Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Köprücük kemiğini kırdım :( Artık motorcuyum diyebilirim.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Adventure58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok Geçmiş olsun salih kardeş. Allah beterinden saklasın.
    Sağolasın.

    Alıntı tirmit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah şifa versin.

    Motor sürüşü açısından;
    Sürüş esnasında zaman zaman düşük hızlarda panik frenle durma çalışması yararlı olur, (bu konuda eğitiminiz olduğunu varsayıyorum) bu aynı zamanda üzerinde gidlen asfaltın tutunma derecesi ile ilgili de bilgi verecektir. (Örneğin trafik ışıklarından müsait olanlarında)

    Maneviyat açısından;
    Sadakaların kaza belayı savdığı söylenir.

    Geçmiş olsun.
    Sağolasın. Her ikisini açıdan da gereğini yerine getiriyorum fakat, biraz daha fazla yapmam gerek galiba…



    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun dostum, kazalardan canlı çıkıp tecrübe kazanıyosak o da iyi bişeydir.
    son kazan olsun.
    Sağolasın.


    Alıntı orbues adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun. Neyse ki ucuz atlatmışsın. Zaten kaza sonrası kendi tespitlerin bir sonraki kullanımında sana önderlik edecektir. Öğreti sana bir kırığa mal olmuş.

    Ancak genel olarak şu kanıdan kurtulmak lazım. "DÜŞMEYEN MOTORCU YOKTUR. DÜŞECEK MOTORCU VARDIR" çok yanlış bir öğreti. Neden düşesiniz ki. Kafanızda eninde sonunda düşeceğim ben güdüsü bulunursa.. eninde sonunda düşersiniz.

    Hareket eden bir tekerlek; üzerinde kullanıcı (beyin) olmadan bile düşmüyor. Siz kullanıcı olarak o tekerleğe doğru beyin dürtüsü ile hükmederseniz neden düşesiniz. DÜŞMEK İÇİN GEREKÇE YOK.. Doğru kullanınız. Öngörünüz.

    35'inden sonra motosiklete başladım. 41 yaşındayım. Bu süre içinde 20.000 km yol yapmışımdır. DÜŞMEDİM, KAZA ATLATMADIM.. (Kazadan saymazsanız bir kere motor üzerindeyken köpek ısırdı. bir sürü kuduz iğnesine neden oldu) - Bu arada nazar değdirmeyin, k.çınızı kaşıyın ya da tahtaya vurun lütfen-

    İnanın doğru ve güvenli sürüş ile düşmezsiniz.
    Sağolasın. Benim için çok doğru bir tespit. Galiba söylediğiniz gibi söylenenler doğrultusunda kendimi biraz güdülemiş olabilirim.

    İyileşme sürecinden sonra bu durumu tersine çevirip, düşmemek üzere kendimi güdülemeye başlayacağım.

    Bu arada tabi ki Maaşallah size, Nazar değmesin. Nice kazasız km ler yaparsınız umarım.

    Alıntı geocitys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen dostum, Türkiye'de defansif sürüş şart. Aksi takdirde "düşmeyen motorcu yoktur" mottosunun da gerçekleşmesi kaçınılmaz... Salih_T dostum çok geçmiş olsun, umarım en kısa sürede iyileşirsin. Ve ayrıca eğitim almadıysan iyi bir yerden veya hocadan eğitim almanı tavsiye ederim.
    Sağolasın. Dediğiniz gibi Eğitim şart...


    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu alemde köprücük kemiğini kırana Teğmen derler. Hayırlı olsun

    Şaka bir yana geçmiş olsun. Hatalarını tespit etmişsin bu güzel. Bundan sonrası için daha dikkatli olmanı öneririm.


    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    Sağolasın.


    Alıntı sinanaksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun,
    Nazarlık olsun..
    Sağolasın.


    Alıntı S6453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun dostum
    Sağolasın.
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Büyük geçmiş olsun.Gördüğün göreceğin bu olsun.Allah cümlemizi kazalardan korusun amin.

  3. #43
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    Ben de 7 sene kadar önce bir bisiklet kazası sonucu köprücük kemiğimi kırmıştım. Aynı kazada kafamı da kıracaktım ama bisiklet kaskı korudu ufak bir hafıza kaybı ile yırttık . bir kere de eşimi o ufacık bisiklet kaskının kurtardığına şahit olunca, kaliteli bir kaskı olmaksızın motosiklete binenlere kızmak vb değil sadece acır oldum, en ufak bir ters düşüşte hızları 20-30 km/s bile olsa ölebilir veya ciddi sakatlanabilirler. Bunu birinci elden iki kere gördüm, tekrar edeyim belki bazı arkadaşların işine yarar; bu iş şakaya gelir bişey değil maalesef çok gerçek, evet 20 km/s düşünce kafanızı kırmak ve ölmek/ciddi sakatlanmak için çok yeterli bir hız..

    benim kırık ekleme yakın olduğundan ameliyatla çözmüşlerdi işi, sen daha şanslısın. "high side" tabir edilen bisiklet ve motosiklet düşmelerinde gerçekleşiyor en çok köprücük kırıkları (zira ben de kafa üstü betona çakılmıştım), bi an konuyu görünce çok korktum ama allahtan yana düşme sonucu başka hasar olmaksızın atlatılmış.

    kemik kaynadıktan sonra, yavaş yavaş açma hareketlerini yapmakta fayda var yoksa eklemler eski hareket aralığına kavuşamayabiliyor. özellikle kolunu geriye atmak ve yukarı kaldırmakta sorun yaşayabilirsin, o sebeple iyileşir iyileşmez yavaş yavaş açmak çok önemli oluyor.

    tekrar tekrar geçmiş olsun.

  4. #44
    saykem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2005
    Şehir
    avcılar
    Motosikleti
    honda cbf 600
    Geçmiş olsun.Her motorcu bir gün düşer. Önemli olan büyük bir kaza yapmadan tecrübeni artırmak .İlk fırsatta motosiklet eğitimi almanı tavsiye ederim.Bilmeden yaptığın birçok hatanı, eğitim aldığında farkedebiliyorsun.

  5. #45
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    Öncelikle çok geçmiş olsun cok iyi bilirim bu durumu..Bn ameliyat oldum. Köprü kemiğinden.kaza sonucu benımd kırıldı. 1 sene oldu tam artık iyileşti. Şu anda köprü kemiğinde bulunan titanyum çiviler alıncak. sizin ameliyatsz iyileşme durumunuza sevindim ama yamuk yumuk kaynamasın ?

  6. #46
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    salih kardeş büyük geçmiş olsun köprücük kemiği kırığı nasıl olur iyi bilirim bende kaza yapmıştım iki yerden kırılmıştı benim ve az yamuk tutdu iyi bandajla tuttur ve aşırı kıbırdatmamaya bak oynak bir kemik olduğundan dik ve sağlam bir şekilde 8 li bandajla tutturman gerek allah acil şifalar versin bir daha göstermesin

  7. #47
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Nası oldun kardeşim

  8. #48
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı MCV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük geçmiş olsun.Gördüğün göreceğin bu olsun.Allah cümlemizi kazalardan korusun amin.
    Sağolasın.

    Alıntı mithrelios adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de 7 sene kadar önce bir bisiklet kazası sonucu köprücük kemiğimi kırmıştım. Aynı kazada kafamı da kıracaktım ama bisiklet kaskı korudu ufak bir hafıza kaybı ile yırttık . bir kere de eşimi o ufacık bisiklet kaskının kurtardığına şahit olunca, kaliteli bir kaskı olmaksızın motosiklete binenlere kızmak vb değil sadece acır oldum, en ufak bir ters düşüşte hızları 20-30 km/s bile olsa ölebilir veya ciddi sakatlanabilirler. Bunu birinci elden iki kere gördüm, tekrar edeyim belki bazı arkadaşların işine yarar; bu iş şakaya gelir bişey değil maalesef çok gerçek, evet 20 km/s düşünce kafanızı kırmak ve ölmek/ciddi sakatlanmak için çok yeterli bir hız..

    benim kırık ekleme yakın olduğundan ameliyatla çözmüşlerdi işi, sen daha şanslısın. "high side" tabir edilen bisiklet ve motosiklet düşmelerinde gerçekleşiyor en çok köprücük kırıkları (zira ben de kafa üstü betona çakılmıştım), bi an konuyu görünce çok korktum ama allahtan yana düşme sonucu başka hasar olmaksızın atlatılmış.

    kemik kaynadıktan sonra, yavaş yavaş açma hareketlerini yapmakta fayda var yoksa eklemler eski hareket aralığına kavuşamayabiliyor. özellikle kolunu geriye atmak ve yukarı kaldırmakta sorun yaşayabilirsin, o sebeple iyileşir iyileşmez yavaş yavaş açmak çok önemli oluyor.

    tekrar tekrar geçmiş olsun.
    Sağolasın. Korumalarım her daim tam ama şanssızlık işte, vardır bir hayır diyorum... Tavsiyeniz için teşekkürler, kemik iyileşince eğzersiz yapmak benimde aklımda.. Merak ettiğim bunun tekrarlanmaması için bi koruma var mıdır?

    Alıntı saykem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun.Her motorcu bir gün düşer. Önemli olan büyük bir kaza yapmadan tecrübeni artırmak .İlk fırsatta motosiklet eğitimi almanı tavsiye ederim.Bilmeden yaptığın birçok hatanı, eğitim aldığında farkedebiliyorsun.
    Sağolasın. Ankara’da kurumsal olarak eğitim veren bir yer bulamadım maalesef, İstanbul’ da yaşayanlar bu bağlamda daha şanslı…


    Alıntı cx571 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle çok geçmiş olsun cok iyi bilirim bu durumu..Bn ameliyat oldum. Köprü kemiğinden.kaza sonucu benımd kırıldı. 1 sene oldu tam artık iyileşti. Şu anda köprü kemiğinde bulunan titanyum çiviler alıncak. sizin ameliyatsz iyileşme durumunuza sevindim ama yamuk yumuk kaynamasın ?
    Sağolasın. Doktor sadece korse yeterli dedi, söylediği kadarı ile kemikler ayrılmamış. Yarın gidip bir röntgen çektirip kontrol ettireceğim.

    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    salih kardeş büyük geçmiş olsun köprücük kemiği kırığı nasıl olur iyi bilirim bende kaza yapmıştım iki yerden kırılmıştı benim ve az yamuk tutdu iyi bandajla tuttur ve aşırı kıbırdatmamaya bak oynak bir kemik olduğundan dik ve sağlam bir şekilde 8 li bandajla tutturman gerek allah acil şifalar versin bir daha göstermesin
    Sağolasın.

    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nası oldun kardeşim
    Daha iyiyim. Yarın bi kontrole gideyim. Sonucu haber veririm.
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Temmuz 2014
    Alıntı saykem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun.Her motorcu bir gün düşer. Önemli olan büyük bir kaza yapmadan tecrübeni artırmak .İlk fırsatta motosiklet eğitimi almanı tavsiye ederim.Bilmeden yaptığın birçok hatanı, eğitim aldığında farkedebiliyorsun.
    Eğitimler her şehirde veriliyor mu ? Ücretleri nedir ? Ufaklıktan beri bisiklete binerim 2012 de Scooter aldım 8 bin km yaptım trafikte yavaş gitmekten bıktım sürekli milletin kornaya basmalarından şimdi vitesi ile gidiyorum 2ayda 3 bin km yaptım hala korna çalıyorlar ama çok şükür kaza yapmadım bir kere yere düştüm oda önüme kedi çıktı motor sesinden korkup ön tekere vurdu düştüm bende 10 km hızda başka da sorun yaşamadım çok şükür.

  10. #50
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    geçmiş olsun

    böyle zamanlarda numaradan da olsa yapmacik da olsa geçmiş olsun denmesi insana moral veriyor

    son mesajlarinizda demissiniz
    kırılmasını önleyecek ekipman yokmu benzeri şeklinde
    size body armour oneririm
    plastik dışı
    darbeleri emen tasarımda plastik (veya adı herneyse malzemenin)
    içi EVA denen darbe emen sungerle kaplı
    eva yi fabrikalardan falan belki temin edilebilir
    piyasada cok bulunabilen birsey değil
    gezer eva terlikler de var

    montlari zaten yeterince guvenli bulmuyordum
    sadece yere düşmekle kemik kiriliyorsa o mont yetersiz koruyor demek ki

    takip mesafesine dikkat etmemissiniz anlaşılan

    frenler ABS olmayınca panik frende sonuç hüsran maalesef
    abs olsa yuklen gitsin kontrol sende az saga cek ohh kurtul


    KONTRA TEKNIGI denen zamazingoyu da ogrenmemiz gerek sonuçta ucretsiz bir teknik ogrenmek uygulamak bedava

    bol bol panik fren çalışması
    frenler ne kadar basincla kitler
    teker kitlerse ne yapmak lazımdır (tabi ki freni bırak geri bas veya fren manetine yaptığın basıncı dusur
    bunları hepimiz test etmeliyiz

    sehir disi motosiklet sürmek pek mantıklı değil
    arabanin rahatlığı yok
    dolmusla ayni paraya geliyor istersen 60 la git
    ruzgar yeniyor
    varrrrrrrrrr motor gürültüsü kulakları etkileyebilir zarar verebilir
    kazasi cok tehlikeli

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

    im.com/jYzLMD][/url]

    //hizliresim.com/kYZAzy][/url]



    p://hizliresim.com/zEQgoO][/url]
    Salih_T bunu beğendi.

  11. #51

    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Altın elbiseli adam canlı yayınında yayınında, Fuat Domaniç hava yastıklı ceket ile köprücük kemiğini kırdığını söylemişti. Ne giyersen giy malzemeler kemiğinden daha sert oluyor demek ki.

  12. #52
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun

    böyle zamanlarda numaradan da olsa yapmacik da olsa geçmiş olsun denmesi insana moral veriyor

    son mesajlarinizda demissiniz
    kırılmasını önleyecek ekipman yokmu benzeri şeklinde
    size body armour oneririm
    plastik dışı
    darbeleri emen tasarımda plastik (veya adı herneyse malzemenin)
    içi EVA denen darbe emen sungerle kaplı
    eva yi fabrikalardan falan belki temin edilebilir
    piyasada cok bulunabilen birsey değil
    gezer eva terlikler de var

    montlari zaten yeterince guvenli bulmuyordum
    sadece yere düşmekle kemik kiriliyorsa o mont yetersiz koruyor demek ki

    takip mesafesine dikkat etmemissiniz anlaşılan

    frenler ABS olmayınca panik frende sonuç hüsran maalesef
    abs olsa yuklen gitsin kontrol sende az saga cek ohh kurtul


    KONTRA TEKNIGI denen zamazingoyu da ogrenmemiz gerek sonuçta ucretsiz bir teknik ogrenmek uygulamak bedava

    bol bol panik fren çalışması
    frenler ne kadar basincla kitler
    teker kitlerse ne yapmak lazımdır (tabi ki freni bırak geri bas veya fren manetine yaptığın basıncı dusur
    bunları hepimiz test etmeliyiz

    sehir disi motosiklet sürmek pek mantıklı değil
    arabanin rahatlığı yok
    dolmusla ayni paraya geliyor istersen 60 la git
    ruzgar yeniyor
    varrrrrrrrrr motor gürültüsü kulakları etkileyebilir zarar verebilir
    kazasi cok tehlikeli

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

    im.com/jYzLMD]http://i.hizliresim.com/jYzLMD.jpg[/url]

    //hizliresim.com/kYZAzy]http://i.hizliresim.com/kYZAzy.jpg[/url]



    p://hizliresim.com/zEQgoO]http://i.hizliresim.com/zEQgoO.jpg[/url]
    bu tip korumalara baktım. monttan pek farkı yok. ben kazada kendi ağırlığımla omuzumun üstüne sertçe düşerek kemiğimi kırdım denebilir. omuzlarda baya kalın ve silikonlu bi yapı olsa belki kurtarabilirdim. o da belki.... montun içine ekstra olarak bu korumalardan giysem bile yine korumaz diye düşünüyorum.. kaldı ki hareketide oldukça kısıtlar... Anladığım kadarı ile bu tip korumalar daha çok sürtünmenin etkisini azaltmak ve ortadan kaldırmak için tasarlanmış.. hafif darbelerde de etkili ama... sert darbelerin neden olacağı kırıklara çok fazla etki edeceğini sanmam. AEA bir videosunda bu tip korumalarda terden kaynaklı kokunun fazla olduğu, sık yıkanınca da deforme olduğunun belirtmiş. devrim sirmende korumaların vücuttaki yerlerinin korunması açısından montun daha faydalı olduğunu söylemişti..

    şimdi listemde uzun bot almak var.. ardından sırt koruma ve daha etkin korumalı bir mont ve kask alacağım..

    Bu arada 7. hafta sonunda kırık iyileşti. motorla gezmeye tekrar başladım. şu an 8. hafta bitti. ve gayet iyiyim...
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  13. #53
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Tekrar geçmiş olsun bende korumalı mont vardı koprucuk kirildiginda bu kemik en kolay kirilan kemik miş

  14. #54
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar geçmiş olsun bende korumalı mont vardı koprucuk kirildiginda bu kemik en kolay kirilan kemik miş
    geçmiş olsun
    omuz yaralanmasindan sakat kalanları falan duydukça /okudukça tirstim açıkçası

    diz de önemli
    kalca kemiği de (en saglam kemiklerden biri olsa da)

  15. #55
    mertekina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul / Küçükyalı
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar geçmiş olsun bende korumalı mont vardı koprucuk kirildiginda bu kemik en kolay kirilan kemik miş
    doktorda bana en gereksiz kemik dedi doktorlarda şaşırmış
    Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
    Severmiydi LEYLA zillisini

  16. #56
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu tip korumalara baktım. monttan pek farkı yok. ben kazada kendi ağırlığımla omuzumun üstüne sertçe düşerek kemiğimi kırdım denebilir. omuzlarda baya kalın ve silikonlu bi yapı olsa belki kurtarabilirdim. o da belki.... montun içine ekstra olarak bu korumalardan giysem bile yine korumaz diye düşünüyorum.. kaldı ki hareketide oldukça kısıtlar... Anladığım kadarı ile bu tip korumalar daha çok sürtünmenin etkisini azaltmak ve ortadan kaldırmak için tasarlanmış.. hafif darbelerde de etkili ama... sert darbelerin neden olacağı kırıklara çok fazla etki edeceğini sanmam. AEA bir videosunda bu tip korumalarda terden kaynaklı kokunun fazla olduğu, sık yıkanınca da deforme olduğunun belirtmiş. devrim sirmende korumaların vücuttaki yerlerinin korunması açısından montun daha faydalı olduğunu söylemişti..

    şimdi listemde uzun bot almak var.. ardından sırt koruma ve daha etkin korumalı bir mont ve kask alacağım..

    Bu arada 7. hafta sonunda kırık iyileşti. motorla gezmeye tekrar başladım. şu an 8. hafta bitti. ve gayet iyiyim...
    strafor denilen beyaz eşya içinden çıkan köpük var
    özelliği DARBE EMICI OLMASI
    bunlar yalitim malzemesi satılan yerlerde var
    bunlardan alsak vucut zirhi üzerine veya icine
    veya mont içine parça parça kesilip konulabilir
    hatta dizlik içine veya dışına renklendirip konulabilir
    tabi estetik bir tasarim oluşturularak

    örneğin resimdeki zirhin alt taraflarina darbe emici sungerler dikilmiş .buna benzer bir yapi oluşturulabilir

    strafor aynı zamanda kasklarin icinde de bulunuyor
    4 yildiz alan kaskta da strafor var
    5 yildiz alanda da
    üstüne siyah boya sürmüşler şekil olsun farklı görünsün

    omuz ve kol korumalari da strafor kaplanabilir
    ayakkabi
    kalca (sort koruma hesabi)

    bal petegi seklinde kesilerek veya hangi sekil hoşunuza giderse giysiye ustune tul benzeri bir kumas eklenerek dikilebilir

    eva sungeri fabrikadan birkac metre alıp korumaliklar kaplanabilir
    ozellikle diz bolgesi koruması artırılabilir


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)