Dominar 400 ün olduğu ortamda adı geçen motorlar bu fiyatlara zor satar.
Dominar 400 ün olduğu ortamda adı geçen motorlar bu fiyatlara zor satar.
Günümüz şartlarında fiyat uygun, ama keşke bu uygun fiyatı 2017-2018 de Trk 502 için yapsaydınız, 24-25 bin bekler iken siz 30+ fiyatlar istediniz haliyle alan az oldu ve 2. el piyasası oluşmadı. şimdi fiyatınız günümüz şartları için uygun olsa bile o heyecan kalmadı, zaten alım gücümüzde çok düştü. Hayırlı satışlar
50 bin tl ye aynı güçte çelik fren hortumlu, bybre frenli, led farlı bluetooth bağlantılı tft ekranlı, elektronik gaz kontrollü, traksiyon kontrollü, viraj ABS li, quicksghifter opsiyonlu 390 adventure varkeni TRK falan ohoooo..
Bir de şu hataya düşmemek lazım. Sıfır km yi sıfır km ile karşılaştırmak gerek.
TRK' nın içinden geçecektir. Çok çok daha hafif 390 ADV. Ama ekonomik şartlarda ikiside pahalı. Sorun Benelli değil. Sorun buradaki temsilcisi. Diğer markalara bakarak fiyat belirliyor. Bunun için bir yaklaşımları yok. Hangi modele ne tutturursak müşteriye. Halbuki doğru fiyatlar belirlenebilse.
Bizim memlekette uygun fiyata orta sınıf ürün almak isteyen ne kadar çok insan var.
Bizim sitenin garajında 2 adet KTM 390 var ikisininde yerini motor olamasa da herkes biliyor. Altları yağ gölü. Bizim kullanıcılar mı böyledir, yoksa motorlar mı bilmiyorum. Ama leoncino İlanları 1 haftada 4 adet eksildi. Dur bakalım ne olacak?
Arkadaşlar 502C artçılı kullanılır mı ne dersiniz
Leoncino bunlardan biraz farklı 502C ve TRK502' den iyi gidiyor. İkisinden de 27-30 kg daha hafif. Leoncino Duke 390 ve CB500F ile aynı gidiyor. Hızlanma ve son hızlar aynı 3 makinede. TRK502 biraz parasına göre tombik bir makine. 502C cruiser olduğu için çok bir şey demiyorum.
Arkadaşlar, 502C artçı için uygun mu acaba, seleyi resimden gördüm ama yorumlarınızı istiyorum
Bu motoru alıp kullanan yok mu? Merakla bir kullanıcı yorumu bekliyorum...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)