2024 Motosiklet Fuarı Biletleri Satışa Çıktı
Reklamlar
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar bugün sabahtan fuar kapanışına kadar Motobike 2024'teydim...
Yıldızlar geçidi gibi olmuş. Selamlar sevgiler.
Reklamlar
-
tommygun adlı üyeden alıntı
En "ağa"yı en sona bıraktım. Forumda "guven" nickini kullanan Hamok Başkanı Sıtkı Abi ile yüzyüze tanışmaktan dolayı çok mutlu oldum. Sıtkı Abi Hatay'dan hepsi sıkı motorculardan oluşan kalabalık bir arkadaş grubuyla gelmişti. Kendisiyle epey muhabbet ettik, sağolsun bana çok zaman ayırdı. Bizim daha "hele bu motosikletlerde debriyaj nerede vites nerede?" diye sorduğumuz cahiliye dönemlerinde Sıtkı Abi 24 saatte yaptığı 1660 km.lik iron butt sürüşünü anlattı. Arkadaşları da Sıtkı Abi gibi motosiklet konusunda derya deniz, bambaşka seviyede insanlar ve cennet coğrafyamızda motosikletleriyle adım atılmadık yer bırakmamışlar ve bunu kar dahil her hava şartında yapmışlar. Sıtkı Abi'nin açmış olduğu eski gezi konularını hortlatmam gerektiğini düşünüyorum. Sıtkı Abim sıfır egonla mütevazilik örneğisin.
Sıtkı Abi'yi buarada eski baba sürücülerden herkes tanıyor, gelenin gideni selam vereni eksik olmadı. Kendisi beni Türkiye'de ileri ve güvenli sürüş denince ilk akla gelen duayen isimlerden Art MotoAkademi - Uğur Ertekin ile tanıştırdı. Onlar resim çekilirken ben de hafiften yancı oldum
Sevgili Kaan, forumda uzun zamandır takip ettiğim, yorumlarını beğendiğim, forum ortamında konuştuğum ama yüzyüze tanışma fırsatı bulamadığım arkadaşlarımdan idin. Şükür ki bugün yüzyüze tanışmak kısmet oldu.
Seninle sohbet etmek çok keyifliydi.
Bunun için sana teşekkür ederim.
Övgülü cümlelerin için ayrıca teşekkürler.
Teveccüh buyurmuşsun.
Sonuçta bir garip motosikletçi eskisiyim.
Gönül gözü açık adamsın vesselam.
Umarım biryerlerde tekrar buluşmak, görüşmek kısmet olur.
EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar bugün sabahtan fuar kapanışına kadar Motobike 2024'teydim. Hem motorları inceledim, hem kızları kestim, hem Zafer Hoca'yı dinledim , hem Yosi Mizrahi'nin stand up showunda eğlendim, hem de Yunus polislerinin eğitimleri hakkında bir konferansa katıldım. Velhasıl dolu doluydu benim için. Ancak fuarın bir diğer güzelliği de forumda sürekli denk gelip yazıştığımız sanal da olsa arkadaşlıklar kurduğumuz bazı aktif üyelerle yüz yüze tanışmak oldu. Aşağıya bazı resimler ekliyorum.
Çok güzel bir sunum olmuş. Tebrik ederim.
Fuarın hakkını vermek demek bu olsa gerek.
-
Herkesin bedava girdiği fuara ben 350 lira vererek girdim.Canım çok sıkkın
Fuar çok kalabalıktı .Belli markaların standları bomboşken belli markalar hınca hınç doluydu .İlk gittiğimde sabah boştu akşam motor park edecek yer yoktu.
-
3 kişi gidecektik 1k para yapıyor gitmekten vazgeçtik açıkcası
-
kuzenle beraber cumartesi sabah erkenden gitmemize rağmen bayağı yoğundu. fuar epey canlıydı bence.
aprilia: rs 457 epey bir ilgi gördü. rs 660'nın ufağı gibi görüntüsü. ama yaklaşınca boya ve plastik kalitesi abilerinden düşük olduğu anlaşılıyor. a ehliyet varsa 360 üzerine 40 falan koyulup rs660 alınır kesinlikle. ama a2 sınıfında stoklarda sorun yaşamazlarsa ortalığı bayağı bir bulandırır.
tuono 660'ın üzerine oturdum, oturuş pozisyonu, deponun şekli şemaline bayıldım. güzel cihaz yapmış aprilia. motora dönersem bunu almaya çalışacağım kesinlikle.
kawasaki: zx4rr'ı merak ediyordum, güzel cihaz olmuş. oturuş pozisyonu son kasa r25'e benzer, belki bir tık daha spor. boya kalitesi vs çok güzel ama şasi olmamış bence. zx6r gibi aluminyum spor motosiklet şasisi olsaymış kesinlikle kusursuz bir motor olurmuş. onun haricinde şekli şemali yerinde.
ktm: 790'ı ilk defa yakından gördüm. yaratık gibi alet yapmışlar. depo ufak, cüsse 250'likten hallice ama yırtıcı bir tasarımı var. üretim çin falan ama cf nk800'e göre kalite farkı bariz. 790 bloğunun kötü ünü olmasa kesinlikle düşünülecek bir makina. hoşuma gitti.
390 falan bildiğiniz gibi agresif ve yakışıklı. rc yeni kasayı ilk defa yakından inceledim, bence büyük hayal kırıklığı. marjinal görünümlü motorları severim ama o kafa cidden olmamış.
cf moto: 450 mt'ye yaklaşamadım öyle bir kalabalık vardı. 450 sr'ı kurcaladım, beğendim. kompakt bir cihaz. kalitesi rakipleri seviyesinde gibi duruyor. oturuş pozisyonu hoşuma gitti, zx4rr tarzı bir oturuşu var.
800 nk merak ediyordum, tasarımı fotoğraflarda daha iyi bence. kafa orantısız büyük, deponun yanından farlara uzanan plastik kalitesiz gözüktü gözüme. 790 ile çok fiyat farkı olmazsa piyasada pek iş yapabileceğini sanmıyorum.
450 clc çok kurcalamadım ama şık bir motor olmuş. o cc'de güzel bir blokla iş yapar bence. bir tek daha büyük bir far kullanılamaz mıydı diye içimden geçirmedim değil.
royal enfield: gt continental'ı çok merak ediyordum, mr clean versiyonuna bayıldım. depo krom, detaylar krom, cihaz ateş ediyor. ama temiz tutmak adamı bitirir. oturuş pozisyonu tahminimden daha agresif geldi. baya bildiğiniz spor motor kullanıyorsunuz. sr450'lerden, r25'ten çok çok daha yatık bir kullanımı var.
continental'in daha oturuşu sakin olan ikizi interceptor'a da baktım. ikizlerin ikisi de boya kalitesi olarak hoşuma gitti. plastik parçalar (stop, plakalık grubu, takometrenin plastik çerçevesi vs) daha kaliteli olabilirdi. biraz inceleyince sırıtıyorlar.
hunter 350'de de benzer durum vardı. oturuş pozisyonu rahat ve şehir içi şık bir motor kullanmak için iyi bir seçenek gibi. görüntü vs yerinde. hız derdi olmayan tercih edebilir bence.
suzuki: kalabalıktan 8r'a yaklaşamadım. 8s'i biraz kurcaladım. standart suzuki kalitesi. tasarımı canlıda daha iyi gözüktü gözüme ama bence hala çirkin bir alet. çok iyi bir şey çıkacakmış da "ulan çok mu cesur oldu acaba" diye düşünülüp yumuşatılmış havası veriyor bana. fiyat suzuki hastası değilseniz mantıksız. tuono factory alır geçerim. ya da 8r yerine zx4rr alırım en azından fantezi olur.
mv agusta: her şey çok güzel, fazla bir yorumum yok. ulaşılması çok zor. ama çoğu motora oturmaya izin vermelerini takdir ettim. on numara hareket.
voge: garip bir stanttı bence. motorların yanına bilgilendirme için bir yazı vs olsa iyi olurdu sanki. modelin ne olduğunu koklayarak bulduk. 900'lük endurosu epey ilgi çekmişti.
kove: rally 450 modelini merak ediyordum, güzel makinaymış. fiyat sormadım ama iyi bir fiyattan girerse iş yapar bence. cf'nin 450'liği gelmeseydi işi daha kolaydı.
-
Tommygun kardeşim ben de seninle tanıştığıma çok memnun oldum. İnşallah Bursa' ya geldiğinde beklerim, misafir ederim seni, baş göz üstüne. Hele bir de sürüş yaparsak tadından yenmez.
-
mattiadestro adlı üyeden alıntı
kuzenle beraber cumartesi sabah erkenden gitmemize rağmen bayağı yoğundu. fuar epey canlıydı bence.
aprilia: rs 457 epey bir ilgi gördü. rs 660'nın ufağı gibi görüntüsü. ama yaklaşınca boya ve plastik kalitesi abilerinden düşük olduğu anlaşılıyor. a ehliyet varsa 360 üzerine 40 falan koyulup rs660 alınır kesinlikle. ama a2 sınıfında stoklarda sorun yaşamazlarsa ortalığı bayağı bir bulandırır.
tuono 660'ın üzerine oturdum, oturuş pozisyonu, deponun şekli şemaline bayıldım. güzel cihaz yapmış aprilia. motora dönersem bunu almaya çalışacağım kesinlikle.
kawasaki: zx4rr'ı merak ediyordum, güzel cihaz olmuş. oturuş pozisyonu son kasa r25'e benzer, belki bir tık daha spor. boya kalitesi vs çok güzel ama şasi olmamış bence. zx6r gibi aluminyum spor motosiklet şasisi olsaymış kesinlikle kusursuz bir motor olurmuş. onun haricinde şekli şemali yerinde.
ktm: 790'ı ilk defa yakından gördüm. yaratık gibi alet yapmışlar. depo ufak, cüsse 250'likten hallice ama yırtıcı bir tasarımı var. üretim çin falan ama cf nk800'e göre kalite farkı bariz. 790 bloğunun kötü ünü olmasa kesinlikle düşünülecek bir makina. hoşuma gitti.
390 falan bildiğiniz gibi agresif ve yakışıklı. rc yeni kasayı ilk defa yakından inceledim, bence büyük hayal kırıklığı. marjinal görünümlü motorları severim ama o kafa cidden olmamış.
cf moto: 450 mt'ye yaklaşamadım öyle bir kalabalık vardı. 450 sr'ı kurcaladım, beğendim. kompakt bir cihaz. kalitesi rakipleri seviyesinde gibi duruyor. oturuş pozisyonu hoşuma gitti, zx4rr tarzı bir oturuşu var.
800 nk merak ediyordum, tasarımı fotoğraflarda daha iyi bence. kafa orantısız büyük, deponun yanından farlara uzanan plastik kalitesiz gözüktü gözüme. 790 ile çok fiyat farkı olmazsa piyasada pek iş yapabileceğini sanmıyorum.
450 clc çok kurcalamadım ama şık bir motor olmuş. o cc'de güzel bir blokla iş yapar bence. bir tek daha büyük bir far kullanılamaz mıydı diye içimden geçirmedim değil.
royal enfield: gt continental'ı çok merak ediyordum, mr clean versiyonuna bayıldım. depo krom, detaylar krom, cihaz ateş ediyor. ama temiz tutmak adamı bitirir. oturuş pozisyonu tahminimden daha agresif geldi. baya bildiğiniz spor motor kullanıyorsunuz. sr450'lerden, r25'ten çok çok daha yatık bir kullanımı var.
continental'in daha oturuşu sakin olan ikizi interceptor'a da baktım. ikizlerin ikisi de boya kalitesi olarak hoşuma gitti. plastik parçalar (stop, plakalık grubu, takometrenin plastik çerçevesi vs) daha kaliteli olabilirdi. biraz inceleyince sırıtıyorlar.
hunter 350'de de benzer durum vardı. oturuş pozisyonu rahat ve şehir içi şık bir motor kullanmak için iyi bir seçenek gibi. görüntü vs yerinde. hız derdi olmayan tercih edebilir bence.
suzuki: kalabalıktan 8r'a yaklaşamadım. 8s'i biraz kurcaladım. standart suzuki kalitesi. tasarımı canlıda daha iyi gözüktü gözüme ama bence hala çirkin bir alet. çok iyi bir şey çıkacakmış da "ulan çok mu cesur oldu acaba" diye düşünülüp yumuşatılmış havası veriyor bana. fiyat suzuki hastası değilseniz mantıksız. tuono factory alır geçerim. ya da 8r yerine zx4rr alırım en azından fantezi olur.
mv agusta: her şey çok güzel, fazla bir yorumum yok. ulaşılması çok zor. ama çoğu motora oturmaya izin vermelerini takdir ettim. on numara hareket.
voge: garip bir stanttı bence. motorların yanına bilgilendirme için bir yazı vs olsa iyi olurdu sanki. modelin ne olduğunu koklayarak bulduk. 900'lük endurosu epey ilgi çekmişti.
kove: rally 450 modelini merak ediyordum, güzel makinaymış. fiyat sormadım ama iyi bir fiyattan girerse iş yapar bence. cf'nin 450'liği gelmeseydi işi daha kolaydı.
fotoğraf yok mu fotoğraf?
-
Bu sene gidemediğime çok üzülüyorum, geçen seneden daha güzel daha dolu bir fuar olmuş. Artık seneye, tabi nasipte varsa...
-
Yeni fuar alanını çok beğendim, eskisi gibi sıkış tepiş ve oradan in buradan çık değildi. Fuar organizasyonundaki en büyük sıkıntı bence otopark işiydi. Eskisi gibi fuarın normal girişinden girip sağa dönmedik, bildiğin çevreyoluna çıkıp Ankara istikametine saptık. İlerlerden bir yerden Atatürk havalimanı kargo girişi karşısından fuar alanına geri döndük. Motosikletler için eskisi gibi ayrı yer ayrılmamıştı, kimimiz çimlere, kimimiz kaldırımlara, kimimiz de 2 araba arasına park ettik.
-
29 Haziran 2024, 07:37
#71
Top-notch Ğ¡asual Dating - Verified Ladies
Unlock a world of casual fun and excitement with the premier dating site.
Genuine Ladies
Outstanding casual Dating
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)