Çok geçmiş olsun. Montunuz olsaymış muhtemelen kaburganızda da bu kadar büyük bir sorun olmazdı. Yine de Allah korumuş.
Takip mesafeniz azdı herhalde, biraz fazla olsaydı bu kazayı yapar mıydınız acaba?
Çok geçmiş olsun. Montunuz olsaymış muhtemelen kaburganızda da bu kadar büyük bir sorun olmazdı. Yine de Allah korumuş.
Takip mesafeniz azdı herhalde, biraz fazla olsaydı bu kazayı yapar mıydınız acaba?
Sevgili Kardeşim,
Öncelikle geçmiş olsun .
Ama
Sen olması gereken takip mesafesini korumadığın için öndeki arabanın suçu neymiş anlamadım.
Oturup " ben nerede hata yaptım" sorusu üzerinde bolca düşünmenin tam zamanıdır.
Ayrıca korumaların eksik olduğunda neler olduğunu sanırım anlamışsındır.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Kardeş geçmiş olsun. En büyük kazan bu olur ve tekrarı olmaz inşallah. Kendine dikkat et.
takip mesafesi çok önemli. ama ben bir hususta bilgilendirme yapmak istiyorum (isteyen hesaba alır isteyen almaz) kendi tespitim.
mantıklı ve normal bir hızda mantıklı ve normal bir takip mesafesinde gitseniz bile istanbula has bir fren yapma uygulaması gelişti sürücülerde. bu trafikte uzun süre kullanma sabırsızlanma biraz acemilik vurdum duymazlık biraz bencilllik karışımı bir durum.
o öndeki aracın nasıl fren yaptığını ben çooook iyi tahmin edebiliyorum. 1 saniyeden daha az bir süre bile o araçtan gözünüzü ayırırsanız panik fren yapmak zorunda kalıyorsunuz. (+ sizin yağ olayı çok talihsizlik)
çünkü öndeki araç hiç durmayacakmış gibi sanki onun önündeki araçta hiç durmayacakmış gibi yakın takip ediyor, biz bu aracı o kadar yakın takip etmeyi bırak yoldan ve önümüzdeki araçtan (istanbul için) 1 sanise bile gözümüzü ayırmamamız lazım.
50m ileride trafik kapanmış yada tehlikeli bir dönüş kavşak var! hızı kademeli olarak düşürüp yavaşlayacağına ya da zaten yavaşlayacağını göre göre bile bile halen son ana kadar hızını düşürmeden araç süren sürücü şerefsizdir. siz sadece bu şerefsizi değil onun önündeki trafiği de takip etmeniz gerekir.!
Bununla atlattığınıza dua edin ve bir adaklık kesin. Aynı şekilde bende yenı kaza atlattım yola paralele olarak bomboş yolda 1 araba önümüze kırdı ve sol omuz köprü kemiği kırığı ile atlattım. İlk İşim bir adaklık Kan akıtmak olacakç Çok geçmiş olsun. ne olursa olsun Korumasız bınmemek lazım. Koruma demek sadece KASK demek değildir..
Acaba;
Motorda hasarı sigorta kapsayacak mı?
Sizin hastane masraflarını sigorta kapsayacak mı?
Büyük geçmiş olsun. Ben de hiç beklemediğim bir anda yağ dökülmüş yol üzerinde bulmuştum kendimi. Ufak bir kaza demişsin. Fakat ölümcül bir kaza altatmışsın. Herhalde normal bir hızla gittiğin için sonuçlar ağır olmamış. Göğüs kemiği(sternum) da kırıklar oluştu demişsin. Gittiğim bir ilk yardım kursunda bu kırığın otomobil kazalarında sık rastlanan ölüm nedeni olduğunu söylemişlerdi. Özellikle direksiyon simidinin bu kırığa neden olup kırılan kemik parçalarının da kalbe gide ana damarları parçaladığını söylediklerini hatırlıyorum. Sternum kırıklarında ne yaptıklarını da merak ettim. Seni hemen bırakmışlar herhalde. Karayollarında oluşan yağ v.s. dökülmelerinde hiçbir önlem alınmıyor ne yazık ki. Bizler gördüğümüzde hemen telefon açıp önlem alınmasını istemeliyiz.
Verilmiş sadakan varmış kardeş. Sana şunu şunu yap diyenleri hiç takma. Bu saatten sonra ne yapacağını onlardan iyi biliyorsundur.
Ispartakulede oturuyorum geçmiş olsun kardeşim , Bilgilendirme içinde teşekkürler , Bizim zaten çilemiz altınşehir yolundan gitmek , Şehire girerken Gişelere ücret ödüyoruz var mı böyle bişi
hersey bana ait hiç bişey yok karşılanan
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
benım ufalanan parcalarda sıvrı kemık kalmamıs hepsı ufalandıgı için yada şans eserı akcıger zarını delmemiş hani milimle kurtarmısım
Allah korumuş seni geçmiş olsun
cok gecmis olsun bu satirlari yazabildigine sukr etmek lazim, allah beterinden korusun..
geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız bundan sonra daha dikkatli kullanmanızı umarım
Bildiğim tutanak tutulmuyor normalde tek taraflı kazalarda. Fakat kaza sonrası polisler geldi mi?
Yola dökülen yağdan dolayı oluşan bir kazadan ötürü, karayolları suçlu değil midir?
Bu haber emsal teşkil edebilir. http://gundem.milliyet.com.tr/karayollari-yag-tazminati-odeyecek/gundem/gundemdetay/05.03.2012/1511188/default.htm
Ducati 1198SP _ RedLove
Takip mesafesi konusunda yazan arkadaşlara biraz ayrıntı vermek istiyorum. Kaza öncesinde hafif bir trafik vardı. Trafiğin akış hızından aşağı yukarı 10 km kadar daha hızlı olarak emniyet şeridinde ilerliyorduk. İleride viraj olduğunu bildiğimiz için çizgiden çıkma ve yatma payını bırakmak adına normal şeride geçtik ve fermuar düzeninde ilerliyorduk. Takip mesafesi daha fazla olsaydı evet bu kazadan kurtulabilirdi. Fakat takip mesafesi tüm araçlar için bir anda daraldı. Muhtemelen yağda hafif kayma yaşayan araçlar hemen frene asıldılar. Trafik çok ani bir şekilde sıkıştı. Ben de frenlere asılıp karşı şeritle bizim şeridin arasına girerek kaçabildim. Levent kaçmak için yolun sağ tarafını tercih etti ve yağa denk geldi. Yani bu kazanın asıl sebebi öndeki şerefsizin arkasını hiç düşünmeden fren yapıp şeritteki konumunu çok ani şekilde değiştirmesi. O herif bunu yapmasaydı belki de levent hafif yalpalayıp düşmeden kurtulabilirdi o yağdan.
Bu kazadan şöyle bir ders çıkarılabilir. Bu kazada İki sürücüden emniyet şeridine kaçan yağa denk gelip kaza yapıyor. Sol tarafa doğru kaçan selamete ulaşıyor. Bir çok kişi yolun sağ tarafını yada emniyet şeridini daha emniyetli bulur. Fakat araç arızalanması sonucu asfalta yağ akması durumları da sağ tarafta veya emniyet şeridinde daha çok raslanılan bir durum. Bu durumu dikkate alarak sürüş yapmakta fayda var.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)