Merhaba arkadaşlar,
Bu sabah yine her sabahki gibi (sıkıldım İstanbul'dan ) evden çıkıp işe gitmekle meşguldüm... Malum İstanbul trafiği, yolum uzun, yağış da var... Haliyle sıkı giyinmek lazım deyip uzun motosiklet botlarımı, tekstil motosiklet pantolonumu, kışlık tekstil montumu, balaklavamı, kaskımı ve eldivenimi aldım yanıma ve çıktım yola... Yağmur da olunca bir de bunların üzerine alt-üst yağmurluk takımımı da geçirdim, hafif bir müzik; her şey harika... Ta ki Maslak'tan TEM'e bağlanan viraja gelene kadar... Bilenler bilir, 2 şerit halinde döner ve Seyrantepe mevkiinden TEM'e bağlanırsınız. Ben soldaki şeritten viraj çizgimi tuttum ve dönüyorum... Tem bu esnada sağ şeritteki araç sürücüsü önündeki aracı virajda sollamak(!) için aniden üstüme kırdı aracını... Yerler ıslak, lastiklerim her ne kadar iyi olsa da (pirelli diablo rosso II) yatmış pozisyondaki motorda frenleme yapmak akıl karı değil, solumda bariyerle baş başa kaldım... Yol kenarında şeritlerin dışındaki zeminin daha kaygan olduğunu bildiğim için o noktaya kadar çıktıktan sonra frene hiç dokunmadım bile, hafifçe motoru dikleştirdim ve sol tarafımdan bariyerlere çok sert olmamak kaydıyla çarptım... 50.000 Km'lik motosiklet serüvenimde bu ilk bariyerle tanışmamdı... Motorun nasıl bir tepki vereceğini düşünmeye fırsat bulamadan etki-tepki prensibi sonucu çarptığım bariyerden tekrar şeride doğru savruldum... Motor bir sağa bir sola yalpaladı ve zor da olsa topladım... Az ilerideki cepte durdum, adam durmadan bastı gitti... Peşine düşsen napacaksın??? İndirip dövsen başına bela... Bir de onu yakalamak için alacağın başka riskler var... Adrenalin zaten tavan yapmış... Neyse yaktım bir sigara önce üstümü başımı sonra motoru kontrol ettim... Sonuç: Motosikletin sol karenajda bol miktarda çizik... Benim yağmurluğun paçaları lime lime olmuş... Allah'tan bacağımı tamamen koruyan botlarım ve pantolonum üzerimdeydi... Bende en ufak çizik bile yok... Tecrübe ettiğim bunca Km'nin sayesinde daha kötü bir sonuç doğmadan kazayı atlattım. Sizlere tavsiyem mümkün olan en kaliteli ekipmanları kullanın ve özellikle ıslak zemin ve yağışlı havalarda sizin dışınızdaki faktörleri tekrar tekrar değerlendirin... Eğer 10 metre geriden viraja girmiş olsaydım hiçbir şey olmayacaktı...
Sabah sabah başınızı ağrıttım kusuruma bakmayın.
Saygılar, sevgiler...
Tekeriniz düz bassın....