Yollarda ki Çukurları Boyuyorlar
Reklamlar
-
jawa adlı üyeden alıntı
Tali yollardaki mıcırlı uygulama tamamen maliyetle ilgili, en ucuz yöntem bu.Toprağın üzerine zift döküp mıcırı boşaltıp yayıyorsun.Ondan sonra yallah.Gelen geçen araçlar geri kalan işi tamamlıyor!
yeni aldığımız lavicert arabamızın, camlarına kadar simsiyah olduğu gün geldi aklıma. ana avrat ölü diri sövmüştük, bu mıcır olayı şerefsizliğin daniskası
Reklamlar
-
biz turkiyedeki cukurlari boyamaya kalksak hemen boya fabrikalari yabancilarin eline gecer
-
Silverwing adlı üyeden alıntı
Çözüm basit ama uygulamaya koymak zor. Beton asfalt olarak yollar yenilense hem yerli üretim olacak, hemde çökme olmayacak. Yollar bozulmayınca aynı işten defalarca para kazanma şansı sona ereceği için bu sistem Türkiye'de zor işliyor. Ayrıca beton asfalt, durma mesafesinide kısaltıyor.
Netteki araştırmama göre: Beton Yolların Üstünlükleri
1-Beton kaplamanın sınanmış en önemli üstünlüğü uzun hizmet ömrü ve üstün dayanıklılığıdır.
2-% 100 Yerli Malzeme ile Yapılır
3-İlk yapım maliyetleri karşılaştırmasına göre, asfalt yolun kilometre maliyeti 2004 yılı verilerine göre 436 - 622 milyar lira arasında değişmektedir. Yolun beton yol olarak inşa edilmesi halinde ise kilometre maliyetleri 369 - 570 milyar lira arasında değişmektedir. Bayındırlık ve İskan Bakanlığı’nın kriterlerine göre yapılan bu maliyet hesapları beton yolun asfalt yola göre yüzde 20 - 30 arasında daha ucuz olacağını göstermektedir.
4-Amerikan Devlet Karayolu ve Taşımacılık İdareleri Birliği tarafından Kanada’da yapılan bir araştırmaya göre, asfalt yolların yüzde 61’i bahar koşullarında bozulmaktadır. Oysa aynı koşullarda beton bozulma oranı sadece yüzde 5.5’tir
5-Beton Yolların Taşıma Gücü Yüksektir
6-Beton Yollar Her Mevsimde ve Her Koşulda Yapılabilir
7-Beton Yol Doğal ve Kentsel Çevreye Zarar Vermez
8-Ağır araçlar, asfalt yollarda beton yollara göre daha fazla deformasyona neden olurlar.
9-Beton Yollar Gece Görüşünü Kolaylaştırır
10-Beton Yolun Sürüş Konforu Yüksektir
güzel araştırma tebrik ederim fakat o beton yolu yaparken bizimkiler malzemeden çalar içine deniz kumu koyarr... o betonunda dayanıklılığı kalmaz asvaltı bile daha iyi halde görmeye başlarız... Beton u %5 koyup gerisini kum koyar bizimkiler...
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
yolları düzgün yapsalar belediye başkanlarının yiğenleri aç kalır.çukur kendiliğinden açılmasada akrabalarına para kazandırmak için yok elektrikdi,yok su,doğalgazıydı 100 kere kazıyolar zaten senede.biz bunu ancak rüyamızda görürüz
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
betondan ziyade adam gibi toplu taşıma sistemi isterim.
eğer bu mesele bizim memlekette olsaydı kesin bu elemanlar devlet malına zarar verme amaçlı cürüm işlemek için çete kurmaktan içeri atarlardı.
welcome to the jungle
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
bugay adlı üyeden alıntı
bizden de herkes 1 çukur boyasa olmaz mı ki ?
72 milyon insana karşılık kişi başı yaklaşık 20 tane çukur boyamamız gerekir.Yaşasın Diyo
-
hangi birini boyayacaksın,istanbuldan memlekete gidene kadar motorun anası ağladı çukurlardan,her birini boyamaya kalksam memlekete varmak yıllar alır
-
16 Aralık 2010, 15:13
#48
Konuşmadığınız konu kalmamış birader, hemen başlığımız kitlendi
E noldu nisandan bu yana, hala kapkara çukurlar
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler