Motosiklette kriter: Çok gitsin az yaksın. Hero teknolojisi ile az yakıt uzun yol
Reklamlar
-
07 Aralık 2015, 22:37
#21
Gülmemek elde değil
zamanında çok değil 1 sene öncesine kadar bir marka 1 Lt ile 60/65 Km/h yaptığını idida ediyordu görüntüsüde çirkin değildi 3 bujiyi bi bu yandan bi şu yandan bide diğer yandan bi ateşliyo yakıtın anasını ağlatıyo bu sayede çok az yakıtla çok uzun yol gidiyosunuz falanda filanda.
dilin kemiği yok nasılsa.
millet itibar etti aldı baktıki 3 Lt 100 Km/h yaparsa şanslı görüyorlardı geneldede 4 Lt yakıyordu biraz isyan ettiler çok bilen kişiler rodajda normaldir hele o bi alışsın silindir pistona sen bak o zaman gör nasıl az yakıyo rodaj bitti hala aynı dediğiniz rakamlara düşmüyo çok yakıyo dediler 30 km/h hızla yokuş aşşağı denedinmi hiç demekdikleri kaldı.
bana pek inandırıcı gelmiyor bu rakamlar.
hayırlı traşlar
Reklamlar
-
07 Aralık 2015, 22:53
#22
Dizeli boşverin de motorsiklet için asıl elektrik çok uygun bir yakıt. Superduke'a alternatif tek düşündüğüm motorsiklet vardı: Zero SR. 5 liradan aza şarj oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------
5 liradan ucuza şarj oluyor. 0-100km hızlanması 3.5 saniyeden kısa. Torku Superduke'ten fazla ve sıfır devirde bile maksimum torka sahip. Tek şarjla şehir içinde 200km'den fazla gidiyor. Vitessiz. 160km/s'i geçebiliyor. Yağ, filtre, motor bakımı istemiyor. Kayışlı, zincir yok. Pil ömrü 500 bin km'den fazla. ABS'li.
Tek sorun fiyatı, çünkü pil pahalı.
-
09 Aralık 2015, 15:13
#23
osmanico adlı üyeden alıntı
Hero pleasure kullanıyorum. İşyerinin motoru. 2500 km oldu. Yakıt olarak 5 litre yakıtla 200 km'ye yakın gidiyor. Ama motorun performansı gerçekten kötü. Rampalar falan gerçekten pişman ediyor insanı bindiğine. Keşke daha fazla yaksa da Adam gibi gitse
100 cc motordan nasıl bir performans bekliyorsun? Zaten yazmışsın işyerimin motoru diye. Senin patronun , motor ile uçmanı-kaçmanı beklemiyorki. Onun için önemli olan Motosikletin gider kalemleri, yakıtı, parçası vs. Yani anladığım kadarı ile Heronun scooter'i patronunun bütün ihtiyaçlarını karşılıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
Arkadaşlar Hero bayisi arkadaşlarım var. Antakya bayisi mesela, 2016 yılında hero 7 yeni model getiriyormuş. 3 adet vitesli 4 adet scooter. Scooter modellerinden biri de saç kasa olacakmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------
Yurdukoru arkadaşım, bana rampada kalan bir adet Today göstersene, Today hayatımda gördüğüm en güçlü 50 cc'dir. Hero scooter modeli için 80 Km değil 55 Km rahat gittiğini söylüyor. Herhangi bir Domino's şubesinde çalışan kuryeler ile konuşabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
bektanist adlı üyeden alıntı
Gülmemek elde değil
zamanında çok değil 1 sene öncesine kadar bir marka 1 Lt ile 60/65 Km/h yaptığını idida ediyordu görüntüsüde çirkin değildi 3 bujiyi bi bu yandan bi şu yandan bide diğer yandan bi ateşliyo yakıtın anasını ağlatıyo bu sayede çok az yakıtla çok uzun yol gidiyosunuz falanda filanda.
dilin kemiği yok nasılsa.
millet itibar etti aldı baktıki 3 Lt 100 Km/h yaparsa şanslı görüyorlardı geneldede 4 Lt yakıyordu biraz isyan ettiler çok bilen kişiler rodajda normaldir hele o bi alışsın silindir pistona sen bak o zaman gör nasıl az yakıyo rodaj bitti hala aynı dediğiniz rakamlara düşmüyo çok yakıyo dediler 30 km/h hızla yokuş aşşağı denedinmi hiç demekdikleri kaldı.
bana pek inandırıcı gelmiyor bu rakamlar.
hayırlı traşlar
Test etmek lazım. Hero bu fırsatı veriyor. Bence herkes dediği ile kalmasın, gidip test etsin ve yorumlarını ona göre yazsın. Bize yakışan budur. Ben açıkçası, Hero'nun yatık motor olan Glamour modelini Antakya'da test ettim. Araca dışarıdan serum ile yakıt bağlamışlardı. Şehir içi normal kullanımda, fazla agresif kullanmadım. 70 Km yol gittim. Fazlası olurmuydu bilmem ama ben bunu kendim gördüm ve denedim. Bence sizde deneyin. Çünkü insanlar bu forum sitelerini takip ediyor ve burada yazılanlara itibar ediyorlar. Yanlış bilgilendirme yapmayalım. Mış'la Muş'la bu işler olmaz.
-
09 Aralık 2015, 15:58
#24
ZümeR adlı üyeden alıntı
Insignia 1.6 turbo 180HP cosmo
Insignia 2.0 turbo 160HP cosmo
Maximum süratte, gürültüde, ağırlıkta her şeyde geride dizel. Vergi dilimi var birde..
Ayrıca arkada çift egzos niye benzinlide var diye deli olmuştu.
2.0 turbo dizelin torku 400 Nm, 1.6 litre turbo benzinlinin torku 260 Nm. Tork kısmını yok saydığınız müddetçe benzinli avantajlı kalacaktır ama benim en önem verdiğim konu torktur. Bunun da malesef parasal karşılığı yok.
Bunu senin için yazmıyorum, burada beni rahatsız eden nokta genelde bu hesapları yapan kişilerin "başkalarının kafası çalışmıyor bir benim çalışıyor diye" düşünmeleridir. Bu kişilerin çoğunluğu da teknik olarak zayıf kişiler oluyorlar. Her zaman her koşulda turbodizel bir otomobili turbosuz benzinliye tercih ederim. Eğer fiyatları arasında uçurum varsa gider uçurum olmayan markadan alırım.
-
09 Aralık 2015, 16:49
#25
jrscout adlı üyeden alıntı
100 cc motordan nasıl bir performans bekliyorsun? Zaten yazmışsın işyerimin motoru diye. Senin patronun , motor ile uçmanı-kaçmanı beklemiyorki. Onun için önemli olan Motosikletin gider kalemleri, yakıtı, parçası vs. Yani anladığım kadarı ile Heronun scooter'i patronunun bütün ihtiyaçlarını karşılıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
Arkadaşlar Hero bayisi arkadaşlarım var. Antakya bayisi mesela, 2016 yılında hero 7 yeni model getiriyormuş. 3 adet vitesli 4 adet scooter. Scooter modellerinden biri de saç kasa olacakmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------
Yurdukoru arkadaşım, bana rampada kalan bir adet Today göstersene, Today hayatımda gördüğüm en güçlü 50 cc'dir. Hero scooter modeli için 80 Km değil 55 Km rahat gittiğini söylüyor. Herhangi bir Domino's şubesinde çalışan kuryeler ile konuşabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
Test etmek lazım. Hero bu fırsatı veriyor. Bence herkes dediği ile kalmasın, gidip test etsin ve yorumlarını ona göre yazsın. Bize yakışan budur. Ben açıkçası, Hero'nun yatık motor olan Glamour modelini Antakya'da test ettim. Araca dışarıdan serum ile yakıt bağlamışlardı. Şehir içi normal kullanımda, fazla agresif kullanmadım. 70 Km yol gittim. Fazlası olurmuydu bilmem ama ben bunu kendim gördüm ve denedim. Bence sizde deneyin. Çünkü insanlar bu forum sitelerini takip ediyor ve burada yazılanlara itibar ediyorlar. Yanlış bilgilendirme yapmayalım. Mış'la Muş'la bu işler olmaz.
test aracını 100 km/h veren firma neresi ?? yada vazgeçtim 50 km/h olsun. bu şekilde veren bildiğin bir adres varsa burdan verde gidip test edeyim.
genelde test araçları trafiğin az olduğu semtte şu aşşağı sokakdan dön gel şeklinde oluyor.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
10 Aralık 2015, 00:14
#26
jrscout adlı üyeden alıntı
Test etmek lazım. Hero bu fırsatı veriyor. Bence herkes dediği ile kalmasın, gidip test etsin ve yorumlarını ona göre yazsın. Bize yakışan budur. Ben açıkçası, Hero'nun yatık motor olan Glamour modelini Antakya'da test ettim. Araca dışarıdan serum ile yakıt bağlamışlardı. Şehir içi normal kullanımda, fazla agresif kullanmadım. 70 Km yol gittim. Fazlası olurmuydu bilmem ama ben bunu kendim gördüm ve denedim. Bence sizde deneyin. Çünkü insanlar bu forum sitelerini takip ediyor ve burada yazılanlara itibar ediyorlar. Yanlış bilgilendirme yapmayalım. Mış'la Muş'la bu işler olmaz.
+70 km hangi marka/bayi test için teslim eder motorunu? Evet dediğiniz gibi mış muşlarla bu iş olmaz. Nasıl milletin 3 buji daha az yakar mantığı ahmaklıksa (merak eden gider neden 2 buji kullandığına bakar diğer firmaların) ve millete çatır çutur bunu yedirdilerse bence burada da olan o. Çok zor değil öğrenmesi. Açar yurtdışında(özellikle hindistan) uzun süredir kullananların takıldıkları forumlara bakarsınız ve sonunda @bektanist 'in dediği noktaya gelirsiniz.
BİR LİTRE İLE 80 KİLOMETRE
Afedersiniz ama arkadaş gülmekte haklı. Bisiklet bile daha fazla yakıyor (:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
10 Aralık 2015, 01:33
#27
Seko adlı üyeden alıntı
Her zaman her koşulda turbodizel bir otomobili turbosuz benzinliye tercih ederim.
Aracın fiyatı ve vergisi uygun olsa, benzin de ucuz olsa, yüksek hacimli turbosuz benzinli motoru tercih etmez misiniz?
-
10 Aralık 2015, 01:59
#28
Hero aslinda kaliteli gorunuyor, fena degil ama pazarlama konusunda kafalari cok karisik.
Hero'nun merkez magzasi bana cok yakin ve motosiklet almak uzereyim ama beni bir turlu cezbedemiyor..
3-4 sefer dukkana girdim ama bakindim bakindim ciktim. Fiyatlari cok yuksek geliyor.belki hakki neyse onu istiyorlar ama marka bilinirligi cok dusuk alsam ne olur onu dusunuyorum..madem bu fiyatlara saticaksiniz bari tv lere falan reklam verin alan kisiler cogalsin ne oldugunu bi anlayalim..ama bu sekilde giderse cok zor..
-
10 Aralık 2015, 02:14
#29
Zümer beyin verdiği örnekte küçük bir ayrıntı var.Verilen örnekte benzinli ve dizel aracın arasında 16.000 TL fark vardı ve yakıt tüketimi olarak 5 yılda 4.000 TL kâr sağlıyordu ama bu kârı önceden dizel olması için verdiği artı 16.000 TL den düşünce benzinli alacağı arabadan 12.000 TL daha fazla para harcamış gibi GÖRÜNÜYOR ama aslında öyle değil.
Burda önemli olan kısım o fazla paranın geri dönüşü var yani dizel arabayı satarken aldığı fiyatı baz alacağı için o 16.000 TL fazlalığın zararı yok.Satarken yüksek fiyattan satacağı için o nötr bir etken.Sonuç olarak dizelin ekonomik olmasından dolayı 4.000 TL kârda oluyor dizel aldığı için.
-
10 Aralık 2015, 03:26
#30
Motosiklet Eğitmeni
Çin, Hindistan gibi nüfusu milyarı aşan ülkelerin mallarının çok satması bir değer ifade etmez.
Hero 7 milyon sattı denmiş
Sonrasında da Hindistan pazarının yüzde ellisine hakim denmiş.
Arkadaş nüfusu 100 milyon olan ülkede yılda 2 milyon motor satılırsa milyarlık ülkede 20 milyon satılabilir yani bu rakamdan
vay be herkes x markasını alıyor gibi bir sonuç çıkarılmaz.
Hele ki milyar nüfusa sahip ülkede yabancı markalara yasak ya da kota uygulanıyorsa tüketicinin zaten senin dışında fazla bir seçeneği kalmıyor.
Yaşı küçük olanlar bilmez.
Eskiden bu Türkiye'de ençok satılan sigara markası Maltepe'ydi.
Yabancı sigara yasaktı çünkü.
İthalat bir serbest bırakıldı hop göçtü koca Maltepe.
Fiyatları iki katı olmasına rağmen kısa sürede yabancı markalar piyasaya hakim oluverdi.
Bu da bunun gibi bir şey.
Bazı arkadaşlar pahalı demiş ama eğer iddiaları gerçek çıkarsa kısa sürede ciddi bir kitleye hitap edebilir.
Benim merak ettiğim konu başka.
Her yıl zırrt pırt değişik markalarda motosikletler peydah olmaya başladı Türkiye'de
Merak ettiğim husus ülkemizin bu konuda standartları nelerdir?
Ülke yol geçen hanına döndü.
Bir delik bulan dalıyor içeri.
İyide bu motosikletler standartları karşılıyor mu?
Standartlar ne?
Mesela Hero AB kriterlerine uygun mu?
Hangi Avrupa ülkelerinde satılıyor?
Aklımda deli sorular.!!
Hero sadece bir örnek. Adını sanını hiç duymadığımız motorlar fink atıyor memlekette.
Bu işin başı neresi, sonu nereye varacak?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
10 Aralık 2015, 09:49
#31
@COQ, cok gecerli sorular. Bana oyle geliyor ki dunyanin en iyi on ekonomisi arasinda yer alma yerine Hindistan-vari bir duruma dogru kayiyormusuz gibi bir his var icimde. Sanki 2023'e dogru ilerleyecez diye bekler dururken kut diye gelip carpacak bize 2023
-
10 Aralık 2015, 13:29
#32
hasmet adlı üyeden alıntı
@COQ, cok gecerli sorular. Bana oyle geliyor ki dunyanin en iyi on ekonomisi arasinda yer alma yerine Hindistan-vari bir duruma dogru kayiyormusuz gibi bir his var icimde. Sanki 2023'e dogru ilerleyecez diye bekler dururken kut diye gelip carpacak bize 2023
Hindistan'ın durumu bizden iyi. BMW bile piyasa araştırması yapıp iyi satılır düşüncesi ile 300 küsür cc motor üretiyorsa bir ülke için bu durumu özetlemeye yeter bence. Türkiye'nin eş değeri Nijeryadır.
-
10 Aralık 2015, 14:26
#33
mmysgr adlı üyeden alıntı
Galiba şunu söylemek istemiş Hero; "yeni model getiremiyoruz ama elimizdekilere bir bakın derim."
Biraz bana da öyle geldi. Ekstra bir cezbediciliği yok henüz kullanıcıları için. Yani ben neden hero almayalım? Ucuz mu? O kadar mı kaliteli? Yoksa gerçekten çok çok az mı yakıyor? Şekil şemal mı var? Yani aslında hiçbir karı yok gibi duruyor diğer firmalardan. Tvs iyidir. Bu sebepten diğer hintli firmalar da buradan yürüyor gibime geliyor.
COQ adlı üyeden alıntı
Çin, Hindistan gibi nüfusu milyarı aşan ülkelerin mallarının çok satması bir değer ifade etmez.
Hero 7 milyon sattı denmiş
Sonrasında da Hindistan pazarının yüzde ellisine hakim denmiş.
Arkadaş nüfusu 100 milyon olan ülkede yılda 2 milyon motor satılırsa milyarlık ülkede 20 milyon satılabilir yani bu rakamdan
vay be herkes x markasını alıyor gibi bir sonuç çıkarılmaz.
Hele ki milyar nüfusa sahip ülkede yabancı markalara yasak ya da kota uygulanıyorsa tüketicinin zaten senin dışında fazla bir seçeneği kalmıyor.
Yaşı küçük olanlar bilmez.
Eskiden bu Türkiye'de ençok satılan sigara markası Maltepe'ydi.
Yabancı sigara yasaktı çünkü.
İthalat bir serbest bırakıldı hop göçtü koca Maltepe.
Fiyatları iki katı olmasına rağmen kısa sürede yabancı markalar piyasaya hakim oluverdi.
Bu da bunun gibi bir şey.
Bazı arkadaşlar pahalı demiş ama eğer iddiaları gerçek çıkarsa kısa sürede ciddi bir kitleye hitap edebilir.
Benim merak ettiğim konu başka.
Her yıl zırrt pırt değişik markalarda motosikletler peydah olmaya başladı Türkiye'de
Merak ettiğim husus ülkemizin bu konuda standartları nelerdir?
Ülke yol geçen hanına döndü.
Bir delik bulan dalıyor içeri.
İyide bu motosikletler standartları karşılıyor mu?
Standartlar ne?
Mesela Hero AB kriterlerine uygun mu?
Hangi Avrupa ülkelerinde satılıyor?
Aklımda deli sorular.!!
Hero sadece bir örnek. Adını sanını hiç duymadığımız motorlar fink atıyor memlekette.
Bu işin başı neresi, sonu nereye varacak?
Bu son paragrafta bahsettiğiniz soru durumumu bende bi ara çok düşünmüştüm. Adı sanı ciklet markası gibi olan o kadar çok firma çıkıp (hatta firma bile değil demek daha olur) bişeyler satmaya çalışıyor. Her sene bi motorun yılı oluyor. O sezon konuşuluyor, taklalar atılıyor, bekleniyor. Sonra araç bir geliyor, herşey hüsran.
Sorarım size ey ahali, mesela. Geçen yıllarda dövüştüğümüz bumoto calibre filan vardı. Allah aşkına son 3 aydır şu forumda tek bir kere bumoto adı geçti mi?
Sonra neden honda ya para veriyor millet.
Son 10 yıldır, hergün cbf adını duyuyorum, mağaza firma ahada orda duruyor.
Bana calibre yi satmaya çalışan bisiklet ustası ise, şu an da ortalıkta yok.
-
12 Aralık 2015, 03:34
#34
jrscout adlı üyeden alıntı
100 cc motordan nasıl bir performans bekliyorsun? Zaten yazmışsın işyerimin motoru diye. Senin patronun , motor ile uçmanı-kaçmanı beklemiyorki. Onun için önemli olan Motosikletin gider kalemleri, yakıtı, parçası vs. Yani anladığım kadarı ile Heronun scooter'i patronunun bütün ihtiyaçlarını karşılıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
Arkadaşlar Hero bayisi arkadaşlarım var. Antakya bayisi mesela, 2016 yılında hero 7 yeni model getiriyormuş. 3 adet vitesli 4 adet scooter. Scooter modellerinden biri de saç kasa olacakmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------
Yurdukoru arkadaşım, bana rampada kalan bir adet Today göstersene, Today hayatımda gördüğüm en güçlü 50 cc'dir. Hero scooter modeli için 80 Km değil 55 Km rahat gittiğini söylüyor. Herhangi bir Domino's şubesinde çalışan kuryeler ile konuşabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
Test etmek lazım. Hero bu fırsatı veriyor. Bence herkes dediği ile kalmasın, gidip test etsin ve yorumlarını ona göre yazsın. Bize yakışan budur. Ben açıkçası, Hero'nun yatık motor olan Glamour modelini Antakya'da test ettim. Araca dışarıdan serum ile yakıt bağlamışlardı. Şehir içi normal kullanımda, fazla agresif kullanmadım. 70 Km yol gittim. Fazlası olurmuydu bilmem ama ben bunu kendim gördüm ve denedim. Bence sizde deneyin. Çünkü insanlar bu forum sitelerini takip ediyor ve burada yazılanlara itibar ediyorlar. Yanlış bilgilendirme yapmayalım. Mış'la Muş'la bu işler olmaz.
Kardeş spacy varken patron peşpeşe siparişler alırken hero varken alamıyor yani patron da pişman ama ne çare. Kiraladılar motoru 3 yıl sözleşme var patron da memnun değil, Arıyor Adam beni, "abi rampada motordan indim yokuşu çıkmıyor elimle gaz vererek çıkarıyorum diyorum." ayrıca Dominos şubesinde de çalışıyorum. Sana şu kadarını söylüyorum, şu motoru bana 1000 liraya verseler almam. Hero'nun başka motorlarını bilmem, ama pleasure benim gibi 60 kiloluk birini dahi rampada çıkaramıyor yada dik değilse 5 km hızla çıkarıyor. Motor o kadar saçmalıyor ki bazen düzde 80 görüyor yokuş aşağı 80'e gelemiyor. Sadece bir motor için değil işyerine 4 tane getirttiler hepsi de aynı. Hero sana Nasıl fırsatlar verdiyse 70 km falan test ettiysen baya içli dışlısınız. Allah tamamına erdirsin.
-
12 Aralık 2015, 10:33
#35
Boşuna dememişler bilmediğin aş ya karın ağrıtır ya da baş. Test edip tecrübelerini paylaşanlara özellikle osmanico ya teşekkür ediyorum. Maceraya gerek yok, biz yine bildiğimiz markalardan şaşmayalım.
-
12 Aralık 2015, 11:12
#36
COQ adlı üyeden alıntı
Çin, Hindistan gibi nüfusu milyarı aşan ülkelerin mallarının çok satması bir değer ifade etmez.
Hero 7 milyon sattı denmiş
Sonrasında da Hindistan pazarının yüzde ellisine hakim denmiş.
Arkadaş nüfusu 100 milyon olan ülkede yılda 2 milyon motor satılırsa milyarlık ülkede 20 milyon satılabilir yani bu rakamdan
vay be herkes x markasını alıyor gibi bir sonuç çıkarılmaz.
Hele ki milyar nüfusa sahip ülkede yabancı markalara yasak ya da kota uygulanıyorsa tüketicinin zaten senin dışında fazla bir seçeneği kalmıyor.
Yaşı küçük olanlar bilmez.
Eskiden bu Türkiye'de ençok satılan sigara markası Maltepe'ydi.
Yabancı sigara yasaktı çünkü.
İthalat bir serbest bırakıldı hop göçtü koca Maltepe.
Fiyatları iki katı olmasına rağmen kısa sürede yabancı markalar piyasaya hakim oluverdi.
Bu da bunun gibi bir şey.
Bazı arkadaşlar pahalı demiş ama eğer iddiaları gerçek çıkarsa kısa sürede ciddi bir kitleye hitap edebilir.
Benim merak ettiğim konu başka.
Her yıl zırrt pırt değişik markalarda motosikletler peydah olmaya başladı Türkiye'de
Merak ettiğim husus ülkemizin bu konuda standartları nelerdir?
Ülke yol geçen hanına döndü.
Bir delik bulan dalıyor içeri.
İyide bu motosikletler standartları karşılıyor mu?
Standartlar ne?
Mesela Hero AB kriterlerine uygun mu?
Hangi Avrupa ülkelerinde satılıyor?
Aklımda deli sorular.!!
Hero sadece bir örnek. Adını sanını hiç duymadığımız motorlar fink atıyor memlekette.
Bu işin başı neresi, sonu nereye varacak?
Ulkemizde malesef bir standart yok. Bu bizzat tarafimdan goruldu. Kulaktan dolma bilgi degil 2000 senesinde ford gibi buyuk bir markanin golcukteki fabrikasinda 2 arac gordum 2 side ayni kasa ayni motor gibi goruluyordu. Taaki fabrikadaki kaliplari gorunceye kadar. 2 kalip var biri turkiyeye uretilen araclarin kalibi digeri avrupaya uretilenlerin kalibi. Avrupanin standartlari varmis bizim yokmus. Bi ara detayli anlatmistim cep telden yazmak zor oluyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)