Ramzey Yamaha'ya 100 bin motosiklet üretecek
Reklamlar
-
Gaziantep İl Temsilcisi
Japon Motosiklet firması Yamaha Motor’un, Afrika pazarına ihraç edeceği motosikletleri yerli motosiklet üreticisi Ramzey’e ürettirme kararı aldığı bildirildi.
Ramzey’in yaptığı yazılı açıklamada, Yamaha’nın Afrika pazarı İçin Türkiye’yi üs olarak seçtiği belirtilerek, şirketin, Afrika pazarına ihraç edeceği motosikletleri yerli motosiklet üreticisi Ramzey’e ürettirme kararı aldığı duyuruldu.
Bu kapsamda üretilen ilk parti malı taşıyan 5 TIR’ın yola çıktığı ifade edilen açıklamada, 2010 yılında Yamaha için 40 bin adet 50 CC’lik motosiklet üretmeyi planlayan Ramzey’in, 3 yıl içinde bu rakamı 100 bin adete çıkarmayı hedeflediği belirtildi.
Yapılan İşbirliği anlaşmasının Ramzey’e 30 milyon lira yıllık katkı sağlayacağını anlatan Genel Koordinatör Fevzi Lütfi Yalnız, üretim için ilk etapta 10 milyon lira yatırım yapacaklarını açıkladı.
Yalnız, tüm firmaların küresel ekonomik kriz nedeniyle zorluk çektiği 2009 yılında 5 milyon lira yatırım yaptıklarını belirterek, şunları kaydetti: “Dünya ve Türkiye motosiklet pazarında yaşanan olumsuzluklara rağmen Ramzey olarak krizde yatırım ve büyüme planlarımızı ertelemedik. 2009’un ikinci yarısında firmamız, Yamaha gibi dünya devi bir kuruluşla stratejik hedeflerini birleştirerek şimdiden global pazara hizmet eden bir üretim fabrikası olmuştur. Oluşan yeni şartlarla birlikte Ramzey Motosiklet üretim kapasitesini yüzde 100 artırarak yeni iş istihdamı sağlamış, çalışanlarına ve yan sanayisine ümit kaynağı olmuştur. Personel sayımız şimdiden yüzde 35 artarken 60 adet yan sanayiye de ek iş olanağı sağlanmıştır. Yamaha iş birliği için Türkiye’de pek çok firma ile görüştü. Bizim tam donanımlı tek fabrika oluşumuz ve Afrika pazarındaki etkin rolümüz nedeniyle bizi tercih etti. Türkiye’nin kaliteli üretimi ve düşük maliyeti dünyanın pek çok ülkesinde yok.
Geçen yıl motorundan kaportasına kadar 35 bin yerli motor ürettik. 2009 yılını krize rağmen büyümeyle kapattık. Satış adetlerimizde ciddi bir artış kaydettik. Kriz ortamında 5 milyon lira yatırım yaptık. 2010 bizim için yatırım ve ihracat yılı olacak. Bu sene ek yatırımlar ve Cezayir’deki yapımı planlanan bir fabrika ile büyümeye devam edeceğiz. Ramzey olarak Cezayir, Tunus, Fas, Burkina Faso, Senegal ve Fildişi Sahili başta olmak üzere Afrika’nın yüzde 50’sine ihracat yapmaktayız. Yamaha ile birlikte Afrika pazarının en büyük oyuncusu haline geldik. Üretimimizin yüzde 70’ini ihraç ediyoruz. 6 farklı ülkede 10 adet distribitörümüz var. 30 bin metrekarelik kapalı alanda 350 personelimizle çalışıyoruz.”
[B]“ORTAKLARIMIZI KOLAY KOLAY DEĞİŞTİRMEYİZ”
Yamaha Motor Co. Limited Motosiklet Geliştirme Organizasyon Müdürü Goan
Takahiko ise, “Yamaha için kalite kilit taşıdır. Kaliteli Türk işçiliğine olan inancımız ve kapsamlı araştırmalarımız sonucu üretimi Ramzey Motosiklet ile yapmaya karar verdik. Bu işbirliğimizi geliştirerek uzun yıllar devam ettirmek istiyoruz” dedi.
