Kuralkan'dan iki dev hamle
Reklamlar
-
19 Aralık 2007, 12:15
#61
By_DosT adlı üyeden alıntı
aslında herkez kafasına göre yazmış burda ama şu önemli noktayı kaçırmışsınız... kuralkana ucuza kalite katmaya çalışıyo... birleşilen firmalar markalar yabana atılcak bi marka değil hyosung türkiyede sanırım honda yamaha gibi markalarla kafa kafaya giden bir marka gerisini söylemeye açıklamaya gerek yok görünen köy kılavuz istemez TEŞEKKÜRLER KURALKAN..!!!
Dostum sana katılıyorum ben bunları 1 sene önceden biliyodum ama tabi sadece sohbet esnasında konuşulmuştu Global motor daki arkadaşlarla ciddiye almamıştım ... Ve bu şekil sanırım Hyosung saha çok satılır....
ryangt 'da yüklenme bence... oda fikrini sölüyo..
teşekkür ederim.
ryangt a yüklenmem söz konusu olamaz bilgili birisi,sadece fikir alışverişi diyelim.ama diğer arkadaş için aynı şeyi söyleyemem.Ben sadece diyorumki bu iş birliğini sadece Kanuni ve Hyosung olarak düşünmeyin.Bu iki firmanın ardında finans,savunma sanayisi ,otomotiv,bilişim ve inşaat gibi sektörlerde boy gösteren biri dünya devi iki büyük şirket vardır.Bu stratejik bir ortaklıktır,parayı bastı aldı vb.ifadelerle açıklanamaz.Bu stratejik ortaklık önümüzdeki senelerde çok daha başka dallarda bir çok insanımıza iş olanağı sağlayabilir.Son olarakta yeni modeller S&T Kanuni olarak gelecektir.
Serhat Ekinci özelden görüşebiliriz.
Reklamlar
-
19 Aralık 2007, 12:36
#62
Anladığım kadarı ile S&T motor Hyosung firmasından bağımsız ve onlara parça üreten bir firma
Kuralkan grupta S&T motordan parça ithal edecek(ya da motor)
Yani S&T motor bir yana Hyosung bir yana(Türkiye için)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
19 Aralık 2007, 12:38
#63
retox70 sen neiş yapıyosun bu bilgileri nerden alıyosun
-
19 Aralık 2007, 21:48
#64
Arkadaşlar motoru üreten şirket kime isterse distribütorlüğü ona verir. Demek ki Globalden memnun kalmadılar Kurakkan'ı seçti.
Bence bu kadar erken suçlayıcı ifadelerle birbirinizi kırmayın. Daha çocuk yeni doğmuş siz bu çocuk büyüdümü şöyle böyle olacak der gibi konuşuyorsunuz
Yatırım yapan kişiye bence destek vermek gerekir. Ortada bir şey yokken suçlamak değil.
selamlar
-
20 Aralık 2007, 05:09
#65
Kanuni'ye oldum olası soğuğumdur Yıllarca Çin malı motosikletleri Türk malı olarak lanse eden bir firmaya da ne kadar güvenebiliriz bilemiyorum
Sitenin hakkımızda bölümünde şöyle yazmaktadır:
1995 yılından bu yana Kanuni markası adı altında yerli motosiklet üretimi ve ihracatı yapmaktadır.
Montajın adı ne zaman üretim oldu enteresan
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
21 Aralık 2007, 11:11
#66
bir sitede yönetici olan birisinin aradaki farkı yanlış bilmesi değil hiç bilmemesi ne acı.Özelinize gerekli açıklamayı gönderdim.
-
21 Aralık 2007, 14:48
#67
çok da özel bir konu olmadığı için buraya taşımamda sorun yok sanırım:
Önce bence yedek parça ve motor üreticisi arasındaki ayrımı öğrenin bence.Kuralkan ,Honda,Yamaha,Ramzey bunlar Motor üreticisisidr. Yedek Parça değil.Honda segman vs. yapmaz bunları tedarikçisinden alır ve monte eder.Tıpkı Kanuni gibi,Bir segman için ,veya Silindir dökümü için milyonlarca dolar yatırım yapma lüksü yok hiç bir firmanın.Sonuçta Hondada ,Yamahada tedarikçilerinden alır parçayı ve montaj yapar.
Şimdi "motor üreticisidir, yedek parça değil" demişsiniz. Motosikleti oluşturan herbir parça ayrı ayrı bakıldığında yedek parça değil midir? Bu durumda Honda da Kanuni gibi sadece montaj mı yapıyor?
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
21 Aralık 2007, 15:01
#68
Muthis bir kavram karmasasi yasaniyor bu konu basligi altinda. Anlasmalar imzalandiktan sonra firma sozculeri ne tur bir beyanatta bulundular? Referans olarak bunu dikkate alirsak eger, saglikli bir sonuca varmis olmaz miyiz?
Benim acikcasi kafam karisti. Su olayin asli nedir arkadaslar? Yapilan beyanatlara istinaden konusacak birileri vardir eminim.
= = = Be Aprilia racer! = = =
-
21 Aralık 2007, 17:31
#69
Konu yine amacını aşmış arkadaşlar
Genel bir toparlama yaparsak sanırım kimsenin kalbi kırılmamış olur
Yıllarca ülkemizde montajı yapılan araçlar yerli malı olarak bizlere giydirildiği ve bizde buna ses çıkarmadığımızdan dolayıdır ki montajın adı yerli imalat olarak kalmıştır. Şöyleki Ford dan parçaları alırız Patent ücretini öderiz telif haklarını üretim adetleri ile de orantıladıktan sonra başlarız parçaları birleştirmeye
Ortaya çıkan modelede bir isim koyarız olur yerli malı ben ford dedim diye karmaşa olmasın reno-fiat-opel-hyundai-toyota v.s.
Bunların hepsi ülkemizde birleştirilip ağırlıklı olarak iç piyasaya ve bir miktarda denizaşırı ülkeler ve arap yarımadasına gönderilmiştir.
Şimdilerde iş biraz daha farklı bahsettiğim firmalar artık tasarladıkları ürünü taşeron firmalara imal ettirip kendi markalarını basıyorlar veyahutta
motorcudan motor amortisörcüden amortisor şanzumancıdan şanzuman alıp kendi modellerini topluyorlar.
Bu sıralarda türkiye ve bursa başta olmak üzere birkaç ilde bu bu şekilde yapılıyor ve yurdışına çıkarılırkenda ihraç mal olarak çıkıyor. O günden bu güne değişen tek şey tr nin üretim ab üretim üslerinden biri olmuş olması bu da jeopolitik durumndan kaynaklanmaktadır.
Ama ihraç kelimesi sizi yanıltmasın giren yedekparçada ithal olarak geliyor.
Şimdi bu durumdan birkaç sonuç çıkmaktadır.
Tr deki üretim kaymağının başkaları tarafından afiyetle yendiği kesin ve katidir.
İmalatçı değiliz - üretici değiliz - o halde hamal olduğumuz gün gibi ortadadır.
Kanuni mevzuna gelince kendini üretici gibi gösteren imalat yapıyormuş görüntüsü altında tr şartlarında kendi kulvarında kendi işini kitabına uydurarak yürüten bi kurum olduğudur.
Hyosung ve husgavarna markalarınıda bu sisteme dahil etmesi çok şaşırtıcı değildir.
Marka olarak belirli bir potansiyeli yakalamış bir firmadır. Sermaye -bilgi birikimi ve iş gücü elinde yeterince bulunmaktadır.
Başka başka markaları katması şaşırtıcı olamaz
Bu honda bile olabilir yamaha vs. de olabilir
Şimdi misafir geldi yazımı kısa kesiyorum sonra devam edeceğim
-
21 Aralık 2007, 18:38
#70
yeni bir bakış açısı getirmek istiyorum.
bir otomobilde toplamda binlerce bileşen vardır, tabiki bunların tamamı ana markalar tarafından üretilemez.
bence tek önemli kriter tasarım, araştırma ve geliştirme faaliyetleridir. bunları yapabilmek önemlidir,
üretmek yada ürettirmek tamamen maliyet ve taşıma kriterlerine göre belirlenir.
-
21 Aralık 2007, 18:53
#71
benim anladığım ve anlamak istediğim motorlar gelsin binelim kimin getirdiği ne kadar kazandığı beni bağlamaz, beni bağlayan bölüm kalite,servis,güvenlik,fiyat,bol yedek parça, yoksa getirip ortaya atılan motor çok tr motor hurdalığına dönmesin paralar, canlar yanmasın biz burada bunları tartışırken adamlar orada kazanacakları paranın hesabını yapıyor onlar için biz değil satış potansiyeli önemli
MT İZMİR HUZUR EVİ SAKİNİ
nereye gittiğin değil kiminle gittiğin ÖNEMLİDİR :wiinkk
CENGOMOTO
-
21 Aralık 2007, 19:48
#72
kanuni deyince bende oldum olası soğuğum.... Kombassan olayından sonra iyice soğudum....
Hiç bir motorunu almam ...İlgimide çekmiyor zaten...
Tartışmanın manası da yok zaten... Herkes neyin ne olduğunu biliyor... Ama ilginçtir ki Retox adlı arkadaşımız ya çok araştırma yapmış ya da işin içinde....
Hala ne iş yaptığını ve neden bu kadar iddialı olduğunu açıklayamamış....
İddialarınızın tartışılabilir olması için alakanızın ne olduğunu açıklamanızı istiyoruz...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
21 Aralık 2007, 21:22
#73
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
22 Aralık 2007, 20:20
#74
Hyosung hakkındaki tereddütlerim son zamanlarda iyice artmıştı zaten...artık bu durumla tereddüte gerek kalmadı...HYO alınmaz veya S&TKanuni alınmaz diye bir önyargıda çok rahatlıkla bulunabilirim...
Kedi ciğer ilişkisiyle bu sözünü açıklayabiliriz
Global Motor Yetkililerinin son söyledikleri bu tip bir anlaşmadan haberdar olmadıkları ve araştırmaya başladıklarıdır.
Bana göre Hyosung'da hiçbir değişiklik olmayacak. Global Motor yine hyosung satmaya devam edecek. Kanuni ise bence daha değişik bir anlaşma ile karşımıza çıkıcak nedense hiçkimse hiçbir açıklama da bulunmuyor kanuni bayiilerinde satış olabilir ama servis olursa bu marka türkyede oturmadan kalkar gider yazık olur verdiğimiz emeklere....
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
22 Aralık 2007, 21:36
#75
Halal Derım Başka Bişi Demem Ben Kanuni Den Başka Motora Bınmem Ii Oldu Degışme Zamanı Da Geldıdı
!! ÖLÜ VE YAKIŞIKLI OLACAGIMA CANLI VE ÇİRKİN OLAYIM !! ::tutkuy::
-
22 Aralık 2007, 21:45
#76
Biri Kanuni'ye olsem binmem diyor, bir baska arkadasta Kanuni'den baska motora binmem diyor. Enteresan...
= = = Be Aprilia racer! = = =
-
22 Aralık 2007, 22:26
#77
aargh adlı üyeden alıntı
Biri Kanuni'ye olsem binmem diyor, bir baska arkadasta Kanuni'den baska motora binmem diyor. Enteresan...
ölsem binmem hikayesi degilde hayatımı asla emanet etmem o kadar guvenmedigim bi alete mantığı bence
[MT-BerkaY] - 2008 Ninja 250R - bikepics.com/members/croner_berkay
-
22 Aralık 2007, 23:50
#78
arkdaşlar bende ilk motorum geçen ay aldım. niye yazdım bunu çünkü, başlangıç olarak kanuni tiger düşünüyodum fakat hiç tavsiye etmediler.bende hiç bulaşmayıp biraz daha para biriktirip hyosung gv250 alayım dedim. ama görüyorum ki bi yerden gene bulaştık bu işe. belki yedek parça sıkıtısı çekmeyeceğz ama servislerin bizi uğraştıracağı gibi görünüyor. peki şimdi yeni gelen modelleri "hyosung" değilde"S&T kanuni" adında mı göreceğiz?
-
23 Aralık 2007, 00:25
#79
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
23 Aralık 2007, 00:46
#80
@metehan
Abicim, birşeyleri ispat etmene gerek yok...
Bırak yazan yazsın, konuşan konuşsun..
Hepsi görecek yakın bir zamanda..
Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)