Hala Nasıl Kaza Yaptığıma İnanamıyorum..
Reklamlar
-
hocam 800tl masraftan bahsetmişsin.
50 60 liraya kıysaydın motor koruma ve grenaj koruma taktırsaydın veya arka bagaj için olan demirleride taksaydın kuyruk kısmınıda korurdu en fazla 100 liraya hallederdin.
lastik konusuna bende katılıyorum. gönül ister ki hiçbi yara almaman fakat bunada şükür diyelim.
Reklamlar
-
geçmiş olsun, lastikler kötüdür eyvallah, ama yanlış birşey yapmadığını düşünüyorsan mazota falanda denk gelmiş olabilirsin..
-
benim lastiklerde çok kötü sürekli ihmal ediyorum ama en kısa zamanda değiştirmek şart!
-
Çok geçmiş olsun.bende 2 gün önce lastiklerin adiliği yüzünden kaza yaptım :/ ne olursa olsun fabrika çıkışlı lastikleri değiştirmekte fayda var...
-
09 Aralık 2013, 23:15
#25
Merhaba arkadasım gecmis olsun.bende fabrika çıkısı lastikler ile kaza yaptım yol tutuşu cok zayıf.Ayrıca fren yapınca kısa mesafede duramıyorsun.Fakat sürücü egitimi almak şart
-
09 Aralık 2013, 23:26
#26
Eğer lastiklerden dolayı olduğunu ve hızınızın 40 50 olduğunu şahitlerde ispatlarsanız hondadan ve lastik firmasına ayrı ayrı dava açarak tazminat alabilirsiniz. Bu hakkınız var bilir kişi kaza raporu tutturun
-
09 Aralık 2013, 23:39
#27
kardes gecvmıs olsun bılıyorum mal canın yongası ama yınede cana gelecegıne mala gelsın sen hayattasın ya buna sukur
-
09 Aralık 2013, 23:41
#28
kaza geliyorum demez geçmiş ola.
-
09 Aralık 2013, 23:43
#29
Büyük geçmiş olsun. Firmalar neden orijinal lastikleri bu kadar dandik yapar anlamıyorum.
-
10 Aralık 2013, 13:02
#30
lastikten önce kendine bir pantolon veya dizlik almanı tavsiye ederim. Kaymayan lastik yoktur. Duro lardan sonra mişlen ler daha güven verecektir ama yine de kaymaz diye birşey yok. kaldı ki menemen karabağlar arası hergün ciddi bir mesafe. ilerleyen yıllarda düşmesende dizlerinde soğuk ve rüzgardan eklem ağrıları oluşacaktır.
geçmiş olsun.
internetten parça fiyatlarına bakarak alabilirsin. orjinal yan sanayi olayınma çok takılma bence arasında çok uçuk farklar yok .
-
10 Aralık 2013, 14:01
#31
geçmiş olsun kardeşim. diz kapağı çatlağı kötü olmuş umarım kalıcı sıkıntı yaşamazsın.
-
10 Aralık 2013, 14:21
#32
bende 1 sene kullandım cbf 150 ama bir kere bile kaymadı.gerçi lastikleri fabrika çıkış lastikleri değildi.değiştirilmişti.gayette memnundum.lastiklerden olduğuna emin msisn ? başka bir şey olmasın
-
10 Aralık 2013, 14:43
#33
Lastik teknolojisinde küçük ebad lastiklerde kauçuk olarak suni kauçuk kullanılıyor. Sebebide dünya kauçuk stoklarının sınırlı olması. Michelin firmasının brezilyadaki kauçuk ormanları bile yetmemeye başlamış artık. Bu nedenle lastik üreticisi firmalar mümkün olduğunca suni kauçuk kullanıyorlar ve bu lastik hamuru da kaygan lastiklerin ortaya çıkmasına neden oluyor. Bilmem anlatabildim mi genç arkadaşlar.
-
10 Aralık 2013, 16:22
#34
Öncelikle çok geçmiş olsun ... Bende aynı kazayı 1 hafta önce yaptım benim de ilk motorum düz yolda hafif arka frene bastım hızım ortalama 40 ile 50 arası arka teker kilitlendi bende freni hemen bıraktım bırakınca motor yalpalandı ve dengeyi toparlıyamadım sağ tarafı yatırdım ama yumuşak bir bicimde sürüklenirken ön direksiyon kaldırma çarpıp yamuldu motoru düzeltiğimde amortisörlerinde gönyesiniin bozuk olduğunu gördüm ve kışa girmeden 4500 bakımını yaptırmaya giderken oldu benimde 550 tl masrafım oldu seni çok iyi anlıyorum TEKRARDAN GEÇMİŞ OLSUN (( VE ŞUNU ÇOK İYİ BİLİYORUM TAMAMEN ORJİNAL TEKERİN SUÇU ))
-
16 Aralık 2013, 02:43
#35
Geçmiş olsun öncelikle... Yerede dikkat etmek lazım sadece lastiğe suç atmak olmuyo tükiyede zaten yol yok yıpranmış lastik olunca kayıyosun heleki sıcaktan kavurulup dümdüz zifti yukarı çıkmış asfaltta yaz veya kış farketmez adamı yerle temas ettirir malesef.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler