

  5. #45
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    tank slap e girdiğinde ne babalar bilirim kendini yerden yere vuran. yani olay tankslapper a geldiği zaman düşme ihtimalin çok yüksek. dün katıldığım eğitimde hoca şundan bahsetti. sıradışı bi hareket yapıyorsan bişeyleri eksik yapmışsındır. aniden frene basmak gibi. yani sen burda bu kazayı yapıyorsan bişeyleri eksik yapmışsındır. eğitimi almış olmak değil "almak" önemli. alabilmek. özetle eğitimi almış hazmetmiş yine de tank slape giriyorsan o eğitimi yeterli şekilde alamamışsın demektir. çünkü bu duruma nasıl düşmezsin bunu da öğrenmiş ona göre hareket etmiş olurdun.

    hocalar çok ağır bir tarz ile "hayır eğitime uygun hareket eden birisi bu hataya düşmez" tarzında yorumlar yapıyorlar. insan icadı makina olur olur yine de olabilir. en kral eğitimin en kral modundan en iyi derecelerle de birinci olsan. tankslapten kurtulman zor. kolay bir iş değil.

  6. #46
    eLated.* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    @exchicco Öncelikle geçmiş olsun. Size bir sorum olacak. Tank tokatlamaya başladığı anda sağ veya orta şerittemiydiniz yoksa sol şeritte yolunuza devam mı ediyordunuz?

  7. #47

    Üyelik
    19 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250 r
    En sağ şeritteydim. Sağ tarafta kaldırım vardı. 350 metre ileride sağ tarafta trafik levhası vardı. Iylesince sakaryaya gidicem. Hayatımı kurtaran doktora teşekkür etmek için. Gittiğimde slapa girdiğim yeri gözümün kapandığı yeri ve trafik levhasının fotoğrafını cekicem. Bu arada tank tokatlama yüzünden düşmedim. O durumu kurtardım. Keşke kurtarmayıp dusseydim. Bu kadar hasarım olmazdı.

  8. #48

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    Bende tecrübesizim ama 6 aydır sıkı takipteyim Aea sormuştu Fuat ve Devrim beye tank tokatlamaya başladığında gaz açmak ve gidonu çok sıkmamak konusunda hemfikirlerdi, bu arada geçmiş olsun allah seni ailene bağışlamış, kaza geliyorum demiyor işte düz yolda bile , biraz alakasız gelebilir ama çanakkalede müzeleri gezerken kafa kafaya çarpmış çok mermi görmüştüm ve inanamamıştım ama oluyormuş demekki

  9. #49

    Üyelik
    19 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250 r
    Aynen gazı açıp gidonu sıkmadım topladı. Aea nin izlemedigim videosu kalmadı. 1 yıldır her gün motosiklet ile ilgili video izliyorum. Bu olaya tamamen kaderci bakıyorum. O trafik levhasına istesem nisanlayamam motoru.bu gözü Kapalı başarmak büyük şanssızlık

  10. #50

    Üyelik
    01 Ocak 2015
    Alıntı exchicco adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süreç çok sancılı. Lanet ettim motora ya ilk 1,5 çok zor geçti. Psikolojik tedaviler ağrılar uykusuz geceler. Yuh dedim ya bomboş yol olanlara bak dedim. Viraj olsa alamasam derdim beceriksizlik. Ani araba çıksa riski ön göremedim derdim. Bilmiyorum motor üzerinde gözleri kapalı çarpana kadar yol alan biri daha var mıdır yer yüzünde. Çok dikkatli olun lütfen. En komplike eklem olan diz kesinlikle korumalık ister. Ben 600cc ve üstü motor kullanıcılarını kask eldiven ve montla görürdüm bazıları mont bile giymiyordu. Benim makine daha küçük diyerekten, onlara bişe olmuyosa banada olmaz gibi aptalca mantığa girdim. ben onlar montsuz gezerken bile mont giydim. Full koruma olmadan motora binilmez. Dizlik olsa belki şimdiye ayakta olurdum. Ki doktor dizle ilgili çok ümitli olmamami söyledi eski hareket kabiliyeti olmaz muhtemelen dedi. Bir kez daha korumaligin kıymetini anlamış oluyoruz. Ben canlı örneği resim Yüklemeyi bilsem, bacagimin resmini koycam ama
    Öncelikle büyük geçmiş olsun,
    Dikkatimi bişey çekti 1.5 sene oldu demişsiniz bu herhalde motorsiklet kullanmaya başlayalı geçen süredir diye tahmin ediyorum.

    Gerçekten insanın gözü korkuyor böyle kazaları okuyunca. Sanırım her halükarda motoru yumuşak kullanmak gerekiyor, gazı açmak kapatmak, frenleme vs. Ayrıca o an önsezileme de yapamamışsınız anlaşılan, belki o an kurtarmayı düşünmeyip, yapabiliyorsak kazayı kabullenip en az zararlı olanı seçebilmek de daha iyi olabilir idi.

  11. #51
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    gecmis olsun

    gözünüzü kapatmanizin psikolojik olabilecegini düşünüyorum
    kedi fareyi koseye sıkıştırıp tam yiyecegi sirada fare gözünü kapatirmis yapabileceği birsey yok hesabı
    motor da surekli mücadele halinde olmalısınız pes etmek yok nasıl kurtarırım nasil kaçış manevrası yaparım şeklinde . fare gibi caresiz değiliz

    işaretler bariyerler bazen araçları biciyor maalesef
    tasarım hatasi denebilir
    devlet trafik isaretini plastik esnek malzemeden yapabilir
    ama olur mu devlet masraftan kacmak için vatandaşın hayatını hice sayarak saglam olsun diye ver jilet gibi demiri gitsin hesabi diyor.bariyerler araci biçiyor baska ülkelerde önce toprak veya kum alan daha sonra bariyer oluyor bizde insan hayatının degerine bak

    yargi yoluyla hakkınızı aramanizi oneririm en azindan avukatlarla bir görüşün tazminat alabilirsiniz belki.ve hakkınız .adam yolda yürürken trafik levhasina çarpıyor belediyeyi dava ediyor neden yüksek yapmadin diye siz de neden plastik degil veya kesici yuzeyi tehlikeli şeklinde vb. dava acabilirsiniz en azından araştırın zaten avukata veriyorsunuz o hallediyor .

    dizlik cok gerekli de onunla da is bitmiyor full koruma gerekli
    gorunurde hasar olmasa bile ani kas hareketi nedeniyle supra spinatus tendonunda parsiyel yirtik veya tam yirtik oluşabiliyor kolunu kaldıramıyor insan 1 aya yakın . tam yirtikta ise ameliyat gerekiyor.

    piyasada satilan dizlikler incecik gene koruyordur da eva denen sungerden diz kismina ekleme yapmak gerekli

    ALLAH tan umidinizi kaybetmeyin bunda da bir hayir olabilir.
    sizin şer gördüğünüzde hayır, hayır gördüğünüz ışte de şer olabiliyor.

    teknolojik olarak pek cok imkan var
    ALLAH tan geldik ALLAH a döneceğiz
    hepsi gelip geçici şeyler
    ALLAH sabırlar versin

  12. #52

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Büyük geçmiş olsun, en kısa zamanda iyileşmenizi ve aradiginiz sorularin cevaplarini bulmanızi temenni ederim..

    Gozlerinizi kapatmadan önce en son ne tarafa doğru bakiyosaniz o tarafa doğru seyir alıp 350 mt sonraki levhaya denk gelmiş olabilirsiniz diye düşünüyorrum...

  13. #53
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Geçmiş olsun. Panik anında gözlerini kapatma huyun varsa acilen motoru bırak dört tekere geç.

  14. #54

    Üyelik
    19 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250 r
    Evet gözümün kapandığı yerde yol çok hafif sola doğru meyilliydi ben dum düz gidince haliyle sağdan yoldan çıktım. Panik anında korkudan dolayi gözüm kapandı. Açık kalsa motoruda kurtarmisim. Hiç bir problem olmayacaktı. 350 metrede ben iki kez daha hızlanıp dururdum. Göz kapalıyken yapacak hiç bişe yok gaz kolunu bile bırakma fırsatım olmadı.. 4 ay oldu. Doktor 6 ay ila 1 yıl arasında anca iylesebileceğimi ve bu kazanın hasarını ömrümce taşıycagimi söyledi. Hiç bir doktor Allah in yarattığı gibi yapamaz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------

    Celikat 4 tekeri 10 yıldır kullanıyorum. Sıkıldığım için motora geçmiştim. Üstelik kullandığım arabanın masrafları şirkete olmasına rağmen masraf edip motorumla geziyordum. Ailem bu korkudan sonra bida motora izin vermez.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)