Geçmiş olsun. bu son kazan olur inşallah.
dediğim gibi hala neden kaydığımı bilmiyorum.herşey çok yolunda gidiyordu normalde artçıyla virajlara o açıyla giriyorum. nylon olmasada kayabilirdim bunun garantisini kimse veremez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------
lowside'a düştüm zaten. 1:15deki tarz birşey oldu. pek yapabileceğim birşey yoktu.
Kardeşim büyük geçmiş olsun,anlattıklarında anladığım kadarı ile büyük ihtimalle kazanın sorumlusu maalesef artçı.Neden dersen motorun güç dengesi bozulmuş.Tabi lastik faktörü de çok önemli özellikle alacağınız lastiklerin çift hamurlu olmasına özen gösterin.şimdi tam model hatırlamıyorum ama michelin tercih edebilirsiniz güzel yumuşak ve çift hamurlu bir lastiktir.
Kazaya gelince,virajların en kötü yerleri tam ortaya doğru çıkışa yakın yerlerdir.
Bu esnada siz gaz açınca(az da olsa) artçınız bu senteye uyamadı motorun güç dengesini arkadan öne verdi çünkü ifadenizde kaymaya başlar başlamaz devrildiğinizi belirmişsiniz.
Bunun sebebi kanımca bundan kaynaklanıyor.
Tekrardan büyük geçmiş olsun.Allah beterinden korusun.
haklısınız olabilir . yalnız arka fren yapacak kadar vaktim olsaydı lowside kendini highside'a döndürüp beni motorun üstündende atabilirdi. yaptığım en mantıklı şey motoru bırakmak oldu. ayrıca şimdiye kadar yazmadım fakat kazasaya sebeb olabilecek bir durumda kazadan sonra vitese baktım 4. vitesteydi. dönerken devir yetmediyse arka tekerliği kitleyip lowside'a da atmış olabilir beni.
aslında bir çok sebebi var. bu kadar tartışmamızın sebebide aynı olay bir daha hiçbirimizin başına gelmesin. ama biz ne kadar konuşursak da konuşalım moto gp'deki sürücüler antremanlarda bile böyle kazaları çok yapıyor.
Tabi burada olayı tekrardan konuşuyoruz ki hiç bir üyemizin başına böyle bir kaza gelmesin.
Allah uzak götürsün.
Açıkcası bende bu akşam kaza yapmadım çok şükür ama başıma şöyle bir olay geldi,
http://www.motosiklet.net/forum/moto...et-dikkat.html
Evet AEA da bi videosunda anlatmıştı vitesten de kaynaklı olabiliyormuş , ve o paylaştığınız videoda herkes kayıyor çünkü havada uçuşan , yola yapışan toz ve toprak partiküllerinden yolla temasını kaybediyor bütün motosiklet ve lastikler
Bence suç ne sende nede arçında, virajda olması gerekenleri yapmışın tüm kabahat nylon lastiklerinde. tak bir çift michelin pilot street lastikleri bakalım sonuç ne olacak. Ben yağmurlu havalarda makasa bile girişiyorum banamısın demiyor.
Geçmiş olsun. sana ve artçına bişey olmamamsı sevindirici...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Çok Geçmiş olsun...
koruma koruma koruma
geçmiş olsun,
manisa da böyle motosikletçileri görmek güzel.
Tekerlek havalarını bir kontrol et, ondan da olabiliyor.
O lastikleri de en kısa sürede değiştir. Yada motosikleti değiştir.
Geçmiş olsun hocam.Anemon'un oradaki virajda mı yaptınız acaba kazayı?
Geçmiş olsun.
Biz buna İKARUS sendromu diyoruz. Bilmeyenlerin bu sendromu araştırmasını ve bu dönemi kazasız atlatmanın yollarını bulmasını tavsiye ederim.
kazanın olduğu yer : tıklayın
lastiklerimde var sıkıntı sıcak asfaltta sapıtıyor.bugün bile çok sıkıntı yarattı virajlarda hep dikkatli döndüm artçımla birlikte
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
kazanın olduğu viraj. dün bu kadar tozlu değildi fakat bugün baya kötüydü yol. toprakdan ötürü kaydım sanırım :/
çizili olan yer ben düştükten sonra motorun kaydığı mesafe zaten yerde izi çıkmış
Geçmiş olsun...
geçmiş olsun her kaza büyük tecrübedir, bir daha tekrarlanmamasını dilerim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)