Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Triumph Daytona 675

    REKLAM ALANI
  1. #1
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.

    "İngiliz doğmuş ve İngiliz üretmiş olmaktan gururluyuz" gibi bir açılış cümlesiyle kendisini tanıtmayı yeğleyen Triumph, 100 yılı aşkın süredir hala bir İngiliz'e ait özel sermayeli bir kuruluştur. Dünyanın en gelişmiş teknolojilerine sahip fabrikalarından birine sahiptir ve Büyük Britanya'nın kalbi olarak adlandırdıkları Hinckley'dedir.

    Triumph, kendilerinin de özellikle üzerinde durduğu gibi ilk üretilen 60'lı yılların Bonneville ile doğan ve son harikaları Rocket III ve müthiş Speed Triple'a kadar süregelen dokunaklı ilhamı ve mühendislik tutkusunu asla kaybetmemiştir ve felsefelerinin ana fikrini gerek performans, gerekse görünüş açısından gerçekten farklı, özel motosiklet üretmek oluşturmaktadır.


    Triumph hiç bir zaman 4 silindirli bir motor yapmanın yanından dahi geçmezken ve hatta hala modern klasik olarak adlandırdığı motor grubunda ters tarafta konumlandırılmış vites ve arka freni ile radikalliğini devam ettirmekte iken 2006 yılında piyasaya sürülen bu muzur görünüşlü sportmen gencin önemi çok büyüktür.

    Triumph yıllardır Japon rakipleriyle yarışabilmek için 4 silindirli bir Daytona yapmak için uğraş vermişti. Daytona 675 ile birlikte son kararları olarak ticari markaları haline gelen üç silindir ile devam etmekten yana kullandılar.
    600 ve 650 cc hacmindeki Daytona modelleri hiç bir zaman kötü motosikletler olmadılar ama Japon rakipleri ile aralarında ciddi farklar bulunmaktaydı. Yeni 675'in tanıtımıyla birlikte Triumph yeniden oyuna dahil oldu.


    675 sadece bir tek şeyi iyi yapmıyor, gerçekten komple bir paket gibi. Stili ile ağzınızı sulandırmaya yeten 675, üzerine binildiğinde aşikar bir biçimde üzerinde eğlenebileceğiniz bir motosiklet olduğunu gösteriyor.


    Doğru özelliklerle birlikte geliyor ve motor inanılmaz bir biçimde devir 14000rpm'e yaklaşırken hala torku hissedebiliyorsunuz. Motor, üç silindirli güç ünitesinden kaynaklanan fantastik bir sese sahip. Standart egzozu ile bile çalıştırınca tüylerinizi diken diken etmeye yetecek ve başka hiç bir 600cc lik motorda bulunmayan sese sahiptir. Ancak, safkan bir SS olmasından dolayı kesinlikle rahat bir makine olduğu söylenemez.


    Dünyanın ilk 3 silindirli, orta siklet super spor makinesi Daytona 675'in 675cc'lik su soğutmalı, 3 silindirli, 12 valfli güç ünitesi, Keihin kapalı devre benzin enjeksiyon sistemi ve yakın aralıklı 6 vitesli bir şanzıman ile donatılmıştır. Maksimum gücü olan 123 hp'yi 12500rpm'de, 72Nm torku da 11750 rpm'de hizmete sunmaktadır.


    Koltuk altından çıkan egzozunda ikinci bir valfe ile torkudaha verimli kullanır. Daytona 675'in motoru tasarlanırken üç silindir(the triple)'in doğuştan gelen karakteristik yapısı tipik Triumph düşüncesi ve mühendisliği ile her parçasında hissedilir hala getirilmiştir.


    Daytona 675'in motor üzerinden dolanan alüminyum şasesi dar 3 silindirli tasarımın avantajlarından faydalanmak amacıyla tasarlanmıştır.


    Ön arka süspansiyon tamamiyle ayarlanabilir. Önde, merkezi bağlantılı 4 pistonlu 2 adet kaliper 308mm'lik diskler üzerinde çalışırken arkada 220mm lik disk ve tek pistonlu kaliper eşlik etmektedir. Jantlar, hafif 5 kollu tasarıma sahiptir ve Pirelli Super Corsa lastikleri ile donatılmıştır.


    Dijital gösterge konsolu alışılageldik trip fonksiyonları yanında yakıt ekonomi göstergesine de sahiptir. Ayrıca, tur zamanlarını ve her turdaki maksimum sürati karşılaştırabileceğiniz sofistike bir tur zamanlayıcısını da içermektedir.

    Programlanabilir vites değiştirme işareti, 7 adet LED'i yakarak maksimum performans için optimum vites değiştirme noktasını bilmenizi sağlar: Motor hızı ve ışığın yanma periyodunun her ikisi de programlanabilir. LCD panel ayrıca hangi viteste olduğunuzu da gösterir.


    Daytona 675, tasarımı performansı ve özellikleri ile gerçekten çok farklı bir noktada bulunuyor ve kazandığı ödüllerle de bulunduğu noktayı hakettiğini kanıtlıyor sanırım.







    Özellikleri:

    Motor Tipi: Sıvı soğutmalı, DOHC, sıralı 3 silindir
    Hacim: 675cc
    Çap/Strok: 74.0 x 52.3mm
    Sıkıştırma: 12.65:1
    Yakıt Sistemi: Çok noktalı, basınçlı hava emişli elektronik yakıt enjeksiyonu
    Ateşleme: Dijital – endüktif tip – elektronik motor yönetim sistemi aracılığıyla
    Aktarım: O ring chain
    Debriyaj: Islak, çok diskli
    Vites kutusu: 6-vites, yakın aralıklı
    Şase: Alüminyum çift kiriş
    Salıncak kolu: Ayarlanabilir mil pozisyonlu birbirine tutturulmuş çift taraflı alüminyum alaşım
    Ön Jant: Alaşım, 5-kollu, 17 x 3.5in
    Arka Jant: Alloy 5-kollu, 17 x 5.5in
    Ön Lastik: 120/70 ZR 17
    Arka Lastik: 180/55 ZR 17
    Ön Süspansiyon: 41mm ayarlı USD
    Arka Süspansiyon: Sırt rezervuarlı ayarlı monoshock
    Ön Fren: Çift 308mm disk, merkezi yönetim silindirli 4 piston merkezi kaliper
    Arka Fren: Tek 220mm disk, tek piston kaliper

    Ölçüler:
    Uzunluk: 2010mm (79.1in)
    Genişlik: (gidon) 710mm (28in)
    Yükseklik: 1109mm (43.7in)
    Sele yüksekliği: 825mm (32.5in)
    Dingil mesafesi: 1392mm (54.8in)
    Rake/Trail: 23.5º/86.8mm
    Yakıt tankı kapasitesi:17.4 litre

    Performans:
    Max Güç: 125PS (123bhp) @ 12,500 rpm
    Max Tork: 72Nm @ 11,750 rpm

    Renkler: Yanık Sarı, Tornado Kırmızısı, Grafit


    Videolar:
    1-

    (tşk. babyboy )
    2-
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    HONDA/TRANSALP/2006
    çok güzel acıklamissinda fiyatı nedir???

  3. #3
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    mukemmel bi alet..
    bi gun annemle konusurken transalp f650 leri gosteriodum konusma sole
    -bunlar iste ilerde alabilecegim motorlar anne nasi?
    -eh gusel tabi de bisiklet gibi bunlar ne o ole biraz yapili dursun lastigi kalin olsun
    -peki anne akabinde demaks.com.tr acilir speedtriple gosterilir
    -yok bu da incecik farlarida kurye motoru gibi..(yok artik anne ya)
    -peki daytona gosterilir..
    -hah evet evet iste bu para cikarsa(ki hic bi zamn cikmaz) bundan alicam sana evladim
    -anne o kac km yapio biliomusun?
    -bilmiorum
    -bosver bende bilmiorum alinca ogreniriz
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  4. #4
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    Alıntı TRANSALP26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok güzel acıklamissinda fiyatı nedir???
    17.000 EURO

  5. #5
    babyboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2006
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    125cc
    http://www.youtube.com/watch?v=K7SMm...elated&search=
    bu youtube,videogoogle filan olmasa ne yaparım bilmem
    [B]Atam Cumhuriyeti Sen kurdun, Onu biz koruyacağız!!! [/B]

  6. #6
    ice300 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    XT660R
    17.000 euro.. yani japon 1000 liklerden daha pahalı..
    sürebiliyorum, öyleyse varım :)
    [URL="www.bikepics.com/members/ice300"]www.bikepics.com/members/ice300[/URL]

  7. #7
    jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2005
    Şehir
    İst/Acıbadem
    Motosikleti
    DL 650 ''MAVİ GRİ ŞASE GÜZELİNDEN''
    insanın vfrsi olunca ss
    yazısı yazıyo...
    To know me is to love me....

  8. #8
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı jakobien adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    insanın vfrsi olunca ss
    yazısı yazıyo...
    ister vefere,
    ister dele,
    gönülden geçenler bir olduktan sonra
    daha ne?

    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  9. #9
    macrol 500 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2006
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    '05 Kawasaki z750s maviş :)
    muhteşem motormuş
    Kawasaki z750s O Bir Aşk

  10. #10
    kıllıtarkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/AVCILAR
    Motosikleti
    ALMAYACAĞIM!!!!!!!
    motor dehşet bişi yaw şeytan diyo ulan sat arabayı al bitane
    [FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::

  11. #11

    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Şehir
    Italy - ponte dei sospiri
    Motosikleti
    Honda CBR 125 R
    hakkatten bide konsulda şimdi kahve zamanı yassa tam olurmuş

  12. #12
    prelude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Şehir
    izmir/aliağa
    http://www.emoto.com/img/docs/triump...daytona675.mp3
    Arkadaşlar makinenin sesini merak edenler tıklasın lütfen süper bir ses var...

  13. #13

    Üyelik
    28 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650
    baba makina ama bu paraya daha üstün bir japon alınır.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler