Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

TT Custom Choppers yüzde 100 yerli markasını yarattı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    sapo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2010
    Şehir
    ŞİLİ CUMHURİYETİ
    Motosikleti
    250 LIK BISEY
    abi hep bahsederken motor motor motor motor diyoruz adi ustunde bu motor..sen motoru yuruyen aksami yapmayip amerikadan hazir getirdikten sonra iki tane boruyu preste egip bukup kaynatinca motor yapmis sayilmiyorsun.birak motoru yuruyen aksami, sinyal camlarindan tutta elciklerine kadar butun parcalarini kendisi tasarlayip uretmedikce motor uretmis bir kisi demek yanlis oluyor bence.oyle acalim bir dukkan iki tane pres bi tane torna birde freze kaynak makinasi biraz da alet edevat al sana % 100 yerli motosiklet fabrikasi yok yaaaa..ulke capinda birkac tane zengin icin icat edilmis bir marka oldugu kanisindayim.seri uretim yapip dunyaya acilma meselesi degil yani adami bogarlar valla...yaptittirmazlarda sattittirmazlarda...
    ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    08 Şubat 2011
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    黑穆拉特 chinese cub
    50 cc lik bile olsa seri üretim olmadıktan sonra ben böyle tek motora yerli üretim, yüzde yüz demem,özellikle motor aksamı harleyden filan alınmışsa,yapalım en ucuzundan bir scooter veya mobilet türü bir şey,100 de 100 türk malı hah ondan sonra konuşalım,arkadaşın başarısı da güzel,gerçekten sevindim ama bence bu başarı sayılmaz
    'He who laughs last, was too slow to get the joke'::146::::145::::piloot::

  3. #23
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    aslında bu adamlar şu çakma çinli chopperlar yerine maks.6000 yada 5000 tl arası bişeyler üretseler onları seri üretim olarak satabilirler vede eminimki patlama yaşarlar bu 30000€ üstü motorlarınıda yine şişli mağazada satışına devam etseler o zaman işte alın buda bizim motorumuz diyip kawa suzuki hondanın chopper yada cruiser motorlarına rakip gösterebilir vede gerçek bi marka olabilirler sonuçta biz amerikada yaşamıyoruz yani ci occ kadar satış olmaz bence o yüzden madem yerli ürettik diyorlar orta sınıfıda düşünmeleri lazım buda benim düşüncem tabi
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  4. #24

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Orange county choppers'ın yaptığını yapıyorlar. Motor şanzıman dışarıdan geliyor, geri kalanı kendileri şekillendiriyorlar. Bu şekilde üretim ve tasarım yapan yerli bir marka olması güzel tabi ama burada çok bir mühendislik yok. Sadece ihtiyaçları olan ürünleri sipariş edip birleştiriyorlar. Haberin veriliş şekli tam olarak bizim basınımızın teknik konulardaki cahilliğini yansıtıyor. Ayrıca bu fiyatlara bu motorları magazin basınında sıkça yer alan, parası olan ama çoğu motorcu olmayanlar dışında kimseye satamazlar. Zamanla moda haline gelir, ne kadar popçu, manken, dizi oyuncusu varsa alır evinin salonuna aksesuar olarak koyar. İnşallah ilerde custom modeller dışında herkesin ulaşabileceği daha basit modeller de üretirler ama zannettem.

  5. #25
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Arkadaslar konu hakkında bilgisi olmayan icin soyleyim

    Dunyada bindiginiz bir cok otomobil firmasi zaten kendi motorunu kendi uretmiyorki

    Mercedes, Ford gibi bir kac sayili firma harici tum firmalar motorlarini hazir disardan aliyor.Hic bir otomobil firmasi zaten fabrikada bir sey uretmezki.OEM eslestirmesi denilen ve orjinal parcalarin kac farkli arabada ve motorda kullanildigini gosteren bazi listeler vardir. Bunlar sadece yuksek rakkamlarla Yedek parca isi yapan fabrikalara satilir. Bu listeyi gorseniz akliniz cikar sanirim Oyle safkan bir araba kimse yapmaz. Bunun maliyeti yikici olur. Dusunsenize motora , radyotore , her seye kalip maliyeti bindigini.

    Ototmobil ve motosiklet fabrikalarinda sadece montaj ve boya hatti vardir. Sadece bu ikisi icin bile koca bir alan kaplamaktalar.

    Dunyada isi sadece motor uretmek olan yada sadece sanziman uretmek olan fabrikalar var.Bu markalari bilmemeniz gayet dogal. Ama forumlardan ornek verir isek Rotax. Sitesini inceleyin Sadece motor ureten ve bugun BMW, KTM ve Apriliayi besleyen bir firma

    Mesele dogru parcayi dogru sasiye koymak bunun yedek parca agini saglamak, Sanayi ve Ticaret odasindan garanti belgesi almak.

    O yuzden disardan bakildiginda OCC basit is yapiyor gibi gorunsede inanin bu kadar basit degil. Her tasarimini ve uretimini kendi yapan Ferrari gibi luks spor ozel araclari bu konunun disinda tutuyorum. Zaten bu yuzden o fiyatlara satiliyor.

    TT Custom Choppers cidden tebrik ederim. Ama Turkiyenin bakanlari bu adamin suratina bile bakmaz . Hindistan devleti bile her seyin farkinda. Essek hosaftan ne anlar.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  6. #26

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Şimdi şu iki noktanın farkını iyice ortaya koymak lazım. Bir şeyi (motoru) başka bir tasarlayıcı/üreticiden hazır satın almakla, kendin tasarlayıp başka bir tedarikçiye ürettirmek aynı şey değildir. Dünyadaki hemen hemen bütün otomobil üreticileri teknoloji ortaklığı olmadığı sürece kendi motorlarını tasarlarlar ve kullanırlar. Şu an kurulmuş olan ortaklıklardan dolayı kullanmıyor olsalar bile zamanında uzun yıllar sadece kendi motorlarını kullanmışlardır. Örnek vermek gerekirse Renault ile Nissan firmalarının motorları pek çok modelde aynıdır ve genellikle Renault motorları kullanılmaktadır. Keza Dacia otomobillerinin motorları da Renault'dur. Volkswagen grubunun motorlarının tümünü de büyük ihtimalle Volkswagen tasarlamaktadır.

    Çoğunluğun sandığı gibi önemli olan üretmek değil, öncelikle markanın sahibi olmak ve sonrasında da tasarlayıp gerekiyorsa başkasına ürettirmektir. TT Custom marka sahibidir ama mekanik aksamı tasarlamak onun işi değildir, olamaz da. Bir de şu var ki bu işe 100 yılını verip motor tasarlamayı öğrenmiş bir firmanın bir süre sonra başka firmadan motor satın almaya karar vermiş olması ile TT Custom gibi yeni bir firmanın bunu yapması her iki firmayı da aynı kefeye konulması için yeterli değildir.

    Motor tasarlamak ciddi mühendislik ve de birikim işidir ve TT Custom bunu malesef beceremez. Onlar sadece montajcı ve bir de tabi bir nevi endüstriyel tasarımcılar. Bunun yanında kullandıkları şasiler için de, eğer hepsi standart değilse bir miktar tasarım yapıyor olabilirler ama onu da yaptıklarını sanmıyorum.

  7. #27

    Üyelik
    31 Ekim 2010
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Tvs Apache
    Zamanında Amerika ve avrupa için beyin göçümüz var diyorlardı. Şimdi hindistan mı çalıyor yetenetklerimizi. Bu hale mi? düştük diyesim geliyor.

    Basket takımına milyarlar dağıtan başbakanımız. Sanayide kendini ispatlamış bu kişiden nasıl habersiz kalabiliyor.

    Bu şahsı bakanlarımız görmemiştir doğrudur. Yoğun olabilirler , Müsteşarları, yardımcıları ne işle meşguller orasıda meçhul..

    Tarhan Telli kutlarım.

    Bir yerden başlamak gerek sanırım.
    Elle tutulabilen , sessizlik vardır..

  8. #28
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "motosiklet üretimi " heralde bunun anlamını anlayamadım
    motosiklet üretiminin temelini motor oluşturur
    biri (blok )motor'mu üretmiş?
    TT'nin işin evo motorları alıp hazır şasi üzerinde aksesuar üzerinden geliştirmektir

    sapla , samanı karıştırmayın
    tam yazıcaktım % 100 yerli helal olsun diye ama benden önce yazılmış zaten.
    motorunu-şanzımanını ve diğer aksamlarını üretmedikten sonra nasıl % 100 yerli diyebiliyorlar anlamıyorum.
    O şekilde zaten üretim yapan çok var.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  9. #29
    cagriaksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Harley-Davidson XL883R
    TT customs gerçekten başarılı bir firma ona diyecek yok.

    Yalnız %100 Türk malı olan ilk motor Ramzey'dir arkadaşlar, motorundan şaşesine, tamamiyle ülkemizde üretilmektedir, tasarımı teknolojisi vs. kopyadır belki bilemem ama, en nihayetinde bir MONTAJ HATTINA değil ÜRETİM HATTINA sahipler.

    Bu arada Master'lar için dünyada 10 tane var bunlardan biride Harley-Davidson'un sahibi Harley Davidson yazmışlar haberde, nerelerimle güldüm anlatamam, böyle saçmalık olmaz, herifLER öleli kaç yıl oldu belli değil, bizim dangalak medyamız 2 soyadı bir araya getirip isim yapacak kadar cahil olmaktan kurtulamadı. Çok üzülüyorum çok...

  10. #30

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki AN 125
    reklamasyon ....

    hava civa....

    O motorların üzerinde türkiyede üretilmiş tek şey ... kıl tüy ve airbrush dır.

    Birde gebzede bayram ustaya yaptırdıkları ve italyadan geliyor diye bir kaç yüz euroya sattıkları deri seleler vardır sanırım

    bu arkadaşlar motor üretiyorsa bizim mahallade şahine jant, kanat yapan gençlerde otomobil üretiyor demektir.

    Türkün türke gazlaması motor üretiyormuş...Motor süslüyor adam...Eline kaynak makinası almış mı acaba....

  11. #31

    Üyelik
    31 Ekim 2010
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Tvs Apache
    Alıntı omercem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reklamasyon ....

    hava civa....

    O motorların üzerinde türkiyede üretilmiş tek şey ... kıl tüy ve airbrush dır.

    Birde gebzede bayram ustaya yaptırdıkları ve italyadan geliyor diye bir kaç yüz euroya sattıkları deri seleler vardır sanırım

    bu arkadaşlar motor üretiyorsa bizim mahallade şahine jant, kanat yapan gençlerde otomobil üretiyor demektir.

    Türkün türke gazlaması motor üretiyormuş...Motor süslüyor adam...Eline kaynak makinası almış mı acaba....
    komik.. zerda abi çok güzel açıklamış. böylesine yerden yere vurmanın anlamı nedir ki
    Elle tutulabilen , sessizlik vardır..

  12. #32

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki AN 125
    Bebek badem ezmecisi, Halka satmak için bisküvi üretmek istiyorum devlet destek olmuyor derse gülerim ben.

    Bunlar butik montajdır. Ortaya güzel bir şey çıkar saygı duyarız elbet ama ... ama 4 zengine 4 motor boyayıp, devlet arkamda dursun bilmem ne filan diye efelenmeye gerek yok

    Dünyanın her yerinde olan boyle gelişmiş hobi/zenaat faaliyetleri nedense bu ülkede ben yaptım destek yok diyerek reklam edilmeye çalışılıyor.

  13. #33
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    birkaç girişimcinin vole vurma girişimine "sanayi devrimi" muamelesi yapmak gerçekdışıdır, kendini kandırmadır.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  14. #34
    abdullah_03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2008
    Motosikleti
    YOK
    başbakan yerli üretimi konusunda çok ısrarlı hayırlısı olur inşallah

  15. #35

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    [QUOTE=abdullah_03;2263746]

    basbakanın söylemlerinin ciddiye alınacak bir tarafı yok
    hatırlarsanız (işadamları)herkes bir kişiyi işe alsak memlekette işsizlik sorunu kalmaz diyecek kapasitede biri
    lafla iş yürümez
    -türk arabası yapın(bu zamana kadar kimsenin aklına gelmedi )
    -yarın başlıyoruz

    neden yapılamıyor diye bir başlık acılırsa uzun uzun konusuruz




    seko zaten izah etmiş birçok firmanın motorları başka yerde yapılmasına karşın kendi mühendisleri tarafından tasarlanır
    öte taraftan aprillia,bombardier,buel gibi firmalar dogrudan kendileri için hazırlanan motorları kullanır.(isimleri yanlıs yazmıs olabilirim)
    su an için TT'de kendi motorunu tasarlayacak bilgi birikimine ve güce sahip olmadıgından hindistan'da bir fabrikayla anlasacagı gorunmekte
    zaten işleri tasarım üretim değil
    öte taraftan zaten custom chrome'un tedarıkcısı olarak yapabilecegi uzerınde logo ve benzerı seylerı bolt on parcalara işlemek olacak'tır


    yanlız ilk yazımdada belirttim.şüphe ile yaklaştığım bir haberdir
    belkide şu an farkında olmadan istediklerini yapıyoruz
    reklam reklamdır
    yazmıyorum daha püuh!

  16. #36
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Kedi erişemediği ciğere mundar dermiş...
    AKIN FİDAN

  17. #37
    Ali Sungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Regal Raptor 125 cc
    Başbakan yerli üretim olayında samimi ise ilk önce kendi bindiği ve diğer devlet görevlilerinin kullandığı otomobillerin markasının Mercedes değilde Türkiyede üretilen bir marka olmasını sağlamalıdır.

  18. #38
    DaBEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2010
    Şehir
    İst..
    Motosikleti
    KTM 125 Duke... bide 250 cc ögrenci akbili..
    beyler bu haber ciddi bi yayın organından mı yoksa zaytung tan mı cıkma emin olamadım..

  19. #39
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    arkadaşlar az biraz iktisat bilirim, yapmakla bitmiyor iş. yapmak mühendislik ve yatırım tarafı. ve yaptıkdan sonraki süreçten çok daha kolay bi süreç. piyasada tutmak ve tutturmak için çok ciddi sermaye desteği ve pazarlama/reklam ister. en az 5-10 sene para desteği ve zarara kabul denmesi lazım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:32 ----------

    hyundai ilk arabasını 1 ayda yapmıştır. sıfırdan. yapmak kolay ama tutturmak zor, destekli patron olmadan olmaz o iş
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  20. #40
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    ben mecidiyeköyde gitmiştim yerlerine sağ olsunlar çok ilgilendiler gerçekten güler yüzlü insanlar. kavasaki VN 1500 vardı ozaman egzoz vs bikaç modifiye nasıl yaparsınız gidonu fln uzatmak istiyorum demiştim adamda bana bu motora deymez demişti :D şok olmuştum =)


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler