Cevapları arkadaşlar vermiş ama bir daha üzerinden geçeyim.
-Bir markanın ne kadar çok piyasada malı varsa, o kadar ustası, yedek parçacısı, aksesuarcısı, yan sanayicisi vs olmaz mı?
- Daha çok servis, yedek parçacı, usta olması; satış adedi üstünlüğü sağlayan bir şey değildir. Satış adedi, çok basit olacak ama, "satılan motosiklet adedir". Zaten haber de satış adedine göre yapılmış.
2- Pazar payını sonradan -ero- ilave etmiş. Ama tespiti değiştirmiyor. Pazar payı = satılan her bir adet ürünün kaç tanesinin, modelden bağımsız olarak, sizin markanız olduğu ile ilgilidir.
Kaç tane servisiniz olduğu ile ilgili başka bir köşede "en yaygın servis ağı" reklamı yaparsınız.
-Mesela cg'ler
-Arndiol'un belirttiği üzere, CG marka adı değildir. Motosiklet türlerine göre bir araştırma yapılırsa, o alanda değerlendirirsiniz.
Yapmayın arkadaşlar. Herhalde başka konulardan bahsetmek istiyor ama çok önemsemediğiniz için kısaca geçiştiriyorsunuz. Öyleyse eğer yapmayın lütfen, zaten insanlar yaşadığı toplumu ağır bir şekilde sorgular durumda. Durumu iyice zorlaştırmayın.