Motora kasko yapılmıyor bildiğim kadarıyla.
Geçmiş olsun...
Motora kasko yapılmıyor bildiğim kadarıyla.
Geçmiş olsun...
geçmiş olsun arkadaş allah beterinden saklasın...
Gercekten cok uzucu bi durum.
Neyse olucagi varmis herseyde vardir bi hayir kardesim.
Allah beterinden saklasin.
talihsiz bir olay geçmiş olsun, ilk etapta sadece ön tarafı halletsen yeterli olabilir, yan grenajları daha sonrada yaptırabilirsin.
çok geçmiş olsun, hem seni hem bizi üzen, bu kazayı ilk günün verdiği mutluluk hisleriyle kullandığın sırada yaşaman oldu. kazanın her türlüsü kötü tabi ki, ama bu olayın sende mutlaka kazanımları olmuştur tecrübe açısından. sadece sen de değil bizlerde de aynı şekilde. tekrar çok geçmiş olsun, sağlığının yerinde olması bizi mutlu eden kısmı en azından...
Yeni motosikletlerde lastik üzerinde koruyucu bir sıvı oluyor. Lastiği koruyucu amaçlı sürülmüş. Ancak bu sıvı kaygan bir yapı oluşmasına neden oluyor, bu nedenle dikkatli olmak lazım. Satıcı bayiler sanırım motor kullanıcılarının bunu bildiğini kabul ederek uyarı yapmıyorlar. En güzeli lastikleri basınçlı kaynar su ile yıkatıp yola çıkmak. Aksi takdirde kayganlığın geçmesi uzun zaman alıyor. Benden söylemesi. Geçmiş olsun, canın sağ olsun önemli olan o!!!
Geçmiş olsun hocam. Abs olsaydı daha az zararla atlatabilirdiniz.
çok geçmiş kırılan birkaç plastik parça olsun gerisi mühim değil...
Cok gecmis olsun .
Kaza tamamen senin hatandan olmus . Hic benle alakasi yok diyerek kendini avutma. Lastiginin durumunu bilet tek kisi sen olduguna gore mesafeyi ,hizi ve konumu sartlara gore ayarlamakta senin gorevindi .
Yalniz verilmis sadakan varmis ki hala tek parcasin . O halatlara carpmak motorla yapilabilicek en talihsiz seydir. Onu atlatmissinya , motoru hic dusunme bile.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Geçmiş olsun dostum, gerçekten çok üzüldüm. Biraz daha dikkatli olmak gerekiyor şu aletin üstünde. Umarım bu son kazan olur.
Sizde acemilik varsa sehir icinde trafigin bos oldugu zamanlarda binin, erkenden cikip otobandan yakin yerlere gidin, 80 - 90'i gecmeyin, sag seridi kullanin, duramayacaginiz suratleri kesvedin, ona gore surun, surdan kacarim kurtulurum diye hizli surmeyin, aradan kacma olayini son ana saklayin, ona gore yavas gidin...
Cok gecmis olsun arkadasim. Motoru yaptirirsin gecer. Allahtan sana bir sey olmamis. Geri bos..
amin. sizlerede geçmiş olsun dikkat edin takip mesafesini koruyun motosiklet otomobil gibi yakından takibi sevmez büyük geçmiş olsun
HONDA CB125E
14 EJ 816 ERKAN ŞİMŞEK
Çok geçmiş olsun.. Önemli olan zararın cana değil mala gelmiş olması..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Motorun ne kadar yaktığını söylerken km'de bilmemkaç kuruş değil de, 100km'de kaç litre yaktığını söyleyelim ki 10 sene sonra birileri okursa da anlamlı olsun.
Tek rakibim hayabusa
Öncelikle geçmiş olsun, ilk gün ilk kaza olması üzücü ancak bu kazayı sıkıntısız atlatmanız en sevindirici yanı. Gelecekse mala gelsin, telafi edilir mühim değil. Benim bir arkadaşım da ikinci el bir CBR 250 R aldı, ben de bir tur deneme sürüşü yapayım dedim. Arkadaş o lastikler ne öyle, o kadar kötü ki anlatamam. Arka frene dokunur dokunmaz salınıma başlıyor. Serviste parçaları değiştirirken direk lastiklerinizi de değiştirin, daha yumuşak hamurlu yere daha iyi tutunan lastik alın kendinize.
40 km/s hızla giderken 15 metrelik takip mesafesi fena bir mesafe değil. Araca çarpmamanızda bunun faydası olmuş, o tarafi güzel. Araç takibi yaparken 1001-1002 sayın, ben hep 1001-1002-1003 sayarım ki böyle acil durumlarda o 1003 çok önemli vakit kazandırıyor. Ayrıca yazınızda " ilk resimde lastik izlerinden biraz belli oluyor bu problem yana çevirdiğim gibi kaydı alet." demişsiniz, burada bazı temel bilgilerde ve uygulamarda sıkıntı var. Ani fren yaptığınızda motosikletinizin dik ve bakışınızın mutlak surette ileri olması gerekiyor. Debriyaj çekik bir şekilde ABS olmadığından ağırlık aktarımını öne kaydırıp, ön lastiğin daha çok yere yapışmasını sağlamak için kademeli ön fren yapmalısınız. Fren sırasında motosikletinizi hiç bir şekilde sağa, sola yönlendirmemeniz gerekiyor yoksa düşüş kaçınılmazdır. Bunu en sağlam lastikte de yapsanız, yine düşersiniz. Motosikletinizi teslim aldıktan sonra yapmanız gereken ilk iş ve en önemlisi eğitim almak. Kaza nedeniyle eksper arkadaşlar 1.000 TL'lik fiyat biçmişler, umarım çok daha azına kurtulursunuz. Eğitim almış olsaydınız belki bu kazadan kaçabilir, maliyeti 1/3 fiyatına düşürebilirdiniz.
Bu kazadan ders çıkartın, tekrar geçmiş olsun.
çok Geçmiş olsun üzücü bir olay en çokta hevesiniz kursağınizda kalmış ya :( , ama Iyi olduğunuz için sevinin grenajlar mühim değil ama aslında surdan şöyle bir ders çıkarmak gerek Sanırım 0km motorsiklet aldığımızda Ilk yapmamız gereken performans ve yol tutuşu kaliteli lastikler alıp takmak ki Sanırım 300tl gibi bir maliyeti olur ama en azından güven verir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)