Sınıfının Lideri Pulsar 200 NS’te Büyük Fırsat!
Reklamlar
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bu sektör kendi kendini bitirecek diyorum her zaman..Analizler, fiyat politikaları , satış yöntemleri, satış sonrası hepsi sorunlu..
CBR 125 den bi parça daha ucuz olarak girdi pulsar piyasaya. KEndine onu referans aldı nedense..İlk yılı canlı geçti şimdide "sınıfının" en çok satanı diyorlarda. Bu ülkede motosiklet sınıfımı var arkadaş.. Parası olsa milletin herkes gider suziki, yamaha, honda, olmadı bmw, ducati alır ne sınıfı. Millet bütçeye göre motosiklet seçiyor. Ticari kullanımları dışında tutuyorum. Kurye ve/veya paket servis motorlarını.
Bu yılki fiyatlar motosiklet pazarını 2016 yılına taşıyamaz..Araba alıyosun 8 hava yastıklı otomatik 100 km.de ortalama 6-7 litre yakıyor ( benzinli 45 bin TL , 600 lük enduro alıyosun 30 bin TL ???!!! noluyo arkadaş arabada ÖTV yokmu?
Bir üründe olması gereken pazarın 5 yıldır %70 altındaysan ve hala aynı ürün ve/veya aynı fiyatlarla satış yapmaya çalışıyosan sende sorun vardır. Motosiklet sektörü ve yöneticileri bu işi yanlış ele alıyorlar. Yılda 200 bin motosiklet satıcaksın bunun %90 ı 5 bin TL ye kadar olacak. Çinmi kardeşim burası. Honda cbf 150 nin fiyatı 4 bin TL olmalı. Olmaması için hiçbir neden yok.
Türkiye pazarı hindistan değil ancak Türk tüketicisi parayıda hakedişi olan ürüne verme konusunda titizdir.
ÜStelik artık ürünler eskisi kadar sağlamda değil. 2008 öncesi Honda alıyordun 10 yıl kullnıyordun. Şimdiki hondalar 2 segent daha kalitesiz bana göre..
Özeti malın kalitesi düştü fiyat arttı. Artık sıfır motosiklet alıp ıvır zıvır sorun problemlerle karşılaşıyor olmak satışları etkiliyor. Bunu göremiyorlarsa hakikaten dinazor olmalılar.
Yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum ve eklemek istediğim nokta şu http://www.bajajauto.com/pulsar200ns_price.asp#topLook bajajın hindistan satış sayfası ordan assam eyaletini seçiyorum (En yüksek fiyatlandırmalardan biri) çıkan döviz kurunu http://www.xe.com/currencyconverter/convert/?Amount=98,418&From=INR&To=TRY görüldüğü üzere türk lirasına çevirdim (zaten satış fiyatı kdvli) 4,385.39 tl olan bir ürün. Hangi aşamalardan geçerek %100 zamlı hale geliyor aklım almıyor. İzahını yapan varsa samimi şekilde dinlerim.
Reklamlar
-
Kalan farkın yarısı firma karı , yarısı da devlet vergisi.
-
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
0-60km hızlanması 3.1 saniyeymiş. Benim Pulsar'ın debriyaj kavraması en az 3 saniye zaten, hızlı kalkmaya çalışıp debriyajı sert bıraktığımda stop ediyor.
nasıl motor kullanıyorsunuz da şunları yazıyorsunuz. 15bin kmdir kullanıyorum kullanmasam inanıp motor hakkında olumsuz düşünecem
-
enescanatar adlı üyeden alıntı
nasıl motor kullanıyorsunuz da şunları yazıyorsunuz. 15bin kmdir kullanıyorum kullanmasam inanıp motor hakkında olumsuz düşünecem
Siz bi video çekin motoru bağırtmadan en fazla 3000 devirde kaldırın 1 saniye içinde, ben de özür dileyim olur mu ?
-
Zamlar ve indirimler sonrası firmalar temsili
http://images.habervitrini.com/galer...sunmagaza5.jpg
Fiyat bence iyi diğer rakiplere göre...
-
Tüm markaların "bindirim" yaptığı bu günlerde "indirim" yapmaları güzel birşey...
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Siz bi video çekin motoru bağırtmadan en fazla 3000 devirde kaldırın 1 saniye içinde, ben de özür dileyim olur mu ?
9500de rpm ışığı yanan, rölanti devri 2000 olan motoru 3000de kaldırmaya çalışmak nedir? kaldı ki gayette 3000de kalkıyor motor. ama siz 3000de kalksın ama 1 saniyede olsun bu haliyle basmadan yüksek devirlere çıkmadan 3,1 saniyede de 60a çıksın istiyorsunuz. motor 24,5 beygir ama her devirde bu gücü üretmiyor bildiğinizi umuyorum. 9500 devirde 24,5 hp güç üretiyor. yani basmazsan max güce ulaşmazsan 3,1 saniyede 60a çıkamazsın. başka bi tanesi çıkıyor sokağı dönecekken stop ediyor diyor. soruyorsun adama 4. viteste 3000 devire düşürüyor motoru. e zaten rölanti 2000. sonra çıkıp motor stop ediyor diye konuşuyor. nasıl kullandığınızı yazın önce
-
Fiyatların boku çıkmışken adamlar iyi çekmişler aşağı şimdi, stratejik bir fiyat politikası.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
0-60km hızlanması 3.1 saniyeymiş. Benim Pulsar'ın debriyaj kavraması en az 3 saniye zaten, hızlı kalkmaya çalışıp debriyajı sert bıraktığımda stop ediyor.
https://www.youtube.com/watch?v=B22NRJRVmw8
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
kdiner adlı üyeden alıntı
yanlış işte kemal kardeşim. o devirde uçması lazım sen yanlış yapıyorsun adamlar bu haliyle yüksek devire çıkmadan 3,1 saniyede 60a çıkmak istiyor
-
enescanatar adlı üyeden alıntı
yanlış işte kemal kardeşim. o devirde uçması lazım sen yanlış yapıyorsun
adamlar bu haliyle yüksek devire çıkmadan 3,1 saniyede 60a çıkmak istiyor
2000 devirde rahat bir şekilde motora ilk harekti veriyorum, belki arkadaşların farklı bir sıkıntısı vardır, ben ilk aldığım günden itibaren bu şekilde. Enes ben o hıza çıkarsam 6 İeri Papatya Pulsar raydan çıkmış olur, devamı gelir. 13600km de motorum.
-
Bu 0-60 km 3.1 sn.ye nerden çıktı ? Genelde Amerikan standardıdır bu 0-60 mil olarak.. Dünya genelde 0-100 km. yi referans alırda.. 200 cc bir motosiklet için şu kadar hızlı bu kadar hızlı demenin bir manası yok. Bunlar 1. level performans makineleri. Millete denetecekler şimdi bunları kaza maza olacak.. 600 lük ss lerde bile böyle reklam içerikleri yok.. Bajaj Türkiye yi uyarıyorum..Reklam içerikleriniz abartılı ve yeni kullanıcıları yanlış yönlendirebilecek türden..
-
Hızlanma demişken 200CC Bajaj vs 150CC CBR. Eh görünen köy klavuz istemez.. (((:
Hani başka bir yerden girseler anlayacağım da, bajaj hantal bir motor.
Yazmayayım yazmayayım dedim ama dayanamadım..Tamam makinayı kimse kötülemesin vs de neden? Şöyle motor böyle motor abartının dibine vururken sorun yok da millet kötü taraflarını söyleyince mi kötü? Kimse kusura bakmasın hareket halindeyken arka tekeri kilitleyip üzerindeki adamın kaburgalarının kırılmasına neden olan motor isterse 0-100 arasını 1 sn de alsın.
6800 olan fiyatın indirimle 8290 olmasından bahsetmiyorum diğerleri de aynı zammı geçirdi çünkü.Tek takım hepsi.
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
Bende alacaktim pulsar ama tamircime sorunca bir musterisi motor kitlenmesinden dolayi dusup bacagini kirmis yuksek hizda o yuzden vazgectim gidip en iyisini yapip cbr 125 aldim kafam rahat
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bu sektör kendi kendini bitirecek diyorum her zaman..Analizler, fiyat politikaları , satış yöntemleri, satış sonrası hepsi sorunlu..
CBR 125 den bi parça daha ucuz olarak girdi pulsar piyasaya. KEndine onu referans aldı nedense..İlk yılı canlı geçti şimdide "sınıfının" en çok satanı diyorlarda. Bu ülkede motosiklet sınıfımı var arkadaş.. Parası olsa milletin herkes gider suziki, yamaha, honda, olmadı bmw, ducati alır ne sınıfı. Millet bütçeye göre motosiklet seçiyor. Ticari kullanımları dışında tutuyorum. Kurye ve/veya paket servis motorlarını.
Bu yılki fiyatlar motosiklet pazarını 2016 yılına taşıyamaz..Araba alıyosun 8 hava yastıklı otomatik 100 km.de ortalama 6-7 litre yakıyor ( benzinli 45 bin TL , 600 lük enduro alıyosun 30 bin TL ???!!! noluyo arkadaş arabada ÖTV yokmu?
Bir üründe olması gereken pazarın 5 yıldır %70 altındaysan ve hala aynı ürün ve/veya aynı fiyatlarla satış yapmaya çalışıyosan sende sorun vardır. Motosiklet sektörü ve yöneticileri bu işi yanlış ele alıyorlar. Yılda 200 bin motosiklet satıcaksın bunun %90 ı 5 bin TL ye kadar olacak. Çinmi kardeşim burası. Honda cbf 150 nin fiyatı 4 bin TL olmalı. Olmaması için hiçbir neden yok.
Türkiye pazarı hindistan değil ancak Türk tüketicisi parayıda hakedişi olan ürüne verme konusunda titizdir.
ÜStelik artık ürünler eskisi kadar sağlamda değil. 2008 öncesi Honda alıyordun 10 yıl kullnıyordun. Şimdiki hondalar 2 segent daha kalitesiz bana göre..
Özeti malın kalitesi düştü fiyat arttı. Artık sıfır motosiklet alıp ıvır zıvır sorun problemlerle karşılaşıyor olmak satışları etkiliyor. Bunu göremiyorlarsa hakikaten dinazor olmalılar.
Nokta.
Stop etme sorununu çözdük demeden almam.Arkadaşın dediği gibi cbr 125 alırım daha iyi.
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bu sektör kendi kendini bitirecek diyorum her zaman..Analizler, fiyat politikaları , satış yöntemleri, satış sonrası hepsi sorunlu..
CBR 125 den bi parça daha ucuz olarak girdi pulsar piyasaya. KEndine onu referans aldı nedense..İlk yılı canlı geçti şimdide "sınıfının" en çok satanı diyorlarda. Bu ülkede motosiklet sınıfımı var arkadaş.. Parası olsa milletin herkes gider suziki, yamaha, honda, olmadı bmw, ducati alır ne sınıfı. Millet bütçeye göre motosiklet seçiyor. Ticari kullanımları dışında tutuyorum. Kurye ve/veya paket servis motorlarını.
Bu yılki fiyatlar motosiklet pazarını 2016 yılına taşıyamaz..Araba alıyosun 8 hava yastıklı otomatik 100 km.de ortalama 6-7 litre yakıyor ( benzinli 45 bin TL , 600 lük enduro alıyosun 30 bin TL ???!!! noluyo arkadaş arabada ÖTV yokmu?
Bir üründe olması gereken pazarın 5 yıldır %70 altındaysan ve hala aynı ürün ve/veya aynı fiyatlarla satış yapmaya çalışıyosan sende sorun vardır. Motosiklet sektörü ve yöneticileri bu işi yanlış ele alıyorlar. Yılda 200 bin motosiklet satıcaksın bunun %90 ı 5 bin TL ye kadar olacak. Çinmi kardeşim burası. Honda cbf 150 nin fiyatı 4 bin TL olmalı. Olmaması için hiçbir neden yok.
Türkiye pazarı hindistan değil ancak Türk tüketicisi parayıda hakedişi olan ürüne verme konusunda titizdir.
ÜStelik artık ürünler eskisi kadar sağlamda değil. 2008 öncesi Honda alıyordun 10 yıl kullnıyordun. Şimdiki hondalar 2 segent daha kalitesiz bana göre..
Özeti malın kalitesi düştü fiyat arttı. Artık sıfır motosiklet alıp ıvır zıvır sorun problemlerle karşılaşıyor olmak satışları etkiliyor. Bunu göremiyorlarsa hakikaten dinazor olmalılar.
noktası noktasına
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Siz bi video çekin motoru bağırtmadan en fazla 3000 devirde kaldırın 1 saniye içinde, ben de özür dileyim olur mu ?
0-60 bağırtmadan mı yapılıyor da bağırtmadan demişsiniz.
Bu arkadaşın (herzamanki gibi abartılı) sözlerine şu video ile cevap verelim.
-
serkan_emp adlı üyeden alıntı
Trafikte öyle olmuyo o işler, videoda ilk 40 saniyeye bakarsan kalkıştaki gaz vermesinin, motor devrinin senin örnek gösterdiğin videodaki gibi olmadığını görürsün. Abartmadan 4000 devirde rahat kalkıyor demiştim, videoda da 4000 devirde normal bi şekilde kalkıyo motor. 2000 devirde kaldırmak için debriyaj-gaz kontrolünde aşırı sabırlı olmak gerekiyor bu da sıkışık trafikte mümkün değil. İnsan gibi cevap yaz, zahmet edip ciddi cevap yazıyoruz. Bilgisiz olduğundan sadece hakaret edebiliyosun.
-
mengu
bilirsin bu motoru en çok şikayet eden kişi bendim sanırım=)
ama senin sorunu tam anlamadım
yani motoru 3 veya 4 bin devir gazlamadan kaldıramıyonmu?
şayet öyleyse sıkıntı var mesela ben motoru 1. viteste hiç gaz vermeden debraj ile sadece çok rahat kaldırabiliyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)