güzel fikir.. güzel iş.. güzel montaj..
ama bu tehlikeye değer mi?
lpg iyi fikir ama su sogutmalı bir motosiklete takılmalıydı.
şimdinin parası ile km de .56 kuruş yapıyor.
500 cc lik bi motora göre oldukçe ekonomik benzinli 500cc lik aynı ayarda bi motor şuan .160 kuruş civaryı yakmakta yani 3 katı fark ediyor.
Scootarlara takılırsa sudan ucuz yakıt harcar herhalde ben şuan 80 kurus civarında yakıyorum. Bunun 3 te 1 - 25-30 kuruşa kadar düşüyor.. O h valla ne güzel olurdu :D
Ayda 3000 km yapıyorum :(
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
İşte Harbidende 2009 A Adı Bomba Olarak Girebilecek Bir MotoSiklet :D Binenin Allah Yardımcısı Olsun
Seni Sevdimde Ne Oldu Efes Ve Turkcell Zengin Oldu
Türkiyeye böyle bişey kesinlikle standart donanım içerisinde olmalı
[COLOR="red"][B][I] 4 zamanlı --> ::144:: <-- 2 zamanlı (A rh 2TT)[/I][/B][/COLOR]
en iyisi dizel motosiklet ,gümleme derdi yok.
Yaptığı işi beğendim. Acemi bir iş gibi görünmüyor, sorunları çözmüştür bence.
herkese slm arkadaşlar ben sitenize yeni üye oldum.
Bende lpg nin benzinli araçtan bir farkının olduğunu düşünmüyorum tehlike açısından.
Dizayn güzel uygulamada bence iyi bir fikir özelikle motosiklette.
Arabalı lpg den motor bence daha az tehikeli olur çelşk bir koruma içinde.
Alet edevat olunca akıldakiler yapılabiliyor...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
arkadaşlar bu lpg işini yapıyorlar ama acaba bu olay resmiyette yasak mı? ruhsata işleme veya araç muayenesi gibi... bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
Rüzgarın yüzünü okşamasına izin ver ama şeytanın kulağına fısıldamasına asla!
havaya uçucak haberi yok sıcak pistonun arkasında tank olur mu ya?
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
LPG tehlikeli mi değil mi bilmem ama 30 hp bence LPG'ye göre cok iyi bi performans (hemde XT500 gibi bi motorda)
demek bunu 600luk race motora taksak ortalama 100 hp bir guç elde ederiz...
ee bu motor 1 lt Gazla 30 km gidiyosa 600'luk bi race motor ortalama 20 km gider...
valla bence super...
hem LPG benzine göre daha çevreci
bu arada guvenlik meselesine gelince...adam bunu motosiklete takmışsa bi guvenliğinide yapar elbet..kalkıpta beynir tenekesinden depo yapıcak değil...onunda bi usulu adabı bulunur elbet
[B][I][U]KARANLIĞA ŞİKAYET EDECEĞİNE KALKTA BİR MUM YAK [/U][/I][/B]:cat:
baya gusel olmus guzel calısma...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
ben o motora hayatta binmem:D yürüyen bomba:D
LPG hala gündenm konusu neden hidrojen motorlar yaygınlaşmıyor. Dünya petrol zenginlerini kıçlarını pof pof lucaz diye çevreyi kirletme oranı "0" yanma gücü benzinden yüksek, sudan elde edilebilen! hidrojen li motorlar nerede hala?
Sonunda kendi dönüşüm sistemimi yapıcam ama yeterli maddi gücüm, vaktim, yerim ve alet edevatım yok.
Tubitak,tan bu adımı bekliyorum.
(Hidrojen motorlar: 250cc lik bir motoru eğer hidrojen motora dönüştürürseniz sıkıştırma oranı benzinden düşük ancak yanma oranı benzinden yüksek olduğu için HP bazında daha güçlü oluyor. Herhangi bir şekilde çevreye zarar vermiyor aksine hidrojen atmosferde bulunan bir gazdır.
Suyun buharlaşması motorda iki şekilde kullanılabilir; Öncelikle yanma olması için ortamda oksijen olmalıdır. Tabiki yanıcı madde (hidrojen)
Su ayrıştırıldığında ortaya her ikisi çıkacaktır. Oksijen karbüratopre basılarak yanma odasına yanıcı madde ile enjekte edilir. Hidrojende aynı şekilde piston sıkıştığı anda patlama gücü düşük olur tıpkı yüksek oktanlı benzin gibi zor yanar ancak açığa çıkan ısı ve itme gücü yüksek olur. Suyla çalışan sistem temelde bu şekildedir.)
Aslında hidrojen motorlar tam anlamıyla cruser motorlar için biçilmiş kaftandır.
Mantık olarak baktığınızda çok çabuk hızlanmayan, düşük devirli ve güçlü motorlar olurlar. Yani bildiğimiz dizel motorlara benzerler.
Tabiki litre fiyatını 1 ytl ye mal ederek suyu daha verimli hale getirecek katkılar olabilir. Buda benzin kadar etkili ve yoğun kullanıma olanak tanır.
Şuan ki tüketim hızıyla düşünüldüğünde ortalama 25 yıllık petrol ömrü var olduğu tahmin ediliyor.
Ancak okyanuslardaki suyu kullanmak, kaldıki yağmur bombası yapabilen bir teknolojiye sahipken, çok daha düşük maliyetli uzun ömürlü ve dünya dengesine daha az zarar veren bir motor sistemidir.
Bir kişi bile söylediklerimle ilgili bilgi sahibi olabildiyse ne mutlu bana
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
Evet yazdığınız sistem genel olarak doğru. Bir arkadaşım su soğutması olmayan araca lpg takıldığını görmüş. Yakıtı buharlaştıran sıcaklığı ise egsoz ısısından alıyormuş.
Ayrıca benzin'de lgp'de yanıcı madde her ikiside tehlike oluşturuyor. Kaldıki benzinin kokusu bile alev alabiliyor. ''LPG arabadayken kaportası var bir şekilde lpg tüpü saklana biliyor.'' Diyenler var. Tamam kaporta güvenlik arttırıcı bir unsur diyebiliriz. Motosiklette kaporta olmadığı için LGP çok büyük bir tehlike olarak algılanıyor. Benzin çok daha güvenli bir şey mi ? Motosiklette benzin tehlike oluşturmuyorda lpg mi oluşturuyor. Her iki yakıt motosiklette kullanıldığında kaportası olmadığı için çok büyük bir tehlike oluşturması lazım sizin mantığınızla...Demek istediğim, motosiklette sadece lpg değil benzinde büyük tehlike oluşturuyor. Tabi tehlike olarak düşünürsek, bu durumda motosikletlerden uzak durmanız gerekir. Çünkü benzin gibi büyük bir yanıcı madde barındırıyor.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
bu olay türkiyede çok tutulur geniş yankı bulur. hemde nüfus sayımını azaltır
Hamdolsun secimler yaklaştıda benzin fiyatları 3, 5 kuruş düştü, secimlerden sonra ne olcak orası belli değil_?
tebrikler ama bence değmez yapılan masrafa :o masrafa 2 yıl yol yaparsın ufak ufak .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)