Kuralkan Motorlu Araçlar Kamuoyu Duyurusu
Reklamlar
-
Admin
KAMUOYUNA DUYURU
Şirketimiz Kuralkan Holding ve bağlı şirketleri 22 yıldır motosiklet sektöründe faaliyette bulunan ve bu güne kadar MZ, Kanuni MZ ve Kanuni markalarını ülkemize kazandırmış büyük ve köklü bir topluluktur.
Şirketimiz sektör içerisinde son derece saygın ve ilkeli bir duruş sergilemekte ve sektörün saygınlığı korumak için üzerine düşen sorumluluğu yapmakta ve yapmaya da devam edecektir.
Şirketimiz bu ilkeli duruşu sebebi ile çeşitli polemiklere ve sektöre zarar verici diyaloglara girmemek için özel bir gayret göstermektedir.
Ancak son günlerde Global Motor adlı şirket gerçek dışı beyan ve açıklamaları ile şirketimizi karalamaya ve sektör içerisinde başkalarına haksızlık yapan bir şirket konumuna düşürme çabası içerisine girmiştir. Şirketimizin polemiklere girmeme ve ilkeli duruşu adı geçen şirketin aleyhte propagandası ile yanlış anlaşılmaya ve sanki adı geçen şirket haklıymış gibi sektörde ve kamuoyunda bir kanaatin uyanmasına sebebiyet verdiği için kamuoyuna işin esasına ilişkin açıklama yapma gereği duyulmuştur.
Global Motor adlı şirket 15.07.2005 tarihinde Güney Kore’li Hyosung Machinery Co. ile 1 yıl süreli İyi niyet Mektubu imzalamış ve dünyaca tanınan HYOSUNG marka motosikletleri Türkiye’ye getirmeye başlamıştır. Ancak kısa süre içerisinde gerek çalışma esasları ve gerekse haksız ve kötü niyetli olarak HYOSUNG markasını sanki kendi markasıymış gibi Türk Patent Enstitüsü’ne başvurarak daha İyi niyet Mektubunu imzalanmasının üzerinden 1 ay geçmeden 15.08.2005 tarihinde 2005/30811 no ile kendi adına tescil ettirerek başkasının fikri ve sınai hakkını gasp etmiştir. Global Motor’un bu tutum ve davranışları ve Hyosung Machinery Co’nun defalarca markasının iadesini taleplerine karşılık Global Motor bu durumu kendisi ile Distribütörlük Anlaşması imzalanması için bir tehdit ve şantaj unsuru olarak kullanmaya çalışmış ve Hyosung Machinery Co. ticari ahlak ve etik kurallarına uygun düşmeyen bu davranışları sebebi ile Global Motor ile distribütörlük anlaşması imzalamamış ve ticari işbirliğini devam ettirmemiştir. Bu arada Hyosung Machinery şirketi 2007 yılında S&T Motor olarak unvan değiştirmiştir.
Türkiye’de Hyosung markasını hakkı ile temsil edecek firma arayışına giren S&T Motors Co. araştırmaları neticesinde şirketimiz ile işbirliği yapmaya karar vermiş ve şirketimiz tarafından da uygun bulunan bu teklif üzerine S&T Motors’un ürettiği Hyosung ve S&T marka motosikletlerin Türkiye’de Hyosung ve S&T Kanuni markaları ile satışa sunulması şeklinde anlaşmaya varılmış ve 14 Aralık 2007 tarihinde Distribütörlük Anlaşması imzalanmıştır. Bu anlaşma ile şirketimiz gerek Hyosung ve gerekse S&T Kanuni marka motosikletlerin Türkiye tek Distribütörü olarak atanmıştır.
Şirketimiz dışında Türkiye’de gerek Hyosung ve gerekse S&T Kanuni marka motosikletlerin başka hiçbir şirket ya da şahıs distribütörü değildir, bu yönde Global Motor tarafından kamuoyuna yapılan açıklamalar ve web sitelerindeki açıklamaların gerçekle hiçbir ilgisi olmayıp tamamen sektörü ve kamuoyunu yanıltmaya matuf çabalar olarak görüyoruz.
Nitekim Global Motor’un tüm aleyhe propagandasına rağmen şirketimiz sektörün yüz akı olan ve 2008 Mart ayı içinde yapılan Motoshow 2008 fuarına yeni ürünleri ile katılmış ve tüketiciler ile S&T Kanuni motosikletlerini buluşturmuştur.
Öte yandan S&T Motor tarafından Global Motor aleyhine kendisine ait bulunan Hyosung markasını haksız ve kötü niyetli olarak tescil ettirmiş olması sebebi ile bu tescilin hükümsüz kılınması ve S&T Motors adına tescili için Beyoğlu Fikri ve sınai Haklar Hukuk Mahkemesinde 2008/9 Esas sayı ile dava açılmış ve dava devam etmektedir.
Öte yandan Global Motor 2015 yılına kadar S&T Motors ile Hyosung markalı ürünleri ithal etmek konusunda anlaşması varmış gibi gerek tüketicileri, gerek sektörü ve gerekse kamuoyunu yanıltmaktadır. Global Motor’un S&T Motors ile hiçbir Distribütörlük anlaşması yoktur.
Global Motor’un bu haksız saldırılarına karşı hukuki, cezai ve idari her türlü yol ve yöntem kullanılarak gerekli cevaplar verileceğinden hiç kimsenin şüphesi olmamalıdır.
Kamuoyunun bilgisine saygı ile sunarız.
Kuralkan Motorlu Araçlar Üretim
San ve Dış Tic. A.Ş.
Reklamlar
-
haydaaa bız napcaz yaaa nasıl celıskıler bunlar ben anlamadım valla....kafayı yıcem...
-
-
fuarda ne arıza çıktı ne polemik...sorun yok o zaman...Kanuni markası hayırlı uğurlu olsun Eski Hyoculara artık...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
vallaha cok deısık ısler bunlar...kendı aralarında ne yapıyorlarsa yapsınlar ama tuketıcıyı madur etmesınler kardesım....
-
Ben hyosung ismini daha karizmatik ve çekici bulurdum ... ama St Kanuni Biraz itici Geldi nedense kanuniciler alınmasın ...
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
-
-
bütün bu yok benim yok senin polemiklerinden ayrı olarak şunu merek ediyorum...
birincisi bu motorların fiyatlarında bir ucuzlama olacak mı
ikinciside satış sonrsası servisi falan ne olcak...
eğer daha ucuza alabilceksek ister kanuni olsun ister başka bişi farketmez...
zira global de babmın şirketi değil. bana ne yanii
kısacası siz bana fiyatlardan bahsedin
yok eğer fiyattada bi değişiklik olmayacaksa yine bana ne...ha global ha kanuni farketmez...
KAYBOLMUŞ BİR KENTİN ESKİCİSİYİDİ
MAKİNELEŞMEYE KARŞI, DUYGULARI TOPLUYORDU %0.1
-
ExTReMa adlı üyeden alıntı
olaya marka değilde yedek parça yönünden bakmak gerek bence..
Herzaman söylediğim şey budur.
Motosiklet sektöründeki en buyuk yatırım, servis-yedek parça desteği kuralkan tarafından yapılmıştır. Her ne kadar kanuni alınca bunlara çok ihtiyacınız olsada hyosung alıp kanuni desteğinden faydalanmak daha akıllıca olacaktır.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
Bu iş Türkiye pazarındaki Japonlara yarayacak...Kim ss görünümlü kanuni almak ister ki...Zaten hiçbir parçasını üretmeye kalkacaklarını sanmıyorum.Yoksa Mz'yi kepaze ettikleri gibi bunu da kepaze ederler.Dışardan getirt üstüne yapıştırmayı koy neymiş %100 Türk malı biz yaptık.Biz de enayiydik yedik...Hyosung kendi ayağına sıkmış oldu.Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum kendilerine.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
Benim kanaatim;Sanal ortamda yazılan herşey delil olarak kullanıldığına göre,olumlu yada olumsuz yazı yazacak arkadaşların yukarıdaki ifadeleri dikkate alıp cümle kurmaları gerekmektedir.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
bizim için kimin getirdiğinin farkı yok gerçekten ama fuarda GT 250 R in üzerinde ST kanuni yazısnı görünce pek içime sinmedi yavv bu motoru çok beğeniyordum biran karizması kayboldu bir an gözümün önüne kanuni racer geldi hepten dağıldım madem global motorun bi anlaşması yok deniyor o zman neden hyosung u çıkarıp üstüne kanuni yazdınız diye sormak geliyor içimden şimdi racer 200 mü gt 250 R mı ikiside kanuni bu ne yaman çelişki
İki kişinin bindiği motor değildir.
-
Çok konuşuldu,çok yazıldı çizildi.
Velhasıl kelam ,zamanlaması iyi seçilmiş bir açıklama. Fuarda nabız yoklanmıştır diye düşünüyorum.
Muhtemelen çoğu gelişme Hyo kullanıcılarının ruhu duymadan gelişti ve mevcut duruma gelindi.
"Demek ki birşey varda Global işine bir el atıyor Kore'liler" diye düşünmüştüm bir ara.
Yedek parça namına bizlerde ümitliyiz ama ortada garanti gibi sorunumuz var.
Parça sıkıntısı yaşayan Global'de bizim garantilerimiz hükmü ne olur tartışılır.
1 günde gelen parçaya da "geldi" denir. 3 ayda gelen parçaya da eninde sonunda "geldi" denir.
Umarım zor bir süreç beklemiyordur bizi! (Hyo kullanıcılarını)
Bu arada, bu işin başı(distribütörü) artık Kuralkan olduğuna göre
Global,Kuralkan'dan mı alacak acaba yedek parçaları ?
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
sametrix adlı üyeden alıntı
madem global motorun bi anlaşması yok deniyor o zman neden hyosung u çıkarıp üstüne kanuni yazdınız diye sormak geliyor içimden
Açıklamanın içinde yazıyor sorunun cevabı.
Global uyanıklık yapıp Hyosung ismini global motor adına tescil ettrimiş Yani marka tescili yaptırmış. Aslında markanın sahibi s&t motors ama tr deki marka sahibi global. Sacede isim onların.
Ama mal artık s&t ve Tr deki sahibide Kuralkan.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
Shrieker adlı üyeden alıntı
Bu iş Türkiye pazarındaki Japonlara yarayacak...Kim ss görünümlü kanuni almak ister ki...Zaten hiçbir parçasını üretmeye kalkacaklarını sanmıyorum.Yoksa Mz'yi kepaze ettikleri gibi bunu da kepaze ederler.Dışardan getirt üstüne yapıştırmayı koy neymiş %100 Türk malı biz yaptık.Biz de enayiydik yedik...Hyosung kendi ayağına sıkmış oldu.Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum kendilerine.
dostum dogru olabılır amaaaa enayi lafı hiç hoş değil
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
harbiturk adlı üyeden alıntı
Açıklamanın içinde yazıyor sorunun cevabı.
Global uyanıklık yapıp Hyosung ismini global motor adına tescil ettrimiş Yani marka tescili yaptırmış. Aslında markanın sahibi s&t motors ama tr deki marka sahibi global. Sacede isim onların.
Ama mal artık s&t ve Tr deki sahibide Kuralkan.
Motor kullananların çoğu forumlardan haberdar değil veya forumlara takılmıyor.
Burada konuştuğumuz gibi bir imaj kaygısını bazılarının önemsemeyeceğini düşünüyorum.
Yani genel olarak "kesinlikle satmaz" diyemeyiz bence.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
Kanuni'nin marka yönetimi konusunda bir gram bilgisi olmadığını her sezon tekrar, tekrar ve tekrar ispatlama azmine hayranım.
-
Khutuck adlı üyeden alıntı
Kanuni'nin marka yönetimi konusunda bir gram bilgisi olmadığını her sezon tekrar, tekrar ve tekrar ispatlama azmine hayranım.
marka yönetimi konusunda bilgilisin galiba aydınlatsana bizi lütfen..
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
retox70 adlı üyeden alıntı
marka yönetimi konusunda bilgilisin galiba aydınlatsana bizi lütfen..
aynen oyle arkadasım dedıgın marka yönetimi öyle kolay değildir. emeklyerek yürüsün sonra koşarsın
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
bence boş tartışmalar bunlar
hyo kullananlar neden sıkılıyolar anlamadım
kardeşim motorun vardı parçan yoktu muhatap bulamıyodun eee şimdi adamlar önce kamyom kamyon yedek parça getirdiler sonra motorları getirecekler
ayrıca hyo lara türk malı demiyeceklerdir bu kesin
zaten s&t kanuni yazısını herkes kaldıracaktır motorundan kaldırmayanda kaldırmaz kardeşim
yani yapılanlar haksızlık bence kanuni kötü bir firmamı
sankki kimsenin hondayla suzukiyle yamahayla itişmesi olmadı parça sıkıntısı olmadı yapmayın ne olur
bana hayırlı olsun demek düşer
global motor madem bu işi iyi yapıyordu neden tutamadı elinde hyo yu paraysa sorun kardeşim parayı veren düdüğü çalar öle değilmi bu iş ticaret değilmi ticarette birinci unsur paradır o kadar
bence başarılı bir iş yaptı kanuni
hayırlı olsun hyo lar
DRİFT RELİGİON
4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler