Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Can alan bariyerler artık öldürmeyecek

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Bariyerler yeni yapılmadı mı bir ton masraf,başta üzerine modifikasyon düşünmeleri gerekirdi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    bu bariyerlerinde altı boş olmayacak umarım.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  3. #23
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    BU haberi bende görmüştüm TVde aslı astarı var mı bilmem bugün televizyonda söylenen yarın unutulduğu için haberciler yada yetkililer kafasına göre sıkabiliyor.

    Umarım bu sistem değişir de bariyerlerde yitirmeyiz canlarımızı.
    Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS

  4. #24
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bariyerler yeni yapılmadı mı bir ton masraf,başta üzerine modifikasyon düşünmeleri gerekirdi.
    düşünülen şeyler var !!! ama düşünülen şeyler sen ben o değil malesef :(
    anladın sen onu çizdirmeyeyim şimdi faça mı
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  5. #25
    abdullah_03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2008
    Motosikleti
    YOK
    Alıntı bRkq35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oh ya sonunda düzgün yollara kavuşuyoruz.

    düzgün yollara değil düzgün bariyerlere yollar her zaman delik deşik

  6. #26

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600 - 2008
    evet en azından artık kolayca kolumuz, bacağımız hatta başımız kopmayacak bu hayata geçerse.

    Alıntı Fecri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzlediğim, sevindirici bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum.
    EN 1317 no ile Avrupa Standardında olan ''Lastik Bariyer'' öncelikli olarak İstanbul ve Büyükşehirlerdeki otoyollara ardından da tüm Türkiye'deki otoyollara uygulanacakmış.

    http://www.lier.fr/en/Catalogue/Prod...-Standard.html














  7. #27
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    1) Konunu başlığına konan resim 'temsili' mi, yoksa bariyerin gerçek hali mi ?

    2) Biz motosikletlilerin sağının solunun kopmaması için o bariyerlerin altının mutkala kapatılması gerekiyor. Peki trafiğe çıkan araçların tümünü de işin içine katarak düşündüğümüzde, bariyerlerin hepten değişmesi gerçekten gerekiyor mu ? Yoksa yine birileri birilerinin cebini doldurma (Türkiye'de her zaman olduğu gibi) peşinde mi ?

    3) O kadar para harcanıp bariyerler tamamen değiştirilecek ve altları yine açık olacaksa üstteki bir arkadaşın dediği gibi "unutun gitsin". Bu, bize "siz ölün, sorun değil" denilmesi gibi birşey olur.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  8. #28
    T0LGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    -Yok-
    Gerçekten çok sevindim ben daha motorumu almadım ama gerçekten sonunda dedim.en azından betona çarparım ..İnş projede gerçekten hayata geçer..

  9. #29
    -eren- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Değişik bir sl 150
    Sanırım dünki haberden sonra bu bariyerlerin bir işe yaramadığını anladılar..
    Geç oldu ama kâr kârdır demeye dilim varmıyor..

    Haber linki:http://yenicaggazetesi.com.tr/yg/hab...hp?haber=42468

  10. #30
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Hep aklımdaydı böyle bir haber çıkacağı ve hep söyledim kendi kendime;

    Bariyerleri görmeden inanmam

  11. #31
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    sadece motosiklet kullanıcılarının bir tarafları kopmasın diye bu işe girişilmez.

    eğer ciddi olarak böyle bir proje var ise yapılması düşünülen bariyer modeli ile ilgili kapsamlı bilgi bir basın toplantısı ile verilir, ne için yapıldığı konusunda az çok fikrimiz olur.

    demek artık kaldırımları söküp yeniden yapmak getiri sağlamıyor iş bariyere düştü.
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  12. #32
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Ne yaparlarsa yapsınlar. Biz bunlarda da ölmenin bir yolunu buluruz.
    Kimsede birkaç motorcu ölmesin diye bu işe girişmez oda ayrı konu.
    Ayrıca kafa olarak Avrupa birliğine girememişsek oramızın buramızın girmiş olması bize pek birşey kazandırmaz.
    Oradaki anlayış bizde olsaydı bariyer konusuda bu kadar hassas bir konu olmazdı zamanında.
    Oda yapılır yarın birisi kafasını kaldırıma vurup ölünce de kaldırımlar çok sert süngerdenmi yapılsın diyeceğiz. Neyse bunada şükür yinede. Kafalarda birgün gelir değişirde orada burada kimseye kask takmanın önemini anlatmaya çalışmadığımız günleride görürüz belki...
    Kim bilir ?

  13. #33
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Bu işin yapılacağı belliydi aslında ve yapılacaktır da..AB standardında da olacaktır muhtemelen..
    Çünkü işin ucunda ihale var, para var, nemalanma var..

    Tamamdır, bizler için çok iyi bir haber..

    Gel gelelim bende haberde motosikletlilerden bir kelime dahi olsa bahsedilmemesinde kasıt olduğunu düşünüyorum..
    Artık çok açıka inandığım bir şey var..

    Petrol şirketleri, vergi alan devlet, yan sanayi ağaları vb. şahıs, kurum ve kuruluşlar motosikleti halka özendirmek istemiyor..

    Çünkü motosiklet çevreci..
    Çünkü çoğunlukla motosiklet parçaları otomobiller kadar pahalı değil..
    Çünkü motosiklet vergileri arabalardan az..
    Çünkü motosiklet daha az yakıt harcıyor..

    Durumun analizi budur bence..

  14. #34

    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Güzel bir haber sevindiğim tek nokta bazı dengesizlerin aaa kolu kopmuş aaa ayağı kopmuş gibi cümleler kuramamak olması.

  15. #35
    anılyuksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    izmit/kandıra/cebeci
    Motosikleti
    Bianchi Falcon 125 (2006) Hyosung MS3 250 (2010)
    insanın kaza yapası geliyor, bize fazla bunlar gelişme güzel . . .
    Bianchi Falcon 125 41 N 3103
    Hyosung MS3 250 35 AP 4831
    Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı emomen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geç kaldılar bile...

    Not: Ben hala yapabileceklerine inanmıyorum...
    Eğer yapabilirlerse en azından torunlarım falan daha güvenli motosiklet kullanmış olur.

  17. #37

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    AB standardı ilk defa işimize yarayacak :D

  18. #38
    6PaTLaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul Beylikdüzü-Izmir
    Motosikleti
    Asya AS 150T-19A, Lifan LF200 GY6, Hero Karizma R
    USA de Taş devrinde Asfalt Varmış Sene 2010 Bizim Yolların Hali Ortada .
    Güzel olacak Güzel...

  19. #39
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çünkü motosiklet çevreci..
    Çünkü çoğunlukla motosiklet parçaları otomobiller kadar pahalı değil..
    Çünkü motosiklet vergileri arabalardan az..
    Çünkü motosiklet daha az yakıt harcıyor..

    Durumun analizi budur bence..
    Aaa, en önemlisini atlamışsın. Motorsiklet sektörü çok daha küçük ve UCUZ! bir sektör. Herkes ne diyor? "Ya abi bir araba şart artık..." Niye? Ulaşım aracı çünkü. Doğru da ama insanlar bir farketse Türkiyenin ikliminin aslında motorsiklet için nekadar uygun olduğuna ve motorsikletin daha uygun bir ulaşım olduğuna... Adamlar 25.000€ luk araçları ~50.000€ dan satabiliyorlar, neden motorsiklet sektörü gelişsin ki??

  20. #40

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Bariyerlerin Altının Dolu Olup Üst Tarafının Uzun Olması Sağlıklı Olsan Ve Başlangıç Ve Bitiş Noktalarını Sivri Yapmak Yerine Oval Yapmaları Gerekiyor.

    Bi Arkadaşın Dediği Gibi Bariyerler AB Standartlarına Uygun Yapıcaklarda Bunu Yapacak Arkadaşlar Standartlara UYGUN Mu Acaba Die Düşünüyorum Bizim Ülkemizde Salla Başı Al Maaşı Taktiği Olduğu İçin.

    Ab'ye Giremedik Belki Ama Ab Standartlarına Bari Girelim Artık Geç Bile Kalınmış Bir Hareket.
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler