Richard Mohos'un KTM Ascender Konsepti Herkesi Şaşırttı
Reklamlar
-
Richard Mohos, Mariko Iljima ve Richard Kasner ile ortaklaşa yürüttüğü çalışma sonucu "Ascender" adlı bir proje yarattı. KTM Ascender, bir uçuş aracı ve bir yakıt türbiniyle çalışıyor. Saatte 120 kilometrelik hıza ulaşılabiliyor ve her tür ortamda yarışabiliyorsunuz.
Moto X gibi görünen bu araç, KTM markası altında ekstrem, agresif bir görünüme sahip ve performans ve macera sunan bir ürün yaratmayı amaçlıyor. Bu harika yeni konsept, uçuş aracıyla bir yarış arabası arasındaki sınırları kaldırarak yeni macera seviyelerine ulaşmanıza olanak tanıyor.
Reklamlar
-
Yok daha neler
-
Süper bir konsept... Çok eğlenceli birşeye benziyor...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
Turing cam takmamışlar sakat
Leylek,karka,martı vs gelip öğüşebilir sizinle
-
çok güzel, bi uçmadığımız kalmışdı
-
Valla cok guzel bır proje artık herkezın kısısel ucuş aracları olması cok guzel olurdu
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
pervaneler cok tehlikeli görünüyor.ucmaya basladıgında pervanenın cekım kuvvetı surucuyu ıcıne cekecek gıbı durmuyor mu???
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Akla uygun tek yanı elektrik motorlarının fanların alt tarafına yerleştirilmiş olması, gerçek bir tasarımda motor soğutması için şüphesiz en pratik çözüm bu olurdu.
Bu açıdan bakınca gerçekçi ancak yönlendirme ile ilgili her hangi bir parça göremedim, ayrıca pervanelerde pek mantıklı gözükmüyor.
Açıkcası bu uçsun gelsin bide bana uçsun.
-
ileri saga sola gitmekten cok hep yukarı gidicekms gibi duruyo
tamam ucan aletler herzaman cezbedici olmustur ama bu sacma geldi bana 120km hız yaptıktan snr ucmasın zaten
true love..
Drift Religion
-
-
KAR MOTORU DİMİ BU...? UÇMAK MECAZİ ANLAMDA KULLANILMIŞ SANKİ, ÇOK HIZLI DER GİBİ
Küçük insanlar kişilerle, Sıradan insanlar olaylarla, Büyük insanlar fikirlerle ilgilenir.
-
Turkiyede gerekli ucus icin ehliyet ve hava sahasi icin izin gerekir bence bi nevi avrupadaki gibi olamaz yani.ucus ehliyetide alacak biri varmi bilemem ama cok pahali ve 2 yil universite gibi egitimi oldugunu biliyorum.IATA sertifikasi en son 60 000 € idi...
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
-
Anlamayan arkadaşlar için; bu aleti daha iyi incelerseniz, helikopterlerin de tepesindeki büyük pal ile ileri doğru gittiğini anladığınız gibi, bu aletinde yanlardaki pallerin emme işini yapan yönünün döndürülebilmesi ile, ileri doğru ve askıda kalarak gayet güzel uçabileceğini, ancak elektrik motoru ile değil, bu iş için gereken devir ve gücün, ancak yakıt sistemli motorlarla (Benzin, mazot, hidrojen vs) olabileceğinide belirtmek isterim. Kısacası bu alet yan pallerin direksiyondan tek tek yada her ikisininde kumanda edilmesi neticesinde yönde değiştirir ileri doğruda gider.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Whitehair adlı üyeden alıntı
Anlamayan arkadaşlar için; bu aleti daha iyi incelerseniz, helikopterlerin de tepesindeki büyük pal ile ileri doğru gittiğini anladığınız gibi, bu aletinde yanlardaki pallerin emme işini yapan yönünün döndürülebilmesi ile, ileri doğru ve askıda kalarak gayet güzel uçabileceğini, ancak elektrik motoru ile değil, bu iş için gereken devir ve gücün, ancak yakıt sistemli motorlarla (Benzin, mazot, hidrojen vs) olabileceğinide belirtmek isterim. Kısacası bu alet yan pallerin direksiyondan tek tek yada her ikisininde kumanda edilmesi neticesinde yönde değiştirir ileri doğruda gider.
Bende yakıtsız demedim ki, yakıtlı motorla elektrik enerjisi elde edip, pervanelerde çok fazlı bldc motor tasvir etmişler gibime geldi.
Haraket ileten zincir veya şaft resimlerde gözükmüyor.
Mevcut haliyle ne uçacak ne de gidecek kabiliyete bence sahip değil.
Uçarken videosunu koyun görelim.
-
Gerçekten kararlı bir şekilde uçabiliyorsa süper bir alet demektir.
Hepimiz için bir sonraki ulaşım şeklinin kişisel hava araçları olması kaçınılmazdı zaten.
-
İyice b*kunu çıkardılar
-
SELÇUK ASLAN adlı üyeden alıntı
çok güzel, bi uçmadığımız kalmışdı
bizim zaten ayaklarımız yere basmıyorki
nitrious81 adlı üyeden alıntı
Valla cok guzel bır proje artık herkezın kısısel ucuş aracları olması cok guzel olurdu
çarpışan otolar misali.. kimkime dumduma artık..
deli_mavi adlı üyeden alıntı
Turkiyede gerekli ucus icin ehliyet ve hava sahasi icin izin gerekir bence bi nevi avrupadaki gibi olamaz yani.ucus ehliyetide alacak biri varmi bilemem ama cok pahali ve 2 yil universite gibi egitimi oldugunu biliyorum.IATA sertifikasi en son 60 000 € idi...
bence bunlar olsa da bizdeki zihniyetle ilk ayda yasaklanır. millet evinde uyuyamaz oturamaz hale gelir..
anne salondan biri girdi..
yada yemek sofrasındaki insanların arasına pencereden dalan ve milleti katleden başka biri...
chatkut adlı üyeden alıntı
KAR MOTORU DİMİ BU...? UÇMAK MECAZİ ANLAMDA KULLANILMIŞ SANKİ, ÇOK HIZLI DER GİBİ
kar kar.. yahu adamlar her yerde gidiyor diyor sen hala kar motoru mu diyosun olmaz ama
-
mhrrmkpnr adlı üyeden alıntı
ileri saga sola gitmekten cok hep yukarı gidicekms gibi duruyo
arkasında egzoz benzeri birşey var, sanırım onla pervaneler kombinasyonlu calısıyo..
-
Hovercraft mantığıyla yapılmış gibi sanki.
Command&Conquer oyununda buna benzer tribünlere sahip, helikoptere benzer araçlar vardı, onlar geldi aklıma
-
richard mohos ne içiyorsa sölesin bizde ondan içelim
bu nasıl bi hayal gücü ki ??
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler