Yedek Parça,işçilik,aksesuar ürünlerinde de bu oranda indirim yapın o zaman bi ihtimal gerçekçiliğinize inanırım.
Yedek Parça,işçilik,aksesuar ürünlerinde de bu oranda indirim yapın o zaman bi ihtimal gerçekçiliğinize inanırım.
Devlet bile akaryakıta, elektriğe, suya, doğalgaza bilek gibi zam yapıyor sonrada enflasyonla toplu tüfekli levyeli mücadele deniliyor
Enflasyonla mücadele edecek devlet zamları vatandaşa minimum oranda yansıtır saydıklarıma gelen zam oranlarına bir bakmak lazım.
Onlarin enflasyonla mücadelesi varsa bizim Allahimiz var
Motosiklete başlamak istediğim için, bir kaç motosiklet firmasını 2 aydır takip ediyordum. Fiyatlar, üzerine çarpı atılan fiyatlara çıktı. Arkadaşla konuştuk hatta RS 200'ü, neredeyse R25'in fiyatına satmak (şu an ABS'li R25'in fiyatı 26.200₺), neyin kafasıyla yapılmış bir plan acaba diye aramızda konuşma geçti. Sitesine ulaşamadık bir kaç gün, derken fiyatları böyle bindirdiler. Sonra yine ulaşamadık falan şimdi bakıyoruz; fiyatları arttırdıktan sonra, eski fiyatları "enflasyon ile mücadele" adı altında eklemeye başlamışlar.
Ben bir kaç firmada daha görmüştüm, fiyatları yükseltip, 1 hafta sonra indirim adı altında eski fiyattan satıyorlardı. Şimdi gidip bakın o firmalar AVM'lerde ya kapandı, ya da küçüldü. Terbiyesizlik. Cidden terbiyesizlik. Yani 2-3 günde bir fiyatları kontrol eden insan, bu tarz şeyleri görecektir.
Gönül ister ki herkes dürüst olsun. Evet TL'nin değeri düşük, alım gücümüz düşüyor. Evet Türkiye'de vergi fiyatları da canımızdan bezdirdi. Anlıyoruz, eğer "enflasyonla mücadele" olayına katılmazsanız bir baskı vs oluşacak. Daha da önemlisi Kuralkan ve diğer dağıtıcılar bu motorları hayır amacıyla getirmiyor. İş yapıyor, bunu da anlıyoruz. O yüzden siz bize dürüst olun ki en azından güven sıkıntısı yaşanmasın.
Zaten 20 bin civarında olan RS 200'ü R25, Duke 25 fiyatlarına çıkartıp sonra tekrar "indirim, mücadele" yaptığını göstermek hoş bir durum değil. Eminim firma çalışanları vs gelip "ama şöyle şöyle" diye bir şeyler savunacak ve mantıklı açıklama yapmaya çalışacak fakat ürün satmaktan çok "markalaşmak" önemlidir. Marka ismi söylendiğinde ne düşünüyor ve daha önemlisi ne hissediyorsunuz? Önemli olan budur.
RS 200'ü başlangıç motosikleti olarak düşünüyordum. Eğitimleri alıp, Aralık gibi almayı planlıyordum fakat motosikletin ne kadar iyi olduğundan çok dağıtıcıların tavrı önemli hale geliyor. Sıfır motosiklet yerine ikinci el bir şey düşünmeye başlıyorsunuz sırf "marka" durumu yüzünden.
Tecrübeli arkadaşlar ne düşünür ne yapar bilmem ama benim düşüncem budur. Yoksa 200 metre ilerimde şöyle bir ilanla da karşılaşınca (2018 model deniyor), böyle 25-26 binleri görüp hemen ertesi hafta "kampanya" ile eski fiyata dönmek hoş olmuyor, kimse kusura bakmasın.
Dönün çin malına aga ya hem bazı markalar eskisi gibi değil çinliler baya aştı son dönemde 6 aydır mondialle kafam rahat yakıtı koy git ohh mis sıfır sıkıntı pulsara 6 ay sorunsuz bindiğimi bilmem heleki bu rakamları görünce komiğime gidiyor kuralkanada tavsiye ederim kanuniyede gerekli özeni göstermeliler ulaşılabilir motorlara ihtiyaç var fiyatları şişirip şişirip indirmenin bir manası yok pulsar 13 binleri gördüğünde benim için bitmişti ederinin motoru değil demiştim bu rakamlarla zaten imkansız gözümde her malın alıcısı vardır orası ayrı ona birşey diyemem
https://youtu.be/y17PS89Jh3U
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Yuh be kardeşim Pulsar'a ne olmuş öyle. En son Rs 8 bin, Ns 6 bin küsür liraydı 1-2 sene önce yanlış hatırlamıyorsam :D
NS200 2 sene önce 8.100TL'den almış bir arkadaşım var...
Yamaha başlığında yazmıştım, Bajaj'ın da hatırı kalmasın.
Enflasyonla mücadeleymiş, geçin onu...
Daha yeni anlatmadı mı müdürleri dolar üzerinden nasıl zam yaptıklarını.
Araba satışları çöktü, kış da gelince sıra motorlara geldi.
Geçin onu...
ben bu fiyatlarla mücadele edemem. elendim siz devam edin.
Aşağıdaki mesajı Bajaj zammından sonra Eylülde yazmışım.. Ekrem Bey biz satış lideriyiz gibi bir cevap yazmıştı..
"Burada önemli olan diğer merkaların yapacağı yaptığı zam değil. Kimin kaç tane motosiklet satacağı..
Otomobil sektörü daralmış siz motosiklet distriibütorleri olarak bu fiyatlara motosiklet falan satamazsınız.. Koşullar şartlar böyle demek meseleyi çözmez.. Satış rakamlarına bakalım görelim 2019 da.. Büyük ihtimalle enteresan kampanyalar yapmaya mecbur kalacaksınız..
Bir dip not: Halen NS200 lerde stop etme vs sorunlar var.. Ben distributor olsam bu motora zam yapmadan önce bunu gidermeyi öncelik olarak ele alırdım..
Velhasıl bütün distributorler ( dolar kurundan bagımsız olarak söylüyorum ) motosiklet sektörünü el birliğiyle yerle yeksan ettiniz..
Bajaj gibi bir markanın böyle psikolojik olarak potansiyel müşterisine tamamen aykırı fiyatları pazarda test etmesi ve ışık hızıyla geri adım atması çok tehlikeli bir iştir. Başarısız olursunuz müşteriniz küser.Ne oluyor falan der.. Bu saatten sonra eski fiyatlara dönsenizde satış olmaz..
Reklamda marka belli olmuyor.
Fiyatlara şöyle bir baktım da, aman aman evlerden ırak...
Kuralkan böyle devam ederse bajajın bizim ülkede sonu hyosung olacak
yurtdışında yaşayan bir tanıdık var,
türkiyeye geleceğim ne istersin deyü sordu,
"bu aralar whisky takıntım var, alamancı işi olmasın ortalama bir şey getir dedim"
chivas regalin bir modelini getirmiş,
royal salute 21. fiyatı internetten gördüğüm kadarı ile 750 lira.
kızdım biraz, paranı böyle harcama deyü,
"abi, ne parası, ben beğenmezsin diye çekindim" diyor.
bu örneği vermemin sebebi ;
motorlar pahalı değil, siz az kazanıyorsunuz, memleketinizin gelir durumu belli,
son senelerdeki gıda enflasyonu,
türk lirasının değer yitirmesi,
"ali kızıltuğun dediği gibi 450-500 tosun bunlar neylen doyar düşün ? " cümlesine konu olan doymak bilmeyen, itibar adı altında saltanatı yerleştirenler,
ve bilcümle diğer etkenler.
mevcut motosikletleri yürütebiliyorsanız,
tebrik ederim.
can't be worried about that shit. life goes on man.
3 bin liralık motora 20 bin istiyolar vay anasını :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)