Takahiko şöyle devam etti:
“Yamaha bu yıl 55. yaşını kutluyor. Dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri olan şirketimiz yılda 9 ülkede 20 binin üzerinde çalışanıyla toplam 6 milyon adet üretim yapıyor. Yamaha için kalite kilit taşıdır. Daha önce üretimimizi yapan Beldeyama’nın 2008 yılında üretimi bırakacağını açıklamasıyla uzun süren araştırmalarımız sonucu yola Ramzey Motosiklet ile devam etme kararı aldık. İlk sevkiyatı istenilen zaman ve kalitede yapan Ramzey Motosiklet ve Yamaha ekibine teşekkür ediyorum. Japon firmalarının geleneği gereği ortaklarımızı kolay kolay değiştirmeyiz. Bu işbirliğimizi daha da geliştirerek uzun yıllar devam ettirmek istiyoruz.”
Kaynak: Milliyet
HAyat bisikLET GİBidİR PEDal ceVİRmeSSEn düşERSİn....
O BİR SUZUKİ ( YAKIŞIKLI )
Reklamlar
-
Yamaha'yı Ramzey Üretecek
Yerli Ramzey, Yamaha’ya 100 bin motosiklet üretecek
Japon Motosiklet firması Yamaha Motor’un, Afrika pazarına ihraç edeceği motosikletleri yerli motosiklet üreticisi Ramzey’e ürettirme kararı aldığı bildirildi.
Ramzey’in yaptığı yazılı açıklamada, Yamaha’nın Afrika pazarı İçin Türkiye’yi üs olarak seçtiği belirtilerek, şirketin, Afrika pazarına ihraç edeceği motosikletleri yerli motosiklet üreticisi Ramzey’e ürettirme kararı aldığı duyuruldu.
Bu kapsamda üretilen ilk parti malı taşıyan 5 TIR’ın yola çıktığı ifade edilen açıklamada, 2010 yılında Yamaha için 40 bin adet 50 CC’lik motosiklet üretmeyi planlayan Ramzey’in, 3 yıl içinde bu rakamı 100 bin adete çıkarmayı hedeflediği belirtildi.
Yapılan İşbirliği anlaşmasının Ramzey’e 30 milyon lira yıllık katkı sağlayacağını anlatan Genel Koordinatör Fevzi Lütfi Yalnız, üretim için ilk etapta 10 milyon lira yatırım yapacaklarını açıkladı.
Yalnız, tüm firmaların küresel ekonomik kriz nedeniyle zorluk çektiği 2009 yılında 5 milyon lira yatırım yaptıklarını belirterek, şunları kaydetti:
“Dünya ve Türkiye motosiklet pazarında yaşanan olumsuzluklara rağmen Ramzey olarak krizde yatırım ve büyüme planlarımızı ertelemedik. 2009’un ikinci yarısında firmamız, Yamaha gibi dünya devi bir kuruluşla stratejik hedeflerini birleştirerek şimdiden global pazara hizmet eden bir üretim fabrikası olmuştur. Oluşan yeni şartlarla birlikte Ramzey Motosiklet üretim kapasitesini yüzde 100 artırarak yeni iş istihdamı sağlamış, çalışanlarına ve yan sanayisine ümit kaynağı olmuştur. Personel sayımız şimdiden yüzde 35 artarken 60 adet yan sanayiye de ek iş olanağı sağlanmıştır. Yamaha iş birliği için Türkiye’de pek çok firma ile görüştü. Bizim tam donanımlı tek fabrika oluşumuz ve Afrika pazarındaki etkin rolümüz nedeniyle bizi tercih etti. Türkiye’nin kaliteli üretimi ve düşük maliyeti dünyanın pek çok ülkesinde yok.
Geçen yıl motorundan kaportasına kadar 35 bin yerli motor ürettik. 2009 yılını krize rağmen büyümeyle kapattık. Satış adetlerimizde ciddi bir artış kaydettik. Kriz ortamında 5 milyon lira yatırım yaptık. 2010 bizim için yatırım ve ihracat yılı olacak. Bu sene ek yatırımlar ve Cezayir’deki yapımı planlanan bir fabrika ile büyümeye devam edeceğiz. Ramzey olarak Cezayir, Tunus, Fas, Burkina Faso, Senegal ve Fildişi Sahili başta olmak üzere Afrika’nın yüzde 50’sine ihracat yapmaktayız. Yamaha ile birlikte Afrika pazarının en büyük oyuncusu haline geldik. Üretimimizin yüzde 70’ini ihraç ediyoruz. 6 farklı ülkede 10 adet distribitörümüz var. 30 bin metrekarelik kapalı alanda 350 personelimizle çalışıyoruz.”
“ORTAKLARIMIZI KOLAY KOLAY DEĞİŞTİRMEYİZ”
Yamaha Motor Co. Limited Motosiklet Geliştirme Organizasyon Müdürü Goan
Takahiko ise, “Yamaha için kalite kilit taşıdır. Kaliteli Türk işçiliğine olan inancımız ve kapsamlı araştırmalarımız sonucu üretimi Ramzey Motosiklet ile yapmaya karar verdik. Bu işbirliğimizi geliştirerek uzun yıllar devam ettirmek istiyoruz” dedi.
Takahiko şöyle devam etti:
“Yamaha bu yıl 55. yaşını kutluyor. Dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri olan şirketimiz yılda 9 ülkede 20 binin üzerinde çalışanıyla toplam 6 milyon adet üretim yapıyor. Yamaha için kalite kilit taşıdır. Daha önce üretimimizi yapan Beldeyama’nın 2008 yılında üretimi bırakacağını açıklamasıyla uzun süren araştırmalarımız sonucu yola Ramzey Motosiklet ile devam etme kararı aldık. İlk sevkiyatı istenilen zaman ve kalitede yapan Ramzey Motosiklet ve Yamaha ekibine teşekkür ediyorum. Japon firmalarının geleneği gereği ortaklarımızı kolay kolay değiştirmeyiz. Bu işbirliğimizi daha da geliştirerek uzun yıllar devam ettirmek istiyoruz.”
http://www.milliyet.com.tr/yerli-ram...46/default.htm
Beldeyama'nın yerini de Ramzey alıyor sanıyorum. Yedek parça, servis vs. konularda nasıl gelişmeler olacak bakalım.
-
R1 resmi alakasız olmuş Bari ona da parça üretsinlerde 3 ay japonya beklemekten yada çıkma parça almaktan kurtulalım..
-
Şaka filandır bu ya.. gerçekse ben yamahadan vazgeçtim...
-
5 sene boyunca beldeyama da yaptığım işi şu anda ocak ayı başından beri ramzey de yapıyorum.Gerçekten bu ilk 5 tırı yollamak için çok çalıştık.Çarşamba sabahı işe gidip perşembe sabahı işten çıktığımızda oldu.İnşallah herşey yolunda gider ve Hem ülkemiz kazanır hemde piyasamız güzelleşir.
-
aykan adlı üyeden alıntı
Şaka filandır bu ya.. gerçekse ben yamahadan vazgeçtim...
o yüzden alırken made in japan yazmasına dikkat ediyoruz. made in japan değilse en azından made in china yerine made in thailand veya daha iyilerini arıyor gözümüz.
-
Japon devinin yetkilisinin''Yamaha Motor Co. Limited Motosiklet Geliştirme Organizasyon Müdürü GoanTakahiko''şimdiye kadar neden montaj için Türkiye'yi tercih etmediğini sorgulamak gerekir.O kadar otomobil ürettiniz burada, 50 cc motorda mı kalite anlayışınız tuttu.Tabii ki kalitelidir Türkiye Otomotiv Sanayii ve kalite birincilikleri de çok fazladır(Opel-Torbalı,Renault-Bursa,Totota-Sakarya...
İnşallah bu 50 cc mopet değildir.
Ama herşeyin ilki vardır Yamaha 50cc montajından üretim üssüne dönüşmemiz için de bir engel yok.Ramzey'e başarılar dilerim.
-
Hayırlı olsun darısı daha yüksek cc'li modellere.
Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...
-
Japon devinin yetkilisinin''Yamaha Motor Co. Limited Motosiklet Geliştirme Organizasyon Müdürü GoanTakahiko''şimdiye kadar neden montaj için Türkiye'yi tercih etmediğini sorgulamak gerekir.O kadar otomobil ürettiniz burada, 50 cc motorda mı kalite anlayışınız tuttu.Tabii ki kalitelidir Türkiye Otomotiv Sanayii ve kalite birincilikleri de çok fazladır(Opel-Torbalı,Renault-Bursa,Totota-Sakarya...
İnşallah bu 50 cc mopet değildir.
Ama herşeyin ilki vardır Yamaha 50cc montajından üretim üssüne dönüşmemiz için de bir engel yok.Ramzey'e başarılar dilerim.
-
aykan adlı üyeden alıntı
Şaka filandır bu ya.. gerçekse ben yamahadan vazgeçtim...
Neden? Ülkemizde Herşeyin Güzeli Yapılabilir Tayland'dan,Japonyadan Ne Farkımız Var
Lütfen Arkadaşlar Ülkemizi Küçümsemeyelim...
Bakın Arkadaşlar Bu Motor Ülkemizde Yapılıyor Demektense,
Bu Motor Alman Malı Süper Diyoruz...
"TayGuN"
"GuNControll"
"Hızlı Gidebilirim Sen Yapma Telaş (; "
-
ben bu habere sevinemedim...hayirlisi olur inşallah diyelim..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
Yamaha'nın birsürü 50 cc modeli vardı sanırım.Şöyle kaliteli güzel bir model üretseler de bizde 50 cc tadına baksak. (Örn:Tzr 50)
-
cok güzel birşey gerçekten tebrik ettim .
Fikirlere Kurşun İşlemez .
-
hem sevindirici hem de düşündürücü bir haber. Türkiye tercihlerinin sebebi kalite falan değil asla da olmayacak. ihracat için maliyetleri düşürme çabası sadece. yamaha Avrupa'ya ve çevresine Türkiye'den daha az masrafla ulaşır. hesaplamalar bunun üzerine yapılıyor. toyota da ülkemizde montajlanıyor fakat japon montajlarla aralarında çok fark var. 1990 model toyotalar hala sessiz sedasız çalışıyor ama ülkemizde montajlananlar 3-5 senede tıngırdamaya başlıyor.
-
Beldeyama'nın aradan çıkmasından sonra umarım servisleri ramzey bayilerine falan vermezler...
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
Ramzey'e haksızlık etmeyelim bence.Beldeyama sanki çok mu iyi temsil ediyordu Yamaha yı.Neden Yamaha 50 yıllık Kanuni yi seçmedide Ramzeyi seçti bir düşünmek gerek.Ramzey'in Beldeyama'dan başarılı olacağına eminim.Ramzey'e hayırlı olsun ve başarılar.
-
mert136 adlı üyeden alıntı
Ramzey'e haksızlık etmeyelim bence.Beldeyama sanki çok mu iyi temsil ediyordu Yamaha yı.Neden Yamaha 50 yıllık Kanuni yi seçmedide Ramzeyi seçti bir düşünmek gerek.Ramzey'in Beldeyama'dan başarılı olacağına eminim.Ramzey'e hayırlı olsun ve başarılar.
haklısın kanuni daha oturmuş bir firma iken seçmemesi gercekten düşünmek lazım
-
aykan adlı üyeden alıntı
Şaka filandır bu ya.. gerçekse ben yamahadan vazgeçtim...
Senin şu an bindiğin hondanın bak bakalım parçaları nerede montaj ediliyor nerede üretiliyor.
Bir çok alman aracının bile artık yedek parçaları uzakdoğuda yaptırılıyor.Düz mantık olarak Çin mallarına At gözlükleri ile artık bakmasanız sizin için daha iyi olur
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
Arkadaşlar şu haberi duyunca inanın sevindim ama birçoğunuzun yorumunu görünce de bir o kadar sinirlendim ve üzüldüm.
ne kadar mandacısınız ya? gıda abd'den, teknolıji uzak doğu'dan yaşamaya ne kadar alışmışsınız. işte sizin gibi zihniyete sahip olanlar tekel'i sattı. bilmem farkında mısınız ama tekel'i satın alanlar yerli tütün değil de yabancı tütün kullanıyorlar yani yerli tütünlerimiz heba oluyor, çiftçimiz fakirleşiyor.
neden bu yabancı özentiliği anlamıyorum, motosiklet kullanmak muhalif bir ruh taşımaktır, yeri geldiğinde direnmekti ve herşeyden önce ekonomik anlamda da muhafazakarlığı ve milliyetçiliği gerektirir bu tip olgular.
lütfen birazcık gelecğei görün ve destek olmayacaksanız da köstek bari olmayın.
-
dynner adlı üyeden alıntı
Senin şu an bindiğin hondanın bak bakalım parçaları nerede montaj ediliyor nerede üretiliyor.
Bir çok alman aracının bile artık yedek parçaları uzakdoğuda yaptırılıyor.Düz mantık olarak Çin mallarına At gözlükleri ile artık bakmasanız sizin için daha iyi olur
Ne olursa olsun o hondaKıyaslayabilirmisin ramzeyle?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler