Az önce tv haberlerinde kazaya karışan taksiyle birlikte araçların otoparkta gündüz gözüyle incelemesi vardı.
1-Olay çarpışma ile başlıyor!
2-Taksideki çarpışma izi
Sağ ön çamurlukta!
3-Taksinin solundaki izler bariyer izi.
4- Taksinin ön tamponu yerinde yok.
5-Taksici motoru görmediğini ve motorun arkadan geldiğini videoda açıkça söylüyor!
Yıllardır motosiklet kazalarını duyuyoruz, görüyoruz ve dinliyoruz.Olaylar durulduktan sonra bazıları hakkında çok net bilgiler aldığımızda oldu. Motosiklet kullanıcıları olarak olayı en iyi anlayacak insanlar da bizleriz. Olay yeri ve izlere bakarak aklımda olayı canlandırabiliyorum.
-Taksi muhtemelen orta şeritte 100 gibi bir hızla gidiyordu. Rahmetli de sağ şeritten geliyordu.
-Videoda polis devir saatinin 9000 devirde takılı kaldığını söylüyor. Gerçi vitese göre değişir ama kullandığı motora bakarak süratli olduğu söylenebilir, yinede kesin konuşmamak lazım. Şu anda bilmiyoruz.
-Taksici bir anda zart diye frene basıp sağdaki sapağa girmek istedi.
-Motorcu için yapacak pek birşey yok zaten. Dümdüz gidiyorken, soldan gelen taksinin çarpması ile ne olduğunu bile anlamadan o hızla direkt yolları ayıran bariyerin başlangıç noktasına kafadan girdi. Bu anda hemen ön takım koptu.
-Taksi bu arada sapaktan içeri girdi. Bu anda sürücü ve motosiklet havada takla atıyordu. Hız varsa bile orada sönümlendi. Kinetik enerji bariyeri delip içeri giremediği için potansiyel enerjiye dönüştü, yani yerçekimini yenip havaya doğru yöneldi.
-Bir anda esnek olmayan bir çarpışma gerçekleştiği için şok çok şiddetli oldu. Ona rağmen taksicinin sapaktan içeri girip durmasına kadar geçen mesafeyi motor havada kat etti. "Motor önüme düştü" dediği olay da bu.
-Olay yerinde direk varsa çok iyi incelemek lazım. Sürücü havada bu direğe yada yere düşünce bariyer ayaklarına çarptı muhtemelen.
Tamamen kurmaca üzerinden gittiğimi tekrar hatırlatmak istiyorum.
Genç oyuncuya rahmet, geride kalan ailesi, arkadaşları ve sevenlerine başsağlığı diliyorum.