Merhaba motosiklet.net ailesi
Geçtiğimiz perşembe günü 3. Kez motordan düşüşümü yaşadım (10.000 kmyi görmek üzereydim). Ters açılı viraja girdim. Motor dönmez düşüncesiyle daha çok yatırdım dardan alayım diye (kavşağın ilerisi uçurum, demirler falan, geniş alıp riske girmeyeyim dedim. her gün dönüyorum ordan. Hep de aynı hız aynı açı) ne olduğunu anlayamadan sağ basamak yere değdi. Arka tekerlek havalandı, beni yerde bırakıp sürüklenmeye devam etti motor. Çok hızlı değildim, ama yokuş aşağı olduğu için hemen durmasını beklemiyodum motorun. Biraz sürüklenir, arka fren pedalını değiştirir devam ederim düşüncesi oluştu kafamda (2-3 saniye içerisinde oluyo bunlar) Ta ki motosiklet daha da hızlanıp kafadan kaldırıma girene kadar. Meğer düşüş anında braket kırılmış. Normalde gidon topuzu, sağ basamak, koruma takozu üçlüsü üstünde sürüklenir dururdu. (En azından diğer ikisinde öyle oldu).
Motorun kafa kısmı komple dağıldı. Malum babam almıştı onu bana ve o an canıma bişey gelip gelmemesini düşünmedim bile. Motora koşup kaldırdım. Daha sonra çekici servis derken 3.500 lira fatura geldi. Şase yamulduysa da çöp zaten direk dendi. Askıya aldım ben de. Napsam diye düşünüyorum o günden beri. Çok gereksiz, hatta sağlam olan parçaları bile dahil etmişler listeye. (Cbr125r)
Ama ailemle ve arkadaşlarımla görüşünce, üstüne forumun kaza raporuna bakınca şükrettim ki başıma bişey gelmemiş. Sıyrık bile almadım şükürler olsun. Çok aşırı boş bi kazaydı. Ders verici deseniz öyle değildi, tecrübe eksikliğim deseniz her gün minimum 2 kere girdiğim viraj. Tek söyleyebileceğim vardır bi hayır. Aynı gün yağmur yağdı, uzun yola gidiyodum, belki bu kazanın daha büyüğü olacaktı.
Ha bi de kaskonun önemini anladım. Ne kadar çok fiyat çekselerde böyle durumlarda lazım bi destek.
Bilgisayara geçince fotoğraflarını yükleyeceğim.
Herkese kazasız belasız sürüşler,
Vefat edenlere de Allah'tan rahmet diliyorum.
Çok dikkatli sürmek lazım şu mereti.