Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kim Haklı Kim Haksız

    REKLAM ALANI
  1. #1
    kngsze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar-Kadıköy
    Motosikleti
    Apache *11
    Merhaba öncelikle gene salaklık yaptım.
    Ne tutanak tutturdum ne hastane götürttüm.
    Belkide suçlu olduğumu düşünmemden dolayıdır bilmiyorum.
    Zaten sadece ayağımı 2 yere çarptım ondan da ezilme,kana v.s. bir şey olmadı.


    Mavili yerde kaldırımda gidiyordum.Önümdeki yaşlı amcayı rahatsız etmemek amacı ile yola indim.(Turuncu nokta)Bilen bilir göztepeye soyaktan inerken aşırı derecede trafik olabiliyor bazen.Trafik tamamen durmuş milim kıpırdamıyor.İnternette okuduğum kadarı ile bizim ülkemizde sürücüler pek sağ aynaya bakmadığından soldan geçeyim dedim.Sağımı solumu baktıktan sonra umursızca ters şeritten gelen beyaz arabaya vurdu(Sarı nokta.)Bu durumda kim haksız ? Motosikletin TAMAMEN durmuş trafikte aralardan gitme hakkı var mıdır ?


    Tahralı sk. yazısının tam oraya denk geliyor düştüğüm yer.

    Dipnotlar:Çıktığım kaldırımda o amca hariç 1 tane bile yaya yoktu ve yayanın çıkabileceği yerde yoktu.
    Rapor felan tutturmamdaki sebeplerde biride,vuran adam direk arabasından inip hemen koştu.
    Hemen hastane gidelim şey yapalım,birşeyin var mı diye iyiniyetli yaklaştı.
    Biraz dağınık yazdım kusura bakmayın ofisteyim merak ettiğim için bu konuyu açıyorum.

    Son olarak motor yan yatınca biraz yağ yada benzin döküldü sanırım normal bir şeydi ama gene sorayım.
    Bir sıkıntı çıkarmaz herhalde ?
    Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Lan gene mi kaza yaptın? Caner abinle senin iki kulağından çekeceğiz!
    rahmi34 ve Onur2876 bunu beğendiler.
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!

  3. #3
    kngsze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar-Kadıköy
    Motosikleti
    Apache *11
    Abi valla bu sefer nasıl oldu gerçekten anlamadım
    Sabahları da aşırı derecede dikkatli olurum millet uykulu uykulu araba sürüyor diye ama umarsız sürücüler hep beni buluyor
    Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin

  4. #4
    fatek95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    Denizli
    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Allah daha kötü kazalardan korusun. Şekilde çizgileri kesik yapmışsın. Yani adamın orda sollama hakkı var gibi. Bu da ters şerit olmuyor yani peki yandan mı çarptı arkadan mı ? Sen yola girdikten sonra mı çarptı yoksa tam girerken kafa kafaya mı geldiniz ?
    kngsze bunu beğendi.

  5. #5
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Kimse seni görmez. Sen herkesi göreceksin!
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!

  6. #6
    kngsze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar-Kadıköy
    Motosikleti
    Apache *11
    Alıntı hasanrs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimse seni görmez. Sen herkesi göreceksin!
    Abi haklısın da ilah değilim ki herşeyi göreyim,gözden kaçırdıklarım oluyor bu yüzden adı kaza
    Alıntı fatek95 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Allah daha kötü kazalardan korusun. Şekilde çizgileri kesik yapmışsın. Yani adamın orda sollama hakkı var gibi. Bu da ters şerit olmuyor yani peki yandan mı çarptı arkadan mı ? Sen yola girdikten sonra mı çarptı yoksa tam girerken kafa kafaya mı geldiniz ?
    yok yanlış çizim olmuş o :D kafa gitti bir an benim haklısın.
    Tek düz çizgi var bir taraf gidiş bir taraf geliş.
    Yandan daha doğrusu önden diyebiliriz ön koruma demirinden geçirdi sağa sola yalpalanarak düştüm.
    Tam girerken kafa kafaya geldik hızı ortalama 35-40 arası birşeydi.(ters olduğu için hemen çabukcak geçeyim derdindeydi galiba)
    Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin

  7. #7
    fatek95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    Denizli
    Biraz istisna bir durum olduğu için kesin bir yorum yapamayacağım maalesef çünkü o ters şeritte ama sen de ters şeride doğru bir hamle yapmışsın. Burada ikinize de hata verilirdi sanırım. Eğer ki sola dönen tali yol olsaydı diğer araç suçlu olurdu. Lakin düz yol olduğundan karışık biraz işler çok şükür sen de bir şey yok. Yoksa uğraştırırdı rapor işi...

  8. #8
    kngsze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar-Kadıköy
    Motosikleti
    Apache *11
    Alıntı fatek95 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz istisna bir durum olduğu için kesin bir yorum yapamayacağım maalesef çünkü o ters şeritte ama sen de ters şeride doğru bir hamle yapmışsın. Burada ikinize de hata verilirdi sanırım. Eğer ki sola dönen tali yol olsaydı diğer araç suçlu olurdu. Lakin düz yol olduğundan karışık biraz işler çok şükür sen de bir şey yok. Yoksa uğraştırırdı rapor işi...
    Aynen öyle o an bende buna benzer bir şey düşündüm.
    Ek olarak ailem motosiklete yeterince önyargılı olduğu için birde bu eklenirse baya uğraşırdım.

    Neyse her şeyde bir hayır varmış diyeceğiz..
    Teşekkürler..
    Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin

  9. #9
    fatek95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    Denizli
    Alıntı kngsze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle o an bende buna benzer bir şey düşündüm.
    Ek olarak ailem motosiklete yeterince önyargılı olduğu için birde bu eklenirse baya uğraşırdım.

    Neyse her şeyde bir hayır varmış diyeceğiz..
    Teşekkürler..
    Rica ederim evet dediğin gibi her şeyde bir hayır vardır. Yine de yaşadığımız bu tür olaylardan pay çıkartıp daha dikkatli olmalıyız. Duran araçların arasından geçerken sağdan veya soldan gelen araçlar tam olarak görülemeyebiliyor aşırının aşırısı dikkatli olmak lazım. Sana sağlam bir tecrübe olmuştur artık umarım bir daha böyle bir olay yaşamazsın...

  10. #10
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Geçmiş olsun,trafiğin içinde elinde motorla ne işin var senin? acil durum varsa bin üstüne çalıştır. Ah hasan ah apaçiyi parça pinçik edecen bu gidişle )
    kngsze bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    23 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul-Emirgan
    Motosikleti
    Tvs Apache
    Dostum gecmisler olsun umarim sende ve motorunda bisi yoktur boyle durumlarda (yogun trafik vb.) daha dikkatli olmaliyiz insanlar trafikten kurtulabilmek icin herseyi yapiyor.

  12. #12
    kngsze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar-Kadıköy
    Motosikleti
    Apache *11
    Alıntı Osırıs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun,trafiğin içinde elinde motorla ne işin var senin? acil durum varsa bin üstüne çalıştır. Ah hasan ah apaçiyi parça pinçik edecen bu gidişle )
    Harbiden ha daha 1.5 ay oldu 5 kere kaza(hepsinde suçsuzum (cidden suçsuzum ))yaptık.
    Aldığımda taş gibiydi şimdi gart olmak üzere
    Neyse zaten amacım buydu iyice cırkını çıkarttıktan sonra sağlam bir makine almak

    Alıntı SolidRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum gecmisler olsun umarim sende ve motorunda bisi yoktur boyle durumlarda (yogun trafik vb.) daha dikkatli olmaliyiz insanlar trafikten kurtulabilmek icin herseyi yapiyor.
    Valla doğru diyorsun,ama cebimde azcık para tutabilirsem.
    1.Motoru beyaza boyatacam
    2.Havalı korna taktıracam
    3.arkaya polis çakarlarının ufağından yaptıracam
    4.Bide şahinlerin stil toplum düşmanı bir egzoz,işte o zaman bana bir şey olmaz
    Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin

  13. #13

    Üyelik
    12 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Oncelikle geçmiş olsun soyak sitelerinin olduğu yeri biliyorum ne yazık ki bizim ülkemizde trafikte ters yöne girmek adet olmuş senin durumunu kasdetmiyorum ama ben şahsi arabam ile çok denk geldim. Motorsiklet kullanan karşıdaki arabayla gelene hiç güvenmemeli hep kendini kaçırmaya bakmalı bence ucuz yollu bir kamera al önüne tak hem hatalı gelenlerin eğer plakaları gözüküyor ise şikayet edebilirsin hem de Nerede hata yapiyorumu sorgularsin bence 40km hız bile tehlikeli hem neye göre 40? Karşıdaki adamda 40 ile gelse neredeyse 80 km hızı bulur carpmanin şiddeti. Tekrar geçmiş olsun her şeye dikkat etmek gerekiyor ülkemizde trafiğe de bu bilinçle çıkmalıyız.

  14. #14

    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Derbi ETX
    geçmişler olur inş. bu kaçıncı bilader be ucuz atlatmışsın yine, bir dahaki sefere bu kadar şanslı olamayabilirsin.

  15. #15
    kngsze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar-Kadıköy
    Motosikleti
    Apache *11
    Şans kesemin azalmaya başladığını hissediyorum zaten
    Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin

  16. #16
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Çok büyük konuşmayayım da 10 günde bir kaza sıklığıyla senin gidişin çok kötü. Sakat kalman ya da ölmen an meselesi. Bir an önce git eğitim al bi yerlerden. Motosiklet eğitimi haklı olmayı değil hayatta kalmayı öğretir unutma. Gerisi bahaneler, teferruatlar...
    hazarozan bunu beğendi.

  17. #17
    ectuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy, Aacıbadem
    Motosikleti
    Versys 650 (İnazuma-YBR125-Honda Ps150i-H.Kinetix)
    Alıntı kngsze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harbiden ha daha 1.5 ay oldu 5 kere kaza(hepsinde suçsuzum (cidden suçsuzum ))yaptık.
    Sevgili kardeşim,
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Şimdi senden düşünmeni rica ediyorum. Hepsinde suçsuz olduğuna inandığın 5 kazaya karıştın. Allah beterinden saklasın ama istatislikler düşünce yapını değiştirmen gerektiğine işaret ediyor.
    Keşke suçlu olsan ve suçunu bulup bir daha başına gelmeyecek şekilde sürüş tecrübene eklesen. (suçlu ya da hatalı ne dersen de. Benim için "kaza riski ile yüz yüze gelme hali")
    Nerede ise senin yaşında çocuğum var. O yüzden beni hoş gör. Biraz ukalalık yapma hakkı görüyorum kendimde. Seninle tanıştığımız ve çok da sevdiğim için biraz da abilik damarı kabarıyor.
    22 senedir istanbul trafiğinde araç kullanıyorum. Öğrendiğim bir şey varsa; "kaza varsa şuçlu sensin" ve "Haklı olman kaza yapmış olduğun gerçeğini değiştirmiyor". O yüzden amacımız kazanın oluşumundan önce, o noktaya gelmeden önce, durumu fark etmek olmalı.
    Mutlaka bir yerlerde hata yapıyorsun. Trafiği okumak ile ilgili tecrübe eksikliğin olduğunu düşünüyorum.
    Yoksa raporda suçlusun, suçsuzsun pek bir ehemmiyeti yok. Asıl olan canın ve sen onu ancak hatalarını fark ederek koruyabilirsin. ("hata" yani "kaza riski ile karşılaşman". suç rapor yok bu cümlede lütfen dikkat et bu kısma)
    Lütfen nerede okuma hataları yaptığını bir an önce fark et.
    Araba ile seyahat yaptığında, şöföre trafiği anlattır. Niye nasıl yapıyor. Baban olur başkası olur kimin arabasına binersen bin, mutlaka anlattır. Her şöförün kendine göre deneyimleri vardır. Paylaş. Mesele sadece contra yapmak değil, virajlarda yatmak değil.
    Lütfen trafiği okumaya çalış bir önce.
    Kaza hepimizin başına zaman zaman geliyor. Önemli olan o kazadaki hatanı bulup tekrarlamamak.

    İnşallah son olur. Çok geçmiş olsun. sürüş yeteneklerin illa ki gelişecektir zamanla ve mutlaka seni pek çok kazadan o yetenekler koruyacaktır. Trafiği okumak ise başka bir kalem. Onu ayrı olarak çalışman lazım.
    Senin yerinde olsam babama rica ederdim. Durumu anlatırdım. Okuma konusunda yardım isterdim. Emin ol, böyle bir şeyi benim oğlum istese çok sevinir ve arabaya atladığım gibi yollara dökülür elimden geleni anlatırdım.
    Sevgiler. SAĞLICAKLA...
    kngsze bunu beğendi.

  18. #18
    kngsze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar-Kadıköy
    Motosikleti
    Apache *11
    Alıntı ectuna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili kardeşim,
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Şimdi senden düşünmeni rica ediyorum. Hepsinde suçsuz olduğuna inandığın 5 kazaya karıştın. Allah beterinden saklasın ama istatislikler düşünce yapını değiştirmen gerektiğine işaret ediyor.
    Keşke suçlu olsan ve suçunu bulup bir daha başına gelmeyecek şekilde sürüş tecrübene eklesen. (suçlu ya da hatalı ne dersen de. Benim için "kaza riski ile yüz yüze gelme hali")
    Nerede ise senin yaşında çocuğum var. O yüzden beni hoş gör. Biraz ukalalık yapma hakkı görüyorum kendimde. Seninle tanıştığımız ve çok da sevdiğim için biraz da abilik damarı kabarıyor.
    22 senedir istanbul trafiğinde araç kullanıyorum. Öğrendiğim bir şey varsa; "kaza varsa şuçlu sensin" ve "Haklı olman kaza yapmış olduğun gerçeğini değiştirmiyor". O yüzden amacımız kazanın oluşumundan önce, o noktaya gelmeden önce, durumu fark etmek olmalı.
    Mutlaka bir yerlerde hata yapıyorsun. Trafiği okumak ile ilgili tecrübe eksikliğin olduğunu düşünüyorum.
    Yoksa raporda suçlusun, suçsuzsun pek bir ehemmiyeti yok. Asıl olan canın ve sen onu ancak hatalarını fark ederek koruyabilirsin. ("hata" yani "kaza riski ile karşılaşman". suç rapor yok bu cümlede lütfen dikkat et bu kısma)
    Lütfen nerede okuma hataları yaptığını bir an önce fark et.
    Araba ile seyahat yaptığında, şöföre trafiği anlattır. Niye nasıl yapıyor. Baban olur başkası olur kimin arabasına binersen bin, mutlaka anlattır. Her şöförün kendine göre deneyimleri vardır. Paylaş. Mesele sadece contra yapmak değil, virajlarda yatmak değil.
    Lütfen trafiği okumaya çalış bir önce.
    Kaza hepimizin başına zaman zaman geliyor. Önemli olan o kazadaki hatanı bulup tekrarlamamak.

    İnşallah son olur. Çok geçmiş olsun. sürüş yeteneklerin illa ki gelişecektir zamanla ve mutlaka seni pek çok kazadan o yetenekler koruyacaktır. Trafiği okumak ise başka bir kalem. Onu ayrı olarak çalışman lazım.
    Senin yerinde olsam babama rica ederdim. Durumu anlatırdım. Okuma konusunda yardım isterdim. Emin ol, böyle bir şeyi benim oğlum istese çok sevinir ve arabaya atladığım gibi yollara dökülür elimden geleni anlatırdım.
    Sevgiler. SAĞLICAKLA...
    Teşekkürler caner abi,yazının dikkatli bir şekilde 2 kere okudum.
    Ayrıca yaşça büyüklerimin nasihat ve önerilerini hiç bir zaman kulak ardı etmem.
    Bazen kulak ardı ediyormuşum gibi gözükse de bu yaşımın bana verdiği hafif 'çocukluk'göstergesi olduğunu düşünüyorum,o yüzden kusura bakmayın

    Yaptığım kazalarda tabi ki benim hatalarım var fakat bu hataları söylemiyor olmam kabul etmediğim anlamına gelmez.

    1.Kazam da aldığım ders,arabayla gezen arkadaşlarına motosikletle eşlik etmemem gerektiğiydi.
    Nitekim kaza sebebim de kırmızı ışıktan fırlayan arabalı arkadaşlarıma yetişmeye çalışmamdan dolayı oldu.

    2.Kazam,araç sürücüleriyle göz göze gelsem bile bazen beni görmedikleri oluyor aramızda gerekli mesafe olmadan şerif değiştirme.

    3.Kazam da kendi mahallemde bildiğimi düşündüğüm bir yolda kazı çalışması nedeniyle park halindeki araca girdim.
    Demek ki yolu bilsem de her zaman temkinli davranacağım.

    4.Kırmızı ışıkta durmuşum sağ tarafımdaki kamyon tam paralelimde motosikletin ön teker hafif dışarıda,yeşil yanmasına saniyeler kala karşıya geçmeye çalışan genç ön tekerime nasıl vurduysa artık bütün dengem gitti ve yere kapaklandım.Demek ki sağımı solumu düzgün bir şekilde görebileceğim bir yere konumlanmam gerekiyormuş.

    5.Bu kazam,ne kadar acelem olursa olsun ne kadar trafikten bunalırsam bunalıyım (park etme ve zorunlu durumlar hariç) kaldırıma çıkıp ters şeride girmemem gerektiğiydi.

    Yani bu kazaların hepsinde birer ders çıkardım aslında.

    Bu kazalarda elbette benim de hata payım var ama samimi bir şekilde söylüyorum hep beni buluyorlar.

    İşe gidiş güzergahımı uzattım ve trafik olmayan yerleri tercih ediyorum.Kapalı alanda (salı pazarı)ani fren çalışması yapıyorum.Ofiste çalışırken motosiklet kullanım tekniğiyle alakalı bir sürü video izliyorum.

    Trafikteki araçların içindeki adamların ne yaptığına dahi dikkat etmeye çalışıyorum,telefonla konuşan birisi varsa yanından ya uzuyorum yada yavaşlıyorum.Akan trafikte aralara girmemeye dikkat gösteriyorum.Yani yapabileceğim mümkün olan ne varsa elimden geldiğince yapıyorum.

    Ek olarak akşam kendime 2 saatlik boş zaman bıraktım hasan abinin yolladığı kitabı okuyacağım.


    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok büyük konuşmayayım da 10 günde bir kaza sıklığıyla senin gidişin çok kötü. Sakat kalman ya da ölmen an meselesi. Bir an önce git eğitim al bi yerlerden. Motosiklet eğitimi haklı olmayı değil hayatta kalmayı öğretir unutma. Gerisi bahaneler, teferruatlar...
    Öncelikle kendimi savunmuyorum belirteyim.
    1.5 ay 5 kaza 4.900km , ek olarak yaptığım kazaların hepsi birbirinden ayrı.Sakat kalma yada ölme konusunda da ekipmanlarım kimisine orta kimisine göre düşük kalite ama iş görüyor velhasıl bu kazalarda bir yerlerimin parçalanmamasının sebebi hızımın düşüklüğüdür.Eğitim konusunda da bakıcaz artık.


    Neyse ne dedim ne yaptım iyice karıştı ama şöyle söyleyeyim.
    Yaptığım her şeyden aslında bir ders çıkarıyorum ama bunun bir daha olmaması için yapacak bir şeyim kalmıyor yada ben bunu bilmiyorum.
    Virajlarda şu sıralar tırsmaktayım,kavşaklarda ne yapacağımı şaşırıyorum yani bu aşırı dikkat panikletiyor ve sürüşümü bozuyor asıl bunu düzeltirsem bir daha kazalara karışmayacağımı düşünüyorum...
    Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin

  19. #19
    ectuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy, Aacıbadem
    Motosikleti
    Versys 650 (İnazuma-YBR125-Honda Ps150i-H.Kinetix)
    çok sık kaza yapmanın en büyük dezavantajı kendine güveni baltalar.
    Bahane edip eğitim fikrini düşünebilirsin.
    GİS te bir pazar her şeyi sıfırlar
    Yanına aldığın eğitim kar kalır.

    Bir de sevdiğin bir güzergah varsa böyle daraldığın zaman gidip orada bir tur at. Toparlarsın durumu.
    Acele etme.
    Yavaş yavaş yükselt limitleri.
    Eğitimi de iyice düşün lütfen...

  20. #20
    kngsze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar-Kadıköy
    Motosikleti
    Apache *11
    Alıntı ectuna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok sık kaza yapmanın en büyük dezavantajı kendine güveni baltalar.
    Bahane edip eğitim fikrini düşünebilirsin.
    GİS te bir pazar her şeyi sıfırlar
    Yanına aldığın eğitim kar kalır.

    Bir de sevdiğin bir güzergah varsa böyle daraldığın zaman gidip orada bir tur at. Toparlarsın durumu.
    Acele etme.
    Yavaş yavaş yükselt limitleri.
    Eğitimi de iyice düşün lütfen...
    Çok teşekkürler

    Bakalım şu işleri güçleri bir ayarlayayım haftaya sınavlarım var ondan sonraki hafta honda ile başlamayı düşünüyorum...
    Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)