Dominar400 ile Kesintisiz Türkiye Turu 60 saatte -> 4192 km
Reklamlar
-
Reklamlar
-
O kadar uğraşıp yapılan güzel arayüzün yanında motosikleti yanlış yazmak pek yakışmamış.
-
60 saat hiç mi durmadan??
-
11 sürücü saydım.Lemans 24 gibi bir şey yapmayı planlamışlar her halde.Amamç motorun dayanıklılığını test etmek.Pek istedikleri satış rakamlarına ulaşamadılarmı acaba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
11 sürücü saydım.Lemans 24 gibi bir şey yapmayı planlamışlar her halde.Amaç motorun dayanıklılığını test etmek.Pek istedikleri satış rakamlarına ulaşamadılarmı acaba.
-
böyle göz boyama organizasyonlarla uğraşacaklarına servise giren müşterilerin memnun ayrılmasını sağlasınlar , her marka arıza yapar mühim olan sorunun ivedilikle çözülüp kullanıcıyı mağdur etmemektir..
hem 60 saatte Türkiye turu nedir yahu , süren şahıs ne anlayacak bu turdan, nereyi gezip görecek , durup fotoğraf bile çekemez herhalde..
böyle kısıtlı sürede uzun kilometre dayanıklılık şovları pistte yapılır..
-
Moderatör
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
böyle göz boyama organizasyonlarla uğraşacaklarına servise giren müşterilerin memnun ayrılmasını sağlasınlar , her marka arıza yapar mühim olan sorunun ivedilikle çözülüp kullanıcıyı mağdur etmemektir..
hem 60 saatte Türkiye turu nedir yahu , süren şahıs ne anlayacak bu turdan, nereyi gezip görecek , durup fotoğraf bile çekemez herhalde..
böyle kısıtlı sürede uzun kilometre dayanıklılık şovları pistte yapılır..
Bir değil birden çok sürücü 300'er -500'er km gibi parkurları tamamlayacak.
Maksat sürücünün fotoğraf çekmesi değil zaten, bunun için yanında profesyonel bir ekip çekimleri yapacaktır diye tahmin ediyorum.
Ayrıca sırf Ekrem ATA faktörü yüzünden bence Türkiye'de servisler konusundaki en sıkıntısız marka.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
Pulsar NS200 üm ile 13 saatte Trabzon'dan Hatay'a 950 kilometre gitmiştim. Dinlenerek ve hız sınırlarını aşmadan. Gün doğumundan gün batımına... Motosiklet gider, önemli olan sürücü gider mi o kadar kilometre? Her biri 300 küsür km kullanacak 11 sürücüyle o iş basit yani, pek reklamlık olmamış
-
Servislere değinildiği için belirtmek istedim. Eski 200 NS kullanıcısıyım. Ben sıkıntı da çektim. Göz göre göre kandırılmaya da çalışıldım. Garanti kapsamında olması gereken onarıma ücret de ödedim. Üstelik herkesin övdüğü bayilerde yaşadım bunları. Tahminimce her markanın hemen her servisi bunları yapıyor. Ama demek istediğim Bajaj'da da durum çok farklı değil.
-
Biri Ekrem Amca'yı durdursun Sanırım Hindistan'a kadar gidecekler
-
Beyler burda amaç gezmek, görmek, sürücünün o kadar yol yapıp yapamayacağını anlamak değil.
Motosikletin Türkiye yollarında Türkiye şartlarında bu kadar km yol yapılarak az da olsa sağlamlığının test edilmesidir.
Bence güzel bir çalışma.
-
Başlığı okuyunca korktum eyvah yorgunluktan öldürecekler binicileri diye ama fazla yormayacaklar, amenna..
-
60 saat canlı yayın şeklinde yaparlarsa helal olsun derim.
Benzin alımları, bayrak(anahtar) teslimi, karşılaşılan tüm sıkıntılar vs gösterilirse Dominar'a olan güven tavan yapar.
Yoksa "A kullanıcısı şurada selfie çekti", "B kullanıcısı benzinlikte yemek yiyor", "C kullanıcısı Ekrem Ata ile el sıkışıyor" fotoğrafları benim için bir şey ifade etmez. Önemli olan 4192km'nin nasıl yapıldığı. Yapıp yapmadığı değil.
-
Bir sonraki ay da talep edilen tüm yedek parçaları eksiksiz olarak stoktan sevk edin. Hodri meydan
Motoru anlatma bana.Ben bulurum onu. Yedek parça anlat, serviste kaliteli hizmeti anlat.
Yap hadi servisten canlı yayını. Ya da aç burdan başlıkları oku, şikayetleri gider.
-
Mardin İl Temsilcisi
Riptalon adlı üyeden alıntı
Servislere değinildiği için belirtmek istedim. Eski 200 NS kullanıcısıyım. Ben sıkıntı da çektim. Göz göre göre kandırılmaya da çalışıldım. Garanti kapsamında olması gereken onarıma ücret de ödedim. Üstelik herkesin övdüğü bayilerde yaşadım bunları. Tahminimce her markanın hemen her servisi bunları yapıyor. Ama demek istediğim Bajaj'da da durum çok farklı değil.
Ne olursa olsun ticaret kardeşim. Bende aynısını yaşadım bajajda gerektiği yerde parayı alıyor hiç olmazsa paramızla rezil olmuyor. Diğer markalarda paranı veriyorsun yine olmuyor.
Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var
-
CompanERROR adlı üyeden alıntı
Ne olursa olsun ticaret kardeşim. Bende aynısını yaşadım bajajda gerektiği yerde parayı alıyor hiç olmazsa paramızla rezil olmuyor. Diğer markalarda paranı veriyorsun yine olmuyor.
Sorunların en azından çözüldüğü doğru. Ücretli, ücretsiz bir şekilde hallediyorlar. Sadece benim motoru aldığımda ön fren diskim yamuktu ve bunu ısrarla görmediler. Bu hariç...
-
Tek ADANA plaka dikkatimi çekti, birde diavelimsi stoplar...
-
Aslında dayanıklılıkla hiç alakası olmayan bir konuyu, dayanıklılık göstergesi olarak sunmak gerçekten akıllıca bir hareket, tebrik ettim Bajaj'ı. Güzel motor yaptılar, güzel de pazarlıyorlar hadi hayırlısı.
-
Riptalon adlı üyeden alıntı
Sorunların en azından çözüldüğü doğru. Ücretli, ücretsiz bir şekilde hallediyorlar. Sadece benim motoru aldığımda ön fren diskim yamuktu ve bunu ısrarla görmediler. Bu hariç...
Aynen benim Pulsar NS200 ümün de ön diskinde milimlik bir yamuk var. Serviste tespit edildi. Ama garantiden değiştirmiyorlar. Vik vik vik diye ses çıkartıyor, ayrıca ön freni sıktığımda titreşim hissediyorum o yamukluktan dolayı. Kaza yapmadım, bir yere vurmadım. Tamamen üretim hatası, ya da malzemenin kalitesizliği. Yani üreticinin çözmesi gereken bir konu, ama Bajaj bu konuda müşterisini üzüyor. Ekrem Ata Beyi çok seviyor ve sayıyorum, ayrıca kendi servisim olan Ali Kemal abimi de aynı şekilde. Ama Bajaj sadece bu konuda beni üzdüğü için gözümde bitti. O diski birgün kendi paramla değiştireceğim ve motoru satacağım. Bir sonraki motorum Bajaj marka olmayacak. Ne yazık ki...
Mustafa Kara
www.facebook.com/yollarvefotograf
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)