Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Hala Nasıl Kaza Yaptığıma İnanamıyorum..

    REKLAM ALANI
  1. #21
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    hocam 800tl masraftan bahsetmişsin.
    50 60 liraya kıysaydın motor koruma ve grenaj koruma taktırsaydın veya arka bagaj için olan demirleride taksaydın kuyruk kısmınıda korurdu en fazla 100 liraya hallederdin.
    lastik konusuna bende katılıyorum. gönül ister ki hiçbi yara almaman fakat bunada şükür diyelim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    geçmiş olsun, lastikler kötüdür eyvallah, ama yanlış birşey yapmadığını düşünüyorsan mazota falanda denk gelmiş olabilirsin..

  3. #23
    kemboo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova-Muğla/Dalaman
    Motosikleti
    ybr>wolf>mt-07>xmax>inazuma>tenere660
    benim lastiklerde çok kötü sürekli ihmal ediyorum ama en kısa zamanda değiştirmek şart!

  4. #24

    Üyelik
    11 Kasım 2013
    Çok geçmiş olsun.bende 2 gün önce lastiklerin adiliği yüzünden kaza yaptım :/ ne olursa olsun fabrika çıkışlı lastikleri değiştirmekte fayda var...

  5. #25

    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Merhaba arkadasım gecmis olsun.bende fabrika çıkısı lastikler ile kaza yaptım yol tutuşu cok zayıf.Ayrıca fren yapınca kısa mesafede duramıyorsun.Fakat sürücü egitimi almak şart

  6. #26
    RODWIN250R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KAWASAKI NINJA ZX6R
    Eğer lastiklerden dolayı olduğunu ve hızınızın 40 50 olduğunu şahitlerde ispatlarsanız hondadan ve lastik firmasına ayrı ayrı dava açarak tazminat alabilirsiniz. Bu hakkınız var bilir kişi kaza raporu tutturun

  7. #27
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    kardes gecvmıs olsun bılıyorum mal canın yongası ama yınede cana gelecegıne mala gelsın sen hayattasın ya buna sukur

  8. #28
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    kaza geliyorum demez geçmiş ola.

  9. #29
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Büyük geçmiş olsun. Firmalar neden orijinal lastikleri bu kadar dandik yapar anlamıyorum.

  10. #30
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    lastikten önce kendine bir pantolon veya dizlik almanı tavsiye ederim. Kaymayan lastik yoktur. Duro lardan sonra mişlen ler daha güven verecektir ama yine de kaymaz diye birşey yok. kaldı ki menemen karabağlar arası hergün ciddi bir mesafe. ilerleyen yıllarda düşmesende dizlerinde soğuk ve rüzgardan eklem ağrıları oluşacaktır.
    geçmiş olsun.
    internetten parça fiyatlarına bakarak alabilirsin. orjinal yan sanayi olayınma çok takılma bence arasında çok uçuk farklar yok .

  11. #31
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    geçmiş olsun kardeşim. diz kapağı çatlağı kötü olmuş umarım kalıcı sıkıntı yaşamazsın.

  12. #32

    Üyelik
    08 Ağustos 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda cbr 250
    bende 1 sene kullandım cbf 150 ama bir kere bile kaymadı.gerçi lastikleri fabrika çıkış lastikleri değildi.değiştirilmişti.gayette memnundum.lastiklerden olduğuna emin msisn ? başka bir şey olmasın

  13. #33
    ukiran35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yok
    Lastik teknolojisinde küçük ebad lastiklerde kauçuk olarak suni kauçuk kullanılıyor. Sebebide dünya kauçuk stoklarının sınırlı olması. Michelin firmasının brezilyadaki kauçuk ormanları bile yetmemeye başlamış artık. Bu nedenle lastik üreticisi firmalar mümkün olduğunca suni kauçuk kullanıyorlar ve bu lastik hamuru da kaygan lastiklerin ortaya çıkmasına neden oluyor. Bilmem anlatabildim mi genç arkadaşlar.

  14. #34
    ahtand123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RKS TİTANİC 150-BAJAJ PULSAR RS 200
    Öncelikle çok geçmiş olsun ... Bende aynı kazayı 1 hafta önce yaptım benim de ilk motorum düz yolda hafif arka frene bastım hızım ortalama 40 ile 50 arası arka teker kilitlendi bende freni hemen bıraktım bırakınca motor yalpalandı ve dengeyi toparlıyamadım sağ tarafı yatırdım ama yumuşak bir bicimde sürüklenirken ön direksiyon kaldırma çarpıp yamuldu motoru düzeltiğimde amortisörlerinde gönyesiniin bozuk olduğunu gördüm ve kışa girmeden 4500 bakımını yaptırmaya giderken oldu benimde 550 tl masrafım oldu seni çok iyi anlıyorum TEKRARDAN GEÇMİŞ OLSUN (( VE ŞUNU ÇOK İYİ BİLİYORUM TAMAMEN ORJİNAL TEKERİN SUÇU ))

  15. #35
    HaYaBuSa_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    cbr 125
    Geçmiş olsun öncelikle... Yerede dikkat etmek lazım sadece lastiğe suç atmak olmuyo tükiyede zaten yol yok yıpranmış lastik olunca kayıyosun heleki sıcaktan kavurulup dümdüz zifti yukarı çıkmış asfaltta yaz veya kış farketmez adamı yerle temas ettirir malesef.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler