İçindeki Sürme Ruhunu "150 NK" İle Uyandır. CF Moto 150 NK
Reklamlar
-
Uğur Motorlu Araçlar A.Ş bünyesinde 2011 yılında Türkiye motosiklet pazarına giriş yapan CF Moto, 2015 yılından kendi marka adı ile satışına başlanmasıyla birlikte, sektörde hızla yükselen bir ivme kazandı.
2016 yılının yeni ürünleri arasında yer alan “150 NK” modeli “Şehrin Yeni Gözdesi” olarak Mart ayı itibari ile CF Moto’nun ürün gamında yerini alacak.
150 cc segmentinde rakipleri arasından sıyrılarak bir adım önde olmayı başaran 150 NK modeli, tasarımındaki dikkat çeken detayları ve göz alıcı rengi ile adından söz ettirmeye şimdiden başladı.
İçindeki sürme hissini uyandıracak ve seni harekete geçirecek özeliklere sahip 150 NK, üstten tek eksantrikli, 4 zamanlı sıvı soğutmalı, 149,4 cc motor hacmi ile maksimum sürüş konforu sağlarken, yakıt sistemi olarak kullanılan BOSCH EFI sistemi ile gaz tepkimeleri ayarlandı ve düşük yakıt tüketimi sağlandı.
150 NK’da, ihtiyaç duyabileceğin ne var ise tek bir gövde de buluştu.
Dayanıklılık ve sağlamlık hedeflenerek oluşturulan kafes şasi ile güçlü bir görünüm elde edilirken, mükemmel bir frenleme sağlamak için ise ön fren sisteminde 4 pistonlu hidrolik kaliper disk kullanılarak frenleme performansı arttırıldı.
Hem sportif, hem konforlu hem de dinamik…
Konforlu ve sakin sürüş keyfinden taviz vermeden, yolculuğun keyfini çıkartmanı sağlayacak şekilde için tasarlanan monoshock arka amortisör yapısı yoldan gelebilecek darbeleri absorbe ederek, dengeli ve keyifli yolculuk yaşatıyor.
Güç ve tasarım bir arada…
150 NK’nın gösterge panelinde ise; önemsediğin tüm bilgileri tek bakışta kolayca okumanı sağlayacak, net, geniş ve anlaşılır bir ekran görüntüsü tasarlandı.
150 NK’da bulunan bir diğer özellik ise: sürüş modu özelliği. Yolculuklarda gücün tamamen sende olacağı iki farklı sürüş modu sahip 150 NK ile yolculuğun kurallarını sen belirleyeceksin. İster ekonomi modu ile yolların keyfini çıkar ister sport modu ile heyecanı yaşa. Tercih tamamen senin!
Yollardaki bu gücün farkına varıp sende 150 NK farkını yaşamak istiyorsan; hemen bir CF Moto Yetkili Bayisine giderek daha yakından inceleme fırsatını yakala!
www.cfmoto.com.tr
150 NK detaylı bilgi için: http://www.cfmoto.com.tr/model/touring/150-nk
Reklamlar
-
MT ve Pulsar yavrusu gibi olmuş. Tipi oldukça güzel ama. 7000 Tl fiyatı var 12 hp güç. Sanırım 17ps güç üreten ve fiyatı 1000 tl daha ucuz olan Pulsar 150ns i tercih ederdim.
-
-
Bununla ilgili yazmıştım ama modele özgü başlık olmayınca güme gitti. Motoru bayide görüp çalıştırdım. Çok güzel ve kaliteli bir alet ve titreşim yok. Bayi 7000 TL dedi fakat fuardan sonra 8500 TL olacağını da ilave etti. 7000 TL kesinlikle eder, 8500'e bir tane satmaz. Umarım 7000'de kalır, hatta ideali en fazla 6500 TL.
-
Agresif modu merak ettim bak şimdi
-
150cc 12 bg motora kırk tane mod koysan ne olacak? hep göz boyama.
-
Sonra cbr125 e 10 bin çok
PCX ve CBR bence bundan uygun
-
Siz motoru bir kez görün sonra yine konuşalım.
-
tip olarak çok güzel tam pulsar killer olmuş ama denildiği gibi fuardan sonra fiyatı artarsa ellerinde patlar.
-
Bu fiyata satabilir gibi artarsa sansi yok millet gider bajaj alir, egzozu begenmedim ve bence cok titrer bu
-
150lik motorlardan artık midem bulandı.
-
Gereksiz bir şekilde büyük hacimli motosikletlerin özelliklerini tutup 150lik motosiklete koyarak fiyatı şişirmişler Son hızı 100 olan motorda kafes şasi, ters amörtisöre ne gerek var? Frenlerde neden 4 piston var? Üstelik 6 vites. Demek ki motor düşük devirlerde güç üretemiyor. Ufak hız değişikliklerinde vites değiştirmek gerekiyor. 0dan 100e hızlanırken 6 kere vites değiştirmek gerekiyor. Bence olmamış
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Gereksiz bir şekilde büyük hacimli motosikletlerin özelliklerini tutup 150lik motosiklete koyarak fiyatı şişirmişler
Son hızı 100 olan motorda kafes şasi, ters amörtisöre ne gerek var? Frenlerde neden 4 piston var? Üstelik 6 vites. Demek ki motor düşük devirlerde güç üretemiyor. Ufak hız değişikliklerinde vites değiştirmek gerekiyor. 0dan 100e hızlanırken 6 kere vites değiştirmek gerekiyor. Bence olmamış
Ağzım açık okudum
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Gereksiz bir şekilde büyük hacimli motosikletlerin özelliklerini tutup 150lik motosiklete koyarak fiyatı şişirmişler
Son hızı 100 olan motorda kafes şasi, ters amörtisöre ne gerek var? Frenlerde neden 4 piston var? Üstelik 6 vites. Demek ki motor düşük devirlerde güç üretemiyor. Ufak hız değişikliklerinde vites değiştirmek gerekiyor. 0dan 100e hızlanırken 6 kere vites değiştirmek gerekiyor. Bence olmamış
Bi anca acaba alınırmı diye düşürken böyle bi yorum sonrasında vazgeçtim, Teşekküler.
Kırmızı Ateş Gibi Yansın , Sal Debriyajı Tekere Kalksın
-
YasinRR adlı üyeden alıntı
Bi anca acaba alınırmı diye düşürken böyle bi yorum sonrasında vazgeçtim, Teşekküler.
Bakın bir tane mesnetsiz yorum nelere sebep oluyor ?
-
Kendi malımızı başka mala kaka atarak değil de özellikleriyle övsek anlarım. Ön arka kampana, mobilet şasili, 4 vites boxer150 mi iyi şimdi
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Kendi malımızı başka mala kaka atarak değil de özellikleriyle övsek anlarım. Ön arka kampana, mobilet şasili, 4 vites boxer150 mi iyi şimdi
Ben yorumumu kendi motorumu övmek için yapmadım zaten boxerın daha iyi olduğunuda düşünmüyorum. Tabi ki su soğutmalı disk frenli motosiklet hava soğutmalı kampana frenli motosikletten iyidir. Bilindiği gibi motosiklete koyulan her parça onun fiyatını arttırır. Bu motosikletin son hızı 100-110 olacağı için 5 yerine 6 vitesli olması fiyatını arttırmaktan başka işe yaramayacaktır.
-
Şu soba borularını(egzoz) ne zaman sele altına alıp gözden kaybedecekler acaba merakla bekliyorum.Ne gerek var o borunun yanda durmasına?Kaldırıma sürter, devrilince ezilir yamulur.Bunca yıldır motor kullanıyorum nefret ettim yanda ısı saçan kocaman bir boru olmasından.Bir de bu boruyla uğraşıp daha fazla gürültü çıkarmaya çalışan cahil magandalar var, onlar da tam sopalık.Ezik herif "ben buradayım, bana bakın" demek için milyonlarca insanın yaşadığı şehirde gürültü kirliliği yapıyor.
Bu motorda bosch efi varmış, iyi bir şey, yakıt tüketimi azdır.Arka monoshock ve disk fren de güzel.Motorla ilgili yorum yapmış olayım :D Egzozu görünce direkt tepem attı
-
Ben tasarımını gayet iyi buldum 150'lik olabilir ama adamlar hakkıyla yapmış. 150 ibaresini görünce kampana bekliyordum ben, evet fiyat biraz şişik gibi yanlız ben şehir içi motoru istiyorum az yaksın ama kalite ve tasarım olsun parası çok da mühim değil'ciler kesinlikle tercih eder. Herkes biz gibi fakir değil Yeni ehliyet yasasına göre bence iş yapar gençlik bunu görünce ağzının suyu akar babalarına yapışırlar aldırmadan da bırakmazlar gibi geldi
-
Tasarlayan firma KISKA: KTM'nin modellerini çizen
"Daha dün konuştuk hayatın tanımı şu çıktı:
20li yaşlarda paso düğün, dernek, göbekler;
40lı yaşlarda da durmaksızın cenaze, ölüm ve ziyaretler."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)