e benım ybr de Yakıt Tüketimi 2,0-2,7 lt/100 km aynı böle yakıo değiştirmeye gerek yok
e benım ybr de Yakıt Tüketimi 2,0-2,7 lt/100 km aynı böle yakıo değiştirmeye gerek yok
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
wasconun dediği gibi ybr var mis gibi hatta japonyada 50cclik racing var yamahanın al sana tasarruf tabi türkiyeye getirmiyolar o ayrı.
japonyada türkiyenin nüfusu kadar mühendis var. zaten türkiyedeki iyi olanlarında çoğu yurtdışında yerli üretim filn hikaye bunlar
bir çok türk burddaki fabrikalarını kapatıp çinde fabrika açıyor muazzamda kar ediyor.
böle boş işlerle uğraşmak için para harcamayın el 2 çekerli motor yapıyor. bizim köyde 40 yıllık massey traktörün motoru bundan iyidir. hem küçük hem sessiz hemde güçlü.
bence herkes bildiği işi yapsın parayı çarçur etmesin.
90 yıldır dışardan alıyoz herşeyi yine dewam
böle işle uğraşcaklarına bence KULLAN-AT MOTOR yapsın kanuni yani çok ucuza daha kalitesiz üretim yaparak. hem böylelikle park sorunu kalmaz. bineriz evden sonra çöpe
bence bu hızla borla çalışan motosiklet yaparlar bu sefer 9 bg filn yaparlar ama motor yerin altından gider heralde.
nese iyi çalışma ama bunu böle internet sitesine koymak absurdd olmuşş. övünülcek bişi değil 81 ildeki her sanayide bunu rahatlıkla yaparlar.
Kuralkan motor gelistirecegine otursun sirket politikaların gelistirsin ve biraz satıs sonrası hizmet imkanlarını gelistirsin. Garanti kapsamında yapılma kararı cıkan, yani bizzat kendi hatalarından kaynaklanan, 1 aylık motor icin 1 haftadır ugrasıyorum gorusecek kimse cıkmadı karsıma. 3 tane musteri hizmetleri yetkilisi koymuslar telefon basına ve 3 cumle ezberletmisler:
1- Efendim yasal sure 30 gun bekleyin
2- 1 aylık ya da 1 gunluk farketmez motorlarımız arıza verebilir bizim hatamız olsa da biz birsey yapmayız bekleyin
3- İki cumleyi bir araya getirmekten aciz ve parca bulundurmayan servislerimizden takip edin konuyu.
anlasıldı sen yardımcı olamıyorsun bir yetkiliyi ver ona anlatayım derdimi; "hayır veremem bizim yetkililerimiz musterilerle gorusmezler! Niye tenezzul mu etmiyorlar yuzleri mi yok bu urunleri sattıkları icin. Hasılı kuralkan'dan hicbirsey almayın alırsanız da satıs sonrası hizmet beklemeyin. Muhtemelen ne sattıklarını bildikleri icin satıs sonrası hizmet vermiyorlar ya da veremiyorlar.
200kg biraz ağır ama o tork la o motor 100km hıza rahat sabitler
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
bundan 3 yıl kadar önce changfa marka tek silindirli 10 hp 21 nm ,marş motorlu ve hava soğutmalı bir dizel motor almıştım .mesleğim icabı bu motorları çapa makinalrına montaj ve tamir yapıyordum. bir süre sonra bu motorun karalı çalışmasını gözlemledikten sonra bunu bir motorsiklete uydurma işine giriştim .bir haylide yol aldım .eski bir javayı(bu iş için bedava verdiler) kesip biçtikten sonra bu motoru az buçuk uydurdum .aktarma sistemini scooter motorsikletlerdeki gibi varyatör düzeneğinde yaptım .bazı yanlış hesaplama hatalarım sonucu motor çok yüksek devirde hareket sağlıyordu piyasadaki ağırlık makaraları düşük devirde kayışı yeterince gerdiremedi .ve tam bu sırada buna ruhsat alamayacağımı öğrenince yıkıldım bende bu projeden vaz geçtim .sonuç; dizel motoru sattım (bir çapa motoruna bağlandı) hurda java çatıda yatıyor . varyatör sistemi yüzündende babala bayaaa bi atışmıştık boşa para harcıyorsun diye. onuda sakladım .belki ilerde ruhsat çıkarmaya izin olursa bu projeyi yeniden çanlandırabilirim .dizel bir scooter ,kulağa pek hoş geliyor...
Dizel motorlu motosiklet yeni birşey değil arkadaşlar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_motorcycle
Amerikan ordusu uzun yıllardır JP8 yakıtı ile çalışan Modifiye edilmiş KLR650 ler kullanıyor. JP8 kullanan motor nedir derseniz, içine ne atarsan at çalışan motor demektir. Mazot olur, jet yakıtı karosen olur, fueloil olur olur da olur.
Kanunı kullandıgım zamanları hatırladım
Sanzuman ıcıne bır bılya dagılmıs vıtes dıslılerınden bırının kırılmasına neden olmusdu servıse goturdum once tamam dedıler sonra garantıde olmadıgını soyledıler ( rulmanlar garantıye gırmıyormus ) parasıyla yapın dedım tamam dedıler tam 30 gun servıse gıttım geldım en son motorumu leğen ıcınde aldım arabaya yukledıgım gıbı tamırcıye goturup yaptırdım.
Boylede bır hatıram var ısde
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
öylesine konuları okuyordum da bunu hortlatayım dedim. bu motoru daha önce de görmüştüm. royal enfield bu konuda sanırım en başarılı şirket. ama içimden geçeni saklayamayacağım. kanuninin üretmeyi planladığı bu motoru kadar gudubet, bu kadar ucube birşey görmedim. ben bile bir pancar motorunu o kasanın üzerine daha güzel monte ederim. bunu yapan mühendislerin tasarımını nasıl bir mekanda yaptıklarını çok merak ediyorum inanın
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...t-projesi.html
değişimden korkmayın buda güzel bişidir.
Şu anda 2.2 litre benzin yakan 100 kiloluk bir motor kullanıyorum. Bunu bırakıp Kanuni'nin yaptığı bu 200 kiloluk aleti almam için manyak olmam lazım.
Hayır değişimden falan korktuğum da yok ama, yapıyorsan akıl mantık sınırları içinde bir şey yap.Benzin pahalı tamam da, sanki mazot çok ucuz!Arada 50 kuruş fark var. Kim 50 kuruş fark için böyle bir ucubeye biner? Yapmışken lpg'li birşey yapsa bu kadar uğraşmasına da gerek kalmaz.
Bu arada petrol iş sendikası genel başkanının petrol fiyatları ile ilgili bir açıklaması var, o da ilginç.
http://www.bighaber.com/haber/petrol...si-884852.html
Petrolün ortadoğu'da çıkarılma maliyetinin varil başına 4 dolar olduğunu söylüyor. Halbuki piyasalarda şu sıralar 100-110 dolar civarında.110 nerede 4 nerede! Kendi ülkemizde çıkarma maliyeti de 12-13 dolarmış. Varil başına 30 dolara kadar satış kardır diyor. 30 dolar altı zarar olabilir. Piyasalarda 100 dolar! Fiyatlar tamamen spekülatif. Ve koskoca devletin vergi gelirinin %20 sini sadece petrol ve petrol ürünlerinden.Akıllara zarar bir şey. Verginin beşte biri benzine mazota ödediğimiz fahiş fiyatlardan toplanıyor.
habr güzelmiş jawa dostum.
her zaman derim lpg şart. 60 liraya 1000 km yapıyorsun. tek sıkıntı lpg istasyonundaki vatandaşların hatıra fotorafı çek istemeleri.
http://www.youtube.com/watch?v=Trlp6...eature=related İşte jawa.Her zaman destekleyeceğim bir konu.Mevcut turbolar veya modern yakıt pompaları yalnızca araçlar için üretildiğinden dizel motorsiklet üretimi düşünenlere ucube gibi görünüyor.Gittik bu arada forumda başka konuya yazdık cevabı asıl yazacağımız yer burasıydı neyse.
daha deneme aşamasındaki bir motor. keşke prototipi üretilse, sonra 250 cc hacminde küçük bir turboya sahip motosiklet üretilse ve 15 beygir civarı verse. fiyatı da 5 000 seviyesinde olursa alırım.
hele kötüsünü yapalım iyisinide yaparız. bunların yapacaz dediği olay çinden bulup getirecekleri bir motor başka bişi değil.
mz in üretimini de boşuna durdurmadılar. baktılarki çin ucuza yapıyor. mz şasesine bir 125 lik yapıp verdiler piyasaya. sonrası malum. geliştirmiyorlar sadece değiştiriyorlar. olsun o da lazım.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...rsiklet-2.html
yapan yapıyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)